Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
blessing-rene

Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym.

Rekomendowane odpowiedzi

Księga Rodzaju 35,22-24

"A gdy Izrael mieszkał w tym kraju poszedł Ruben i spał z Bilhą, nałożnicą ojca swego. A Izrael dowiedział się o tym. A synów Jakuba było dwunastu" Czyli a gdy Izrael - Zwycięzca zamieszkał w tym kraju, w okolicy Betlejemu - Domu chleba. Poszedł Ruben do namiotu Bilhy i spał z nią, nałożnicą ojca swego, służącą Racheli, która urodziła Jakubowi synów: Dan i Naftali. A Izrael - Zwycięzca dowiedział się o tym, że jego pierworodny, którego urodziła Jakubowi Lea, spał z Bilhą służącą Racheli, nałożnicą ojca swego (Rdz 29,32; 30,3-8) A synów Jakuba było dwunastu według kolejności, w której urodziły Jakubowi żony i nałożnice "Synowie Lei: pierworodny Jakuba Ruben (według słów Lei, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący na niedole moją, bycia niekochaną, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał), Symeon (według słów Lei, bo usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski bycia kochaną, dlatego dał mi tego syna), Lewi ( według słów Lei, bo teraz wreszcie przywiąże się do niekochanej, i bez daru łaski bycia kochaną, bo urodziła Jakubowi trzech synów), Juda (według słów Lei, bo tym razem będę sławić Boga Wszechmogącego, Rdz 29,32-35), Issachar (według myśli Lei, że Bóg Wszechmogący dał jej nagrodę, że dała Jakubowi mężowi swemu za żonę Zylpe służącą swoją) i Zebulon, bo obdarzył Leę Bóg Wszechmogący pięknym darem, bo urodziła Jakubowi sześciu synów, Rdz 30,17-20)" Analogicznie do obdarzenia każdego z nas pięknym darem, sześciu dni stwarzania uniwersum przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia szabatu - sobota odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) "Synowie Racheli: Józef (nazwany według słów Racheli: Oby Bóg Wszechmogący dał mi jeszcze jednego syna, Rdz 30,22-24 i Beniamin, (którego Rachela nazwała Ben - Oni (syn mojej boleści), lecz Jakub ojciec jego nazwał go Beniamin (syn prawicy) według hierarchii ważności Jakuba, ojca jego, Rdz 35, 17-18)" (Rdz 35,22-24)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 35,25-29

"Synowie Bilhy, służącej Racheli: Dan (nazwała go Rachela, bo oddał Racheli Bóg Wszechmogący sprawiedliwość, a słuchał głosu Racheli Jakub, i Naftali, bo nadludzkie boje, ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z Leą siostrą swoją)" (Rdz 30,6-8) "Synowie Zylpy, służącej Lei: Gad (nazwała go Lea, bo na pomyślność i Aszer, bo na szczęście (Rdz 30,11-13) To są synowie Jakuba, (których urodziły żony i nałożnice Jakuba w Paddan - Aram, miasto potomków Nachora, brata Abrahama, i w okolicy Betlejem )" (Rdz 35,16-18)" Potem przyszedł Jakub do Izaaka, ojca swego, do dąbrowy Mamre, do miasta Arba, to jest Hebronu (Rdz 14,13; 23,19), gdzie mieszkał Abraham jako gość (tam urodził się Izaak, Rdz 18,1)" "A Izaak miał sto osiemdziesiąt lat" Czyli a Izaak - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji, z którym się odbywały oddziaływania informacyjne ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego "Potem Izaak opadł z sił i umarł, i został przyłączony do przodków swoich, sędziwy i syty dni. A pochowali go synowie jego Ezaw i Jakub" Czyli potem Izaak opadł z sił i umarł, bo zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) W systemie duchowo - informacyjnej całości, uczynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Izaaka - funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją. A falowe zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnej całości, stały się przyczyną ustawania cyklicznych oddziaływań informacyjnych, Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji z wszechinformacją. W systemie duchowo - informacyjnym, trwające falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją, stały się przyczyną destrukcji Izaaka. I umarł Izaak, bo została zakończona długa destrukcja Izaaka przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, i został przyłączony do przodków swoich z rodu Sema,w sędziwej starości, w którym w obfitości wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. A pochowali Izaaka synowie jego Ezaw i Jakub w jaskinia na polu Machpela, na wschód od dąbrowy Mamre, w ziemi kananejskiej, którą wraz z polem nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty (Rdz 23) Tam pochowano Abrahama, Sarę żonę jego, Izaaka, i Rachelę żonę jego (Rdz 35,25-29)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,1-5

"Oto dzieje rodu Ezawa, czyli Edomu" Oto dzieje rodu synów Ezawa, czyli Edomu - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał (Rdz 36,8) "Ezaw pojął żony spośród córek kananejskich: Adę, córkę Elona, Chetyty, i Ohalibamę, córkę Any, syna Sybeona, Chiwwity" Czyli Ezaw, syn Izaaka potomka Abrahama, syn Teracha z jednego rodu Sema (Rdz 11), pojął za żony spośród córek kananejskich, przeklętego potomka Kanaana, syna Chama: Adę, córkę Elona z plemienia Chetyty, syna Kanaana przeklętego potomka Chama, z jednego rodu Chama (Rdz 10,15), Oholibamę, córkę Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama (Rdz 9,25), z jednego rodu Chama (Rdz 10,17) "I Basamętę, córkę Ismaela, siostrę Nebajota" Czyli i Ezaw pojął za żonę Basemetę, córkę Ismaela, siostrę, Nebajota, pierworodnego Ismaela (Rdz 25,13), syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar, Egipcjanka, niewolnica Sary, żony Abrahama, z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 25,12) "Ada urodziła Ezawowi Elifaza, a Abasemata urodziła Reuela" Czyli Ada, córka Elona z plemienia Chetyty, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, urodziła Ezawowi, synowi Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, Elifaza potomka z dwóch rodów Chama i Sema, a Basameta, córka Ismaela, siostra Nebajota, syna Ismaela, z dwóch rodów Sema i Chama urodziła Reula, potomka z dwóch rodów Sema i Chama "Oholibama zaś urodziła Jeusza, Jalama i Koracha. Oni byli synami Ezawa, którzy mu się urodzili w ziemi kanaanejskiej" Czyli Oholibama, córka Any, syna Sybeona z plemienia Chiwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, zaś urodziła potomków z dwóch rodów Chama i Sema. Oni byli potomkami z dwóch rodów Chama i Sema, synami Ezawa, syna Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, którzy Ezawowi się urodzili w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 36,1-5)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,6-11

"Potem Ezaw (brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema) zabrał żony swoje (z dwóch rodów Chama i Sema) i synów swoich, i córki swoje (potomków z dwóch rodów Chama i Sema), i wszystkich domowników swoich, i stada swoje, i wszystko bydło swoje, i całe mienie swoje, które nabył w ziemi kanaanejskiej (przeklętych potomków Kanaana, syna Chama), i udał się do kraju Seir (i zamieszkał na pogórzu Seir), z dala od Jakuba, brata swego (z jednego rodu Sema)" "Majątek ich bowiem był tak wielki, że nie mogli mieszkać razem, ziemia zaś, w której przebywali, nie mogła ich pomieścić z powodu dobytku, który posiadali" Czyli majątek Ezawa i Jakuba bowiem był tak wielki, jak Abrahama i Lota, bratanka Abrahama, że nie mogli mieszkać razem (Rdz 13,6), ziemia zaś przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25), nie mogła ich pomieścić, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema, jak Abraham i Lot z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem (Rdz 12,5) "Ezaw zamieszkał na pogórzu Seir. Ezaw to Edom" Czyli Ezaw brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema, zamieszkał na pogórzu Seir, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema. Ezaw brat bliźniak Jakuba, to Edom - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał "Oto wykaz rodów Ezawa, praojca Edomitów na pogórzu Seir" Czyli oto wykaz rodów synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa, praojca Edomitów - czerwony na pogórzu Seir, na którym zamieszkał "Takie są imiona synów Ezawa: Elifaz, syn Ady, żony Ezawa, Reuel, syn Basematy, żony Ezawa" Czyli takie są imiona synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa: Elifaz z dwóch rodów Chama i Sema, syn Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema, Reuel z dwóch rodów Sema i Chama, syn Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A synami Elifaza byli: Teman, Omar, Sefo, Gatam i Kenaz (z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Elifaza)" (Rdz 36,6-11)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,12-15

"A Timna była nałożnicą Elifaza, syna Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka. To są potomkowie Ady, żony Ezawa" Czyli a Timna, z jednego rodu Chama (Rdz 36,22) była nałożnicą Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka potomka z dwóch rodów Chama i Sema. To są potomkowie Ady, z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela: Nachat i Zerach, Szamma i Mizza. Byli to potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli oto synowie Reuela, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: Nacht i Zerach, Szamma i Mizza, bracia bliźniacy, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Reuela. Byli to potomkowie Basematy, z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona, żony Ezawa. Urodziła ona Ezawowi Jeusza, Jalama i Koracha" Czyli a oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, z przeklętego rodu Chama (Rdz 9,25), żony Ezawa z jednego rodu Sema. Urodziła Oholibama z jednego rodu Chama, Ezawowi z jednego rodu Sema, Jeusza, Jalama i Koracha, potomków z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Ezawa "Oto naczelnicy rodów spośród potomków Ezawa, czyli synowie Elifaza, pierworodnego Ezawa: naczelnik Teman, naczelnik Omar, naczelnik Sefo, naczelnik Kenaz" Czyli oto naczelnicy rodów według ich imion spośród podzielonych w rodzie i plemieniu potomków Ezawa, z dwóch rodów Chama i Sema, czyli synowie Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: naczelnik rodu Teman, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Omar, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Sefo, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Kenaz, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12-15)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,16-19

"Naczelnik Korach, naczelnik Gatam, naczelnik Amalek. To są naczelnicy rodów od Elifaza w ziemi edomskiej, potomkowie Ady" Czyli naczelnik rodu Korach, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Gatam, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Amalek, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Elifaza, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela, syna Ezawa: naczelnik Nacht, naczelnik Zerach, naczelnik Szamma, naczelnik Mizza. To są naczelnicy rodów od Reuela w ziemi edomskiej, potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Reuela, syna Ezawa, bracia bliźniacy podzieleni w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa: naczelnik rodu Nacht podzielony w rodzie i plemieniu Reuela który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Zerach, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Szamma, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Mizza, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Reuela, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik Jeusz, naczelnik Jalam, naczelnik Korach. To są naczelnicy rodów, potomkowie Oholibamy, córki Any, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik rodu Jeusz, naczelnik rodu Jalam, naczelnik rodu Korach, podzieleni w rodzie i plemieniu Ezawa, zrodzili plemiona według ich imion. To są naczelnicy rodów w plemionach ich, potomkowie Oholibamy, córki Any z plemienia Chiwwity z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema. "To są synowie Ezawa i to są ich naczelnicy: To jest Edom" Czyli to są synowie Ezawa i potomkowie synów Ezawa podzieleni w rodzie i plemieniu według imion ich i to są ich naczelnicy rodów w plemionach ich, zrodzonych według imion ich. To jest Edom, potomkowie czerwonego (Rdz 36,16-19)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,20-24

"A oto synowie Seira, Choryty, tubylców tego kraju: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana" Czyli a oto synowie Seira z rodu i plemienia Chorytów, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), tubylców kraju Seir: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Diszon, Eser i Diszan: to są naczelnicy Chorytów, synów Seira w ziemi edomskiej" Czyli Diszon, Eser i Diszan, to są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony "Synami Lotana byli: Chori i Hemam, a siostrą Lotana była Timna" Czyli synami Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów byli: Chori i Hemam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Lotana, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. A siostrą Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów była Timna, nałożnica Elifaza, syna Ezawa, która urodziła Elifazowi Amaleka, potomka z dwóch rodów Chama i Sema, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12) "A oto synowie Szobala: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam" Czyli a oto synowie Szobala, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Szobala, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto synowie Sybeona: Aja i Ana; to jest ten Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego" Czyli a oto Synowie Sybeona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Aja, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia, i Ana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego (Rdz 36,20-24)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,25-30

"A oto dzieci Any: Diszon i Oholibama, córka Any" Czyli a oto dzieci Any, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Diszon, który się podzielił w rodzie i plemieniu Any, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Diszona, którego siostrą była Oholibama, córka Any, syna Seira Choryty "A oto synowie Diszona: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran" Czyli a oto synowie Diszona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszona, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. "A oto synowie Esera: Bilhan, Zaawan i Akan" Czyli oto synowie Esera, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Bilhan, Zzawan i Akan, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Esera, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Oto synowie Diszana: Us i Aran" Czyli oto synowie Diszana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Us i Aran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszana, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto naczelnicy Chorytów: naczelnik Lotan, naczelnik Szobal, naczelnik Sybeon, naczelnik Ana" Czyli a oto naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), którzy się podzielili w rodzie i w plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion: naczelnik Lotan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Szobal rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Sybeon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Ana rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia "Naczelnik Diszon, naczelnik Eser, naczelnik Diszan. To są naczelnicy Chorytów według ich okręgów w kraju Seir" Czyli naczelnik Diszon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Eser rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Diszan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion i według ich okręgów zamieszkania w kraju Seir (Rdz 36,25-30)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,31-33

"A oto królowie, którzy panowali w ziemi edomskiej, zanim nad synami Izraela zapanował król" Czyli a oto królowie, którzy panowali nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, którzy zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony. Zanim nad potomkami synów Izraela - zwycięzca, z jednego rodu Sema, zapanował król (Dz.13,21) Gdy przebywali w niewoli plemienia potomków Chawili podzielonego w rodzie i plemieniu Kusza syna Chama (Rdz 10,6-7; 2,11-12), która trwała czterysta lat (Rdz 15,13), z przygotowaniem do wyjścia potomków synów Izraela z niewoli plemienia potomków Chawili, które trwało trzydzieści lat (Wyj. 3,11) Pobyt potomków synów Izraela w niewoli plemienia Chawili trwał czterysta trzydzieści lat (Wyj.12,40-41), pobyt na pustyni czterdzieści lat (Pwt 8,4; Dz. 7,36)Przydział ziemi kananejskiej potomkom synów Izraela, trwał siedem lat (Lb 33,3; 10,11-13; Pwt 1,19-21; Lb 13,3; Pwt 2,14; Joz. 14,7; 10), jak stworzenie uniwersum przez Boga Wszechmogącego w sześć dni i siódmego dnia odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) I czas sędziów, który trwał około czterystu pięćdziesięciu lat (Dz. 13,20) do zażądania przez potomków synów Izraela króla, by panował nad nimi (1 Sam. 8,6-22) "W Edomie był królem Bela, syn Beora, a gród jego nazywał się Dinhaba" Czyli w podzielonym rodzie i plemieniu potomków Ezawa - Edom, z dwóch rodów Sema i Chama był królem Bela - piękny, syn Beora, potomek Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, który panował nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama. A warowny gród jego nazywał się Dinhaba według miejsca, w którym została zbudowana siedziba króla. "Gdy Bela umarł, panował po nim Jobab, syn Zeracha z Bosry" Czyli gdy Beli zakończyła się destrukcja, panował po nim nad potomkami Ezawa Jobab, syn Zeracha z Bosry, miasta na wschodnim pogórzu Seir. Jobab, syn Zeracha, naczelnika rodu podzielonego w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa, który zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,31-33)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,34-38

"Gdy zaś umarł Jobab, po nim był królem Chuszam, z kraju Temanitów" Czyli gdy zaś zakończyła się destrukcja Jobaba, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Chuszam, z kraju w którym mieszkało plemię Temanitów potomków synów Temana, naczelnika rodu plemienia Temanitów, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia "Gdy umarł Chuszam, po nim był królem Hadad, syn Bedada, który pobił Midianitów na polu moabskim; a jego gród nazywał się Awit" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Chuszama, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Hadad, syn Bedada, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, który w bitwie pobił Midianitów, potomków synów Midiana, syna Abrahama, z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1), na polu moabskim, które należało do plemienia Moabitów, potomków synów Moaba, starszego syna Lota, z jednego rodu Sema, bratanka Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 19,36-37). A warowny gród króla nazywał się Awit, według swego pochodzenia, od przodków "Gdy umarł Hadad, po nim był królem Samla z Masreki" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Hadada, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Samla potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Masreki, na północy ziemi Edomskiej przy drodze do Morza Martwego "Gdy umarł Samla, po nim był królem Saul z Rechobot nad Rzeką" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Samli, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Saul potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Rechobot nad rzeką, na południowy wschód od Morza Martwego w dolinie potoku Zered "Gdy umarł Saul, po nim był królem Baalchanan, syn Achbora" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Saula, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, król Baachanan, syn Achbora, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 36,34-38)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 36,39-43

"Gdy umarł Baalchanan, syn Achbora, po nim był królem Hadar, a gród jego nazywał się Pau; a imię żony jego było Mehetabel, córka Matredy, córki Mezahaba" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Baalchanana, syna Achbora, potomków synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Hadar potomek synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, a warowny gród króla nazywał się Pau, jak pustelnik, biedny ubogi, bo wykuta w skale (fortyfikacja wkomponowana w topografię gór Seir). A imię żony króla było Mehetabel, córka matki Matredy, córki ojca Mezahaba, potomków synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama "A oto imiona naczelników Ezawa według ich rodów, ich miejscowości, według ich imion: naczelnik Timna, naczelnik Alwa, naczelnik Jetet" Czyli a oto imiona naczelników rodów potomków synów Ezawa, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejscowości zamieszkania i według ich imion: naczelnik rodu Timna, naczelnik rodu Alwa, naczelnik rodu Jetet "naczelnik Oholibama, naczelnik Ela, naczelnik Pinon" Czyli naczelnik rodu Oholibama, naczelnik rodu Ela, naczelnik rodu Pinon, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion "naczelnik Kenaz, naczelnik Teman, naczelnik Mibsar" Czyli naczelnicy rodów, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion. "naczelnik Magiel, naczelnik Iram. To są naczelnicy rodów edomskich według ich siedzib w kraju, który posiadali. To jest Ezaw, praojciec Edomitów" Czyli naczelnicy rodów, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion. To są naczelnicy rodów edomskich - czerwonych, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu potomków synów Ezawa, zrodzili plemiona według ich rodów, według ich miejsca zamieszkania i według ich imion w kraju Edom, który posiadali. To jest Ezaw - Edom, praojciec Edomitów - czerwonych (Rdz 36,39-43)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,1-4

"A Jakub mieszkał w ziemi, gdzie ojciec jego był gościem, w ziemi kanaanejskiej" Czyli a Jakub mieszkał w ziemi, ojców swoich Abrahama I Izaaka, gdzie Izaak ojciec Jakuba był gościem, w ziemi kaanejskiej przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25)"A oto dzieje rodu Jakuba: Gdy Józef (syn Racheli) miał siedemnaście lat i był jeszcze chłopcem, pasł trzodę z braćmi swymi, synami Bilhy (służącej Racheli) i z synami Zylpy (służącej Lei) żony ojca swego, (które dały Jakubowi Rachela i Lea, żony Jakuba, by miały dzieci z Bilhy i Zylpy służących swoich, Genesis 30) I doniósł Józef ojcu (swemu) ojcu ich, co o nich (synach Bilhy służącej Racheli i synach Zylpy służącej Lei), mówiono złego "A Izrael kochał Józefa najbardziej ze wszystkich synów swoich, ponieważ urodził mu się na starość. Sprawił mu też długą szatę z rękawami" Czyli a Izrael - zwycięzca kochał Józefa, który miał dar bycia kochanym najbardziej ze wszystkich synów Jakuba, ponieważ Józef urodził się Jakubowi i Racheli na starość. Jak Izaak ojciec Jakuba, który urodził się Abrahamowi i Sarze na starość (Rdz 21,2) Sprawił Jakub Józefowi też długą szatę z rękawami, by wewnętrzny dar bycia kochanym najbardziej ze wszystkich synów Jakuba, uzewnętrznić kompleksowo, sprawioną długą szatą z rękawami "Bracia jego widzieli, że ojciec kocha go więcej niż wszystkich jego braci, nienawidzili go więc i nie umieli się zdobyć na dobre słowo dla niego" Czyli bracia Józefa widzieli, że ojciec kocha Józefa młodszego brata ich więcej niż wszystkich jego braci, ponieważ Józef urodził się Jakubowi na starość, nienawidzili Józefa młodszego brata ich, że ojciec kocha go więcej niż wszystkich braci Józefa, i przez nienawiść nie umieli się zdobyć, by powiedzieć dobre słowo młodszemu bratu ich. (Rdz 37,1-4)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,5-9

"Pewnego razu miał Józef sen i opowiedział go bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej go znienawidzili" Czyli pewnego razu miał Józef sen, stan mózgu do percepcji w czasoprzestrzeń, w której umieścił Bóg Wszechmogący myślą twórczą trójwymiarowe obrazy symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i opowiedział sen, który miał bracią swoim, oni zaś jeszcze bardziej Józefa znienawidzili za sen, który opowiedział bracią swoim "Powiedział im bowiem: Słuchajcie, proszę, tego snu, który mi się śnił: " Czyli powiedział bracią swoim bowiem słowa - nośniki mowy: Słuchajcie - nośników mowy słów, proszę, tego snu, który mi się śnił, percepcji trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych: "Oto wiązaliśmy snopy na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, a wasze snopy otoczyły go i pokłoniły się mojemu snopowi" Czyli oto wiązaliśmy snopy na polu, czynność którą wykonywał Józef z braćmi swoimi na polu; wtem snop mój podniósł się i stanął, nie będzie wykonywał Józef czynności, którą wykonywał z braćmi swoimi, a wasze snopy, bracia Józefa otoczyły go, Józefa i pokłoniły się mojemu snopowi, i pokłoniły się Józefowi bracia jego za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef "Rzekli do niego bracia: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili go z powodu snów i słów jego"Czyli rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów braci jego do Józefa: Czy chciałbyś naprawdę królować nad nami ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, królować nad braćmi swoimi ? Czy chciałbyś naprawdę nami rządzić ? Czy chciałby Józef naprawdę za wykonywaną czynność, za którą pokłoniły się Józefowi bracia jego, braćmi swoimi rządzić ? I jeszcze bardziej znienawidzili Józefa z powodu snów, percepcji trójwymiarowych obrazów symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych, i słów - nośników mowy Józefa "Potem miał jeszcze inny sen i opowiedział go bracią swoim. Powiedział: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc i jedenaście gwiazd kłaniało mi się" Czyli potem miał Józef jeszcze inny sen, inną percepcję trójwymiarowego obrazu symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych i opowiedział sen bracią swoim: Powiedział do nich: Miałem znowu sen: oto słońce, księżyc,oto ojciec i matka i jedenaście gwiazd, bracia Józefa kłaniało Józefowi się za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef (Rdz 37,5-9)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,10-14

"A gdy to opowiedział ojcu i braciom, zgromił go ojciec i rzekł do niego: Cóż to za sen, który ci się śnił ? Czyż więc ja, matka twoja i bracia twoi mielibyśmy przyjść i pokłonić ci się do ziemi ?" Czyli a gdy to, co śniło się Józefowi opowiedział ojcu i braciom swoim, zgromił go ojciec i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów ojca do Józefa: Cóż to za sen, stan mózgu do percepcji w czasoprzestrzeń, który ci się śnił ?, trójwymiarowy obraz symbolicznych znaków życia, wydarzeń przyszłych. Cóż więc sen, który ci się śnił, to ja ojciec twój, matka twoja i bracia twoi mielibyśmy przyjść do ciebie i pokłonić ci się do ziemi ?, pokłonią się za czynność, którą będzie w przyszłości wykonywał Józef "Wtedy zazdrościli mu bracia, lecz ojciec jego zachował to słowo w pamięci" Czyli wtedy zazdrościli Józefowi bracia jego, że miał Józef taki sen, którego nie mieli bracia Józefa, lecz ojciec Józefa zachował to słowo w pamięci, że kłaniali Józefowi się "Bracia jego poszli paść trzodę ojca swego do Sychemu" Czyli bracia Józefa poszli paść trzodę ojca swego do Sychemu, miejsca w centrum ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25) "Wtedy rzekł Izrael do Józefa: Bracia twoi pasą w Sychemie; choć, a poślę cię do nich. A on odpowiedział: Jestem gotów" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izraela - zwycięscy do Józefa: Bracia twoi pasą moją trzodę w Sychemie; choć przygotuj się, a gdy będziesz gotów poślę cię do nich. A Józef odpowiedział: Jestem gotów iść do braci moich, którzy pasą trzodę ojca swego w Sychemie w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana "I rzekł do niego: Idź więc i zobacz, jak się mają bracia twoi i co się dzieje z trzodą, i przynieś mi wiadomość. I wyprawił go z doliny Hebronu; a on przybył do Sychemu" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Józefa: Idź więc i zobacz jak się mają bracia twoi, co się dzieje z trzodą ojca twego, i przynieść mi wiadomość. I wyprawił Józefa z doliny Hebronu, miejsca na południu ziemi kanaanejskiej; a Józef przyszedł aż do Sychemu, miejsca w centrum ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, którego posłał do nas ludzi Bóg Ojciec Wszechmogący (Rdz 37,10-14)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,15-20

"Gdy błąkał się po polu, spotkał go pewien mąż. A mąż ten zapytał go mówiąc: Czego szukasz ?" Czyli gdy błąkał Józef się po polu, bo szukał braci swoich, spotkał go pewien mąż. A mąż ten, który spotkał Józefa zapytał go mówiąc: Czego szukasz ? "On zaś odpowiedział: Szukam braci moich; powiedz mi, proszę, gdzie oni pasą" Czyli Józef zaś odpowiedział mową słów mężowi, który go spotkał: Szukam braci moich; powiedz mi, proszę, gdzie oni pasą trzodę ojca mego "A na to ów mąż powiedział: Wyruszyli stąd, bo słyszałem, jak mówili: Pójdziemy do Dotanu ! Józef poszedł za braćmi swoimi i znalazł ich w Dotanie" Czyli, a na mowę słów Józefa ów mąż powiedział: Wyruszyli stąd, miejsca, w którym spotkał Józefa ów mąż, bo słyszał jak mówili: Pójdziemy do Dotanu, miejsce na północnym zachodzie ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25) Poszedł Józef na północny zachód ziemi kanaanejskiej za braćmi swoimi i znalazł braci swoich w Dotanie, miejsce na północnym zachodzie ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Chama, ojca Kanaana, tam paśli trzodę ojca swego "I ujrzeli go z daleka; lecz zanim się do nich zbliżył, zmówili się, że go zabiją" Czyli i ujrzeli Józefa bracia jego z daleka, gdy szedł do braci swoich, lecz zanim się do braci swoich zbliżył, zmówili się bracia jego, że zabiją Józefa, brata swego "mówiąc jeden do drugiego: Oto idzie ów mistrz od snów !" Czyli bracia Józefa byli jednomyślni, bo mówili jeden do drugiego: Oto idzie ów mistrz od snów, trójwymiarowych obrazów symbolicznych znaków życia, przyszłych wydarzeń "Nuże, chodźmy i zabijemy go, i wrzucimy go do jakiej studni, a potem powiemy: Dziki zwierz go pożar. Zobaczymy, co wyjdzie z jego snów" Czyli wyprawił ojciec Józefa do braci jego z doliny Hebronu, z południa ziemi kanaanejskiej, przyszedł Józef aż do Sychemu, miejsca w centrum ziemi kanaanejskiej, następnie przyszedł do Dotanu, miejsce na północnym zachodzie ziemi kanaanejskiej. I nikt nie chciał pozbawić życia Józefa, i wrzucić go do jakiej studni,i dziki zwierz Józefa nie pożar, tylko bracia jego chcieli pozbawić życia Józefa, brata swego. Zobaczą bracia Józefa, co wyjdzie w przyszłości z jego snów. Analogicznie do przeklętych potomków synów Chama, i miejsca ich zamieszkania, na południu, w centrum, i na północnym zachodzie, którzy nazwali się "braćmi i pasterzami ludzi" I potomków synów Jakuba, którzy zmówili się, że pozbawią życia Jezusa Zbawiciela (Rdz 37,15-20)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,21-23

"A gdy to usłyszał Ruben, chciał go wyrwać z ich rąk i rzekł: Nie zabijajmy go" Czyli a gdy mowę słów braci swoich usłyszał Ruben, syn Lei i Jakuba (Rdz 29,32), nie chciał, by pozbawili życia Józefa, brata swego i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do braci swoich, by nie zabijali Józefa, brata swego "Potem Ruben rzekł do nich: Nie przelewajcie krwi, wrzućcie go do tej studni na pustkowiu, ale nie podnoście na niego ręki. Chciał go bowiem wyratować z ich rąk i przyprowadzić do ojca" Czyli potem Ruben rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do braci swoich, aby nie umieszczali krwi - falowego nośnika informacji pozbawienia życia brata (grzech), w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów (dusza, pole energetyczno - informacyjne, aura), i w całym uniwersum holograficznym, który czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni. Wrzućcie go do studni, śmierci zastępczej czyniąc falowy nośnik informacji, by pozbawić życia brata swego, na pustkowiu nieświadomości, uczynionego falowego nośnika informacji, by pozbawić życia brata swego, ale nie czyńcie falowego nośnika informacji pozbawienia życia brata swego. Chciał bowiem zastąpić falowy nośnik informacji pozbawienia życia brata swego, falowym nośnikiem informacji, który miał pozbawić życia brata swego, by uratować życie brata swego "A gdy Józef przyszedł do braci swoich, ściągnęli z Józefa szatę jego, szatę z długimi rękawami, którą miał na sobie" Czyli a gdy Józef przyszedł do braci swoich, ściągnęli z Józefa szatę jego, dokonując czynu, którym zakryją zastępczy czyn, który miał pozbawić życia brata swego, szatę z długimi rękawami, którą miał na sobie, aby dokonany czyn zastępczy, który miał pozbawić życia brata swego był zakryty kompleksowo (Rdz 37,21-23)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,24-26

"Pochwycili go i wrzucili do studni. A studnia ta była wyschnięta, nie było w niej wody" Czyli pochwycili go, by dokonać czynu zastępczego, pozbawienia życia brata swego i wrzucili go do studni, śmierci zastępczej, by pozbawić życia brata swego. A studnia śmierci zastępczej, która miała pozbawić życia brata swego była wyschnięta, bez świadomości, że uczynili falowy nośnik informacji, by pozbawić życia brata swego, nie było w niej wody, źródła świadomości, aby nie czynić falowych nośników informacji, myślą, słowem i uczynkiem, które czynią zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnym. A za czynienie falowych nośników informacji, myślą, słowem i czynem (grzech), na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni "Potem zasiedli do posiłku, a gdy podnieśli oczy, ujrzeli karawanę Ismaelitów, przybywających z Gileadu; wielbłądy ich niosły wonne korzenie, balsam i mirrę, a szły niosąc to do Egiptu" Czyli potem gdy wrzucili Józefa do studni, śmierci zastępczej, by pozbawić życia brata swego, na pustkowiu nieświadomości, że uczynili falowy nośnik informacji, by pozbawić życia brata swego. Zasiedli do posiłku, by spożywać pokarm - rodzaj informacji (Rdz 1,29-30; 18,8) do oddziaływań informacyjnych, z funkcjonalnie ukształtowanymi wewnętrznie rodzajami informacji. A gdy percepcją ujrzeli karawanę Ismaelitów, potomków Ismaela, syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar Egipcjanka, niewolnica Sary, żony Abrahama (Rdz 25, 12), przybywających z Gileadu, południowego wschodu ziemi kanaanejskiej, których wielbłądy niosły wonne korzenie - rodzaje informacji, balsam i mirrę - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji, a szły niosąc to, by sprzedać w Egipcie "Wtedy rzekł Juda do braci swoich: Jaki pożytek z tego, że zabijemy brata naszego i zataimy, żeśmy go zabili" Czyli wtedy rzekł Juda, syn Lei i Jakuba (Rdz 29,35)do braci swoich: Jaki pożytek z tego, co nie jest zgodne z przeznaczeniem jego, że zabijemy brata swego, i nie zatają, że go zabili, bo uczynią falowy nośnik informacji, w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów, i w całym uniwersum holograficznym, że bracia zabili brata swego (Rdz 37,24-26)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,27-31

"Chodźcie, sprzedajmy go Ismaelitom. Nie podnośmy na niego ręki naszej, gdyż jest on bratem naszym i z ciała naszego. I usłuchali go bracia" Czyli chodźcie by sprzedać brata naszego Ismaelitom, potomkom synów Ismaela, syna Abrahama. Nie podnośmy na niego ręki - rodzaj informacji naszej, by pozbawić życia brata naszego, gdyż jest on bratem naszym i z ciała - jednego rodzaju informacji naszej, jak balsam i mirra - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji. I usłuchali mowy słów Judy, bracia jego "Gdy więc przechodzili mężowie, kupcy midianiccy, wyciągnęli Józefa ze studni na górę i sprzedali Józefa Ismaelitom za dwadzieścia srebrników, ci zaś przywiedli Józefa do Egiptu" Czyli gdy więc przechodziła karawana mężów kupców midianickich, potomków synów Midiana, syna Abrahama, z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1), wyciągnęli Józefa brata swego ze studni, śmierci zastępczej na górę tej studni i sprzedali Józefa, brata swego Ismaelitom, potomkom synów Ismaela, syna Abrahama za dwadzieścia srebrników, ci zaś przywiedli Józefa do Egiptu, by sprzedać go w Egipcie, jak wonne korzenie - rodzaje informacji, balsam i mirrę - rodzaje informacji, z jednego rodzaju informacji. "A gdy Ruben wrócił do studni, a nie było w studni Józefa, rozdarł szaty swoje" Czyli a gdy Ruben wrócił do studni, śmierci zastępczej, do której wrzucili Józefa, brata swego, a nie było w tej studni Józefa, wtedy rozdarł szaty swoje, bo w nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów Rubena, nie było uczynionego falowego nośnika informacji, że wyciągnęli Józefa ze studni, śmierci zastępczej i sprzedali brata swego Ismaelitom za dwadzieścia srebrników (Mat. 26,15) "a powróciwszy do braci, rzekł: Nie ma chłopca, dokąd ja teraz pójdę ? " Czyli a powróciwszy do braci swoich rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rubena do braci swoich, bo nie było chłopca, młodszego brata, którego wrzucili do studni, śmierci zastępczej, dokąd ma teraz pójść, by szukać brata swego ? "Wtedy wzięli szatę Józefa, zabili kozła i umoczyli szatę we krwi" Czyli wtedy na mowę słów Rubena, wzięli szatę, którą ściągnęli z Józefa, zabili kozła - rodzaj informacji i umoczyli szatę, Józefa we krwi - nośnik informacji o śmierci kozła (Rdz 37,27-31)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 37,32-36

"Potem posłali tę szatę z długimi rękawami do ojca i kazali powiedzieć: Znaleźliśmy to ! Rozpoznajże, czy to szata syna twego, czy nie ?" Czyli potem posłali szatę Józefa z długimi rękawami umoczoną we krwi - nośnik informacji o śmierci kozła, do ojca, aby dokonany czyn zastępczy, który miał pozbawić życia brata swego był zakryty kompleksowo, i kazali powiedzieć ojcu swemu: Znaleźliśmy to ! Szatę z długimi rękawami, którą ściągnęli z Józefa i umoczyli we krwi - nośnik informacji o śmierci kozła. Rozpoznać ma ojciec, czy to szata syna jego, czy nie ?, której nośnik informacji był w ojca nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów bez kompleksowego nośnika informacji o szacie Józefa umoczonej we krwi kozła, w ojca nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów "A on poznał ją i rzekł: To jest szata syna mojego, dziki zwierz pożarł go; tak z pewnością rozszarpał Józefa" Czyli a ojciec jego poznał szatę Józefa z długimi rękawami i rzekł: To jest szata syna mojego, której nośnik informacji był w ojca nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów bez nośnika informacji kompleksowej o szacie Józefa umoczonej we krwi kozła, dziki zwierz nie pożarł Józefa, tylko jego bracia chcieli pozbawić życia Józefa, brata swego; tak z pewnością nie rozszarpał dziki zwierz Józefa, bo wtedy z pewnością ojciec jego nie rozpoznał by szaty syna swego. "Wtedy Jakub rozdarł szaty swoje i włożył wór na biodra, i przez długi czas opłakiwał syna swego" Czyli wtedy Jakub rozdarł szaty swoje, bo w Jakuba nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli słów i czynów nie było nośnika informacji, że bracia sprzedali Józefa, brata swego, i włożył wór, nośnik informacji o żałobie po śmierci kozła, na biodra - rodzaj informacji, i przez długi czas opłakiwał śmierć kozła "Próbowali go pocieszyć wszyscy synowie jego i wszystkie córki jego, ale nie dał się pocieszyć (po śmierci kozła) i mówił: W żałobie zejdę do syna mego do grobu (w żałobie będzie po śmierci kozła, aż do swojej śmierci) I opłakiwał go ojciec(i opłakiwał śmierć kozła ojciec) "Midianici zaś sprzedali go w Egipcie Potyfarowi, dworzaninowi faraona, dowódcy straży przybocznej (faraona, potomkom synów Chawili, syna Kusza, potomka Chama, Genesis 10,6-7)" Przeklętym nieświadomym oddanym szatanowi, by być jego medium (Rdz 3,1-5), w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego, za które na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni. Analogicznie do każdego z nas, aby w naszych nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, myśli, słów i czynów były nośniki informacji kompleksowej wiedzy biblijnej, że "bracia" i "pasterze" chcą nas pozbawić życia wiecznego. Wrzucą nas do studni wiecznej śmierci, i będą żądać zapłaty za negowanie i manipulowanie rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego, za które na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni (Rdz 37,32-36)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,1-5

"W owym czasie odszedł Juda od braci swoich i przyłączył się do męża z Adullam, imieniem Chira" Czyli w owym czasie odszedł Juda ze społeczności braci swoich, z jednego rodu Sema, którzy chcieli pozbawić życia brata swego wrzucili go do studni, śmierci zastępczej, wyciągnęli go z tej studni i sprzedali brata swego do Egiptu. Potomkom synów Chawili, syna Kusza z jednego rodu Chama (Rdz 10,6-7)przeklętych nieświadomych oddanych szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego, za które na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni. I przyłączył się Juda syn Lei i Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz 28,1-2) do męża z Adullam, umownie zwanego, miasta przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, w dolinie Terebnitów - rodzaj informacji, umownie zwany, a mąż ten, przeklęty potomek Kanaana, syn Chama miał umowne imię Chira "Tam ujrzał Juda córkę męża kananejskiego, imieniem Szua i pojął ją za żonę, i obcował z nią" Czyli w Adullam, mieście przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, ujrzał Juda z jednego rodu Sema, córkę męża, przeklętego potomka Kanaana, syna Chama o umownym imieniu Szua z jednego przeklętego rodu Chama (Rdz 9,25) I pojął za żonę córkę przeklętego potomka Kanaana, syna Chama z jednego przeklętego rodu Chama, i obcował z córką męża kananejskiego, z jednego przeklętego rodu Chama "A ona poczęła i urodziła syna, któremu dała na imię Er" Czyli córka męża kananejskiego z jednego przeklętego rodu Chama, żona Judy z jednego rodu Sema, poczęła i urodziła syna z dwóch rodów Sema i Chama, i dała potomkowi z dwóch rodów Sema i Chama, umowne imię Er "I poczęła znowu, i urodziła syna, i nazwała go Onan" Czyli i poczęła znowu córka męża kananejskiego, z jednego przeklętego rodu Chama, żona Judy z jednego rodu Sema, i urodziła syna potomka z dwóch rodów Sema i Chama, i potomka z dwóch rodów nazwała umownym imieniem Onan "Potem jeszcze urodziła syna i nazwała go Szela. Przebywała zaś w Kezybie, gdy go urodziła" Czyli potem jeszcze urodziła córka męża kananejskiego, z jednego przeklętego rodu Chama, syna potomka z dwóch rodów Sema i Chama, i potomka z dwóch rodów nazwała umownym imieniem Szela. Przebywała zaś w Kezybie, umownie zwanej miejscowości potomków Kanaana, syna Chama z jednego przeklętego rodu Chama (Rdz 38,1-5)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,6-9

"Juda wziął dla Era swego pierworodnego żonę, której było na imię Tamar" Czyli Juda z jednego rodu Sema wziął dla Era, swego pierworodnego syna, potomka z dwóch rodów Sema i Chama, żonę o umownym imieniu Tamar - palma daktylowa, umownie zwane rodzaje informacji "Lecz Er, pierworodny Judy, czynił zło przed Panem i dlatego Pan pozbawił go życia" Czyli lecz Er o umownym imieniu, rodzaj informacji, pierworodny syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, myślą, słowem i uczynkiem czynił przed Wszechmogącym Bogiem, falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, poniósł Er, pierworodny syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, śmiertelne konsekwencje. Wszechmogący Bóg pozbawił go życia, sprawił że zaprzestały oddziaływania informacyjne Era, umownie zwanego rodzaju informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją "Wtedy rzekł Juda do Onana: Obcuj z żoną brata swego i wypełnij wobec niej obowiązek powinowatego, aby zachować potomstwo bratu twemu" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Onana, aby obcował z żoną brata swego i wypełnił wobec żony brata swego, nakaz zwyczajowego prawa moralnego, poślubienia wdowy przez brata zmarłego męża, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu "Lecz Onan, wiedząc, że to potomstwo nie będzie należało do niego, ilekroć obcował z żoną brata swego, niszczył nasienie swoje, wylewając je na ziemię, aby nie wzbudzić potomstwa bratu swemu" Czyli lecz Onan, wiedząc o nakazie zwyczajowego prawa moralnego, aby poślubić wdowę przez brata zmarłego męża, i zachować potomstwo bratu swemu, że to potomstwo nie będzie należało do niego, tylko do zmarłego brata. Nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego i nakazu zwyczajowego prawa moralnego, aby zachować potomstwo bratu swemu, ilekroć obcował z żoną brata swego, niszczył nasienie - informacja o całości rodzaju informacji jego, wylewając je na ziemię - rodzaj informacji, aby nie wzbudzić potomstwa bratu swemu synowi Judy potomkowi z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 38,6-9)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,10-12

"Panu nie podobało się to, co czynił, dlatego i jego pozbawił życia" Czyli Wszechmogącemu Bogu nie podobało się to, że Onan syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego, i nie wykonał nakazu zwyczajowego prawa moralnego, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu. Dlatego i Onana, syna Judy potomka z dwóch rodów, Wszechmogący Bóg pozbawił życia, sprawił że zaprzestały oddziaływania informacyjne Onana, umownie zwanego rodzaju informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją "Wtedy rzekł Juda do Tamary, synowej swojej: Zamieszkaj jako wdowa w domu ojca swego, aż podrośnie Szela, syn mój. Myślał bowiem: niech przynajmniej on nie umrze, podobnie jak jego bracia. I poszła Tamar i mieszkała w domu ojca swego" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Tamary, synowej swojej, żony Era i Onana, by zamieszkała jako wdowa w domu ojca swego, aż podrośnie Szela syn Judy z dwóch rodów Sema i Chama: Myślał bowiem Juda: Niech przynajmniej Szela nie umrze, podobnie jak jego bracia, Er który myślą, słowem i uczynkiem, czynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, a za czynienie falowych zakłóceń poniósł śmiertelne konsekwencje. I Onan, który nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego, i nie wykonał nakazu zwyczajowego prawa moralnego, dlatego i on poniósł śmiertelne konsekwencje. I poszła Tamar do domu ojca swego, bo usłuchała mowy słów Judy, teścia swego, i mieszkała w domu ojca swego :A po upływie wielu dni umarła córka Szuy, żona Judy. Gdy minął czas żałoby, poszedł Juda z przyjacielem swoim Chirą z Adullam do Timny, do tych którzy strzygli jego owce" Czyli a po upływie wielu dni zakończyła się destrukcja córki Szuy, z jednego przeklętego rodu Chama, żony Judy z jednego rodu Sema. Gdy minął umowny czas żałoby po córce Szuy, żony Judy, poszedł Juda z przyjacielem swoim Chirą, z jednego przeklętego rodu Chama, z Adullam do Timny, miast przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, do tych, którzy strzygli jego owce. Analogicznie do każdego z nas byśmy, myślą, słowem i uczynkiem, nie czynili falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, i usłuchali nakazu mowy słów Boga Wszechmogącego Pisma Świętego. I nie byli pozbawieni życia wiecznego w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości - Eden (Rdz 38,10-12)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,13-15

"A gdy doniesiono Tamarze, że jej teść idzie do Timny, aby strzyc swoje owce" Czyli a gdy doniesiono Tamarze - palma daktylowa, umownie zwane rodzaje informacji, że jej teść idzie do Timny, umownie zwanego miasta zbudowanego z umownie zwanych rodzajów informacji, przez przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, o umownych imionach, rodzaju informacji, aby strzyc, pozyskać rodzaj informacji, ze swoich owiec, z rodzaju informacji "zdjęła z siebie szaty wdowie, okryła się i otuliła się zasłoną, i usiadła przy bramie wejściowej do Enajim, położonej przy drodze do Timny, bo wiedziała, że Szela już dorósł, a nie dano mu jej za żonę" Czyli zdjęła z siebie, z rodzaju informacji szaty wdowie, umownie zwane produkty z rodzaju informacji, okryła się i otuliła zasłoną nazwaną według użytkowania, produkt z rodzaju informacji, i usiadła przy bramie wejściowej, nazwanej zgodnie z użytkowanie, produkt z rodzaju informacji, do Enajim, umownie zwanego miasta zbudowanego z umownie zwanych rodzajów informacji, przez przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25). Położonej przy drodze, szlaku komunikacyjnym wyznaczonym na ziemi - rodzaj informacji, do Timny, bo wiedziała, miała nośnik informacji w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, że Szela o umownym imieniu, rodzaj informacji już dorósł, by wzbudzić potomka, a nie dano mu Tamar za żonę. Według nakazu zwyczajowego prawa moralnego, poślubienia wdowy przez brata zmarłego męża, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu "A gdy ją Juda zobaczył, myślał, że to nierządnica, bo zakryła swoją twarz" Czyli a gdy ją Juda - rodzaj informacji o imieniu według słów Lei, tym razem będę sławić Wszechmogącego Boga (Rdz 29,25), zobaczył, umownie zwanym rodzajem informacji, myślał o nierządnicy, której nośnik informacji miał w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, bo zakryła swoją twarz, umownie zwana tożsamość rodzaju informacji, z umownie zwanymi rodzajami informacji, na umownie zwanej twarzy, tożsamości rodzaju informacji (Rdz 38,13-15)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,16-18

"Wtedy zszedł z drogi ku niej i rzekł: Pozwól, że będę obcował z tobą ! Nie wiedział bowiem, że to była jego synowa.I odpowiedziała: Co mi dasz za to że będziesz obcował ze mną ?" Czyli wtedy zszedł Juda z drogi, którą szedł do Timny ku Tamarze i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Tamary, by pozwoliła na obcowanie z nią, rozpocząć akt rozradzania się z nią. Nie wiedział bowiem, że to była Tamara jego synowa, bo zakryła zasłoną swoją twarz- tożsamość rodzaju informacji I odpowiedziała mową słów Tamara, co jej da Juda, za to że będzie obcował z nią, rozpocznie akt rozradzania się z nią "Rzekł: Poślę ci koźlątko z trzody. A ona rzekła: Czy dasz zastaw, póki go nie przyślesz ?" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Tamary, że pośle jej koźlątko - młody rodzaj informacji, z trzody - rodzaju informacji. A Tamara rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Judy, czy da zastaw za koźlątko, póki go jej nie przyśle. "Rzekł: Co ci mam dać w zastaw ? A ona powiedziała: Swoją pieczęć, swój sznur i swoją laskę, którą masz w ręku. Wtedy dał jej i obcował z nią. A ona poczęła z niego" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Tamary, co jej ma dać w zastaw. A ona powiedziała że ma jej dać w zastaw, swoją pieczęć imienną ,według słów Lei, teraz będę sławić Wszechmogącego Boga (Rdz 29,35), produkt z rodzaju informacji, swój sznur do związania, umownie zwany produkt z rodzaju informacji, swoją laskę pasterską, nazwaną według użytkowania, produkt z rodzaju informacji, którą miał w ręku (Obj.9,4; Jan 6,27) Wtedy dał Juda Tamarze te produkty z rodzaju informacji, i obcował z nią, rozpoczął akt rozradzania się z nią. A Tamara poczęła, rozpoczął się proces rozradzania się, wzajemne oddziaływania informacyjne, funkcjonalnie ukształtowanych wewnętrznie rodzajów informacji do rozradzania się Tamary, z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji Judy. Analogicznie do pieczęci urzędowych, nakazów, ustaw i praw, z którymi jesteśmy związani, i laska pasterska, która jest symbolem egzekwowania tych nakazów, ustaw i praw (Rdz 38,16-18)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 38,19-22

"Po czym wstała i odeszła; a zdjąwszy z siebie zasłonę, odziała się w szaty wdowie" Czyli po ukończonym akcie rozradzania się Tamar - rodzaj informacji, wstała i odeszła, a zdjąwszy z siebie zasłonę, nazwaną zgodnie z użytkowaniem, produkt rodzaju informacji "Potem posłał Juda koźlątko przez przyjaciela swego z Adullam, aby odebrać zastaw z ręki owej kobiety, ale jej nie znalazł" Czyli potem posłał Juda przez przyjaciela swego Chirę Chetyjczyka z plemienia Chetytów z Adullam, miasta potomków Cheta, syna Kanaana, przeklętego syna Chama (Rdz 10,15; 9,25), aby odebrać zastaw za koźlątko za nim go jej przysłał, który dał w ręce owej kobiety, pieczęć imienną według słów Lei, teraz będę sławić Wszechmogącego Boga, sznur do wiązania i laskę pasterską. Bo nie wiedział Juda, że to była Tamara jego synowa, bo zakryła swoją twarz - tożsamość rodzaju informacji, ale jej nie znalazł przy bramie wejściowej do Enajim, położonej przy drodze do Timny, miasta plemienia Chetytów "A gdy pytał mężów tej miejscowości, mówiąc: Gdzie jest nierządnica, która siedziała przy drodze w Enajim ? Ci odpowiedzieli: Nie było tu nierządnicy" Czyli a gdy pytali mężów Chetyckich tej miejscowości, plemienia Chetytów, mówiąc do nich: Gdzie jest nierządnica, która siedziała przy drodze w Enajim ?Mężowie z plemienia Chetytów odpowiedzieli mową słów: Nie było tu nierządnicy, która siedziała przy drodze w Enajim. Bo to nie była nierządnica, tylko synowa Judy Tamara, która pamiętała o nakazie zwyczajowego prawa moralnego, poślubienia wdowy przez brata zmarłego męża, aby zachować potomstwo bratu swemu i zachować ciągłość rodu "Wrócił więc do Judy i rzekł: Nie znalazłem jej, lecz i ludzie miejscowi powiedzieli: Nie było tu żadnej nierządnicy" Czyli wrócił więc Chira Chetyta przyjaciel Judy i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Judy, że nie znalazł jej, lecz i ludzie z Enajim tej miejscowości plemienia Chetytów powiedzieli, że nie było przy drodze w Enajim żadnej nierządnicy. Bo nie było żadnej nierządnicy, tylko synowa Judy Tamara z plemienia Chetytów, która pamiętała i wykonała, nakaz zwyczajowego prawa moralnego (Rdz 38,19-22)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...