Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
blessing-rene

Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym.

Rekomendowane odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,10-12

„A gdy przyjechali do Goren - ha - Atad, które jest za Jordanem, urządzili tam wielki i bardzo uroczysty obrzęd żałobny. Józef obchodził po swoim ojcu żałobę przez siedem dni” Czyli a gdy przyjechali, Egipcjanie z jednego rodu Chama i plemię potomków synów Jakuba - Izraela z jednego rodu Sema, do Goren – ha- Atad, płonące mieć ciernie, które jest za Jordanem, przy brodach jordańskich na pustyni. Urządzili, sobie tam wielki, wielką zbiorową nieświadomość i bardzo, trudny do weryfikacji uroczysty, obchodzony przez wielką zbiorową nieświadomość, obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba - Izraela. I wielką zbiorową nieświadomością uczynili falowy nośnik informacji o uczynionym sobie obrzędzie żałobnym, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela, który czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Józef obchodził, łatwą do weryfikacji po swoim ojcu, zakończoną destrukcje żałobę, żal, smutek i opłakiwał przez siedem dni, jak sześć dni stwarzania systemu duchowo – informacyjnej całości i siódmy dzień szabatu – sobota, odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz 2, 2-3) „A gdy mieszkańcy ziemi kanaanejskiej ujrzeli obrzęd żałobny w Goren - ha- Atad, mówili: To ciężka żałoba u Egipcjan. Dlatego nazwano to miejsce Abel – Misraim; leży ono za Jordanem” Czyli a gdy mieszkańcy ziemi kanaanejskiej, plemiona potomków synów Chama (Rdz 10,6) Ujrzeli, percepcją obrzęd żałobny Egipcjan w Goren - ha - Atad, płonące mieć ciernie do obrzędu żałobnego, plemion potomków synów Chama. Mówili, mowę słów: To ciężka, ciężka i trudna do zweryfikowania żałoba, siedemdziesięciu dni trwania opłakiwań i urządzenia sobie obrzędu żałobnego, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela u Egipcjan, plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, syna Chama z jednego rodu Chama (Rdz 2,11-12; 10,6-7) Dlatego nazwano to miejsce, według urządzanego sobie obrzędu żałobnego Abel - Misraim, dym Misraima, plemion potomków synów Misraima, syna Chama (Rdz 10,6,13-14) Leży ono, miejsce urządzania sobie obrzędu żałobnego przez plemiona potomków synów Chama, za Jordanem, przy brodach jordańskich na pustyni „Potem postąpili synowie jego z nim tak, jak im rozkazał: „ Czyli potem, po żałobie i urządzonym sobie obrzędzie żałobnym, postąpili, uczynili synowie jego, Jakuba - Izraela z nim, po zakończonej destrukcji, tak jak im, synom swoim rozkazał, zobowiązał przysięgą Józefa, syna swego (Rdz 50, 10-12) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,13-15

„Synowie zawieźli go do ziemi kanaanejskiej i pochowali go w jaskini na polu Machpela, które nabył Abraham wraz z polem na grób dziedziczny od Efrona Chetyty, na wschód od Mamre” Czyli synowie, Jakuba – Izraela zawieźli go, tak jak im rozkazał do ziemi kanaanejskiej, plemion potomków, przeklętych synów Chama (Rdz 10,6; 9,25) I pochowali go, Jakuba – Izraela w jaskini, wzgórz wapiennych, na polu, na końcu pola Machpela, podwójnie zabezpieczony (Rdz 23,9) które nabył Abraham, za czterysta sykli srebra wraz z polem, jaskinią (Rdz 23,16-20) Na grób dziedziczny, miejsce pochowania zmarłych, Abrahama i potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,31; 50,13) Od Efrona Chetyty, plemienia potomków synów Cheta, syna Kanaana, przeklętego syna Chama (Rdz 9,25) Na wschód od Mamre, to jest Hebronu (Rdz 23,19) „Po pogrzebie ojca swego wrócił Józef do Egiptu wraz z braćmi i wszystkimi, którzy pojechali z nim na pogrzeb jego ojca” Czyli po pogrzebie ojca swego, urządzonym sobie obrzędzie żałobnym i pochowanie w jaskini ojca swego, Jakuba – Izraela wrócił, z powrotem Józef do Egiptu wraz z braćmi, swoimi i wszystkimi, Egipcjanami, którzy przyjechali do ziemi kanaanejskiej z nim, Józefem na pogrzeb jego ojca, urządzić sobie obrzęd żałobny, i pochował w jaskini Józef swego ojca, Jakuba – Izraela „Bracia Józefa, widząc, że umarł ojciec ich, mówili: Może Józef będzie teraz wrogo do nas usposobiony i odpłaci nam sowicie za wszystko zło, które mu wyrządziliśmy” Czyli bracia Józefa, widząc, postrzegli percepcją, że umarł, zakończyły destrukcję, trwające zakłócenia falowymi nośnikami informacji w oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją ojca ich, braci Józefa, które uczynił zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30; 3,1-19) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zbieżne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela, zakończą destrukcje, trwające zakłócenia, falowe nośniki informacji w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Mówili, mowę słów: Może Józef będzie teraz, nie może Józef, nie będzie teraz wrogo do nas braci swoich usposobiony, nie może, nie będzie teraz czynił destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji wrogo do braci swoich usposobiony i odpłaci nam, braciom swoim sowicie, nie odpłaci braciom swoim sowicie za wszystko zło, uczynione, trwające destrukcyjne zakłócenia falowymi nośnikami informacji, które mu, Józefowi wyrządziliśmy, uczynili bracia Józefa (Łuk. 6,27-30; 23,34; Rz. 12,21) Analogicznie do każdego z nas, nie możemy, nie będziemy teraz czynić wszelkiego zła, destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji, bo za czynienie destrukcyjnych zakłóceń falowymi nośnikami informacji, na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc...(Łuk. 16,22-31; Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) Które trwać będą wiecznie (Rdz 50,13-15) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,16-18

„Kazali więc Józefowi powiedzieć: Ojciec twój dał takie polecenie przed śmiercią” Czyli kazali więc Józefowi powiedzieć, mowę słów: Ojciec twój, Józefa dał takie polecenie, rozkaz wykonania przed śmiercią, przed zakończeniem trwających, destrukcyjnych falowych zakłóceń, nośnikami informacji. „Tak powiedźcie Józefowi: Ach, przebacz braciom swoim ich występek i ich grzech oraz zło, które ci wyrządzili. Odpuść przeto teraz występek sług Boga ojca twego. I zapłakał Józef, gdy to mówiono do niego” Czyli tak powiedźcie, taką mowę słów mają powiedzieć Józefowi, bratu swemu, których nie powiedział ojciec Józefa, braciom Józefa: Ach, przebacz, braciom swoim, mowa słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa, braciom Józefa ich występek, uczynienie trwałego, destrukcyjnego falowego zakłócenia, nośnikami informacji mowy słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa, braciom Józefa ich grzech, uczynione trwałe, destrukcyjne falowe zakłócenia, nośnikami informacji mowy słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa, braciom Józefa oraz zło, które ci wyrządzili, uczynili trwające, destrukcyjne falowe zakłócenia, nośnikami informacji wszelkiego zła, które Józefowi wyrządzili, bracia Józefa. Odpuść przeto teraz występek, mowy słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa, braciom Józefa sług, nieświadomi strzeżenia przez Boga Wszechmogącego ojca twego, potomków synów Jakuba – Izraela, ojca braci Józefa (Rdz 28,13-15) I zapłakał Józef, rozpoczęły się procesy oddziaływań informacyjnych, mowy słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa ze łzami, rodzaj informacji dla oczów, wtedy zapłakał Józef, gdy to mówiono, mowę słów braci Józefa, których nie powiedział ojciec Józefa do Józefa „Potem przyszli bracia jego, upadli przed nim i rzekli: Sługami twoimi jesteśmy” Czyli potem przyszli, do Józefa bracia jego, upadli, zmienili pozycję ze stojącej na leżącą przed nim, Józefem, bratem swoim i rzekli: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów braci Józefa sługami, nieświadomymi twoimi, Józefa jesteśmy, braćmi Józefa, którzy uczynili trwające, destrukcyjne falowe zakłócenia, nośnikami informacji wszelkiego zła, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Za czynienie wtedy przez braci Józefa, i czynienie teraz trwałych, destrukcyjnych falowych zakłóceń nośnikami informacji wszelkiego zła w systemie duchowo – informacyjnym na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc...(Łuk. 16,22-31; Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) Które będą trwać wiecznie (Rdz 50,16-18)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,19-20

„A Józef rzekł do nich: Nie bój cie się ! Czyż ja jestem na miejscu Boga” Czyli a Józef rzekł: słowa, dźwięki, wibracje, nośniki mowy słów do nich, braci jego: Nie bój cie się ! Nie uczynię wam wszystkiego zła, jak bracia Józefa uczynili Józefowi wszystko zło. Czyż ja, Józef jestem na miejscu Boga, Wszechmogącego, który wysłał mnie do Egiptu przed wami, aby zachować synów Jakuba i potomków synów Jakuba – Izraela przy życiu (Rdz 45,5) „W prawdzie knuliście zło przeciwko mnie, ale Bóg obrócił to w dobro, chcąc uczynić to, co się dziś dzieje: zachować przy życiu liczny lud” Czyli wy, bracia Józefa w prawdzie, naprawdę knuliście zło, wszystko zło przeciw mnie, Józefowi, bratu swemu (Rdz 37,18-36) Ale Bóg, Wszechmogący obrócił, uczynił wysoką częstotliwość wibracji nośników informacji w dobro, to zło, wszystko zło, o niskiej częstotliwości wibracji falowych nośników informacji, wszystkiego zła, w uczynione dobro, wszystko dobro, wysoką częstotliwość wibracji nośników informacji, wszystkiego dobra. Aby zachować synów Jakuba i potomków synów Jakuba – Izraela przy życiu. Chcąc wtedy uczynione przez braci Józefa zło, wszystko zło, trwające destrukcyjne, falowe zakłócenia nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji wszystkiego zła ich występku ich grzechu ich mowy słów, których nie powiedział ojciec Józefa braciom Józefa i nie powiedział Józefowi ojciec Józefa. Wszystko zło, które uczynili Józefowi bracia jego, obrócić uczynione zło w uczynione dobro, wysoką częstotliwością wibracji nośników informacji wszystkiego dobra, aby zakryć wszystko zło, niskiej częstotliwości wibracji falowych nośników informacji wszystkiego zła. Chcąc dziś uczynione przez człowieka wszystko zło, trwające destrukcyjne, falowe zakłócenia nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji wszystkiego zła, jego występku jego grzechu jego mowy słów, których nie powiedział człowiekowi Bóg Wszechmogący w Starym Testamencie – instrukcji życia w systemie duchowo – informacyjnym, i których nie powiedział człowiekowi w ewangelii Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka. Czyniąc wszystko zło, niską częstotliwością wibracji falowymi nośnikami informacji wszystkiego zła, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Chcąc zakryć krwią, nośnikiem informacji o śmierci Jezusa Zbawiciela, w zastępstwie śmierci człowieka (Hebr. 9,12-15) Za czynienie wszystkiego zła w systemie duchowo – informacyjnym, człowiek nie poniósł wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc… które trwałyby wiecznie (Łuk. 16,22-31; Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) Wtedy Bóg Wszechmogący chciał synów Jakuba i potomków synów Jakuba - Izraela zachować przy życiu. Dziś chce zbawić potomków synów Jakuba – Izraela i liczny lud, plemion i narodów (Rdz 50,19-20) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,21-23

„Nie bójcie się. Ja będę utrzymywał was i dzieci wasze. Tak pocieszał ich i przyjaźnie z nimi rozmawiał” Czyli nie bójcie się więc, że uczynię wam zło. Ja będę utrzymywał, dostarczał żywność wam, braciom swoim i dzieciom waszym, potomkom braci Józefa. Tak pocieszał, strapionych braci i przyjaźnie, nie wrogo z nimi, braćmi swymi rozmawiał, mówił słowa Józef i bracia jego „A Józef mieszkał w Egipcie wraz z rodziną ojca swego. A żył Józef sto dziesięć lat” Czyli a Józef miał siedemnaście lat, gdy sprzedali go do Egiptu bracia jego (Rdz 37,2) Józef był zarządcą jedenaście lat w domu Potyfara (Rdz ,1-6) Był więźniem dwa lata w domu dowódcy straży przybocznej faraona (Rdz 39,7-23; 40,3; 41,1) Józef miał trzydzieści lat, gdy król Egiptu ustanowił Józefa namiestnikiem całej ziemi Egipskiej (Rdz 41,41-46) Józef w Egipcie przez siedem lat obfitości urodzaju gromadził żywność (Rdz 41,47-49) Jak sześć dni stwarzania systemu duchowo – informacyjnej całości i siódmy dzień szabatu – sobota, odpoczynku dla naszego zdrowia (Rdz 2,2-3) Józef wysłał do ziemi kanaanejskiej braci swoich po ojca swego, aby przybył do Egiptu wtedy, gdy dwa lata trwał głód na ziemi (Rdz 45,6-11) Józef mieszkał w Egipcie dwadzieścia dwa lata bez rodziny ojca swego i bez ojca swego, a mieszkał w Egipcie siedemdziesiąt jeden lat wraz rodziną ojca swego. Ojciec Józefa Jakub – Izrael mieszkał w Egipcie siedemnaście lat, także życie Jakuba trwało sto czterdzieści siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego (Rdz 47,28) A żył, odbywały się oddziaływania informacyjne Józefa – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji przez sto dziesięć lat lunarnych. „I oglądał Józef prawnuki Efraima, a synowie Machira, syna Manassesa, urodziły się na kolanach Józefa” Czyli oglądał, rodzajem informacji do percepcji, Józef prawnuki, czwarte pokolenie potomków Efraima z dwóch rodów Sema i Chama, młodszego syna Józefa (Rdz 41,52) A synowie Machira wnuki Manassesa, trzecie pokolenie potomków Manassesa z dwóch rodów Sema i Chama, starszego syna Józefa (Rdz 41,51) Urodziły się, ukończył się proces oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji do poczęcia i rodzenia potomków danych od Boga Wszechmogącego, na kolanach, funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji dla formy ruchu Józefa, syna Jakuba – Izraela, potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz 50,21-23) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,24-26


„I rzekł Józef do braci swoich: Ja wkrótce umrę, lecz Bóg nawiedzi was łaskawie i wyprowadzi was z tego kraju do ziemi, którą przysiągł dać Abrahamowi, Izaakowi, i Jakubowi” Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do braci swoich: Ja wkrótce, niedługo umrę, zakończy się trwająca destrukcja, falowych zakłóceń nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji, wszystko zło w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Lecz Bóg, Wszechmogący nawiedzi, obdarzy was, potomków synów Jakuba – Izraela łaskawie, darem według obietnicy i przymierza z Abrahamem i potomkami po Abrahamie (Rdz 13,15; 16,7-8; 17,19) I wyprowadzi was, potomków synów Jakuba – Izraela z tego kraju, ziemi egipskiej, plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I wprowadzi was do ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) Którą Bóg, Wszechmogący przysiągł dać na wieczne posiadanie, Abrahamowi i Izaakowi i Jakubowi (Rdz 12,7; 13,14-15; 15,18; 16,8; 17,19; 24,7; 26,3; 28,13; 35,12) „Potem zobowiązał Józef pod przysięgą synów Izraela, mówiąc: Gdy was Bóg łaskawie nawiedzi, zabierzcie stąd kości moje” Czyli potem zobowiązał, przyrzeczeniem Józef pod przysięgą, wykonanie przyrzeczenia synów Izraela – zwycięzca mówiąc, mowę słów: Gdy was, potomków synów Jakuba – Izraela Bóg, Wszechmogący łaskawie, darem według obietnicy i przymierza nawiedzi, obdarzy potomków po Abrahamie, zabierzcie, ze sobą stąd, Egiptu kości moje, rodzaj informacji dla rodzaju informacji Józefa (Joz. 24,32) „Józef umarł, mając sto dziesięć lat. I zabalsamowano go i włożono do trumny w Egipcie” Czyli Józef, syn Jakuba, potomek dany od Boga Wszechmogącego umarł, zakończyła się trwająca destrukcja falowych zakłóceń, nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji, wszystko zło, w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji mając, gdy zakończyła się trwająca destrukcja, falowych zakłóceń nośnikami informacji o niskiej częstotliwości wibracji, wszystko zło, sto dziesięć lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego. I zabalsamowano, jak Jakuba – Izraela go, Józefa, syna Jakuba – Izraela (Rdz 50,2-3) I włożono, umieszczono w trumnie, produkt z rodzaju informacji do umieszczania zmarłego, i pochowano w Egipcie, kraj plemienia Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 50,24-26) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,1-5

„Oto imiona synów izraelskich, którzy z Jakubem przybyli do Egiptu: każdy przybył z swą rodziną” Czyli oto imiona synów izraelskich – zwycięzca, którzy z Jakubem – Izraelem przybyli do Egiptu, kraju plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Każdy z synów Jakuba – Izraela przybył ze swoją rodziną, potomkami danymi od Boga Wszechmogącego. „Ruben, Symeon, Lewi i Juda” Czyli Ruben z potomkami Rubena (Rdz 46,8-9) Symeon z potomkami Symeona (Rdz 46,10) Lewi z potomkami Lewiego (Rdz 46,11) i Juda z potomkami Judy (Rdz 46,12)"Issachar, Zebulon i Beniamin" Czyli Issachar z potomkami Issachara (Rdz 46,13) Zebulon z potomkami Zebulona (Rdz 46,14-15) i Beniamin z potomkami Beniamina (Rdz 46,21-22) „Dan i Naftali, Gad i Aszer ”Czyli Dan z potomkiem Dana (Rdz 46,23) Naftali z potomkami Naftaliego (Rdz 46,24-25) Gad z potomkami Gada (Rdz 46,16) Aszer z potomkami Aszera (Rdz 46,17-18) „Wszystkich potomków Jakuba było siedemdziesiąt osób. Józef zaś już był w Egipcie” Czyli wszystkich potomków synów Jakuba - Izraela, którzy przybyli do Egiptu było siedemdziesiąt osób (Rdz 46,26-27) Józef zaś sprzedany do Egiptu przez braci swoich już był w Egipcie ze swoją rodziną (Rdz 46,19-20) Potomkami danymi od Boga Wszechmogącego (Wyj. 1,1-5) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,6-8

„Potem umarł Józef i wszyscy jego bracia, i całe to pokolenie” Czyli potem umarł Józef, bo trwająca destrukcja Józefa zakończyła się śmiercią i wszyscy jego bracia, i trwająca destrukcja wszystkich jego braci, zakończyła się śmiercią, i całe to pokolenie, i trwająca destrukcja całego tego pokolenia synów Jakuba – Izraela, zakończyła się śmiercią. Cała ta generacja synów Jakuba – Izraela, urodzonych w Paddan – Aram, miasto potomków synów Nachora, brata Abrahama (Rdz 22,20) Którzy mieszkali w Paddan – Aram, i w ziemi kanaanejskiej (Rdz 35,16-18) Przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) I z ziemi kanaanejskiej ze wszystkimi potomkami synów Jakuba – Izraela przybyli do kraju Goszen z ziemi egipskiej (Rdz 47,6) Plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) I trwająca destrukcja całej tej generacji synów Jakuba – Izraela, zakończyła się śmiercią w Egipcie „A synowie izraelscy byli płodni i rozmnażali się, i byli liczni, i coraz bardziej potężnieli, tak że było ich pełno w całym kraju” Czyli a synowie izraelscy, potomkowie synów Jakuba – Izraela byli płodni, poczęcia i urodzenia nad miarę i rozmnażali się, przez wielokrotne poczęcia i rodzenia nad miarę potomków synów Jakuba – Izraela, i byli liczni, przez wielokrotne poczęcia i rodzenia potomków danych od Boga Wszechmogącego, i coraz bardziej potężnieli, potomkami synów Jakuba – Izraela, tak że było ich, potomków danych od Boga Wszechmogącego pełno, nad miarę w kraju Goszen i w ziemi egipskiej „Tymczasem rząd nad Egiptem objął nowy król, który nie znał Józefa” Czyli tymczasem gdy trwająca destrukcja króla egipskiego zakończyła się śmiercią, za którego rządu synowie Jakuba – Izraela i wszyscy ich potomkowie przybyli do kraju Goszen w ziemi egipskiej. Rząd, sprawowanie władzy nad Egiptem plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama, i potomków synów Jakuba – Izraela, objął, rozpoczął sprawowanie władzy nowy król, który nie znał Józefa, bo trwająca destrukcja Józefa zakończyła się śmiercią przed rozpoczęciem sprawowania władzy przez nowego króla Egiptu (Wyj. 1,6-8 )

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,9-11

„Rzekł on do ludu swego: Oto lud izraelski stał się liczniejszy i potężniejszy od nas” Czyli rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów króla Egiptu do ludu swego, plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama z jednego rodu Chama, potomków syna Chama, brat bliźniak: Sema i Jafeta, synów Noego (Rdz 10,6-7; 5,32) Oto lud izraelski, potomków synów Jakuba – Izraela, z dwóch rodów, Sema i Chama, bracia bliźniacy Jafeta, synów Noego (Rdz 38,1-30; 46,10,20; 5,32) Stał się liczniejszy, o wiele większy i potężniejszy, potomkami synów Jakuba – Izraela, z dwóch rodów, Sema i Chama, bracia bliźniacy Jafeta, synów Noego (Rdz 5,32) Od nas, potomków syna Chama z jednego rodu Chama, brata bliźniaka Sema i Jafeta, synów Noego „Postąpmy więc z nim mądrze, aby się nie mnożył. Bo gdyby nas zaskoczyła wojna, mógłby także on przyłączyć się do naszych wrogów, walczyć przeciwko nam i ujść z kraju” Czyli postąpmy, jak postępuje się z bratem bliźniakiem więc z nim, potomkami synów Jakuba – Izraela z dwóch rodów, Sema i Chama, mądrze, czyniąc wszystko dobro, aby się nie mnożył, nie było poczęć i urodzeń na miarę, potomków synów Jakuba – Izraela danych od Boga Wszechmogącego (Rdz 13,16; 15,5; 28,14) Bo gdyby nas, potomków syna Chama zaskoczyła, niespodziewanie wojna, akcja zbrojna do pozbawienia życia i dominacji. Mógłby także on, lud izraelski przyłączyć się do akcji zbrojnej naszych wrogów, potomków synów Sema, Chama i Jafeta, braci bliźniaków synów Noego (Rdz 5,32) Walczyć, brać udział w akcji zbrojnej przeciwko nam, potomkom syna Chama, przyłączyć się do akcji zbrojnej potomków synów: Sema, i Jafeta, braci bliźniaków, synów Noego, i ujść z kraju, uciec z kraju Goszen w ziemi egipskiej „Ustanowiono przeto nad nimi nadzorców pańszczyźnianych, aby go gnębili ciężkimi robotami; budowano wtedy dla faraona miasta – spichlerze: Pitom i Ramses” Czyli ustanowiono, urzędowo stanowisko przeto, wskutek mowy słów faraona nad nim, synami izraelskimi nadzorców pańszczyźnianych, powierzone stanowisko nadzorców nad ludem izraelskim do wykonywania pracy dla faraona, króla egipskiego, aby go gnębili, uprzykrzali życie ciężkimi robotami, praca zbiorowa wymagająca dużego wysiłku. Budowano, wznoszono budowle wtedy dla faraona, miasta – spichlerze, do gromadzenia zapasów zboża: Pitom i Ramses, miasta – spichlerzy (Wyj. 1,9-11) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,12-15

„Lecz im bardziej go gnębili, tym więcej się rozmnażał i rozrastał; i bano się synów izraelskich” Czyli lecz im bardziej go, potomków braci bliźniaków, Sema i Chama, z dwóch rodów gnębili, uprzykrzali im życie, tym więcej się rozmnażał, wielokrotne poczęcia i urodzenia i rozrastał, i powiększali się ilością potomków danych od Boga Wszechmogącego. I bano się, i obawiali się potomków synów Jakuba – Izraela, z dwóch rodów, Sema i Chama, potomków synów Sema i Chama, braci bliźniaków Jafeta, synów Noego (Rdz 5,32) „Egipcjanie zmuszali izraelitów do ciężkich robót” Czyli Egipcjanie, plemię potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama z jednego rodu Chama, brata bliźniaków Sema i Jafeta, synów Noego (Rdz 10,6-7; 5,32) Zmuszali, potomków braci bliźniaków Sema i Chama, braci bliźniaków Jafeta, do ciężkich robót, praca zbiorowa wymagająca dużego wysiłku. ”I uprzykrzali im życie uciążliwą robotą w glinie i przy cegłach i różną pracą w polu. Wszystkie te prace wykonywali pod przymusem” Czyli uprzykrzali im życie, gnębiąc ich uciążliwą robotą, męczącą, trudną do zniesienia pracą w glinie, rodzaj informacji i przy cegłach, produkty z gliny i słomy, z dwóch rodzajów informacji, i różną, wszelką pracą zbiorową na polu, rodzaj informacji do uprawy roślin. Wszystkie te uciążliwe prace wykonywali, potomkowie Sema i Chama, bracia bliźniacy Jafeta pod przymusem, ustanowionym przepisem „Wtedy król egipski rzekł do położnych hebrajskich, z których jedna nazywała się Szifra, a druga Pua” Czyli wtedy król Egiptu, potomek Chama, brat bliźniak Sema i Jafeta, rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do położnych (udzielały pomocy przy porodach) hebrajskich, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodził się Abraham (Rdz 10,21-32; 11,10-32) Z których jedna nazywała się Szifra, według mowy słów, które rzekli, gdy urodziła się dziewczynka, a druga położna Pua, według mowy słów, gdy urodziła się dziewczynka (Wyj. 1,12-15) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Alegoria o bramach i drogach

"Wchodźcie, wejdziecie do życia wiecznego przez ciasną bramę, ścisłe przestrzeganie Ewangelii Jezusa Zbawiciela, albowiem szeroka jest brama, bez ścisłego przestrzegania Ewangelii Jezusa Zbawiciela i przestronna droga, bez kompleksowych zasad przestrzegania Ewangelii Jezusa Zbawiciela, która wiedzie na zatracenie, do wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc... Które trwać będą wiecznie w tunelu uczynków swoich, udowodniony naukowo i empirycznie (Mar. 9,44-48; Łuk. 16,19-31) A wielu jest takich, bez ścisłego przestrzegania zasad Ewangelii Jezusa Zbawiciela, którzy przez nią wchodzą do wiecznej śmierci. A ciasna jest brama, a ścisłe przestrzeganie Ewangelii Jezusa Zbawiciela i wąska droga, rygorystyczne przestrzeganie zasad Ewangelii Jezusa Zbawiciela, która prowadzi do żywota, do życia wiecznego w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj. 21) I niewielu jest tych, którzy ją znajdą, do życia wiecznego, ściśle i rygorystycznie przestrzegając zasad Ewangelii Jezusa Zbawiciela" (Mat. 7,13-14)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,16-19

„Mówiąc: Gdy będziecie przy porodach niewiast hebrajskich, uważajcie, co się rodzi: Jeżeli rodzi się chłopiec, zabijcie go, a jeżeli dziewczynka, niech zostanie przy życiu” Czyli mówiąc, mowę słów: Gdy będziecie przy porodach, gdy rozpoczęte procesy poczęć, ukończą się porodem, niewiast z dwóch rodów Sema i Chama, hebrajskich od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzi się Abraham, Izaak i Jakub – Izrael, z jednego rodu Sema (Rdz 20,11-12; 24,4; 28,1-2) Uważajcie, zwracajcie uwagę, co się rodzi, gdy rozpoczęty proces poczęcia ukończy się: Jeżeli rodzi się, z rozpoczętego procesu poczęcia chłopiec, młody rodzaj informacji mężczyzny, zabijcie go, mają dokonać uczynku, aby młody rodzaj informacji mężczyzny, zaprzestał oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. A jeżeli dziewczynka, młody rodzaj informacji kobiety, niech zostanie przy życiu, niech pozostanie do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji „Lecz położne bały się Boga i nie czyniły tak, jak im nakazał król egipski, ale pozostawiały chłopców przy życiu” Czyli lecz położne hebrajskie bały się, sądu Boga Wszechmogącego, bo urodzony chłopiec, czy dziewczynka były potomkami danymi od Boga Wszechmogącego. I nie czyniły tak, jak im nakazał król egipski z jednego rodu Chama, brat bliźniak Sema i Jafeta (Rdz 5,32) Ale pozostawiały chłopców przy życiu, potomków synów Jakuba, z dwóch rodów, Sema i Chama, braci bliźniaków Jafeta „Wtedy król egipski wezwał położne i rzekł do nich: Czemuście to uczyniły i pozostawiły przy życiu także chłopców ?” Czyli wtedy król egipski z jednego rodu Chama, wezwał położne hebrajskie, i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do nich, położnych hebrajskich: Czemuście to uczyniły, bo położne hebrajski bały się sądu Boga Wszechmogącego, i pozostawiały przy życiu także chłopców, potomków danych od Boga Wszechmogącego „Położne odpowiedziały faraonowi: Kobiety hebrajskie nie są takie jak kobiety egipskie; są one tak żywotne, że rodzą wcześniej, niż przyjdzie do nich położna” Czyli położne hebrajskie odpowiedziały mową słów faraonowi, królowi Egiptu: Kobiet hebrajskie, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzi się Abraham, nie są takie jak kobiety egipskie z jednego przeklętego rodu Chama, są one tak żywotne, intensywniejsze są oddziaływania informacyjne ze wszechinformacją, kobiet hebrajskich i rodzą wcześniej, niż przyjdzie do nich położna. Według obietnicy i przymierza Boga Wszechmogącego z Abrahamem i potomkami po Abrahamie, Izaakiem, Jakubem -Izraelem, z jednego rodu Sema (Wyj.1,16-19) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 1,20-22

„A Bóg nagradzał te położne dobrym powodzeniem, lud zaś rozmnażał się i potężniał” Czyli a Bóg Wszechmogący nagradzał, otrzymywały nagrodę te położne hebrajskie, które nie czyniły tak jak im kazał król egipski, dobrym powodzeniem, we wszystkim, co czyniły odnosiły sukces. Lud zaś, potomków synów Jakuba – Izraela rozmnażał się, poczęcia i urodzenia były nad miarę potomków danych od Boga Wszechmogącego, i potężniał, w potomstwo synów Jakuba – Izraela (Rdz 28,13-14) „A ponieważ położne bały się Boga, obdarzył je rodzinami” Czyli a ponieważ położne hebrajskie bały się, sądu Boga Wszechmogącego, obdarzył je rodzinami, licznymi potomkami danymi od Boga Wszechmogącego „Wtedy faraon nakazał całemu swemu ludowi: Każdego chłopca, który się urodzi u Hebrajczyków, wrzućcie do Nilu, a każdą dziewczynkę pozostawcie przy życiu” Czyli wtedy faraon, król egipski nakazał, wydał polecenie całemu swemu ludowi, całemu plemieniu synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama z jednego rodu Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Każdego chłopca, młody rodzaj informacji mężczyzny, który się urodzi, rozpoczęty proces poczęcia ukończy się urodzeniem, u Hebrajczyków, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzi się Abraham, Izaak i Jakub z jednego rodu Sema, brat bliźniak Chama i Jafeta (Rdz 5,32) Wrzućcie do Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji z dwoma brzegami, dla rodzaju informacji. A każdą dziewczynkę, młody rodzaj informacji kobiety pozostawcie przy życiu, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji (Wyj. 1,20-22) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,1-4

„A pewien mąż z rodu Lewiego poszedł i pojął za żonę córkę, z rodu Lewiego” Czyli a pewien mąż, taki który niewątpliwie będzie ujawniony, w Księdze Wyjścia w 6 rozdziale, w wersetach 16, 18 i 20, z rodu Lewiego, syna Jakuba – Izraela i Lei, córki Labana, brata Rebeki, matki Jakuba i Ezawa, braci bliźniaków z jednego rodu Sema (Rdz 28,1-2) Poszedł do domu, rodziny Lewiego, i pojął sobie za żonę, córkę Lewiego z rodu Lewiego „A kobieta ta poczęła i urodziła syna, a widząc, że jest piękny, ukrywała go przez trzy miesiące” Czyli a kobieta ta, córka Lewiego z rodu Lewiego, poczęła i urodziła, rozpoczęty proces poczęcia ukończony urodzeniem syna, młody rodzaj informacji, a widząc, percepcją, że jest piękny, ukształtowany harmonijnie młody rodzaj informacji, ukrywała go, przed śmiercią z nakazu faraona, króla Egiptu (Wyj. 1,15-16,22) Przez trzy miesiące, według miesiąca synodycznego „A gdy nie mogła ukrywać go dłużej, sporządziła dla niego kosz z trzciny i powlekła go żywicą i smołą, a włożywszy weń dziecko, położyła go w sitowiu na brzegu Nilu” Czyli a gdy nie mogła ukrywać go, przed śmiercią z nakazu faraona dłużej, po upływie trzech miesięcy synodycznych, sporządziła, wykonała dla niego, syna swego kosz, produkt z trzciny, rodzaj informacji i powlokła go, pokryła cienką warstwą żywicy, produkt rodzaju informacji i smołą, ziemną, rodzaj informacji immanentny ziemi, rodzaj informacji (Rdz 14,10) A włożywszy weń, do niego dziecko, syna, położyła go, umieściła go w sitowiu, rodzaj informacji na brzegu, dla rodzaju informacji Nilu, rodzaj informacji. ”Siostra zaś jego, stanęła z daleka, aby wiedzieć, co się z nim stanie” Czyli siostra zaś, natomiast stanęła, na rodzaju informacji z daleka, od kosza, z jej bratem, aby wiedzieć, być świadomym, co się stanie, z nim, z jej bratem pozostawionym w sitowiu na brzegu Nilu (Wyj.2,1-4) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Alegorie spożywania ciała i picia krwi

W związku z brakiem zrozumienia i obrazoburczymi komentarzami na forach dyskusyjnych o alegoriach spożywania ciała i picia krwi Jezusa Zbawiciela (Jan 6,48-56) "Ja, Jezus Zbawiciel jestem chlebem żywota, pokarmem duchowego życia, powszechnie obowiązującym prawem miłości, objawionym w ciele moim. Ojcowie wasi, potomkowie Abrahama byli pod prawem literalnym systemu ofiaczniczego, jedli mannę, pokarm duchowy systemu prawno - ofiarniczego na pustyni, pesach - przejście ze śmierci, prawa literalnego do życia objawionego w ciele Jezusa Zbawiciela prawa miłości. I poumierali, pod prawem literalnym. (Łuk. 22,13-20) Tu natomiast, teraz współcześnie jest chleb, pokarm duchowy, powszechnie obowiązującego prawa miłości objawionego cieleśnie w Jezusie Zbawicielu, który zstępuje z nieba, ofiarowany przez Boga Wszechmogącego, który jest doskonałym prawem miłości, cieleśnie objawiony w Jezusie Zbawicielu (Jan 3,16) Aby nie umarł ten, nie poniósł wiecznej śmierci ten, kto go spożywa, stosuje powszechnie obowiązujące Prawo Miłości. Ja, Jezus Zbawiciel jestem chlebem żywym, pokarmem duchowego życia, który z nieba zstąpił, od Boga Wszechmogącego ofiarowane cieleśnie prawo miłości, jeśli kto spożywać będzie ten chleb, kto będzie stosował powszechnie obowiązujące Prawo Miłości objawione cieleśnie w Jezusie Zbawicielu, żyć będzie na wieki, stosowanie powszechnie obowiązującego prawa miłości jest pewnością wiecznego życia, a chleb, duchowy cieleśnie objawione Prawo Miłości, który Ja, Jezus Zbawiciel dam, złożę ofiarę w zastępstwie śmierci każdego z was, to ciało moje, cieleśnie objawione Prawo Miłości powszechnie obowiązujące, które Ja, Jezus Zbawiciel oddam za żywot świata, złożę ofiarę w zastępstwie śmierci każdego z was. Wtedy sprzeczali się żydzi, podzielili się między sobą, mówiąc słowa nieświadomi: Jakże ten, Jezus Zbawiciel może dać nam swoje ciało do jedzenia? Nieświadomi że prawo literalne systemu ofiarniczego, Jezus Zbawiciel zastąpił powszechnie obowiązującym prawem miłości objawionym w jego ciele. Na to rzekł im Jezus: Zaprawdę, zaprawdę, naprawdę, naprawdę powiadam wam, mówię słowa prawdy wam wszystkim, jeśli nie będziecie jedli ciała, nie będziecie stosować powszechnie obowiązującego prawa miłości Syna Człowieczego, wzoru człowieka dla człowieka w stosowaniu powszechnie obowiązującego prawa miłości i pili krwi jego, powszechnie obowiązujący wzór do naśladowanie w miłości, pokorze, cierpieniu i głoszeniu Ewangelii Jezusa Zbawiciela aż do śmierci, którą Jezus Zbawiciel poniósł w zastępstwie śmierci każdego z was, nie będziecie mieli żywota w sobie, nikt i niczym, nie zapewni sobie życia wiecznego. Kto spożywa, stosuje powszechnie obowiązujące Prawo Miłości ciało moje, w ciele moim objawione jest Prawo Miłości i pije krew moją, złożona ofiara w zastępstwie śmierci każdego z nas, obowiązujący wzór do naśladowania w miłości, pokorze, cierpieniu i w głoszeniu Ewangelii Jezusa Zbawiciela aż do śmierci, ten, który tak czyni ma żywot wieczny, życie wieczne, a Ja, Jezus Zbawiciel go wskrzeszę, zbudzę z martwych w dniu ostatecznym, w dniu paruzji i sądu ostatecznego. Albowiem ciało moje, w ciele moim objawione jest Prawo Miłości jest prawdziwym pokarmem, wzorem stosowania powszechnie obowiązującego prawa miłości, a krew moja jest, złożona ofiara w zastępstwie śmierci każdego z was, prawdziwym napojem, obowiązujący wzór do naśladowania w miłości, pokorze, cierpieniu i głoszeniu Ewangelii Jezusowej aż do śmierci (Jan 15,13) Kto spożywa ciało moje, stosuje powszechnie obowiązujące Prawo Miłości i pije krew moją, obowiązujący wzór do naśladowania w miłości, pokorze, cierpieniu i głoszeniu Ewangelii Jezusowej aż do śmierci (Hebr. 9) We mnie, w Jezusie Zbawicielu, mieszka, przebywa duch jego, a Ja, Jezus Zbawiciel w nim, duchu jego, stanowiąc jedność duchową" (Jan 6,48-56)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,5

"I zeszła córka faraona, aby się kąpać w Nilu, a służące jej przechadzały się nad brzegiem Nilu. Gdy ujrzała koszyk w sitowiu, posłała swą służącą, aby go przyniosła" Czyli i zeszła, formą ruchu do przemieszczania się córka faraona, króla egipskiego,aby się kąpać, umyć swój rodzaj informacji albo ochłodzić się w rodzaju informacji w Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji, a służące do wykonania poleceń jej, córki faraona przechadzały się, spacerowały nad brzegiem, umowna nazwa ziemi - rodzaj informacji przy Nilu, który jest z jednej i drugiej strony Nilu.Gdy ujrzała, rodzajem informacji do percepcji, koszyk, produkt z rodzaju informacji w sitowiu, rodzaj informacji przy brzegu Nilu, posłała, wydała polecenie, swoim służącą, do wykonania poleceń, aby go, produkt z rodzaju informacji przyniosła, z miejsca pozostawienia go przez siostrę jego, do córki faraona. (Wyj. 2,5) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,6

"Gdy go otworzyła, zobaczyła dziecko, a był to chłopiec, który płakał. I ulitowała się nad nim, mówiąc: Jest to jedno z dzieci hebrajskich" Czyli gdy go, kosz, produkt z rodzaju informacji otworzyła, wierzch kosza, zobaczyła rodzajem informacji do percepcji, dziecko, młody rodzaj informacji, a był to chłopiec, młody rodzaj informacji z ukształtowanym zewnętrznie rodzajem informacji do rozradzania się mężczyzny, który płakał, dźwięki, wibracje - nośniki oddziaływań informacyjnych, młodego rodzaju informacji zamkniętego w koszu. I ulitowała się nad nim, rozpoczął się proces oddziaływań informacyjnych, percepcji widoku młodego rodzaju informacji z płaczem, dźwiękami, wibracjami, nośnika procesu oddziaływań informacyjnych z nośnikiem świadomości, córki faraona, mówiąc, słowa: Jest to jedno z dzieci, z wielu dzieci hebrajskich, od Hebera, których jej ojciec faraon, król Egiptu kazał wrzucić do Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji (Wyj. 2,6) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,7

"Wtedy siostra jego rzekła do córki faraona: Czy mam pójść i zawołać ci kobietę, mamkę hebrajską, by ci karmiła to dziecko ?" Czyli wtedy siostra, rodzaj informacji poczęty z tego samego mężczyzny i z tej samej kobiety, jego, brata swego poczętego z tego samego mężczyzny i kobiety, rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do córki faraona, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona: Czy mam pójść, funkcjonalnie ukształtowaną formą ruchu i zawołać, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów ci  kobietę, rodzaj informacji funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie do poczęcia, rodzenia i karmienia dziecka, mamkę hebrajską, w zastępstwie kobiety, która poczęła, urodziła i karmiła, funkcjonalnie ukształtowanym zewnętrznie rodzajem informacji do karmienia rodzajem informacji hebrajską, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodzą się potomkowie Abrahama, z jednego rodu Sema, by ci karmiła, rodzajem informacji to dziecko, młody rodzaj informacji (Wj. 2,7) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,8

"I rzekła do niej córka faraona: Idź ! Dziewczyna poszła i zawołała matkę dziecka" Czyli i rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do niej, siostry jego, córka, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona. Idź !, ukształtowaną funkcjonalnie formą ruchu. Dziewczyna, młody rodzaj informacji - niezamężny poszła, formą ruchu i zawołała, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów matkę, kobieta, która poczęła, urodziła i karmiła dziecka, młody rodzaj informacji (Wyj. 2, 8 ) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,9-10

"I rzekła do niej córka faraona: Zabierz to dziecko i wykarm mi je, a ja dam ci należytą zapłatę. Wzięła więc kobieta dziecko i wykarmiła je" Czyli, i rzekła:  słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do niej, matki dziecka, córka faraona, poczęta przez faraona i żonę faraona: Zabierz, ode mnie i przenieś do siebie to dziecko, młody rodzaj informacji i wykarm mi je, dostarczaj pokarm dla niego, a ja, córka faraona dam ci, matce dziecka należytą, taka jaką powinna być za wykarmienie zapłatę, wynagrodzenie za wykarmienie. Wzięła więc, od córki faraona, kobieta, matka dziecka, dziecko, młody rodzaj informacji i wykarmiła go, dostarczała pokarm dla młodego rodzaju informacji. Analogicznie do każdego z nas, córka faraona ma być źródłem świadomości, że za wykarmienie każdego z nas mamy dać należytą zapłatę "A gdy dziecko podrosło, przyprowadziła je do córki faraona; ta zaś miała go za syna. I nazwała go Mojżesz, mówiąc: Wyciągnęłam go z wody" Czyli, a gdy dziecko, młody rodzaj informacji podrosło, wykarmione pokarmem dla młodego rodzaju informacji przyprowadziła, matka dziecka, je, dziecko do córki faraona; ta zaś miała go, młody rodzaj informacji wykarmiony pokarmem, za syna, poczęty i urodzony rodzaj informacji mężczyzny, potomek dany przez Boga Wszechmogącego. I nazwała go, imieniem według mowy słów Mojżesz, mówiąc: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Wyciągnęłam, ocaliłam go, młody rodzaj informacji mężczyzny, z wody, umowna nazwa rodzaju informacji (Wj 2,9-10)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2, 11

„I zdarzyło się w tym czasie, gdy Mojżesz już dorósł, że wyszedł do swoich braci i przypatrywał się ich ciężkiej pracy. Zobaczył też pewnego Egipcjanina, który bił Hebrajczyka, jednego z jego rodaków” Czyli, i zdarzyło się w tym czasie, życia Mojżesza, gdy Mojżesz, imię według mowy słów córki faraona, mówiąc: Wyciągnęłam, ocaliłam go z wody już dorósł, samodzielna zdolność do zapewnienia sobie wyżywienia, rodzaju informacji mężczyzny, że wyszedł, z pałacu faraona do swoich braci, plemienia potomków synów Jakuba i przypatrywał się, uważnie percepcją ich ciężkiej pracy, praca zbiorowa wymagająca dużego wysiłku. Zobaczył, percepcją pewnego, jednego z wielu nadzorców pańszczyźnianych Egipcjanina, z plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama, z jednego rodu Chama, brata bliźniaka Sema i Jafeta, synów Noego (Rdz 10,6-7; 5,32) Który bił, uderzał narzędziem do zadawania bólu Hebrajczyka, od Hebera, ojca Joktana i Pelega, od którego wywodził się Abraham, Izaak i Jakub, z jednego rodu Sema, brat bliźniak Chama i Jafeta (Rdz 5,32) Jednego, z wielu potomków synów Jakuba, z jego, Mojżesza rodaków, z plemienia potomków synów Jakuba z dwóch rodów (Rdz 38,2-30; 46,10,20) Sema i Chama (Wj 2,11) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,12-13

„Rozejrzał się więc dookoła, a widząc, że nie ma nikogo, zabił Egipcjanina i zagrzebał go w piasku” Czyli, rozejrzał się, popatrzył uważnie percepcją więc dookoła, na wszystkie strony, a widząc, po uważnej percepcji, że nie ma nikogo, ze wszystkich stron zabił Egipcjanina, zamieścił we wszechinformacji, nośnik informacji pozbawienia życia. Dokonany czyn, motywacją gorliwości o rodaka swego, za zadawanie bólu Hebrajczykowi, rodakowi swemu, konsekwencja pozbawienia życia Egipcjanina i zagrzebał, zasypał go, Egipcjanina w piasku, rodzaj informacji. Dokonany czyn pozbawił życia, spowodował że gwałtownie zaprzestały oddziaływania informacyjne, rodzaju informacji Egipcjanina ze wszechinformacją. Wtedy równocześnie zaprzestały być zamieszczane nośniki informacji we wszechinformacji. Zadawania bólu Hebrajczykowi, które czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Analogicznie do każdego z nas, za czynienie w systemie destrukcyjnych falowych zakłóceń, na pewno poniesie się konsekwencje „Gdy, nazajutrz wyszedł; oto dwaj mężowie hebrajscy kłócili się. Wtedy rzekł do tego, który zawinił: Czemu bijesz bliźniego swego ? „ Czyli, gdy nazajutrz, następnego dnia, wyszedł do braci swoich, oto dwaj mężowie hebrajscy, z rodu Hebera kłócili się, sprzeczali się. Wtedy rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Mojżesza do tego, który zawinił, uczynił źle. Czemu bijesz, zadajesz ból , bliźniego swego, z jednego plemienia potomków synów Jakuba, brata swego (Wj 2,12-13) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Wyjścia 2,14

"A ten odpowiedział: Któż cię ustanowił przełożonym i sędzią nad nami ?, czy zamierzasz mię zabić, tak jak zabiłeś Egipcjanina ? Mojżesz zląkł się i pomyślał: Zapewne sprawa ta wyszła na jaw" Czyli a ten, rodak niewolnik Egipski odpowiedział mową słów: Któż cię, Mojżesza ustanowił, kryteria wyboru dokonanego przez stworzonego człowieka, przełożonym, sprawujący władzę nad grupą ludzi i sędzią, ustanowiony do orzekania w sprawach spornych według człowieka kryterium wartości, nad nami, rodakami - niewolnikami Egipskimi, czy zamierzasz, chcesz dokonać czynu mnie, rodaka - niewolnika Egipskiego zabić, pozbawić życia, tak jak zabiłeś, pozbawiłeś życia Egipcjanina, nadzorcę Egipskiego, z gorliwości o życie rodaka swego. Mojżesz zląkł się, zaniepokoił się o swoje życie i pomyślał, o dokonanym czynie, nośnik informacji zamieszczony w Mojżesza informacji o całości rodzaju informacji, z nośnikami informacji myśli, słów i uczynków: Zapewne, z pewnością sprawa ta, dokonany czyn wyszła na jaw, została ujawniona, że pozbawiłem życia Egipcjanina, z gorliwości o życie rodaka swego (Wj.2,14) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...