Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
blessing-rene

Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym.

Rekomendowane odpowiedzi

Księga Rodzaju 20,6-9

 

"Wtedy rzekł mu Bóg we śnie: Również Ja wiem, że uczyniłeś to w prostocie serca swego" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abimelecha we śnie: Również Bóg Wszechmogący wiedział, że Abimelech był nieświadomym, że Sara, którą sobie wziął do obcowania miała męża "Toteż Ja cię uchroniłem, abyś nie zgrzeszył przeciwko mnie, i nie dopuściłem, abyś jej dotknął" Czyli Bóg Wszechmogący ustrzegł Abimelecha przed czynem, za który ponosi się śmiertelne konsekwencje, i nie dopuścił, aby Sarę dotknął. Bo Sara miała męża, i nie można było jej dotykać, by nie doprowadzić do pożądania "Teraz więc zwróć żonę tego męża, bo jest prorokiem" Czyli teraz więc jesteś świadomym, że masz oddać żonę Abrahamowi, bo jest wybranym do wypełniania woli Boga Wszechmogącego "On będzie modlił się za ciebie, abyś żył" Czyli Abraham wybrany do wypełniania woli Boga Wszechmogącego będzie prosił, by nie poniósł śmiertelnych konsekwencji Abimelech przeklęty potomek Kanaana, syn Chama (Rdz.9,25) Bo wziął sobie do obcowania Sarę żonę Abrahama wybranego do wypełniania woli Boga Wszechmogącego "Jeśli zaś jej nie zwrócisz, to wiec, że na pewno umrzesz ty i wszyscy twoi" Czyli jeśli zaś Sary żony Abrahama nie oddasz, to bądź świadomym, że na pewno poniesiesz śmiertelne konsekwencje ty i wszyscy twoi, co do ciebie należą "Wtedy Abimelech wstawszy wcześnie rano zwołał wszystkich dworzan swoich i opowiedział im to wszystko; a mężowie ci przestraszyli się bardzo" Czyli wtedy Abimelech wstał wcześnie rano, po wschodzie słońca, zwołał wszystkich dworzan swoich i opowiedział im wszystko, że Sara jest żoną Abrahama. Wybranego do wypełniania woli Boga Wszechmogącego, i ma oddać Sarę mężowi Abrahamowi. Bo gdy nie odda Sary żony Abrahamowi, to na pewno Abimelech poniesie śmiertelne konsekwencje razem ze wszystkimi, co do niego należą. A dworzanie Abimelecha przestraszyli się bardzo tego, co usłyszeli od króla Abimelecha " Potem wezwał Abimelech Abrahama i rzekł mu: Cóżeś nam uczynił ? Czyli potem wezwał Abimelech Abrahama i rzekł mu:słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha do Abrahama: Cóżeś nam uczynił, bo wziąłem twoją żonę, za swoją żonę, a twoja żona nie może być moją żoną. Bo, co do ciebie należało, do mnie należeć nie może. " I cóż ci zawiniłem, żeś ściągnął na mnie i moje królestwo wielki grzech ? " Czyli i w niczym świadomie ci nie zawiniłem, bo żeś nie powiedział, że jest twoją żoną. I byś się przyczynił, bym w moim królestwie popełnił śmiertelny czyn. Bo w moim królestwie, co do króla należy, do nikogo należeć nie może "Postąpiłeś ze mną, jak nie godzi się postępować" Czyli Abraham postąpił z królem Abimelechem, jak należy postępować z królem, w którego królestwie, co do króla należy, do nikogo należeć nie może zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.20,6-9)
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 20,10-14

 

"I rzekł jeszcze Abimelech do Abrahama: Do czego zmierzałeś, żeś to uczynił ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha do Abrahama: Do czego zmierzałeś żeś powiedział, że jest siostrą twoją. Na pewno Abraham nie zmierzał do pokazania niesprawiedliwości w królestwie Abimelecha "Abraham zaś odpowiedział: Powiedziałem sobie: Zaiste, nie ma bojaźni Bożej na tym miejscu i zabiją mnie z powodu żony mojej" Czyli Abraham natomiast odpowiedział: Powiedziałem sam do siebie: Na pewno, nie ma sprawiedliwości Boga Wszechmogącego w Gerar, bo i nie było sprawiedliwości Boga Wszechmogącego w Gerar. Bo co do króla należało, do nikogo należeć nie mogło zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma, i zabiją mnie z powodu, niezwykle harmonijnych kształtów Sary żony mojej "Zresztą, ona jest naprawdę siostrą moją, jest córką ojca mego, choć nie córką matki mojej;" Czyli Sara była naprawdę siostrą Abrahama, bo była córką ojca Abrahama Teracha z rodu Sema, choć nie była córką matki Abrahama "pomimo to została żoną moją" Czyli i pomimo to, że Sara była siostrą Abrahama została też żoną Abrahama, by potomstwo Abrahama było z jednego rodu Sema "Gdy więc Bóg wyprawił mnie na wędrówkę z domu ojca mego," Czyli gdy więc Bóg Wszechmogący rzekł do Abrahama, by wyszedł z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca, swego do ziemi, którą ci wskażę (Rdz.12,1)"rzekłem do niej: Tę przysługę będziesz mi wyświadczała: Wszędzie, gdzie pójdziemy, powiesz o mnie: On jest bratem moim" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Sary, by przysłużyła się Abrahamowi świadcząc wszędzie gdzie przyjdą, mową słów o Abrahamie: On jest bratem moim "Wtedy Abimelech wziął owce i bydło, niewolników i niewolnice, i dał Abrahamowi" Czyli wtedy Abimelech wziął owce i bydło według rodzaju informacji jego z formą ruchu w formie energetycznej, niewolników i niewolnice, ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji z formą ruchu w formie energetycznej we wszechinformacji, bez statutu narodowego "Zwrócił mu też jego żonę Sarę" Czyli oddał też Abimelech Abrahamowi jego żonę Sarę, jak Abimelechowi nakazał Bóg Wszechmogący (Rdz.20,10-14)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 20,15-18

 

"Następnie rzekł Abimelech: Oto kraj mój jest przed tobą, mieszkaj tam, gdzie ci się podoba" Czyli następnie rzekł: słowo, dźwięk, wibracje - nośnik informacji Abimelecha: Oto miasto - państwo Abimelecha jest przed Abrahamem, mieszkać może Abraham tam gdzie sobie sam wybierze "Do Sary zaś rzekł: Oto daję bratu twemu tysiąc srebrników;" Czyli do Sary, żony Abrahama, natomiast Abimelech rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji: Oto daję Abrahamowi, bratu i mężowi twojemu walutę płatniczą "niech to będzie dla ciebie osłoną przed podejrzeniami w oczach tych wszystkich, którzy są z tobą, tak że wobec wszystkich jesteś uniewinniona" Czyli niech ta waluta płatnicza będzie dla Sary protekcją przed podejrzeniami tych wszystkich w społeczności Abrahama, którzy wiedzieli, że Abimelech wziął sobie do obcowania Sarę, żonę Abrahama, tak że Sara wobec wszystkich ze społeczności króla miasta - państwa Garar, i swojej społeczności została uniewinniona od podejrzeń "I modlił się Abraham do Boga, a Bóg uzdrowił Abimelecha i żonę jego, i niewolnicę jego," Czyli i mową słów prosił Abraham Boga Wszechmogącego, by Abimelech nie poniósł konsekwencji. Bo wziął sobie do obcowania Sarę, żonę Abrahama. A Bóg Wszechmogący Abrahama mową słów, zakrył falowy nośnik śmiertelnego czynu Abimelecha w jego obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym, i żony jego, i niewolnic jego, co należało do Abimelecha. I wtedy gdy został zakryty falowy nośnik śmiertelnego czynu Abimelecha w jego obrazie holograficznym i w całym uniwersum holograficznym, żony jego, i niewolnic jego. Wtedy rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się Abimelecha i żony jego, i niewolnic jego "tak że znowu mogły rodzić," Czyli tak że znowu rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji do rozmnażania się Abimelecha z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji do rozmnażania się żony i niewolnic Abimelecha. Ukończone urodzeniem potomków danych od Boga Wszechmogącego " gdyż Pan zamknął każde łono w domu Abimelecha z powodu Sary, żony Abrahama " Czyli gdyż wtedy nastąpiła ingerencja Boga Wszechmogącego. I co należało do Abimelecha, żona jego,niewolnice jego, zaprzestały rodzić potomków danych od Boga Wszechmogącego. Bo wziął sobie Abimelech do obcowania Sarę, żonę Abrahama. A wzięcie sobie do obcowania Sary, żony Abrahama było falowym nośnikiem śmiertelnego czynu. Bo, co do kogo należy, do tego ma należeć. (Rdz. 20,15-18)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,1-3

 

"I nawiedził Pan Sarę, jak obiecał: uczynił Pan Sarze, jak zapowiedział" Czyli i przyszedł Bóg Wszechmogący do Sary, jak obiecał Abrahamowi, że na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego, a wtedy Sara będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.18,10) I uczynił Bóg Wszechmogący Sarze, jak zapowiedział, że za rok lunarny o tym samym czasie roku lunarnego będzie miała syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "I poczęła Sara, i urodziła Abrahamowi syna w starości jego," Czyli i rozpoczęły się oddziaływania informacyjne, ukształtowanego funkcjonalnie rodzaju informacji do rozmnażania się, Sary z ukształtowanym funkcjonalnie rodzajem informacji do rozmnażania się Abrahama. Ukończonego urodzeniem Abrahamowi w starości jego syna - potomka danego od Boga Wszechmogącego "w tym czasie, jak Bóg mu zapowiedział" Czyli w tym samym czasie roku lunarnego, jak Abrahamowi Bóg Wszechmogący zapowiedział "Na pewno wrócę do ciebie za rok lunarny, a wtedy żona twoja Sara będzie miała syna - potomka zapowiedzianego i danego od Boga Wszechmogącego "Abraham nazwał syna swego, który mu się urodził, którego mu urodziła Sara, Izaak" Czyli Abraham nazwał potomka swego danego od Boga Wszechmogącego, którego Abrahamowi w starości jego urodziła Sara, Izaak - śmiejący się. Bo roześmiała się Sara (Rdz.21,1-3)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,4-7

 

"A gdy miał osiem dni, obrzezał Abraham Izaaka, syna swego, jak mu nakazał Bóg" Czyli a gdy minął szabat - sobota, to w pierwszy dzień tygodnia, obrzezał Abraham Izaaka, syna swego, jak Abrahamowi nakazał Bóg Wszechmogący "Abraham miał sto lat, gdy mu się urodził syn jego Izaak" Czyli Abraham był w podeszłym wieku, bo miał sto lat, gdy Abrahamowi urodził się syn jego Izaak - śmiejący się. Bo roześmiała się Sara (Rdz.18,13) "Wtedy Sara rzekła: Bóg wystawił mnie na pośmiewisko: każdy kto to usłyszy," Czyli wtedy Sara rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary: Bóg pokazał moją śmieszność: każdy kto to usłyszy, że Sara dała mężowi swemu, Abrahamowi do obcowania niewolnicę swą Hagar, Egipcjankę, by mieć z niej potomka. A gdy Bóg Wszechmogący wypełnił swoją wolę w Sarze, bo obiecał jej potomka, to wtedy Sara śmiała się(Rdz.18,13) "I rzekła: Któż by był kiedykolwiek przepowiedział Abrahamowi, że Sara będzie karmić piersią dzieci" Czyli i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary, że nikt nigdy przenigdy, by nie przepowiedział Abrahamowi tylko Bóg Wszechmogący, że Sara będzie matką potomka danego od Boga Wszechmogącego, z którego wywodzić będzie się wiele potomstwa "gdyż w starości jego urodziła syna !" Czyli gdyż w starości Abrahama i w starości Sary, urodził się syn potomek obiecany i dany od Boga Wszechmogącego (Rdz.21,4-7)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,8-11

 

"A gdy dziecię podrosło i zostało odstawione od piersi," Czyli a gdy dziecię - ukształtowany wewnętrznie i zewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, który po osiągnięciu odpowiedniego wzrostu. Zostaje odstawiony od piersi - ukształtowany funkcjonalnie wewnętrznie i zewnętrznie rodzaj informacji dla mleka, jednego produktu rodzaju informacji "Abraham wyprawił wielką ucztę w dniu odstawienia Izaaka" Czyli Abraham wyprawił wielką ucztę w dniu odstawienia Izaaka od jednego produktu rodzaju informacji. By Izaak mógł spożywać masło,mleko, cielę etc...produkty z bydła, jednego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji oraz placki - produkt z doskonałej proporcji rodzajów informacji "A gdy Sara ujrzała, że syn Hagar, Egipcjanki, którego ta urodziła Abrahamowi," Czyli a gdy Sara ujrzała, że Ismael, syn Hagar, Egipcjanki, którego ta z woli Sary, urodziła Abrahamowi "szydzi z jej syna Izaaka," Czyli że Ismael syn Hagar, Egipcjanki szydzi, z Sary syna Izaaka " rzekła do Abrahama: Wypędź tę niewolnicę i jej syna," Czyli rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary do Abrahama. By wygonił Hagar niewolnicę Sary i jej syna, którego z woli Sary urodziła Abrahamowi "nie będzie bowiem dziedziczył syn tej niewolnicy z moim synem Izaakiem !" Czyli nie będzie bowiem dziedziczył Ismael, syn niewolnicy, którego z woli Sary urodziła Abrahamowi, z Sary synem Izaakiem. Obiecanym i danym potomkiem z woli Boga Wszechmogącego "Słowo to bardzo nie podobało się Abrahamowi ze względu na jego syna" Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Sary do Abrahama, był bardzo przykry dla Abrahama ze względu na jego syna Ismaela, którego z woli Sary, urodziła Abrahamowi, Hagar niewolnica Sary (Rdz.21,8-11)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,12-15

 

"Lecz Bóg rzekł do Abrahama: Niech ci to nie będzie przykre, co się tyczy chłopca i niewolnicy twojej" Czyli lecz Bóg Wszechmogący rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama: Niech Abrahamowi to nie będzie przykre, co rzekła Sara do Abrahama: Wypędź tę niewolnicę i jej syna, nie będzie bowiem dziedziczył syn tej niewolnicy z moim synem Izaakiem !" Cokolwiek ci powie Sara, posłuchaj jej, gdyż tylko od Izaaka nazwane będzie potomstwo twoje" Czyli cokolwiek Abrahamowi powie Sara, co się tyczy Ismaela, syna Hagar niewolnicy Abrahama. Posłuchać Sary ma Abraham, gdyż tylko od Sary i Abrahama syna Izaaka nazwane będzie potomstwo Abrahama "Jednakże i syna niewolnicy uczynię naród, bo jest on potomkiem twoim !" Czyli jednakże i z potomstwa Ismaela syna Hagar niewolnicy Abrahama, Bóg Wszechmogący uczyni naród, bo jest Ismael potomkiem Abrahama "Wstał więc Abraham wcześnie rano, a wziąwszy chleb i bukłak z wodą, dał Hagar," Czyli wstał więc Abraham wcześnie rano, bo po wschodzie słońca, a wziąwszy chleb - doskonałe proporcje rodzajów informacji i bukłak z wodą - pojemnik z ograniczoną ilością wody - rodzaj informacji, dał to Hagar niewolnicy swojej "włożył to wraz z dzieckiem na jej barki i odprawił ją" Czyli włożył chleb i bukłak z wodą wraz z dzieckiem na niewolnicy barki i tak odprawił Hagar niewolnicę swoją "A ona poszła i błąkała się po pustyni Beer - Szeby" Czyli a Hagar niewolnica Abrahama poszła i chodziła z miejsca na miejsce, nie mając gdzie podziać się, na pustyni Beer -Szeby, która jest na skraju pustyni Negeb "A gdy wyczerpała się woda w bukłaku, porzuciła dziecko pod jednym z krzaków" Czyli a gdy wyczerpała się woda w bukłaku, to niewolnica Hagar porzuciła swoje dziecko pod jednym z wielu krzaków na pustyni Beer - Szeby (Rdz.21,12-15)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,16-18

 

"Potem odszedłszy, usiadła na przeciw w odległości, jak łuk doniesie, mówiąc: Nie chcę patrzeć na śmierć dziecka" Czyli potem gdy porzuciła swoje dziecko pod jednym z wielu krzaków na pustyni Beer - Szeby. Odszedłszy usiadła na przeciw porzuconego swojego dziecka pod jednym z wielu krzaków w odległości, jak łuk doniesie strzałem, mówiąc: Nie chcę patrzeć na śmierć dziecka, bo wyczerpała się woda z bukłaka "Siadła na przeciw i głośno płakała" Czyli siadła więc na przeciw porzuconego dziecka pod jednym z wielu krzaków i głośne były jej dźwięk, wibracja - nośnik informacji z oddziaływań informacyjnych, percepcji - wyczerpania wody w bukłaku, ze świadomością śmierci dziecka "I usłyszał Bóg głos chłopca, i zawołał anioł Boży na Hagar z nieba, i rzekł do niej: Cóż ci to, Hagar ? Nie bój się, bo Bóg usłyszał głos chłopca ta gdzie jest" Czyli i usłyszał Bóg Wszechmogący głos, dźwięk, wibracja - nośnik informacji chłopca i zawołał posłaniec Boga Wszechmogącego na Hagar ze wszechinformacji - czasoprzestrzeń i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Hagar: Cóż ci to jest Hagar, że głośno płaczesz ? Nie bój się o życie chłopca, bo Bóg Wszechmogący usłyszy głos - nośnik informacji chłopca gdziekolwiek będzie. Bo Bóg Wszechmogący uczyni z niego naród, bo jest potomkiem Abrahama (Rdz.21,13) "Wstań, podnieś chłopca i ujmij go ręką swoją, bo uczynię z niego naród wielki" Czyli wstań z miejsca, na którym jesteś i pójdź by podnieś chłopca i ujmij go ręką swoją, którego porzuciłaś po jednym z wielu krzaków na pustyni Beer - Szeby" bo uczynię z niego naród wielki" Czyli bo Bóg Wszechmogący uczyni z syna - potomka Abrahama naród wielki (Rdz.21,16-18)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,19-21

 

"I otworzył Bóg oczy jej i ujrzała studnię z wodą, a poszedłszy, napełniła bukłak wodą i dała chłopcu pić" Czyli i uczynił Bóg Wszechmogący studnię- niewyczerpane źródło wody,które ujrzała Hagar, a poszedłszy do uczynionej studni, napełniła bukłak wodą - rodzaj informacji i dała chłopcu. By dostarczyć jego rodzajowi informacji, wodę - rodzaj informacji "I był Bóg z chłopcem, a gdy podrósł, zamieszkał na pustyni i był łucznikiem" Czyli i strzegł Bóg Wszechmogący chłopca - syna Abrahama, a gdy był dorosłym, zamieszkał na półpustyni i był myśliwym "Mieszkał on na pustyni Paran; a matka jego wzięła dla niego żonę z ziemi egipskiej" Czyli mieszkał syn Abrahama, Ismael na półpustyni Paran - centralnej, środkowo - wschodniej części półwyspu Synaj, a matka jego Hagar wzięła dla Ismaela żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą (Rdz.21,19-21)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,22-25

 

"W tym czasie rzekł Abimelech i Pikol, dowódca jego wojska, do Abrahama: Bóg jest z tobą we wszystkim, co czynisz" Czyli w tym samym czasie gdy Hagar - matka Ismaela wzięła dla Ismaela, syna Abrahama, żonę z ziemi egipskiej, w której była niewolnicą. Rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abimelecha króla Gerrary i Pikola dowódcy Abimelecha wojska, do Abrahama tak: Bóg jest z Abrahamem we wszystkim, co czyni, bo Abraham wypełniał wolę Boga Wszechmogącego "Przysięgnij mi więc tu teraz na Boga, że nie zdradzisz ani mnie, ani potomka mego, ani rodu mego;" Czyli Abraham ma więc przyrzec Abimelechowi teraz w jego mieście - państwie Gerar, w którym przebywał, na Boga Wszechmogącego, że nie dokona działalności na szkodę ani króla Abimelecha, ani potomka Abimelecha, ani rodu Abimelecha "takie dobrodziejstwo, jakie ja wyświadczyłem tobie," Czyli takie dobrodziejstwo, jakie Abimelech wyświadczył Abrahamowi, wyświadczył również faraon w Egipcie (Rdz.12,16)"wyświadczysz mnie i ziemi, w której jesteś gościem" Czyli Abraham ma wyświadczyć takie samo dobrodziejstwo Abimelechowi i temu miejscu na ziemi, w której Abraham jest przybyszem "Wtedy Abraham odpowiedział: Przysięgam" Czyli wtedy na ten nośnik informacji Abimelecha, Abraham odpowiedział: Przyrzekam "A gdy potem Abraham wypomniał Abimelechowi sprawę studni z wodą, którą gwałtem zajęli słudzy Abimelecha" Czyli a gdy potem po przyrzeczeniu, Abraham wypomniał Abimelechowi wydarzenia z wykopaną studnią z wodą, którą przemocą przejęła służba Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha (Rdz.21,22-25)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,26-30

 

„Abimelech odpowiedział: Nie wiem, kto to uczynił; ty bowiem nie powiadomiłeś mnie o tym,” Czyli Abimelech król Gerary odpowiedział Abrahamowi: Nie wiem, a wykopaną studnię z wodą przemocą przejęła służba króla Abimelecha, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha, a Abraham nie powiadomił Abimelecha o tym, że służba króla Abimelecha przemocą przejęła studnię z wodą, której nie wykopała ”a ja również nie słyszałem o tym do dnia dzisiejszego” Czyli a król Abimelech nie słyszał do dnia, w którym Abraham powiadomił króla Abimelecha, że jego służba przemocą przejęła wykopaną studnię z wodą, a której studni z wodą nie wykopała służba króla Abimelecha „Wtedy Abraham wziął owce i woły i dał Abimelechowi, i obaj zawarli przymierze” Czyli wtedy Abrahama część trzody będzie należała do Abimelecha, i tak Abraham wypełniając wolę Boga Wszechmogącego, zawarł wzajemne zobowiązania z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana - syn Chama (Rdz.9,25; 10,19) „Abraham zaś odłączył siedem jagniąt z trzody osobno” Czyli Abraham natomiast odłączył siedem jagniąt z trzody osobno, by były świadectwem, że w sześć dni wykopał studnię z wodą, a siódmego dnia w szabat – sobota odpoczął dla zdrowia swojego „Rzekł tedy Abimelech do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które odłączyłeś ? „ Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja – nośnik informacji, nieświadomego szabatu – sobota, Abimelecha do Abrahama: Na cóż te siedem jagniąt, które Abraham odłączył „A on odpowiedział: Przyjmij tych siedem jagniąt z ręki mojej, aby mi były świadectwem, że ja wykopałem tę studnię” Czyli a Abraham odpowiedział: Przyjęcie tych siedmiu jagniąt przez Abimelecha z ręki Abrahama było świadectwem, że Abraham wykopał studnię z wodą w sześć dni, a w siódmy dzień szabatu odpoczął (Rdz.2,2-3)Czyli analogicznie do dziejów, sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia szabatu – sobota odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz.21,26-30)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 21,31-34

 

"Dlatego nazwano to miejsce Beer - Szeba, ponieważ tam obaj złożyli przysięgę" Czyli dlatego nazwano tą studnię - źródło wody ograniczone przestrzenią, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb Studnią - Przymierza, ponieważ tam Abraham wypełniający wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama (Rdz.9,25;10,19) Złożyli wzajemne przyrzeczenia przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią. Wykopanej przez Abrahama w sześć dni, a siódmego dnia odpoczął dla zdrowia swojego, a którą przemocą przejęła służba króla Abimelecha. Analogicznie do dziejów sześciu dni stwarzania nieba i ziemi przez Boga Wszechmogącego i siódmy dzień szabatu - sobota odpoczynku (Rdz.2,2-3) "Tak zawarli przymierze w Beer - Szebie" Czyli i tak zawarli wzajemne przyrzeczenia i zobowiązania przy studni - źródło wody ograniczone przestrzenią i nazwane Studnia - Przymierza "Potem wstał Abimelech i Pikol dowódca jego wojska, i wrócili do ziemi filistyńskiej" Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań wstał Abimelech i Pikol, dowódca Abimelecha wojska, i wrócili na południe ziemi Kanaan "Abraham zaś zasadził tamaryszek w Beer - Szebie i wzywał tam imienia Pana, Boga Wiekuistego" Czyli Abraham natomiast zasadził tamaryszek - rodzaj zamieszczonej informacji, z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji bez owocu - produkt rodzaju zamieszczonej informacji. W miejscu zawarcia wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, na północno - zachodnim krańcu ziemi Negeb i wzywał przy Studni - Przymierza imienia Wszechmogącego, Boga - źródła życia, trwającego wiecznie, istniejącego od dawna, od zawsze " Potem Abraham przebywał w ziemi filistyńskiej przez długi czas jako gość " Czyli potem po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań, Abraham przebywał na południu ziemi Kanaan, którą Bóg Wszechmogący da potomkom Abrahama przez długi czas jako przybysz ( Rdz. 21,31-34)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,1-3

 

"Po tych wydarzeniach wystawił Bóg Abrahama na próbę i rzekł do niego: Abrahamie ! A on odpowiedział: Otom ja" Czyli po zawarciu wzajemnych przyrzeczeń i zobowiązań Abrahama wypełniającego wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syn Chama(Rdz.9,25) Wystawił Bóg Wszechmogący Abrahama na próbę, czy boi się Boga Wszechmogącego, i nie wzbroni się ofiarować jedynego syna swego, którego miłował i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. A Abrahama mowa słów była: Otom ja jest" I rzekł: Weź syna swego, jedynaka swego, Izaaka, którego miłujesz, i udaj się do kraju Moria, i złóż go tam w ofierze całopalnej na jednej z gór, o której ci powiem" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Boga Wszechmogącego do Abrahama. By wziął, i syna swego, i jedynaka swego, i którego miłuje, i ma się udać do górzystego kraju Moria, i ma złożyć tam Izaaka w ofierze całopalnej, na którą się składało zwierzęta w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. Na jednej z wielu gór, o której Bóg Wszechmogący powie Abrahamowi" Wstał tedy Abraham wczesnym rankiem, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług swoich i syna swego Izaaka," Czyli wstał wtedy Abraham wczesnym rankiem, bo po wschodzie słońca, osiodłał osła swego i wziął z sobą dwóch sług, z wielu sług swoich i syna swego, jedynaka swego Izaaka " a narąbawszy drew na całopalenie, wstał i poszedł na miejsce, o którym mu powiedział Bóg" Czyli a narąbawszy drew na ofiarę całopalną, wstał i z północno - zachodniego krańca ziemi Negeb - Breer - Szeby poszedł na północny - wschód do górzystego kraju Moria, na jedną z wielu gór, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący (Rdz.22,1-3)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,4-7

 

"Trzeciego dnia podniósł Abraham oczy swoje i ujrzał z daleka to miejsce" Czyli od wyjścia z Beer - Szeby, po dwóch dniach doszli do miejsca, z którego trzeciego dnia Abraham ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, na której Salomon zbuduje świątynie (2Kron.3,1) Do składania ofiar ze zwierząt w zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) "Wtedy rzekł Abraham do sług swoich: Zostańcie tutaj z osłem, a ja z chłopcem pójdziemy tam, a gdy się pomodlimy, wrócimy do was" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do dwóch sług swoich: Zostańcie z osłem tutaj gdzie Abraham, trzeciego dnia ujrzał z daleka górę Moria w Salem - Jeruzalem, a Abraham z Izaakiem pójdą na górę Moria, a po mowie słów Abrahama i Izaaka do Boga Wszechmogącego, wrócą do sług Abrahama. Bo słudzy niewiedzą, co ich pan czyni "Abraham wziął drwa na całopalenie i włożył je na syna swego Izaaka," Czyli analogicznie do zmartwychwstania trzeciego dnia (Mat.20,19) i do krzyża niesionego przez Jezusa Zbawiciela na górę Golgoty w Jeruzalem (Jan.3,16) "sam zaś wziął do ręki ogień i nóż i poszli obaj razem" Czyli Abraham natomiast wziął do ręki ogień - inny stan energetyczny wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i nóż - narzędzie z kilku rodzajów informacji w wirowej formie energii, i ojciec z synem, którego miał złożyć na ofiarę całopalną poszli razem na górę Moria "I rzekł Izaak do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A ten odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! " Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka do ojca swego Abrahama tak: Ojcze mój ! A Abraham odpowiedział: Oto jestem, synu mój ! "I rzekł: Oto ogień i drwa, a gdzie jest jagnię na całopalenie ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Izaaka oto jest ogień - inny stan energetyczny, wirowej formy energii - nośnik rodzaju informacji i drwa - narąbany rodzaj informacji w wirowej formie energii o stałej częstotliwości wibracji, a gdzie jest jagnię - produkt rodzaju informacji w wirowej formie energii na całopalenie - rodzaj informacji w wirowej formie energii, w całości zamieniony w inny stan energetyczny. W zastępstwie człowieka - źródło falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt(Rdz.1,29-30) W oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.22,4-7)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,8-11

 

"Abraham odpowiedział: Bóg upatrzył sobie jagnię na całopalenie, synu mój. I szli obaj razem" Czyli Abrahama odpowiedzią była mowa słów: Bóg Wszechmogący upatrzył sobie jagnię na całopalenie synu mój. I szli razem ojciec z synem, którego miał złożyć na całopalenie na górze Moria. "A gdy przybyli na miejsce, o którym mu Bóg powiedział, zbudował tam ołtarz i ułożył drwa" Czyli a gdy Abraham z Izaakiem przybyli na górę Moria w Salem - Jeruzalem, o której Abrahamowi powiedział Bóg Wszechmogący, zbudował Abraham na górze Moria ołtarz - budowla cztero narożnikowa ograniczająca przestrzeń, na której Abraham ułożył drwa na całopalenie. Immanentny świątynnemu systemowi ofiarniczemu, który zbuduje Salomon na górze Moria w Jeruzalemie (2Kron.3,1) "Potem związał syna swego Izaaka i położył go na ołtarzu na drwach" Czyli potem gdy zbudował ołtarz związał syna swego, jedynaka swego i położył Izaaka na ołtarzu całopalenia na drwach "I wyciągnął Abraham swoją rękę, i wziął nóż, aby zabić syna swego" Czyli i wyciągnął Abraham swoją rękę - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, i wziął nóż, aby zabić syna swego, jedynaka swego Izaaka "Lecz anioł Pański zawołał nań z nieba i rzekł: Abrahamie ! Abrahamie ! A on rzekł: Otom ja ! " Czyli lecz posłaniec Boga Wszechmogącego zawołał z nieba - miejsce poza czasoprzestrzenią na Abrahama i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, umownego imienia dwukrotnie powtórzonego Abrahamie ! Abrahamie ! A Abraham rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji, mowy słów: Otom ja jest ! (Rdz.22,8-11)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,12-15

 

"I rzekł: Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic, bo teraz wiem, że boisz się Boga, gdyż nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji posłańca Boga Wszechmogącego do Abrahama: Nie podnoś swojej ręki na syna swego, jedynaka swego Izaaka i nie czyń mu nic złego, bo teraz posłaniec Boga Wszechmogącego wie, że Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego, gdyż nie wzbronił się ofiarować na całopalenie syna swego, jedynaka swego Izaaka. Potomka obiecanego i danego od Boga Wszechmogącego "A gdy Abraham podniósł oczy, ujrzał za sobą barana, który rogami uwikłał się w krzakach" Czyli a gdy Abraham spojrzał wstecz, ujrzał barana - rodzaj informacji, uczynionej przez Boga Wszechmogącego, który rogami - rodzaj informacji, uwikłał się w krzakach - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. "Poszedł tedy Abraham, a wziąwszy barana, złożył go na całopalenie zamiast syna swego" Czyli poszedł wtedy Abraham gdy w zastępstwie człowieka składano na całopalenie zwierzęta, a wziąwszy barana - rodzaj informacji złożył go na całopalenie zamiast syna swego, jedynaka swego Izaaka, potomka danego od Boga Wszechmogącego. By krwią ofiary - nośnik informacji o śmierci w zastępstwie człowieka. Zakryć w obrazie holograficznym człowieka i w całym uniwersum holograficznym, zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) Źródło falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości i o całości " I nazwał Abraham to miejsce: Pan zaopatruje" Czyli i nazwał Abraham górę Moria w Jeruzalemie: Bóg Wszechmogący zaopatruje w zwierzęta na całopalenie w zastępstwie człowieka. " Dlatego mówi się po dziś dzień: Na górze Pana jest zaopatrzenie" Czyli dlatego mówi się po dziś dzień, na górze Moria w Jeruzalemie, wybranej przez Boga Wszechmogącego do składania ofiar całopalenia w zastępstwie człowieka, na której Salomon zbudował świątynny system ofiarniczy (2 Kron.3,1) Zniesiony przez ofiarę Jezusa Zbawiciela za każdego z nas. By w obrazie holograficznym każdego z nas i w całym uniwersum holograficznym, był obraz Jezusa Zbawiciela. Najdoskonalszy wzór człowieka w nie negowaniu i w nie manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego.By nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu. " Potem zawołał anioł Pański powtórnie z nieba na Abrahama mówiąc:" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalenia z barana zamiast z Izaaka zawołał posłaniec Boga Wszechmogącego powtórnie z miejsca poza czasoprzestrzenią na Abrahama mową słów: ( Rdz 22,12-15)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,16-19

 

"Przysiągłem na siebie samego, mówi Pan: Ponieważ to uczyniłeś i nie wzbroniłeś się ofiarować mi jedynego syna swego," Czyli złożyłem przyrzeczenie samemu sobie, mówi Bóg Wszechmogący: Ponieważ chciał Abraham wykonać wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się ofiarować na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "będę ci błogosławił obficie i rozmnożę tak licznie potomstwo twoje jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza," Czyli będzie Bóg Wszechmogący w Abrahamie wypełniał swoją wolę w obfitości i rozmnoży tak licznie potomstwo Abrahama jak gwiazdy na niebie i jak piasek na brzegu morza, których zliczyć nie będzie można "a potomkowie twoi zdobędą grody nieprzyjaciół swoich," Czyli a potomkowie Abrahama zdobędą miejsca zamieszkania przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana wrogów potomków Abrahama "i w potomstwie twoim błogosławione będą wszystkie narody ziemi za to, że usłuchałeś głosu mego" Czyli Abraham chciał wypełnić wolę Boga Wszechmogącego i nie wzbronił się złożyć na całopalenie jedynego syna swego Izaaka "Potem powrócił Abraham do sług swoich i wstawszy poszli razem do Beer - Szeby" Czyli potem po złożeniu ofiary całopalnej z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka. Powrócił Abraham do sług swoich, którzy nie wiedzieli, co uczynił Abraham i wstawszy z miejsca, z którego Abraham zobaczył górę Moria poszli razem do Beer - Szeby tj. Studni Przymierza. "I mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie" Czyli i gdy powrócił z góry Moria, mieszkał Abraham nadal w Beer - Szebie (Rdz.22,16-19)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 22,20-24

 

"Po tych wydarzeniach doniesiono Abrahamowi: Oto Milka urodziła Nachorowi, bratu twojemu:" Czyli po złożeniu ofiary z barana w zastępstwie jedynego syna swego Izaaka, na górze Moria i powrocie do Beer - Szeby, doniesiono Abrahamowi z Haranu (Rdz.11,31) Oto Milka córka Harana (Rdz.11,29)brata Abrahama urodziła Nachorowi, bratu Abrahama: Usa, Nachora pierworodnego, i Buza, brata pierworodnego, i Kemuela, ojca Arama, który zrodzi plemiona według swojego imienia. I Keseda i Chaso, i Pildasza, i Jidlafa i Betuela ojca Rebeki "A Betuel zrodził Rebekę. Tych ośmiu urodziła Milka Nachorowi, bratu Abrahama" Czyli a Betuel, syn Nachora, brat Abrahama zrodził Rebekę. Tych ośmiu synów, potomków danych od Boga Wszechmogącego, urodziła Milka córka Harana, Nachorowi, bratu Abrahama "A nałożnica jego, imieniem Reuma, także urodziła Tebacha, Gachama, Tachasza i Maachę" Czyli a nałożnica Nachora, imieniem Reuma także urodziła Nachorowi synów, czterech potomków danych od Boga Wszechmogącego. Budowniczych szeregu miast-państw w zachodniej części Azji Mniejszej (Rdz.22,20-24)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 23,1-2

 

"A Sara żyła sto dwadzieścia siedem lat; tyle było lat życia Sary" Czyli a Sara o umownie zwanym imieniu, to ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym się odbywały cyklicznie przez sto dwadzieścia siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Tyle było cyklicznych lat lunarnych w oddziaływaniach informacyjnych z Sarą, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzaju informacji "Sara umarła w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi kanaanejskiej " Czyli Sara, ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji. Zaprzestał cyklicznych oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w Kiriat - Arba, czyli w Hebronie, w ziemi potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego syna Chama. "Tam też przyszedł Abraham, aby odbyć żałobę po Sarze i opłakiwać ją" Czyli tam też do ziemi potomków Kanaana przyszedł Abraham, aby odbyć rytuał po zmarłej Sarze i dźwiękami, wibracją odbyć rytuał po zmarłej Sarze (Rdz.23,1-2)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 23,3-8

 

"Potem Abraham wstał od swojej zmarłej i rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was osiadłym przybyszem; dajcie mi u siebie na własność grób, abym mógł wynieść z domu i pochować moją zmarłą" Czyli potem gdy Abraham odbył rytuał po swojej zmarłej żonie wtedy rzekł do Chetytów, mówiąc: Jestem u was - plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) osiedlonym przybyszem dajcie mi pośród waszego plemienia na własność mój grób, abym mógł wynieś z domu i pochować w moim własnym grobie moją zmarłą żonę "Chetyci zaś odpowiedzieli Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Ty jesteś pośród nas księciem Bożym" Czyli plemię Chetytów natomiast odpowiedziało Abrahamowi tak: Słuchaj nas, panie. Świadomi, że Abraham pośród plemion Chetytów jest księciem i prorokiem Bożym. Ale nieświadomych, że są przeklętymi - nieświadomymi potomkami Kanaana, syna Chama "Pochowaj więc swoją zmarłą w najlepszym z grobów naszych" Czyli nieświadomych, że Abraham nie może pochować swojej zmarłej żony w najlepszym z grobów, pośród plemienia Chetytów przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, potomków Kanaana, syna Chama "Żaden z nas nie odmówi ci grobu swego, abyś mógł pochować swą zmarłą" Czyli żaden z plemienia Chetytów nie odmówił by Abrahamowi grobu swego. Bo był świadomym, że zostałby wyróżnionym, bo byłaby w jego grobie pochowana zmarła żona Abrahama, księcia i proroka Wszechmogącego Boga. Ale też żaden z plemienia Chetytów, nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony Sary, pośród przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Wtedy wstał Abraham i pokłonił się ludowi tego kraju, Chetytom," Czyli wtedy po nieświadomej mowie słów plemienia Chetytów, wstał Abraham i złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie " i mówił z nimi tak: Jeżeli zgadzacie się, abym wyniósł z domu i pochował zmarłą moją," Czyli i tak wtedy mówił z nimi nieświadomymi gdy się zgodzili, aby Abraham wyniósł z domu - ograniczona przestrzeń i pochował zmarłą swoją żonę " posłuchajcie mnie i wstawcie się za mną u Efrona, syna Sochara, " Czyli gdy nieświadome plemię Chetytów zgodziło się na pochowanie zmarłej Sary, w najlepszym z grobów ich, wtedy nieświadome plemię Chetytów miało posłuchać Abrahama i wstawić się za Abrahamem u Efrona, syna Sochara ( Rdz 23,3-8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 23,9-12

 

"aby mi odstąpił jaskinię Machpela, którą ma na końcu pola swego" Czyli aby Abrahamowi, Efron odstąpił jaskinię Machpela, która poprzednio należała do Machpela, a którą ma Efron na końcu pola swego "Niech odstąpi mi ją za pełną cenę, abym miał własny grób wśród was" Czyli niech sprzeda Efron Abrahamowi jaskinię Machpela za pełną cenę jej wartości, aby Abraham miał swój własny grób, pośród plemienia Chetytów, przeklętych nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz.9,25) "Efron znajdował się między Chetytami: I odpowiedział Efron, Chetyta, Abrahamowi wobec Chetytów, wobec wszystkich, którzy wchodzili w bramę jego miasta, mówiąc: " Czyli Efron był z plemienia Chetytów. I odpowiedział nieświadomy - przeklęty potomek Kanaana, syn Chama, Abrahamowi wobec plemienia Chetytów, wobec wszystkich swoich współplemieńców, którzy wchodzili w bramę Hebronu jego miasta - państwa, mówiąc: "Nie tak, panie mój, ale posłuchaj mnie: Daruje ci pole i jaskinię, która jest na nim;" Czyli mowa słów Efrona była negacją, bo nie tak, panie mój, ale Abraham ma posłuchać mowy słów Efrona. Świadomego wyróżnienia, bo daruje Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu, nie tylko jaskinię, którą ma na końcu pola swego, ale także pole. Ale nieświadomego, że jest przeklętym - nieświadomym potomkiem Kanaana, syna Chama "daruję ją tobie wobec współplemieńców moich" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię wraz z polem, Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. Świadomy wyróżnienia wśród plemienia swego, z którego żaden nie był świadomym, że Abraham nie mógł pochować swojej zmarłej żony pośród przeklętych - nieświadomych potomków Kanaana, syna Chama " Daruję ją tobie, pochowaj swą zmarłą !" Czyli Efron Chetyta daruje jaskinię Abrahamowi księciu i prorokowi Bożemu. By być wyróżnionym w śród plemienia swego, że w jaskini na końcu pola jego, pochowana będzie zmarła żona Abrahama księcia i proroka Bożego. Wtedy pokłonił się Abraham przed ludem tego kraju" Czyli wtedy Abraham złożył grzecznościowy ukłon plemieniu Chetytów osiedlonych w Hebronie w ziemi kanaanejskiej ( Rdz.23,9-12)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 23,13-16

 

"i rzekł do Efrona wobec ludu tego kraju tak: Raczej ty zechciej mnie wysłuchać !" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abrahama do Efrona wobec jego współplemieńców osiedlonych w Hebronie tak: Raczej ty zechciej wysłuchać mojej mowy słów "Daję ci pieniądze za pole; przyjmij je ode mnie, a wtedy pochowam tam moją zmarłą" Czyli Abraham daje Efronowi Chetycie walutę płatniczą za pole, którą Efron ma przyjąć od Abrahama. By pole Efrona, na końcu którego jest jaskinia przeszło na własność Abrahama, a wtedy Abraham pochowa w swoim własnym grobie swoją zmarłą żonę "A Efron odpowiedział Abrahamowi, mówiąc do niego tak: Posłuchaj mnie, panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebra" Czyli a Efron Chetyta odpowiedział Abrahamowi mową słów taką: Posłuchaj mnie panie mój. Ziemia jest warta czterysta sykli srebrnych monet "Cóż to jest dla mnie i dla ciebie ?" Czyli cóż to jest za cena czterysta sykli srebrnych monet dla nieubogiego Efrona Chetyty i dla księcia i proroka Abrahama "Pochowaj więc swoją zmarłą !" Czyli z niewielką korzyścią dla nieubogiego Efrona Chetyty i małą stratą księcia i proroka Abrahama. Pochowa więc Abraham swoją zmarłą żonę "Abraham zgodził się z Efronem. Następnie odważył Abraham Efronowi srebro, o którym mówił wobec Chetytów, czterysta sykli srebra, jak było w obiegu u kupców" Czyli Abraham zgodził się z mową słów Efrona Chetyty. Następnie dokonał Abraham z Efronem transakcji wagowo - pieniężnej srebrnych monet, o których mówił w obecności swoich współplemieńców, czterysta sykli srebrnych monet, jak było w ustalonym systemie monetarno - wagowym przy transakcji kupna - sprzedaży, za czasu Abrahama (Rdz.23,13-16)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 23,17-20

 

"Tak więc pole Efrona, które jest w Machpela naprzeciw Mamre, pole wraz z jaskinią, która się tam znajduje," Czyli tak więc pole Efrona Chetyty, które jest w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola "i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło, przeszły," Czyli pole wraz z jaskinią, która się znajduje na końcu pola i wszystkie drzewa owocowe rosnące na polu i rosnące na całym obszarze pola wokoło pola, przeszły. "na własność Abrahama na oczach Chetytów wobec wszystkich, którzy zgromadzeni wchodzili w bramę jego miasta" Czyli przeszły na własność Abrahama po dokonanej transakcji, którą widziało plemię Chetytów wobec wszystkich Chetytów, którzy gromadnie wchodzili w bramę Hebronu miasta - państwa Efrona Chetyty "Potem pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Mamre, to jest Hebronu w ziemi kanaanejskiej" Czyli potem gdy Abraham kupił pole wraz z jaskinią od Efrona Chetyty. Wtedy pochował Abraham Sarę, żonę swoją, w jaskini na wschód od dąbrowy Mamre (Rdz.49,30) w obszarze pola Machpela naprzeciw dąbrowy Mamre, to jest Hebronu, w ziemi plemienia Chetytów potomków Kanaana przeklętego - nieświadomego, syna Chama (Rdz.9,25) "W ten sposób przeszło pole z jaskinią na nim od Chetytów do Abrahama jako jego własny grób" Czyli w ten sposób przeszło na własność pole z jaskinią od przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów do księcia i proroka Abrahama jako jego własny grób pośród przeklętego - nieświadomego plemienia Chetytów potomków Kanaana, syna Chama (Rdz,23,17-20)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 24,1-4

 

"A Abraham zestarzał się i posunął się w latach; Pan zaś błogosławił Abrahamowi we wszystkim" Czyli a Abraham stał się staruszkiem i przybyło mu wiele lat; Wszechmogący Bóg natomiast wypełniał swoją wolę we wszystkim, co czynił Abraham "I rzekł Abraham do sługi swego, najstarszego w domu swoim, który zarządzał całym mieniem jego:" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego, najstarszego stażem w domu Abrahama, który był administratorem wszystkiego, co należało do Abrahama "Połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje," Czyli Abraham prosi sługę swego, by położył rękę swoją - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji, pod biodro Abrahama - zewnętrznie ukształtowany funkcjonalnie rodzaj informacji w formie energetycznej "abym zaprzysiągł ciebie na Pana, Boga nieba i Boga ziemi, że nie weźmiesz żony dla syna mojego spośród córek Kanaanejczyków, wśród których mieszkam," Czyli forma zobowiązania sługi Abrahama wobec swojego pana Abrahama przed Wszechmogącym Bogiem Stworzycielem nieba i Bogiem Stworzycielem ziemi, że nie weźmie sługa Abrahama żony dla Izaaka, syna Abrahama pośród córek plemion Kanaanejczyków, wśród których mieszkał Abraham. Przeklętych - nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium, w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Wszechmogącego Boga "lecz pójdziesz do ojczyzny mojej i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego Izaaka" Czyli lecz pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama (Rdz.11,31) i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.24,1-4)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 24,5-8

 

"A sługa mu odpowiedział: A jeśli nie zechce ta kobieta pójść ze mną do tego kraju," Czyli a sługa odpowiedział Abrahamowi: A jeśli nie zechce ta kobieta z rodu Sema pójść ze mną do kraju Kanaanejczyków, wśród których mieszkasz "czy wtedy mam zaprowadzić syna twego do ziemi, z której wyszedłeś ? " Czyli, czy wtedy sługa Abrahama ma zaprowadzić Izaaka syna Abrahama do ziemi, w której mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, do ziemi potomków Sema, z której wyszedł Abraham "Rzekł do niego Abraham: Strzeż się, abyś tam nie zaprowadził syna mojego" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do sługi swego: Strzeż się tego, abyś tam, gdzie maja swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga, nie zaprowadził Izaaka, syna mojego potomka danego od Wszechmogącego Boga, w starości mojej (Rdz.17,17) "Pan Bóg niebios, który mnie wziął z mojego domu ojcowskiego i z mojej ziemi i który mi przysiągł, mówiąc: Potomstwu twemu dam tę ziemię -" Czyli Wszechmogący Bóg stworzyciel niebios i ziemi, który wziął i wyprowadził Abrahama z domu ojcowskiego Teracha i z Haramu ziemi ojczystej Abrahama (Rdz.12,1-5) i który złożył przyrzeczenie mową słów, że potomstwu Abrahama da Wszechmogący Bóg ziemię kanaanejską (Rdz.13,15; 15,18; 17,8) "On pośle anioła swego przed tobą stamtąd weźmiesz żonę dla syna mojego" Czyli Wszechmogący Bóg pośle posłańca swego przed sługą Abrahama i z Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama, i z rodziny potomków Nachora brata Abrahama weźmie żonę z rodu Sema dla syna Abrahama Izaaka, którego urodziła Abrahamowi Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga "A jeśli ta kobieta nie zechce pójść z tobą, będziesz zwolniony od tej przysięgi mojej;" Czyli a jeśli ta kobieta z rodu Sema nie zechce pójść ze sługą Abrahama, to sługa Abrahama, będzie zwolniony z odpowiedzialności zobowiązania wobec swego pana Abrahama "tylko nie prowadź tam syna mego" Czyli tylko nie prowadź do Haranu ojczyzny mojej i do rodziny mojej syna mego, którzy mają swoje wierzenia i swoje nauki, które nie są według wskazań Wszechmogącego Boga (Rdz.24,5-8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...