Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

blessing-rene

Użytkownicy
  • Zawartość

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O blessing-rene

  • Tytuł
    Znawca tematu

Metody kontaktu

  • Strona www
    ksiegaponadczasowa.salon24.pl

Informacje do profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

248 wyświetleń profilu
  • Geo

  1. Księga Rodzaju 36,31-33 "A oto królowie, którzy panowali w ziemi edomskiej, zanim nad synami Izraela zapanował król" Czyli a oto królowie, którzy panowali nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, którzy zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony. Zanim nad potomkami synów Izraela - zwycięzca, z jednego rodu Sema, zapanował król (Dz.13,21) Gdy przebywali w niewoli plemienia potomków Chawili podzielonego w rodzie i plemieniu Kusza syna Chama (Rdz 10,6-7; 2,11-12), która trwała czterysta lat (Rdz 15,13), z przygotowaniem do wyjścia potomków synów Izraela z niewoli plemienia potomków Chawili, które trwało trzydzieści lat (Wyj. 3,11) Pobyt potomków synów Izraela w niewoli plemienia Chawili trwał czterysta trzydzieści lat (Wyj.12,40-41), pobyt na pustyni czterdzieści lat (Pwt 8,4; Dz. 7,36)Przydział ziemi kananejskiej potomkom synów Izraela, trwał siedem lat (Lb 33,3; 10,11-13; Pwt 1,19-21; Lb 13,3; Pwt 2,14; Joz. 14,7; 10), jak stworzenie uniwersum przez Boga Wszechmogącego w sześć dni i siódmego dnia odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) I czas sędziów, który trwał około czterystu pięćdziesięciu lat (Dz. 13,20) do zażądania przez potomków synów Izraela króla, by panował nad nimi (1 Sam. 8,6-22) "W Edomie był królem Bela, syn Beora, a gród jego nazywał się Dinhaba" Czyli w podzielonym rodzie i plemieniu potomków Ezawa - Edom, z dwóch rodów Sema i Chama był królem Bela - piękny, syn Beora, potomek Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, który panował nad podzielonymi w rodzie i plemieniu potomkami Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama. A warowny gród jego nazywał się Dinhaba według miejsca, w którym została zbudowana siedziba króla. "Gdy Bela umarł, panował po nim Jobab, syn Zeracha z Bosry" Czyli gdy Beli zakończyła się destrukcja, panował po nim nad potomkami Ezawa Jobab, syn Zeracha z Bosry, miasta na wschodnim pogórzu Seir. Jobab, syn Zeracha, naczelnika rodu podzielonego w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa, który zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,31-33)
  2. Księga Rodzaju 36,25-30 "A oto dzieci Any: Diszon i Oholibama, córka Any" Czyli a oto dzieci Any, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Diszon, który się podzielił w rodzie i plemieniu Any, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Diszona, którego siostrą była Oholibama, córka Any, syna Seira Choryty "A oto synowie Diszona: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran" Czyli a oto synowie Diszona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Chemdan, Eszban, Jitran i Keran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszona, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. "A oto synowie Esera: Bilhan, Zaawan i Akan" Czyli oto synowie Esera, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Bilhan, Zzawan i Akan, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Esera, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Oto synowie Diszana: Us i Aran" Czyli oto synowie Diszana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Us i Aran, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Diszana, syna Seira Choryty z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto naczelnicy Chorytów: naczelnik Lotan, naczelnik Szobal, naczelnik Sybeon, naczelnik Ana" Czyli a oto naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), którzy się podzielili w rodzie i w plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion: naczelnik Lotan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Szobal rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Sybeon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Ana rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia "Naczelnik Diszon, naczelnik Eser, naczelnik Diszan. To są naczelnicy Chorytów według ich okręgów w kraju Seir" Czyli naczelnik Diszon rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Eser rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik Diszan rodu i plemienia Chorytów, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion i według ich okręgów zamieszkania w kraju Seir (Rdz 36,25-30)
  3. Księga Rodzaju 36,20-24 "A oto synowie Seira, Choryty, tubylców tego kraju: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana" Czyli a oto synowie Seira z rodu i plemienia Chorytów, potomków z przeklętego rodu Chama, ojca Kanaana (Rdz 9,25), tubylców kraju Seir: Lotan, Szobal, Sybeon i Ana, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "Diszon, Eser i Diszan: to są naczelnicy Chorytów, synów Seira w ziemi edomskiej" Czyli Diszon, Eser i Diszan, to są naczelnicy rodu i plemienia Chorytów, według ich imion, synów Seira Choryty, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion w ziemi edomskiej - czerwony "Synami Lotana byli: Chori i Hemam, a siostrą Lotana była Timna" Czyli synami Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów byli: Chori i Hemam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Lotana, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion. A siostrą Lotana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów była Timna, nałożnica Elifaza, syna Ezawa, która urodziła Elifazowi Amaleka, potomka z dwóch rodów Chama i Sema, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12) "A oto synowie Szobala: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam" Czyli a oto synowie Szobala, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Alwan, Manachat, Ebal, Szefo i Onam, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Szobala, syna Seira Choryty, z rodu i plemienia Chorytów, zrodzili plemiona według ich imion "A oto synowie Sybeona: Aja i Ana; to jest ten Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego" Czyli a oto Synowie Sybeona, który się podzielił w rodzie i plemieniu Chorytów: Aja, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia, i Ana, który się podzielił w rodzie i plemieniu Sebeona, syna Seira z rodu i plemienia Chorytów, zrodził plemię według swego imienia; to jest plemię tego Ana, który znalazł gorące źródła na puszczy, gdy pasł osły Sybeona, ojca swego (Rdz 36,20-24)
  4. Księga Rodzaju 36,16-19 "Naczelnik Korach, naczelnik Gatam, naczelnik Amalek. To są naczelnicy rodów od Elifaza w ziemi edomskiej, potomkowie Ady" Czyli naczelnik rodu Korach, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Gatam, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Amalek, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Elifaza, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela, syna Ezawa: naczelnik Nacht, naczelnik Zerach, naczelnik Szamma, naczelnik Mizza. To są naczelnicy rodów od Reuela w ziemi edomskiej, potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Reuela, syna Ezawa, bracia bliźniacy podzieleni w rodzie i plemieniu Reuela, syna Ezawa: naczelnik rodu Nacht podzielony w rodzie i plemieniu Reuela który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Zerach, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Szamma, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Mizza, który zrodził plemię według swego imienia. To są naczelnicy rodów w plemionach ich według imion ich, od Reuela, syna Ezawa w ziemi edomskiej - czerwony, potomkowie Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik Jeusz, naczelnik Jalam, naczelnik Korach. To są naczelnicy rodów, potomkowie Oholibamy, córki Any, żony Ezawa" Czyli a oto synowie Oholibamy, żony Ezawa: naczelnik rodu Jeusz, naczelnik rodu Jalam, naczelnik rodu Korach, podzieleni w rodzie i plemieniu Ezawa, zrodzili plemiona według ich imion. To są naczelnicy rodów w plemionach ich, potomkowie Oholibamy, córki Any z plemienia Chiwwity z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema. "To są synowie Ezawa i to są ich naczelnicy: To jest Edom" Czyli to są synowie Ezawa i potomkowie synów Ezawa podzieleni w rodzie i plemieniu według imion ich i to są ich naczelnicy rodów w plemionach ich, zrodzonych według imion ich. To jest Edom, potomkowie czerwonego (Rdz 36,16-19)
  5. Księga Rodzaju 36,12-15 "A Timna była nałożnicą Elifaza, syna Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka. To są potomkowie Ady, żony Ezawa" Czyli a Timna, z jednego rodu Chama (Rdz 36,22) była nałożnicą Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa, i urodziła Elifazowi Amaleka potomka z dwóch rodów Chama i Sema. To są potomkowie Ady, z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Reuela: Nachat i Zerach, Szamma i Mizza. Byli to potomkowie Basematy, żony Ezawa" Czyli oto synowie Reuela, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: Nacht i Zerach, Szamma i Mizza, bracia bliźniacy, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Reuela. Byli to potomkowie Basematy, z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona, żony Ezawa. Urodziła ona Ezawowi Jeusza, Jalama i Koracha" Czyli a oto synowie Oholibamy, córki Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, z przeklętego rodu Chama (Rdz 9,25), żony Ezawa z jednego rodu Sema. Urodziła Oholibama z jednego rodu Chama, Ezawowi z jednego rodu Sema, Jeusza, Jalama i Koracha, potomków z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Ezawa "Oto naczelnicy rodów spośród potomków Ezawa, czyli synowie Elifaza, pierworodnego Ezawa: naczelnik Teman, naczelnik Omar, naczelnik Sefo, naczelnik Kenaz" Czyli oto naczelnicy rodów według ich imion spośród podzielonych w rodzie i plemieniu potomków Ezawa, z dwóch rodów Chama i Sema, czyli synowie Elifaza, pierworodnego syna Ezawa, podzielonego w rodzie i plemieniu Ezawa: naczelnik rodu Teman, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Omar, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, który zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Sefo, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza, zrodził plemię według swego imienia, naczelnik rodu Kenaz, podzielony w rodzie i plemieniu Elifaza zrodził plemię według swego imienia (Rdz 36,12-15)
  6. Księga Rodzaju 36,6-11 "Potem Ezaw (brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema) zabrał żony swoje (z dwóch rodów Chama i Sema) i synów swoich, i córki swoje (potomków z dwóch rodów Chama i Sema), i wszystkich domowników swoich, i stada swoje, i wszystko bydło swoje, i całe mienie swoje, które nabył w ziemi kanaanejskiej (przeklętych potomków Kanaana, syna Chama), i udał się do kraju Seir (i zamieszkał na pogórzu Seir), z dala od Jakuba, brata swego (z jednego rodu Sema)" "Majątek ich bowiem był tak wielki, że nie mogli mieszkać razem, ziemia zaś, w której przebywali, nie mogła ich pomieścić z powodu dobytku, który posiadali" Czyli majątek Ezawa i Jakuba bowiem był tak wielki, jak Abrahama i Lota, bratanka Abrahama, że nie mogli mieszkać razem (Rdz 13,6), ziemia zaś przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25), nie mogła ich pomieścić, braci bliźniaków z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema, jak Abraham i Lot z jednego rodu Sema, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali, nie mogli mieszkać razem (Rdz 12,5) "Ezaw zamieszkał na pogórzu Seir. Ezaw to Edom" Czyli Ezaw brat bliźniak Jakuba z jednego rodu Sema, zamieszkał na pogórzu Seir, z powodu wielkiego dobytku, który posiadali nie mogli mieszkać razem Ezaw i Jakub bracia bliźniacy z jednego rodu Sema. Ezaw brat bliźniak Jakuba, to Edom - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał "Oto wykaz rodów Ezawa, praojca Edomitów na pogórzu Seir" Czyli oto wykaz rodów synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa, praojca Edomitów - czerwony na pogórzu Seir, na którym zamieszkał "Takie są imiona synów Ezawa: Elifaz, syn Ady, żony Ezawa, Reuel, syn Basematy, żony Ezawa" Czyli takie są imiona synów Ezawa, podzielonych w rodzie i plemieniu Ezawa: Elifaz z dwóch rodów Chama i Sema, syn Ady z jednego rodu Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema, Reuel z dwóch rodów Sema i Chama, syn Basematy z dwóch rodów Sema i Chama, żony Ezawa z jednego rodu Sema "A synami Elifaza byli: Teman, Omar, Sefo, Gatam i Kenaz (z dwóch rodów Chama i Sema, którzy się podzielili w rodzie i plemieniu Elifaza)" (Rdz 36,6-11)
  7. Księga Rodzaju 36,1-5 "Oto dzieje rodu Ezawa, czyli Edomu" Oto dzieje rodu synów Ezawa, czyli Edomu - czerwony, jak góry Seir, na pogórzu których zamieszkał (Rdz 36,8) "Ezaw pojął żony spośród córek kananejskich: Adę, córkę Elona, Chetyty, i Ohalibamę, córkę Any, syna Sybeona, Chiwwity" Czyli Ezaw, syn Izaaka potomka Abrahama, syn Teracha z jednego rodu Sema (Rdz 11), pojął za żony spośród córek kananejskich, przeklętego potomka Kanaana, syna Chama: Adę, córkę Elona z plemienia Chetyty, syna Kanaana przeklętego potomka Chama, z jednego rodu Chama (Rdz 10,15), Oholibamę, córkę Any, syna Sybeona z plemienia Chiwwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama (Rdz 9,25), z jednego rodu Chama (Rdz 10,17) "I Basamętę, córkę Ismaela, siostrę Nebajota" Czyli i Ezaw pojął za żonę Basemetę, córkę Ismaela, siostrę, Nebajota, pierworodnego Ismaela (Rdz 25,13), syna Abrahama, którego urodziła Abrahamowi Hagar, Egipcjanka, niewolnica Sary, żony Abrahama, z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 25,12) "Ada urodziła Ezawowi Elifaza, a Abasemata urodziła Reuela" Czyli Ada, córka Elona z plemienia Chetyty, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, urodziła Ezawowi, synowi Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, Elifaza potomka z dwóch rodów Chama i Sema, a Basameta, córka Ismaela, siostra Nebajota, syna Ismaela, z dwóch rodów Sema i Chama urodziła Reula, potomka z dwóch rodów Sema i Chama "Oholibama zaś urodziła Jeusza, Jalama i Koracha. Oni byli synami Ezawa, którzy mu się urodzili w ziemi kanaanejskiej" Czyli Oholibama, córka Any, syna Sybeona z plemienia Chiwity, syna Kanaana, przeklętego potomka Chama, zaś urodziła potomków z dwóch rodów Chama i Sema. Oni byli potomkami z dwóch rodów Chama i Sema, synami Ezawa, syna Izaaka, potomka Abrahama, z jednego rodu Sema, którzy Ezawowi się urodzili w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 36,1-5)
  8. Księga Rodzaju 35,25-29 "Synowie Bilhy, służącej Racheli: Dan (nazwała go Rachela, bo oddał Racheli Bóg Wszechmogący sprawiedliwość, a słuchał głosu Racheli Jakub, i Naftali, bo nadludzkie boje, ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z Leą siostrą swoją)" (Rdz 30,6-8) "Synowie Zylpy, służącej Lei: Gad (nazwała go Lea, bo na pomyślność i Aszer, bo na szczęście (Rdz 30,11-13) To są synowie Jakuba, (których urodziły żony i nałożnice Jakuba w Paddan - Aram, miasto potomków Nachora, brata Abrahama, i w okolicy Betlejem )" (Rdz 35,16-18)" Potem przyszedł Jakub do Izaaka, ojca swego, do dąbrowy Mamre, do miasta Arba, to jest Hebronu (Rdz 14,13; 23,19), gdzie mieszkał Abraham jako gość (tam urodził się Izaak, Rdz 18,1)" "A Izaak miał sto osiemdziesiąt lat" Czyli a Izaak - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji, z którym się odbywały oddziaływania informacyjne ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego "Potem Izaak opadł z sił i umarł, i został przyłączony do przodków swoich, sędziwy i syty dni. A pochowali go synowie jego Ezaw i Jakub" Czyli potem Izaak opadł z sił i umarł, bo zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) W systemie duchowo - informacyjnej całości, uczynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Izaaka - funkcjonalnie ukształtowany rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją. A falowe zakłócenia w systemie duchowo - informacyjnej całości, stały się przyczyną ustawania cyklicznych oddziaływań informacyjnych, Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji z wszechinformacją. W systemie duchowo - informacyjnym, trwające falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej w wszechinformacji ze wszechinformacją, stały się przyczyną destrukcji Izaaka. I umarł Izaak, bo została zakończona długa destrukcja Izaaka przez sto osiemdziesiąt lat lunarnych, i został przyłączony do przodków swoich z rodu Sema,w sędziwej starości, w którym w obfitości wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. A pochowali Izaaka synowie jego Ezaw i Jakub w jaskinia na polu Machpela, na wschód od dąbrowy Mamre, w ziemi kananejskiej, którą wraz z polem nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty (Rdz 23) Tam pochowano Abrahama, Sarę żonę jego, Izaaka, i Rachelę żonę jego (Rdz 35,25-29)
  9. Księga Rodzaju 35,22-24 "A gdy Izrael mieszkał w tym kraju poszedł Ruben i spał z Bilhą, nałożnicą ojca swego. A Izrael dowiedział się o tym. A synów Jakuba było dwunastu" Czyli a gdy Izrael - Zwycięzca zamieszkał w tym kraju, w okolicy Betlejemu - Domu chleba. Poszedł Ruben do namiotu Bilhy i spał z nią, nałożnicą ojca swego, służącą Racheli, która urodziła Jakubowi synów: Dan i Naftali. A Izrael - Zwycięzca dowiedział się o tym, że jego pierworodny, którego urodziła Jakubowi Lea, spał z Bilhą służącą Racheli, nałożnicą ojca swego (Rdz 29,32; 30,3-8) A synów Jakuba było dwunastu według kolejności, w której urodziły Jakubowi żony i nałożnice "Synowie Lei: pierworodny Jakuba Ruben (według słów Lei, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący na niedole moją, bycia niekochaną, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał), Symeon (według słów Lei, bo usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski bycia kochaną, dlatego dał mi tego syna), Lewi ( według słów Lei, bo teraz wreszcie przywiąże się do niekochanej, i bez daru łaski bycia kochaną, bo urodziła Jakubowi trzech synów), Juda (według słów Lei, bo tym razem będę sławić Boga Wszechmogącego, Rdz 29,32-35), Issachar (według myśli Lei, że Bóg Wszechmogący dał jej nagrodę, że dała Jakubowi mężowi swemu za żonę Zylpe służącą swoją) i Zebulon, bo obdarzył Leę Bóg Wszechmogący pięknym darem, bo urodziła Jakubowi sześciu synów, Rdz 30,17-20)" Analogicznie do obdarzenia każdego z nas pięknym darem, sześciu dni stwarzania uniwersum przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia szabatu - sobota odpoczynku dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) "Synowie Racheli: Józef (nazwany według słów Racheli: Oby Bóg Wszechmogący dał mi jeszcze jednego syna, Rdz 30,22-24 i Beniamin, (którego Rachela nazwała Ben - Oni (syn mojej boleści), lecz Jakub ojciec jego nazwał go Beniamin (syn prawicy) według hierarchii ważności Jakuba, ojca jego, Rdz 35, 17-18)" (Rdz 35,22-24)
  10. Księga Rodzaju 35,19-21 "I umarła Rachela, i została pochowana przy drodze do Efraty, czyli do Betlejemu" Czyli i umarła Rachela - rodzaj informacji w formie energetycznej, bo ustały oddziaływania informacyjne, rodzaju informacji Racheli w wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. I została pochowana Rachela - rodzaj informacji w formie energetycznej bez oddziaływań informacyjnych przy drodze, która prowadzi do Efraty, czyli do Betlejemu - Domu chleba. Analogicznie do umierania każdego człowieka w różnych okolicznościach, z których uchodzi dusza - rozpoczyna się holograficzne kodowanie informacji o całości rodzaju informacji każdego człowieka i jego nośników informacji, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie wizji i fonii w wyższym wymiarze informacyjnym. Wtedy gdy człowiek wypełnia wolę Boga Wszechmogącego (Rdz 35, 1-4), a gdy nie wypełnia woli Boga Wszechmogącego, wtedy rozpoczyna się holograficzne kodowanie informacji o całości rodzaju informacji człowieka i jego falowych nośników informacji, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie, wizji i fonii, w najniższym wymiarze energetyczno - informacyjnym. Według fizyki kwantowej, falowe niskie wibracje są kodowane tunelowo, a według współczesnego odkrycia medycyny, wysokie wibracje są kodowane w wyższym wymiarze wysokich wibracji, a falowe niskie wibracje są kodowane tunelowo, w najniższym wymiarze energetycznym niskich wibracji. Czyli wiedza świecka zbieżna z Biblią "A Jakub postawił na jej grobie pomnik. Pomnik ten jest na grobie Racheli po dziś dzień" Czyli a Jakub postawił na jej grobie pomnik pamięci o Racheli - rodzaj informacji w formie energetycznej w grobie bez oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją , której została holograficznie zakodowana informacja o całości rodzaju informacji i jej nośników, myśli, słów i czynów w trójwymiarowym barwnym obrazie, wizji i fonii, w wyższym wymiarze informacyjnym. Bo Rachela wypełniała wolę Boga Wszechmogącego (Rdz 35,1-4) Pomnik pamięci o Racheli jest na grobie Racheli po dziś dzień. Analogicznie do pomników pamięci o umarłych, które są na grobach umarłych po dziś dzień "Potem wyruszył Izrael - Zwycięzca i rozbił namiot swój poza Migdal - Eder (w okolicy Betlejem - Dom chleba)" (Rdz 35,19-21)
  11. Księga Rodzaju 35,16-18 "Potem wyruszyli z Betelu i gdy mieli jeszcze kawałek drogi do Efraty, Rachela poczęła rodzić, a miała ciężki poród" Czyli potem wyruszył Jakub z rodziną i ze wszystkimi, którzy z Jakubem byli, z Betelu - Domu Przymierza Boga Wszechmogącego z Jakubem, a gdy mieli jeszcze kawałek drogi, by dojść do Efraty. Rachela - rodzaj informacji w formie energetycznej, z funkcjonalnie ukształtowanym wewnętrznie rodzajem informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia. Poczęła rodzić, bo zostały ukończone oddziaływania informacyjne, funkcjonalnie ukształtowanego wewnętrznie rodzaju informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia, z poczętym młodym rodzajem informacji w formie energetyczne, do oddziaływań informacyjnych w wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. A miała ciężki poród, bo z funkcjonalnie ukształtowanego wewnętrznie rodzaju informacji do poczęcia i rodzenia nie mógł wyjść poczęty młody rodzaj informacji w formie energetycznej, do oddziaływań informacyjnych w wszechinformacji ze wszechinformacją "A gdy ciężko rodziła, rzekła do niej położna: Nie bój się, bo i tym razem masz syna" Czyli a gdy ciężko rodziła, wtedy gdy zostały ukończone oddziaływania informacyjne, funkcjonalnie ukształtowanego wewnętrznie rodzaju informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia, z poczętym młodym rodzajem informacji w formie energetycznej, a nie mogły się rozpocząć oddziaływania informacyjne w wszechinformacji ze wszechinformacją. Rzekła do Racheli położna: nie bój się (ciężkiego porodu), bo i tym razem (jak poprzednio) masz syna, potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz 30,22-24) "A gdy uchodziła z niej dusza, bo umierała, nazwała go: Ben-Oni, lecz ojciec jego nazwał go Beniamin" Czyli a gdy uchodziła z Racheli dusza - rozpoczęło się holograficzne kodowanie informacji o całości rodzaju informacji Racheli i jej nośników informacji, myśli, słów, i czynów, w trójwymiarowym barwnym obrazie, wizji i fonii, w wyższym wymiarze informacyjnym. Bo Rachela wypełniała wolę Boga Wszechmogącego (Rdz 35,1-4) Umierała Rachela, bo zaczęły ustawać oddziaływania informacyjne, rodzaju informacji Racheli w wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. I nazwała syna: Ben - Oni (syn mojej boleści) lecz Jakub, ojciec jego nazwał syna Beniamin (syn prawicy). Według hierarchii ważności Jakuba, ojca jego (Rdz 35,16-18)
  12. Księga Rodzaju 35,11-15 "Potem rzekł do niego Bóg: Jam jest Bóg Wszechmogący ! Rozradzaj się i rozmnażaj się. Od ciebie pochodzić będzie naród, a nawet mnóstwo narodów, i królowie wywodzić się będą od ciebie" Czyli potem rzekł do Jakuba Bóg, jak rzekł do Abrahama: Jam jest Bóg Wszechmogący !, trwaj w jedności ze mną i bądź doskonałym ! Bo ustanowi przymierze Bóg Wszechmogący z Jakubem i potomstwem Jakuba, jak ustanowił przyrzeczenie i zobowiązanie z Abrahamem i potomstwem Abrahama (Rdz 17, 1 -14) Rozradzaj się i rozmnażaj się w liczne potomstwo, bo w potomstwie Jakuba swoją wolę wypełni Bóg Wszechmogący. Od Jakuba pochodzić będzie naród potomków Jakuba, a nawet w mnóstwie narodów będą potomkowie Jakuba, i ród królewski wywodzić się będzie od potomków Jakuba "A ziemię, którą dałem Abrahamowi i Izaakowi, dam tobie, i potomstwu twemu po tobie dam tę ziemię" Czyli a ziemię kanaanejską, którą dał Bóg Wszechmogący Abrahamowi (Rdz 17,8) i Izaakowi (Rdz 26,3) da Jakubowi i potomstwu Jakuba po Jakubie tę ziemię kanaanejską (Rdz 28,13-14) "I odszedł Bóg od niego (Jakuba) w górę (do wymiaru źródła informacji) z miejsca (gór Betelu), gdzie z nim (Jakubem) rozmawiał (Bóg Wszechmogący)" "Jakub zaś postawił pomnik na tym miejscu, gdzie Bóg z nim rozmawiał, pomnik kamienny, i wylał nań ofiarę z płynów, i polał go oliwą" Czyli Jakub natomiast postawił pomnik świadectwa przyrzeczenia Boga Wszechmogącego, na tym miejscu w górach Betelu, gdzie Bóg Wszechmogący z Jakubem rozmawiał, pomnik świadectwa przyrzeczenia, kamieniem węgielnym, i wylał na pomnik świadectwa przyrzeczenia ofiarę z płynów, i namaścił go oliwą, która jest zobowiązaniem Jakuba i potomstwa Jakuba po Jakubie wobec świadectwa przyrzeczenia Boga Wszechmogącego, na tym miejscu w górach Betelu "Miejsce, gdzie Bóg z nim rozmawiał, nazwał Jakub Betel" Czyli miejsce w górach Betelu, gdzie Bóg Wszechmogący z Jakubem rozmawiał, nazwał Jakub Betel - Dom Przymierza z Bogiem Wszechmogącym (Rdz 35,11-15)
  13. Księga Rodzaju 35,5-10 "A gdy wyruszyli (z okolic Sychemu) przyszedł od Boga strach na miasta okoliczne (przeklętych potomków Chama), tak że nikt (z przeklętych potomków Chama) nie ścigał synów Jakuba, (w których swoją wolę wypełniał Bóg Wszechmogący)" "I przyszedł Jakub do Luz (bez przyrzeczeń, zobowiązań i bezpieczeństwa), które jest w ziemi kanaanejskiej (przeklętych potomków Chama) to jest Betelu (Domu) on (Jakub z rodziną swoją) i wszyscy jego ludzie" "I zbudował tam ołtarz i nazwał to miejsce El - Betel, bo tam objawił mu się Bóg, gdy uciekał przed bratem swoim" Czyli i założył Jakub system ofiarniczy w Betelu, i nazwał to miejsce El - Betel - Dom Boży, bo tam w Betelu - Domu objawił się Jakubowi Bóg, który wysłuchał Jakuba w dniu niedoli jego i był z Jakubem, by strzec go w drodze, którą odbył z Beer - Szeby do Paddan - Aram, miasta potomków Nachora, brata Abrahama, gdy uciekał przed Ezawem, bratem bliźniakiem swoim, który powziął zamiar, że zabije Jakuba, brata bliźniaka swego (Rdz 27,41) "Wtedy umarła Debora, mamka Rebeki, i została pochowana poniżej Betelu pod dębem; i nazwano go dębem płaczu" Czyli wtedy gdy przyszli do Betelu - Domu Bożego, została ukończona destrukcja Debory (Rdz 25,7-8), mamki Rebeki, matki Jakuba i Ezawa, braci bliźniaków, i została pochowana poniżej grzbietu górskiego Betelu pod dębem, który według zwyczaju wierzeń przodków był źródłem długiego życia i wielkiej mocy; i nazwano go - źródło długiego życia i wielkiej mocy - dębem płaczu, bo długie życie i wielką moc ukończy destrukcja. "I znów ukazał się Bóg Jakubowi, gdy wracał z Paddan - Aram, i błogosławił mu" Czyli ukazał się Bóg Jakubowi w Betelu - Domu Bożym, gdy szedł do Paddan - Aram, by strzec Jakuba i swoją wolę wypełnić w Jakubie (Rdz 28,15) I znów ukazał się Bóg Jakubowi w Machanaim i Penielu, gdy wracał z Paddan - Aram, by strzec Jakuba i swoją wolę wypełnić w Jakubie (Rdz 32,1-2; 29-30) "I rzekł do niego Bóg: Imię twoje jest Jakub; lecz odtąd nie będziesz się nazywał Jakub, ale imię twoje będzie Izrael. I nazwał go imieniem Izrael" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja- nośnik mowy słów Boga do Jakuba: Imię twoje jest Jakub - podchodzący; lecz odtąd nie będziesz się nazywał Jakub - podchodzący, ale imię twoje będzie Izrael - zwycięzca (Rdz 32,28). I nazwał Jakuba Bóg Wszechmogący imieniem Izrael - zwycięzca, w którym swoją wolę wypełnia Bóg Wszechmogący (Rdz 35,5-10)
  14. Księga Rodzaju 35,1-4 "Potem rzekł Bóg do Jakuba: Wstań idź do Betelu i osiądź tam. Zbuduj tam ołtarz Bogu, który ci się ukazał, gdy uciekałeś przed Ezawem, bratem swoim" Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracje - nośnik mowy słów Boga do Jakuba, który ma wstać z miejsca, na którym był i ma iść do Betelu - Domu pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu i przebywać tam (Rdz 12,8) Założyć ma Jakub pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu, system ofiarniczy Bogu, który się ukazał Jakubowi, gdy uciekał przed Ezawem, bratem bliźniakiem swoim, który powziął zamiar, że zabije Jakuba, brata bliźniaka swego (Rdz 27, 41) "Wtedy rzekł Jakub do swej rodziny i do wszystkich, którzy z nim byli: Usuńcie obcych bogów spośród siebie, oczyśćcie się i zmieńcie szaty wasze !" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do swej rodziny i do wszystkich, którzy z nim byli, że mają usunąć przedmioty kultu religijnego spośród siebie, religii zachodu i religii wschodu, uwolnijcie się od przedmiotów kultu religijnego spośród siebie religii zachodu i wschodu i zmieńcie świadomość waszą !, że przedmioty kultu religijnego zachodu i wschodu, nie wysłuchują w dniu niedoli naszej i nie są z nami w drodze którą odbywamy "Wstawszy bowiem, pójdźmy do Betelu. Tam zbuduję ołtarz Bogu, który mię wysłuchał w dniu niedoli mojej i był ze mną w drodze, którą odbyłem" Czyli wstańmy z tego miejsca, na którym przebywamy i pójdźmy do Betelu - Domu pośród przedmiotów kultu religijnego zachodu i wschodu. Tam założę system ofiarniczy Bogu, który mię wysłuchał w dniu niedoli mojej i był ze mną w drodze, którą odbyłem (Rdz 28,15)"I oddali Jakubowi wszystkich obcych bogów (wszystkie przedmioty kultu religijnego zachodu i wschodu), których mieli, i kolczyki (ozdoby swoje), które mieli w uszach. Jakub zaś zakopał je pod dębem (według zwyczaju wierzeń przodków Rdz 12, 6; 14,13; 35,8; Sdz. 6,19; 9,6; 2Sam. 18,9) koło Sychemu" (Rdz 35,1-4)
  15. Księga Rodzaju 34,27-31 "Synowie Jakuba zaś napadli na pobitych i złupili miasto, ponieważ zhańbiono ich siostrę" Czyli synowie Jakuba, Symeon i Lewi, którzy mówili podstępnie i uczynili haniebnie napadli na pobitych i zabrali to, co było w mieście tych, którzy czynili haniebnie i na postawiony warunek dali podstępną zgodę, aby gdy zamieszkają wśród nich, uczynić haniebnie im, którzy mówili podstępnie, ponieważ zhańbiono ich siostrę Dinę, w tym mieście, w którym czynili haniebnie i na postawiony warunek dali podstępną zgodę wszyscy mieszkańcy tego miasta "Zabrali trzody ich i bydło ich, i osły ich, i to co było w mieście, i co było na polu" Czyli zabrali, którzy mówili podstępnie i uczynili haniebnie tym, co czynili haniebnie i na postawiony warunek dali podstępną zgodę, aby gdy zamieszkają wśród nich, uczynić haniebnie, im którzy mówili podstępnie, aby to co było ich należało do tych, którzy mówili podstępnie i uczynili haniebnie "Uprowadzili do niewoli całe ich mienie i wszystkie ich dzieci, i kobiety i złupili wszystko co było w domach" Czyli uprowadzili, którzy mówili podstępnie i uczynili haniebnie do niewoli całą ich własność i wszystkie ich dzieci, i kobiety i zabrali wszystko, co było w domach tych, którzy czynili haniebnie i na postawiony warunek dali podstępną zgodę, aby gdy zamieszkają wśród nich, uczynić haniebnie im, którzy mówili podstępnie (Rdz 34,23) "Wtedy Jakub rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Symeona i do Lewiego: Sprowadziliście na mnie nieszczęście i hańbę (czynem haniebnym) w oczach mieszkańców tej ziemi, Kananejczyków i Peryzejczyków (przeklętych potomków Chama), a przecież ja mam mało ludzi, i gdy oni zbiorą się (przeklęci potomkowie Chama) przeciwko mnie, (w którym swoją wolę wypełniał Bóg Wszechmogący), pobiją mnie i zginę ja i dom mój (nie pobiją Jakuba i nie zginie Jakub i dom jego, bo w Jakubie swoją wolę wypełniał Bóg Wszechmogący) " "A oni odpowiedzieli: Czy jemu wolno było obejść się z siostrą naszą jak z nierządnicą ? " Czyli jemu, ojcu jego i wszystkim mieszkańcom tego miasta, nie wolno było czynić haniebnie i na postawiony warunek, dać im podstępną zgodę, aby gdy zamieszkają wśród nich, uczynić im haniebnie, a im, którzy mówili podstępnie, nie wolno było uczynić haniebnie (Rdz 34,27-31)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...