Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
blessing-rene

Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym.

Rekomendowane odpowiedzi

Księga Rodzaju 47,25-27

„Oni odpowiedzieli: Utrzymałeś nas przy życiu, obyśmy tylko zyskali łaskę w oczach pana naszego, a będziemy niewolnikami faraona” Czyli oni, ludność plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama odpowiedzieli, mową słów: Utrzymałeś, zachowałeś nas, ludność przy życiu, bo nie zaprzestały oddziaływania informacyjne ludzi, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, obyśmy tylko zyskali, otrzymali łaskę, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia, niczym nie zasłużony (Efez. 2,8-10) W oczach, rodzaj informacji do percepcji pana naszego, Józefa, syna Jakuba, a będziemy niewolnikami, zależni od decyzji faraona, króla Egiptu „Tak ustanowił Józef przepis, który obowiązuje do dnia dzisiejszego, co do roli w Egipcie, że piąta część zbiorów należy do faraona. Tylko rola samych kapłanów nie stała się własnością faraona” Czyli tak ustanowił, zobowiązanie Józef przepis, norma prawna, która zobowiązuje, ma moc prawną do dnia dzisiejszego, współczesnego, co do roli uprawnej w Egipcie, że piąta część zbiorów, z całości należy do króla Egiptu. Tylko rola, rodzaj informacji do uprawy rodzajów informacji, dla rodzajów informacji, samych kapłanów, kultu stworzenia, obrzydliwości dla Boga Wszechmogącego, nie stała się własnością, nie należała do króla Egiptu „Tak osiadł Izrael w ziemi egipskiej w krainie Goszen. Nabywali ją na własność, rozradzali się, i rozmnażali bardzo” Czyli tak osiadł, zamieszkał Izrael – zwycięzca w ziemi egipskiej w krainie Goszen, najlepszej części ziemi plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Nabywali, kupowali ją, ziemię na własność, która należała do nich, kupowali, wymieniali na pieniądze, produkty z rodzajów informacji. Rozradzali się, przez akt rozpoczynający proces oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji mężczyzny, z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji kobiety, do poczęcia i urodzenia. Ukończony urodzeniem młodego rodzaju informacji, potomka danego przez Boga Wszechmogącego. I rozradzali się, z aktów rozpoczynających wielokrotne procesy oddziaływań informacyjnych, nasienia, informacja o całości rodzaju informacji mężczyzny, z funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji kobiety, do poczęć i rodzenia. Ukończonych urodzeniem młodych rodzajów informacji, potomków danych od Boga Wszechmogącego bardzo, nad miarę (Rdz 47,25-27) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 47,28-31

„Jakub żył w Egipcie siedemnaście lat, także życie Jakuba trwało sto czterdzieści siedem lat” Czyli Jakub – Izrael żył w ziemi egipskiej, kraju plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Siedemnaście lat lunarnych trwała destrukcja Jakuba w ziemi egipskiej, tak że życie, oddziaływania informacyjne Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji trwało, sto czterdzieści siedem lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego „A gdy się zbliżały dni, kiedy Izrael miał umrzeć, wezwał syna swego Józefa i rzekł do niego: Jeślim znalazł łaskę w oczach twoich, połóż, proszę, rękę swoją pod biodro moje i okaż mi miłość i wierność. Nie pochowaj mnie w Egipcie” Czyli a gdy zbliżały się dni, wieczorów i ranków (Rdz 1,5) Kiedy Izrael – zwycięzca miał umrzeć, bo trwająca destrukcja stu czterdziestu siedmiu lat lunarnych miała zakończyć oddziaływania informacyjne Izraela – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji wezwał, do siebie syna swego Józefa i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do niego, Józefa: Jeślim znalazł, nie szukaną łaskę, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia, niczym nie zasłużony (Efez.2,6-8 ) W oczach twoich, rodzaj informacji do percepcji twoich, Józefa, połóż proszę, rękę, rodzaj informacji swoją pod biodro, rodzaj informacji mojej, Izraela i okaż mi, ojcu swemu miłość, uczynki bezwarunkowe, bezinteresowne i bez oczekiwań, syna dla ojca i wierność, wzór uczynków bezwarunkowych, bezinteresownych i bez oczekiwań, syna dla ojca (Rdz 46,29; 45,9-23;47,11-12) Nie pochowaj mnie, gdy umrę mnie, Izraela w Egipcie „bo chcę spocząć z ojcami moimi; dlatego wywieź mnie z Egiptu i pochowaj mnie w ich grobie. On zaś odpowiedział: Uczynię według życzenia twego” Czyli bo chcę spocząć, w grobie z ojcami Abrahamem i Izaakiem moimi, Jakuba – Izraela; dlatego wywieź, gdy umrę mnie, Izraela z Egiptu i pochowaj, mnie w ich grobie, w jaskini na polu Machpela naprzeciw Hebronu – Mamre w ziemi kananejskiej (Rdz 49,29-32) On, Józef zaś odpowiedział, mową słów: Uczynię, wykonam według życzenia twego, według mowy słów twoich, Izraela „Wtedy rzekł Jakub: Przysięgnij mi ! A on przysiągł mu. I skłonił się Izrael wsparty o wierzch laski swojej” Czyli wtedy rzekł Jakub: Przysięgnij, złożyć przyrzeczenie. A on, Józef przysiągł, złożył przyrzeczenie mu, Jakubowi – Izraelowi, ojcu swemu. I skłonił się, pochylił się Izrael wsparty, oparty o wierzch, górna część laski, funkcjonalnie ukształtowany produkt z rodzaju informacji do oparcia o górną część laski swojej, należała do Izraela – rodzaj informacji (Rdz 47,28-31) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,1-3

„Po tych wydarzeniach doniesiono Józefowi: Ojciec twój zachorował. Wtedy wziął on z sobą dwóch swoich synów, Manassesa i Efraima” Czyli po tych wydarzeniach doniesiono, poinformowano Józefa: Ojciec twój, Jakub – rodzaj informacji zachorował, bo trwające destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji. Uczyniły, że zachorował, opadł z sił, i umrze, które uczynił zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne Ewangelią Jezusową. Czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji (Rdz 1,3) Wtedy wziął on, Józef z sobą dwóch synów swoich, Manassesa i Efraima, potomków danych od Boga Wszechmogącego, których urodziła Józefowi Asenat, córka Poti - Fera (Piotr – żelazny) Kapłan z On, miasta kultu boga słońca, stworzonego rodzaju informacji przez Boga Wszechmogącego (Rdz 1,16) Obrzydliwości dla Boga Wszechmogącego (Ez.20,7; 16,58) „A gdy doniesiono Jakubowi: Oto syn twój Józef przybył do ciebie, zebrał Izrael siły i usiadł na łożu” Czyli a gdy doniesiono, poinformowano Jakuba – Izraela: Oto syn twój, Józef przybył do ciebie, ojca swego, zebrał, uaktywnił siły, z których opadł, przez destrukcję Izrael – zwycięzca siły, które stracił przez trwające destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Jakuba – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji i usiadł, zmienił pozycję z leżącej na siedzącą na łożu, miejsce przebywania chorego „I rzekł Jakub do Józefa: Bóg Wszechmogący ukazał mi się w Luz ziemi kanaanejskiej, błogosławił mi” Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośnik mowy słów Jakuba do Józefa, syna swego: Bóg Wszechmogący ukazał mi się w Luz, czyli Betelu (Rdz 28,19-22) W ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) Błogosławił mi, wolę swoją Bóg Wszechmogący wypełniał w Jakubie (Rdz 28,13-15) Jak w Abrahamie i Izaaku, ojcu Jakuba (Rdz 12,1-9; 13,14-18; 15,1-21; 17; 22,11-19; 25,11) W ziemi kanaanejskiej (Rdz 48,1-3) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,4-6

„i rzekł do mnie: Oto ja rozpłodzę i rozmnożę cię, i uczynię cię zgromadzeniem ludów, i dam ci ziemię na wieczną własność potomstwu twemu po tobie „ Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Boga Wszechmogącego do Jakuba – Izraela: Oto ja, Bóg Wszechmogący rozpłodzę, przez procesy oddziaływań informacyjnych, poczęć i urodzeń, potomków synów Jakuba – Izraela, i rozmnożę cię , przez procesy wielokrotnych oddziaływań informacyjnych, poczęć i urodzeń potomków synów Jakuba – Izraela. I uczynię cię, potomstwo synów Jakuba – Izraela zgromadzeniem, zbiorę potomków synów Jakuba – Izraela, na jednym miejscu ziemi ludów, potomków synów Jakuba – Izraela, którzy będą zebrani na jednym miejscu ziemi, na której zbiorę potomków synów Jakuba – Izraela, na jednym miejscu ziemi, i dam tę ziemię, na której zbiorę potomków synów Jakuba – Izraela, na jednym miejscu ziemi, na wieczną własność, wieczne dziedziczenie potomstwu twemu, potomkom synów Jakuba – Izraela, po tobie, Jakubie, Izaaku i Abrahamie (Rdz 28,13-15; 26,3-5; 13,14-17) „Dlatego teraz do mnie należą obaj synowie twoi, którzy urodzili ci się w ziemi egipskiej, zanim przybyłem do ciebie do Egiptu: Efraim i Manasses będą moimi jak Ruben i Symeon” Czyli dlatego teraz do mnie, Jakuba – Izraela, ojca Józefa należeć będą obaj synowie Józefa, Efraim i Manasses twoi, Józefa, którzy urodzili ci się, Józefowi w ziemi egipskiej, kraju plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Zanim przybyłem do ciebie, Józefa do Egiptu: Efraim i Manasses, który był pierworodnym synem Józefa, będą moimi, potomkami jak Ruben, pierworodny syn Jakuba i Symeon, których urodziła Jakubowi Lea, żona Jakuba w Paddan. „Ale potomstwo twoje, które po nich spłodzisz, będzie należało do ciebie. Będą nazwani imieniem braci swoich w swoim dziedzictwie” Czyli, ale potomstwo twoje, Józefa, które po nich Efraimie i Manassesie spłodzisz, przez procesy oddziaływań informacyjnych, poczęć i urodzeń potomków danych przez Boga Wszechmogącego, będzie należało do ciebie, Józefa. Będą nazywani imieniem, dziedzicznej ziemi braci swoich, Efraima i Manassesa w swoim dziedzictwie, synów Józefa, według imion dziedziczonej ziemi, braci swoich, Efraima i Manassesa (Rdz 48,4-6) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,7-9

„A gdy wracałem z Paddanu, umarła mi w drodze Rachela w ziemi kanaanejskiej, gdy jeszcze był kawałek drogi do Efraty; i pochowałem ją tam przy drodze do Efraty, to jest do Betlejemu” Czyli a gdy wracał Jakub – Izrael z Paddanu, miasto potomków synów Nachora, brata Abrahama, umarła, zaprzestały oddziaływania informacyjne Racheli - rodzaju informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji mi, Jakubowi w drodze, szlak komunikacyjny z Paddanu Rachela, żona Jakuba, która urodziła Jakubowi, Józefa i Beniamina, w ziemi kanaanejskiej, gdy jeszcze był kawałek, niewielka część odległości drogi do Efraty, osiedle w ziemi kanaanejskiej. I pochowałem, złożył w grobie ją, Rachelę tam przy drodze, szlak komunikacyjny do Efraty, to jest teraz Betlejem, dom chleba, w którym urodził się Jezus Zbawiciel, chleb żywota (Jan.6,35) „A gdy Izrael zobaczył synów Józefa, rzekł: Kimże oni są ? „ Czyli a gdy Izrael – zwycięzca zobaczył, rodzajem informacji do percepcji, synów Józefa, rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do Józefa: Kimże oni są ? Których rodzajem informacji do percepcji zobaczył Izrael – zwycięzca. „Na to odpowiedział Józef ojcu swemu: To moi synowie, których dał mi tu Bóg. A on rzekł: Przyprowadź ich do mnie, abym im błogosławił” Czyli na to, na mowę słów Jakuba – Izraela odpowiedział Józef ojcu swemu: To moi synowie, Efraim, Manasses, których dał mi, Józefowi Bóg Wszechmogący tu, w Egipcie, kraju plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) A on, Jakub rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów do Józefa, syna swego. Przyprowadź, do świadomości ich, potomków danych Józefowi od Boga Wszechmogącego do mnie, ojca swego, abym im, potomkom danych od Boga Wszechmogącego błogosławił, wolę swoją wypełniał Jakub w potomkach danych od Boga Wszechmogącego. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, w którym wypełniał wolę swoją Bóg Wszechmogący, aby potomkowie synów Noego, Sema, Chama i Jafeta, bracia bliźniacy (Rdz 5,32) Nie ponieśli wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie, które trwać będą wiecznie (Mar.9,43-48; Obj.21,8 ) Ale byli zbawieni, żyli wiecznie w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości – Eden (Rdz 48,7-9) 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,10-12

„Oczy bowiem Izraela były tak osłabione wskutek starości, że niedowidział. A gdy ich przyprowadził do niego, pocałował i uściskał ich” Czyli oczy, rodzaj informacji do percepcji bowiem Izraela – zwycięzca, były tak osłabione, uczynione słabymi wskutek, trwających destrukcyjnych falowych zakłóceń, w oddziaływaniach informacyjnych Izraela – zwycięzca ze wszechinformacją we wszechinformacji, starości, przyczyna że niedowidział, nie widział wyraźnie przez trwające destrukcyjne falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, które uczynił zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela, który jest wzorem człowieka dla człowieka. Czynią falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. A gdy ich, synów swoich, potomków danych od Boga Wszechmogącego przyprowadził, do świadomości Józef do niego, Izraela – zwycięzca, ojca swego, pocałował, rodzajem informacji oblicze, tożsamość rodzaju informacji synów Józefa i uściskał, otoczył rodzajem informacji, ich, synów Józefa „Potem rzekł Izrael do Józefa: Nie spodziewałem się, że będę oglądał oblicze twoje, a oto, Bóg pozwolił mi oglądać nawet potomstwo twoje” Czyli potem rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela – zwycięzca do Józefa, syna swego: Nie spodziewałem się, nie przewidywałem, że będę oglądał, patrzeć, widzieć oblicze, tożsamość rodzaju informacji twoje, Józefa, syna swego, a Bóg Wszechmogący pozwolił, sprawił mi, Izraelowi – zwycięzca oglądać, patrzeć, widzieć nawet potomstwo, dane od Boga Wszechmogącego twoje, Józefa, syna Izraela – zwycięzca „A Józef odsunął ich od jego kolan i pokłonił się przed nim aż do ziemi” Czyli a Józef, syn Izraela – zwycięzca odsunął, oddalił ich, synów swoich, potomków danych od Boga Wszechmogącego od jego, Izraela – zwycięzca, kolan, rodzaj informacji dla formy ruchu i pokłonił się, zmienił pozycję ze stojącej na pochyloną przed nim, ojcem swoim aż do ziemi, rodzaj informacji do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji (Rdz 48,10-12) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,13-15

„Potem wziął Józef obydwu i przyprowadził ich do niego: Efraima prawą rękę po lewej stronie Izraela, a Manassesa lewą ręką po prawej stronie Izraela” Czyli potem wziął Józef, syn Izraela – zwycięzca, obydwu synów swoich, Efraima i Manassesa i przyprowadził, do świadomości ich, synów swoich, potomków danych od Boga Wszechmogącego do niego, Izraela – zwycięzca: Efraima prawą ręką Józefa, rodzaj informacji po lewej stronie ręki, rodzaj informacji Izraela – zwycięzca, a Manassesa lewą ręką Józefa, rodzaj informacji po prawej stronie ręki, rodzaj informacji Izraela. Analogicznie do świadomości każdego z nas, do której przyprowadził nas Jezus Zbawiciel wzór człowieka dla człowieka. Aby nie ponieś wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc…, które trwać będą wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) I żyć wiecznie w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości (Obj. 21) „ Wtedy wyciągnął Izrael swoją prawą rękę i położył ją na głowie Efraima, chociaż on był młodszy, a swoją lewą rękę położył na głowie Manassesa. Skrzyżował swe ręce, bo Manasses był pierworodny” Czyli wtedy wyciągnął, rozprostował Izrael swoją prawą rękę, swój prawy rodzaj informacji i położył, umieścił na głowie, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji Efraima, nazwanego według słów, które powiedział Józef (Rdz 41,52) Chociaż on, Efraim był młodszym synem Józefa, a swoją lewą rękę, swój lewy rodzaj informacji położył, umieścił na głowie, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji Manassesa, nazwanego według słów, które powiedział Józef (Rdz 41,51) Skrzyżował, ułożył na krzyż, narzędzie zbrodni, swe ręce, prawy i lewy rodzaj informacji, bo Manasses był pierworodnym synem Józefa, a Efraim był młodszym synem Józefa, ale pierwszym w błogosławieństwie. Analogicznie do pierworodnego Ezawa, syna Izaaka, i Jakuba – Izraela, młodszego syna Izaaka, który był pierwszym w błogosławieństwie (Rdz 27,36-38) „I błogosławił Józefowi, mówiąc: Bóg, z którym ojcowie moi, Abraham i Izaak trwali w społeczności, Bóg, który prowadził mnie jak pasterz od początku życia aż po dzień dzisiejszy” Czyli i błogosławił, wolę swoją Izrael – zwycięzca wypełnił w Józefie i synach Józefa, mówiąc słowa: Bóg, Wszechmogący, z którym ojcowie moi, Izraela – zwycięzca, Abraham, ojciec Izaaka, i Izaak, ojciec Jakuba - Izrael trwali, pozostali wierni w społeczności, system jedności z Bogiem Wszechmogącym (Rdz 17,1) Bóg, Wszechmogący, który, prowadził, przywiódł, mnie, Izraela – zwycięzca, jak pasterz, strzegł od początku życia, od poczęcia aż po dzień dzisiejszy, bliski śmierci (Rdz 48,13-15) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48, 16-18

„anioł, który wybawił mnie od wszelkiego złego, niech błogosławi tym chłopcom i niech trwa wśród nich imię moje i imię ojców moich, Abrahama i Izaaka, i niech się zaroi od nich ziemia !” Czyli anioł, Boga Wszechmogącego wysłannik, który wybawił, wyratował mnie, Jakuba – Izrael od wszelkiego złego, strzegąc od poczęcia aż po dzień bliski śmierci (Rdz 28,15; 27,41; 31,29,42; 32,1; 32,11; 34,22-23; 46,30; 47,4) Niech błogosławi tym chłopcom, wolę swoją niech wypełnia w tych chłopcach, Efraimie i Manassesie, synach Józefa, potomkach danych od Boga Wszechmogącego, i niech trwa, pozostanie wśród nich, potomkach synów Józefa imię moje, Jakub – Izrael – zwycięzca i imię ojców moich, Abrahama, ojciec mnóstwa narodów (Rdz 17,5) I Izaak, śmiejący się (Rdz 18,13; 17,19) I niech się zaroi, pełna od nich, potomków synów Jakuba – Izrael ziemia, rodzaj informacji. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela, który wybawił nas od wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc…, które trwały by wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj 21,8 ) I żyli wiecznie w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości (Obj. 21) „A gdy Józef zobaczył, że ojciec jego położył swą prawą rękę na głowie Efraima, a to mu się nie podobało, ujął rękę ojca swego, aby ją przełożyć z głowy Efraima na głowę Manassesa” Czyli a gdy Józef zobaczył, spostrzegł rodzajem informacji do percepcji, że ojciec jego, Izrael – zwycięzca położył, umieścił swoją prawą, po prawej stronie Izraela – zwycięzca rękę, rodzaj informacji, na głowie, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji Efraima, a to mu, Józefowi się nie podobało, nie zaakceptował ujął, wziął rękę, rodzaj informacji ojca swego, Izraela – zwycięzca, aby ją, rękę przełożyć, przenieś z głowy, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji Efraima na głowę, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji Manassesa. „i rzekł Józef do ojca swego: Nie tak, ojcze mój, gdyż ten jest pierworodny, na jego głowę połóż prawicę swoją” Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Józefa do ojca swego, Izraela – zwycięzca: Nie tak, położyłeś rękę swą, ojcze mój, Izrael – zwycięzca, ojciec Józefa, gdyż ten, Manasses jest pierworodny, pierwszy się urodził, na jego pierworodnego głowę, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji połóż, umieść prawicę swoją, prawy rodzaj informacji Izraela – zwycięzca (Rdz48,16-18) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 48,19-22

„Ale ojciec jego wzbraniał się i rzekł: Wiem, synu mój, wiem; także on stanie się ludem i on będzie wielki, lecz młodszy brat jego będzie większy od niego, a z potomstwa jego wyjdzie mnóstwo ludów” Czyli ale ojciec, Izrael – zwycięzca jego, Józefa wzbraniał się, nie chciał tego uczynić, i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela – zwycięzca: Wiem, że Manasses jest pierworodnym synu mój, Izraela – zwycięzca wiem, że jest pierworodnym; także on, Manasses pierworodny stanie się, będzie ludem, potomków Manassesa, syna Józefa i on, Manasses pierworodny będzie wielki, ludem potomków Manassesa, syna Józefa, lecz młodszy Efraim brat jego, Manassesa pierworodnego syna Józefa będzie większy, ludem od niego Manassesa pierworodnego syna Józefa, a z potomstwa jego, Efraima wyjdzie, będzie mnóstwo, duża ilość ludów, potomków Efraima, młodszego syna Józefa. „Błogosławił im więc w owym dniu tymi słowy: Kto w Izraelu będzie błogosławił, niech mówi: Niech Bóg uczyni cię takim, jak Efraim i Manasses. Tak wyróżnił Efraima przed Manassesem” Czyli błogosławił im, wolę swoją wypełnił w Efraimie i Manassesie więc w owym dniu, gdy przebywał Izrael – zwycięzca w Egipcie, tymi słowy, taką mową słów: Kto w Izraelu, ludów potomków synów Jakuba – Izraela będzie błogosławił, wolę swoją wypełniał niech mówi słowa: Niech Bóg, Wszechmogący uczyni cię, błogosławionego, jak Efraima i Manassesa, potomków synów Józefa. Tak wyróżnił wielkością potomków Efraima młodszego syna Józefa przed potomkami Manassesa, pierworodnego syna Józefa. „Potem rzekł Izrael do Józefa: Oto ja umieram, lecz Bóg będzie z wami i pozwoli wam wrócić do ziemi ojców waszych” Czyli potem rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Izraela do Józefa, syna swego: Oto ja, Izrael umieram, kończy się destrukcja falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych Izraela – rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji, lecz Bóg, Wszechmogący będzie z wami, potomkami synów Izraela – zwycięzca i pozwoli, sprawi wam, potomkom synów Izraela wrócić, z powrotem do ziemi, kanaanejskiej ojców waszych, Abrahama i Izaaka „Ja zaś daję ci o jedno zbocze górskie więcej niż braciom twoim; odebrałem je z rąk Amorejczyków mieczem i łukiem swoim” Czyli ja, Izrael – zwycięzca zaś daję ci, potomkom synów Józefa, o jedno zbocze górskie, rodzaj informacji więcej niż braciom twoim, potomkom synów Izraela, braci potomków synów Józefa, odebrałem je, odbiorą je, zbocze górskie potomkowie synów Izraela – zwycięzca, z rąk, z posiadania Amorejczyków, przeklętych potomków Chama (Rdz 9,25) Mieczem, produkt z rodzajów informacji i łukiem, produkt z rodzajów informacji do zabrania zbocza górskiego, rodzaj informacji Amorejczykom przez potomków synów Izraela – zwycięzca (Rdz 48,19-22) 

 

 

Edytowane przez blessing-rene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,1-4

„Potem wezwał Jakub synów swoich i rzekł: Zbierzcie się, abym oznajmił wam, co was spotka w przyszłości” Czyli potem wezwał, przywołał Jakub – Izrael synów swoich i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Jakuba – Izraela do synów swoich: Zbierzcie się, zgromadźcie się, abym oznajmił, powiedział mowę słów wam, synom swoim, co was, potomków synów Jakuba – Izraela spotka, czeka w przyszłości, przyszłe dzieje potomków synów Jakuba – Izraela „Zgromadźcie się i słuchajcie, synowie Jakuba, słuchajcie Izraela, ojca waszego !” Czyli zgromadźcie się, zbierzcie się w jednym miejscu i słuchajcie, mowy słów, synowie Jakuba – Izraela. Słuchajcie, mowy słów Izraela – zwycięzca, ojca waszego, Jakuba – Izraela synów Jakuba – Izraela ”Rubenie, ty jesteś pierworodnym moim, siłą moją i pierworodnym męskiej mocy mojej, pierworodnym co do godności, pierworodnym co do potęgi” Czyli Rubenie, nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, żona Jakuba, gdy urodziła Jakubowi pierworodnego syna (Rdz 29,32) Ty jesteś pierworodnym, pierwszym urodzonym moim, Jakuba – Izraela synem. Siłą moją, oddziaływania informacyjne rozradzania się Jakuba – Izraela, i pierworodnym, pierwszym urodzonym męskiej mocy mojej, męskiego nasienia w rozradzaniu się przyczyny mojej, Jakuba – Izraela urodzenia się pierworodnego syna. Pierworodnym, pierwszym urodzonym co do godności, zaszczytnego tytułu, pierworodnym co do potęgi, skuteczna przewaga nad braćmi swymi. Analogicznie do Jezusa Zbawiciela pierworodnego doskonałego stworzenia przez Boga Wszechmogącego, w którym zostało stworzone wszystko (Kol. 1,15-16) „Burzliwyś jak woda, ale nie będziesz miał pierwszeństwa, boś wszedł na łoże ojca swego; splugawiłeś wówczas moje posłanie, na które wszedłeś” Czyli burzliwyś, skłonny do gwałtownych czynów, jak woda, rodzaj informacji, ale nie będziesz miał pierwszeństwa, prawo pierwszeństwa przed braćmi swymi (1Kron.5,1) Boś wszedł, położyłeś się z Bilhą nałożnicą ojca swego, na łoże, miejsce ojca swego, Jakuba – Izraela (Rdz 35,22) Splugawiłeś, odrażający czyn wówczas gdy wszedłeś na moje, Jakuba – Izraela posłanie, miejsce spania Bilhy z rozesłaną pościelą (Rdz 49,1-4) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,5-7

„Symeon i Lewi – to bracia; miecze ich są narzędziami gwałtu” Czyli Symeon i Lewi nazwani według słów, które powiedziała Lea, żona Jakuba – Izraela, gdy urodziła Jakubowi drugiego i trzeciego syna (Rdz 29,33-34) To bracia, których urodziła Jakubowi Lea, żona Jakuba – Izraela. Miecze, produkty z rodzajów informacji, ich, Symeona i Lewiego są narzędziami, produkty pomocnicze w wykonywaniu czynności gwałtu, użycie siły, przemocy w bezprawnie popełnianych czynach. „Nie bierz udziału, duszo moja w radzie ich. Nie przyłączaj się do ich wspólnoty, serce moje. Bo w gniewie zabije mężów. A w swawoli okaleczyli woły” Czyli nie bierz udziału, w popełnianiu czynów ich duszo moja, informacja o całości rodzaju informacji z nośnikami informacji, myśli, słów i czynów zamieszczonych w holograficznej czasoprzestrzeni (dusza, umownie nazwana przez naukę biopolem, przez fizykę kwantową polem energetyczno – informacyjnym, a przez ezoterykę aurą. Zgodnie twierdząc, że zawiera informacje o naszych myślach, emocjach, uczuciach etc...Duszę definiują jako niematerialną część człowieka, która pozostaje po śmierci ciała fizycznego) W radzie ich, narada popełniania czynów ich. Nie przyłączaj się, nie bierz udziału w uczynkach ich, do ich wspólnoty, popełnianych uczynków, serce moje, rodzaj informacji dla rodzajów informacji. Bo w gniewie, gwałtowna reakcja agresją zabili mężów, gwałtownie zakończyli trwającą destrukcje falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, mężów, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji (Rdz 24,25) A w swawoli, brak odpowiedzialności za uczynki okaleczyli, uszkodzili uczynkiem woły, rodzaj informacji. „Przeklęty ich gniew, bo jest gwałtowny. I zapalczywość ich, bo jest sroga rozdzielę ich w Jakubie i rozproszę ich w Izraelu” Czyli przeklęty, nieświadomy oddany szatanowi – przeciwnik Jezusa Zbawiciela, aby być medium szatana, czynów ich, gniew, gwałtowna reakcja agresją, bo jest gwałtowny, nagły, szybki, porywczy. I zapalczywość, wybuchowa popędliwość czynów ich, bo jest sroga, bezlitośnie okrutna. Rozdzielę ich, dokonam podziału ich, Symeona i Lewiego w Jakubie, potomkach synów Jakuba – Izraela i rozproszę, rozmieszczę w różnych miejscach w Izraelu, kraj plemion, potomków synów Jakuba – Izraela (Rdz 49,5-7) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,8-10

„Juda – ciebie będą sławić bracia twoi, ręka twoja będzie na karku wrogów twoich, tobie kłaniać się będą synowie ojca twego” Czyli Juda nazwany według mowy słów, które rzekła Lea: Tym razem będę sławić Pana, Boga Wszechmogącego, gdy urodziła Jakubowi czwartego syna (Rdz 29,35) Ciebie, potomków synów Judy będą sławić, głosić sławę plemienia potomków synów Judy, bracia twoi, plemiona potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela. Ręka, rodzaj informacji twoja, potomków synów Judy będzie na karku, połączone rodzaje informacji, stanowiąc jedną całość wrogów, nieprzyjaciół twoich, plemienia potomków synów Judy. Tobie, plemieniu potomków synów Judy kłaniać się będą, pochylać się będą synowie ojca twego, plemiona potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela. „Szczenię lwie, Juda; synu mój; z łupów, synu mój się podniosłeś, czai się jak lew i jak lwica, któż go spłoszy ?” Czyli szczenię lwie, plemię potomków synów Judy, najpotężniejsze wśród plemion potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela. Juda, plemię potomków synów Judy, synu mój, potomkowie synów Judy, syna Jakuba Izraela. Z łupów, ze zdobyczy wojennych, synu mój, potomkowie synów Judy, syna Jakuba – Izraela podniosłeś się, spowoduje plemię potomków synów Judy, że będzie najpotężniejszym posiadaczem zdobyczy wojennych, wśród plemion potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela. Czai się, czeka z ukrytymi zamiarami, jak lew i lwica jak najpotężniejsze plemię potomków synów Judy, wśród plemion potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela, któż go spłoszy, nikt go, plemienia potomków synów Judy, najpotężniejszego wśród plemion potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela,nie spowoduje, że się przestraszy, najpotężniejszy wśród plemion potomków braci Judy, synów Jakuba – Izraela (1Kron.5,2) „Nie oddali się berło od Judy, ani buława od nóg jego, aż przyjdzie władca jego, i jemu będą posłuszne narody” Czyli nie oddali się, od plemienia potomków synów Judy berło, przedmiot władzy królewskiej od Judy, plemienia potomków synów Judy. Ani buława, przedmiot władzy królewskiej od nóg, rodzaj informacji jego, aż przyjdzie, przybędzie najpotężniejszy władca król panujący na ziemi jego, plemienia potomków synów Judy (Mat 1,1-16, 2,6; Obj. 5,5, 19,15) I jemu, Jezusowi Zbawicielowi najpotężniejszemu władcy, królowi będą posłuszni, będą wykonywać wolę Jezusa Zbawiciela narody, wszystkie narody (Zach.9,9; Iz.62,11; Obj.22,12; Mat.21,15) na ziemi (Rdz 49,8-10) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,11-12

„Uwiąże oślę u krzewu winnego, a młode swojej oślicy u szlachetnej latorośli winnej; wypierze w winie szatę swą, a w krwi winogron płaszcz swój" Czyli uwiąże, przywiąże oślę, rodzaj informacji jego do przemieszczania się i transportu w jednym miejscu na ziemi (Zach. 9,9) U krzewu winnego, przy jednym rodzaju informacji dla winnej latorośli i wydawanego owocu krzewu winnego (Jan 15,1-4) A młode swojej oślicy, a młody rodzaj informacji, wydanego potomstwa swojej oślicy do przemieszczania się i transportu u szlachetnej, szczep latorośli winnej, bujnie rozgałęzionej, z licznie wypuszczonymi pędami i z obficie wydawanymi owocami. Uczynków swych, Jezusa Zbawiciela, krzewu winnego (Jan 15,5-16) Wypierze, zakryje w winie, produkt z owoców winnych o innej częstotliwości wibracji, nośnika informacji produktu jego, szatę swą (Obj. 7,14,19, 13,22,14 ) ciałem swym (Rz. 6,6; Gal. 5,24; Hebr. 10,5) rodzajem informacji swym, Jezusa Zbawiciela w wydawanych w obfitości owoców ewangelicznych uczynków swych o wysokiej częstotliwości wibracji, wirowego nośnika informacji swej. Winę ciała, rodzaj informacji jego, człowieka wydawanych owoców (Rz. 1,18-32, 3,4; Mat.10, 21; Obj. 9,21) uczynków jego o niskiej częstotliwości wibracji, falowego nośnika informacji jego. Zakryje swoim ciałem, rodzaj informacji swej, Jezusa Zbawiciela w wydawanych w obfitości owoców uczynków swych o wysokiej częstotliwości wibracji, wirowego nośnika informacji swej. A w krwi (Rz. 5,9; Hebr. 9,22,13, 12) nośnik informacji o śmierci (Łuk. 23,15; Jan 19,16; Rz. 5,10; 2Kor.4,10; 2Tym. 1,10; 1P.3,18) W zastępstwie człowieka winogron, wydawanych owoców uczynków jego o niskiej częstotliwości wibracji, falowego nośnika informacji jego, płaszcz swój, duszę swoją (Mar. 14,34; Jan 12,27; Hebr. 10,38) informacja o całości rodzaju informacji swej z nośnikami informacji o wydawanych owocach ewangelicznych uczynków swych, Jezusa Zbawiciela o wysokiej częstotliwości wibracji, wirowego nośnika informacji swej. Zakryje ciało, rodzaj informacji jego, człowieka wydawanych owoców uczynków jego, o niskiej częstotliwości wibracji, falowego nośnika informacji jego i zakryje krwią, nośnik informacji o śmierci Jezusa Zbawiciela w zastępstwie człowieka, duszę jego, człowieka informację o całości rodzaju informacji jego z nośnikami informacji o wydawanych owocach uczynków jego, o niskiej częstotliwości wibracji, falowych nośników informacji jego, zamieszczonych w holograficznej czasoprzestrzeni. Aby w systemie duchowo – informacyjnym, nie czyniły falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji – informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. I nie ponieśli wiecznej śmierci, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc…, które trwałyby wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj. 21,8 ) „Pociemnieją oczy od wina, a zęby jego zbieleją od mleka” Czyli pociemnieją, zmienią częstotliwość wibracji oczy, rodzaj informacji do percepcji jego od wina, produkt z owoców winnych o innej częstotliwości wibracji, nośnika informacji produktu jego. A zęby, rodzaj informacji jego zbieleją, zmienią częstotliwość wibracji rodzaju informacji jego od mleka, rodzaj informacji dla młodego rodzaju informacji jego, i wielu produktów z mleka, z jednego rodzaju informacji jego, o różnej częstotliwości wibracji, nośnika informacji produktów jego (Rdz 18,8 ) Takie będą przyszłe prorocze dzieje, plemienia potomków Judy, syna Jakuba – Izraela, z których wywodzi się (Mat. 1,1-16) Jezus Zbawiciel (Rdz 49,11-12) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,13-15

„Zebulon – mieszka nad brzegiem morza, na brzegu, gdzie jest przystań okrętów, a jego granice sięgają aż do Sydonu” Czyli Zebulon nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, gdy urodziła Jakubowi szóstego syna (Rdz 30,20) Mieszka, otrzyma ziemię w dziedziczne posiadanie, plemię potomków synów Zebulona, syna Jakuba – Izraela (Joz. 19,10-16) Nad brzegiem morza, granica otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie, plemienia potomków synów Aszera, syna Jakuba – Izraela, którego granicą otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie będzie Morze Śródziemne. Na brzegu morza granica, gdzie jest przystań okrętów, miasta portowe. A jego granice, ziemi dziedzicznego posiadania, plemienia potomków synów Aszera, sięgają aż do Sydonu, granica Morza Śródziemnego odziedziczonej ziemi plemienia potomków synów Aszera, sięgała aż do Sydonu, granica ziemi kanaanejskiej, na północnym zachodzie granicy z Libanem (Joz. 19,24-31) „Issachar – to osioł kościasty, wyleguje się między zagrodami” Czyli Issachar nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, gdy urodziła Jakubowi piątego syna (Rdz 30,18) To – osioł, rodzaj informacji do przemieszczania się i transportu kościasty, spore wystające kości, rodzaj informacji dla ciała, rodzaj informacji. Wyleguje się, wygodnie rozpostarty w swojej przestrzeni, otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie, plemienia potomków synów Issachara, syna Jakuba – Izraela (Joz. 19,17-23) Między zagrodami, między otrzymaną ziemią w dziedziczne posiadanie, na północnym zachodzie granicy ziemi plemienia potomków synów Zebulona, otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie, na północnej granicy plemienia potomków synów Naftaliego, syna Jakuba – Izraela (Joz. 19,32-39) Otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie, na południowej granicy, drugiej połowy plemienia potomków synów Manassesa, syna Józefa (Joz. 17,7-11) I otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie, na zachodniej granicy plemienia potomków synów Aszera (Joz.19,24-31) „A gdy zobaczył, że spoczynek jest dobry, a ziemia jest urocza, nachylił grzbiet do noszenia ciężarów, i stał się sługą pańszczyźnianym” Czyli a gdy zobaczył, uświadomi sobie plemię potomków synów Issachara, że spoczynek, niechętna zmiana zajmowanej pozycji do wykonania różnych prac w otrzymanej ziemi jest dobry, szabat – sobota, ustanowiony odpoczynek w trosce o zdrowie nasze przez Boga Wszechmogącego (Rdz 2,2-3) A otrzymana ziemia w dziedziczne posiadanie, plemienia potomków synów Issachara jest urocza, niezwykle topograficznie urozmaicona, z doliną Jezreel, Morzem Galilejskim, rzeką Jordan z bujną roślinnością, z płynącymi strumieniami, z pagórkami, z rozległymi pastwiskami, oraz z trzema górami o łagodnych wzniesieniach, porośniętych lasami. Nachylił, zmienił położenie grzbiet, połączone rodzaje informacji, stanowiące jedną całość, do noszenia ciężarów, jak osioł. I stał się sługą, nieświadomym, co czynią plemiona potomków synów, braci swoich pańszczyźnianym, zobowiązanym do wykonania różnych prac dla potomków synów braci swoich (Rdz 49,13-15) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,16-18

„Dan – sądzi swój lud, jak każde, plemię izraelskie” Czyli Dan nazwany według mowy słów które rzekła Rachela, gdy Bilha służąca Racheli, którą dała Jakubowi mężowi swemu za żonę, urodziła Jakubowi syna (Rdz 30,3-6) Sądzi, sprawuje władzę sądowniczą swój lud, plemię potomków synów Dana. Sprawuje władzę sądowniczą nad plemieniem potomków synów Dana, syna Jakuba – Izraela. Jak każde plemię izraelskie, sprawuje władzę sądowniczą nad plemieniem potomków synów Jakuba – Izraela. „Niech będzie Dan wężem na drodze, żmiją na ścieżce, co kąsa w pęcinę konia, tak że jeździec spada na wznak” Czyli niech będzie Dan, plemię potomków synów Dana, syna Jakuba – Izraela wężem, rodzaj informacji z pełzającą formą ruchu, z którym spotkanie wywołuje lęk o utratę życia. Takie niech będzie plemię potomków synów Dana, z którymi spotkanie niech wywołuje lęk przed utratą życia, na drodze, na granicy otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Dana, syna Jakuba – Izraela. Żmiją, rodzaj informacji z pełzającą formą ruchu na ścieżce, otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Dana, co kąsa, kaleczy zębami, rodzaj informacji, by pozbawić życia w pęcinę, rodzaj informacji dla formy ruchu najbliżej ziemi, rodzaj informacji konia, rodzaj informacji z formą ruchu, stosowany w działaniach wojennych spada, szybko przemieszcza się w kierunku ziemi na wznak, plecy, rodzaje informacji połączone w jedną całość (Joz. 19,40-48) „Zbawienia twego oczekuję, Panie” Czyli zbawienia, życia wiecznego w nowym systemie duchowo – informacyjnej całości (Obj. 21) Twego, Jezusa Zbawiciela oczekuję, przyjścia Pana naszego Jezusa Zbawiciela do sprawowania władzy nad zbawionym człowiekiem, rodzaj informacji, który nie będzie musiał strzec granicy swojej ziemi, prowadzić działań wojennych w obronie swej ziemi, lękać się o utratę życia, być kaleczonym i tracić życie.Panie, Pan nasz – Jezus Zbawiciel (Rdz 49,16-18) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,19-21

„Gad – rozbójnicy napierać na niego będą, ale on będzie deptał piętę ich” Czyli Gad nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, gdy Zylpa służąca Lei, którą dała Jakubowi mężowi swemu za żonę, urodziła Jakubowi syna (Rdz 30,9-11) Rozbójnicy, zorganizowana grupa ludzi, dokonując rozboju, z plemienia potomków Ammona i plemienia potomków Maoba, synów Lota (Rdz 19,30-38) Bratanka Abrahama (Rdz 12,5) I plemion przeklętych potomków synów Chama (Rdz 9,25; 10,6-7, 13-16) Napierać, uporczywie dokonywać rozboju, na niego będą, na plemię potomków synów Gada, syna Jakuba – Izraela, w otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Gada, syna Jakuba – Izraela (Joz. 13,24-28) Ale on, plemię potomków synów Gada, syna Jakuba – Izraela będzie deptał, następowało na piętę, rodzaj informacji przy formie ruchu ich, plemion potomków Ammona i Maoba synów Lota (Sdz. 10,17; 11,33) I przeklętych plemion potomków synów Chama (Sdz. 10,10-12) Gdy uporczywie dokonywać będą rozbojów, to uporczywie zmuszani będą do ucieczki przez plemię potomków synów Gada, syna Jakuba – Izraela. „Aszer – tłusty jest pokarm jego, dostarczać będzie przysmaków królewskich” Czyli Aszer nazwany według mowy słów, które rzekła Lea, gdy Zylpa służąca Lei urodziła Jakubowi drugiego syna (Rdz 30,12-13) Tłusty, przyrządzany z mięsa jest pokarm jego, plemienia potomków synów Aszera, syna Jakuba – Izraela. Dostarczać będzie, sprowadzać będą plemiona potomków synów braci Aszera, z otrzymanej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Aszera, którego zachodnią granicą będzie Morze Śródziemne (Joz. 19,24-31) Przysmaków królewskich, pokarmów przyrządzanych z mięsa. „Naftali – smukła łania, rodzi ładne sarnięta” Czyli Naftali nazwany według mowy słów, które rzekła Rachela, gdy Bilha służąca Raheli urodziła Jakubowi drugiego syna (Rdz 30,7-8 ) Smukła łania, szczupłe i wysokie plemię potomków synów Naftaliego, syna Jakuba – Izraela. Rodzi, młode ładne, szczupłe i wysokie sarnięta, młode pokolenie plemienia potomków synów Naftaliego, syna Jakuba – Izraela (Rdz 49,19-21) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,22-24

"Józef - płodna latorośl, płodna latorośl nad źródłem, której gałązki rozrastają się ponad murem" Czyli Józef nazwany według mowy słów, które rzekła Rachela, żona Jakuba, gdy urodziła Jakubowi syna (Rdz 30,22-24) Płodna latorośl, nad miarę rozmnożone plemię potomków synów Manassesa przed plemieniem potomków synów Efraima, brata swego (Joz. 16,1-9) Synów Józefa, syna Jakuba - Izraela. Płodna latorośl, nad miarę rozmnożone nad źródłem, otrzymanych dwóch działów ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Manassesa, syna Józefa (Joz. 13,8-12; 17,7-10) której gałązki, nad miarę rozmnożonego plemienia potomków synów Manassesa, syna Józefa, rozrastają się, powiększają zasięg otrzymanych dwóch działów ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Manassesa, syna Józefa, syna Jakuba - Izraela. Ponad murem, ponadto otrzymają wydzielone miasta z jego osiedlami wśród potomków synów Jakuba - Izraela. W przydzielonej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Issachara, i w przydzielonej ziemi w dziedziczne posiadanie plemienia potomków synów Aszera, synów Jakuba - Izraela (Joz. 17,11) "Niepokoją go, strzelają nań. I zwalczają go łucznicy" Czyli niepokoją, wzbudzają niepokój go, plemienia potomków synów Manassesa i plemienia potomków synów Efraima, synów Józefa, syna Jakuba - Izraela. Strzelają nań, wyrzucają pociski w ich kierunku. I zwalczają, występują przeciw, by przezwyciężyć go, plemienia potomków synów Manassesa i Efraima, synów Józefa, łucznicy, grupa ludzi uzbrojona w łuki, produkty z rodzajów informacji (1Sam. 11,1-11) "jednak łuk jego stale napięty, a ramiona jego i ręce giętkie, dzięki pomocy mocarza Jakuba, stamtąd, gdzie jest pasterz, Opoka Izraela" Czyli jednak, musi być łuk stale napięty, rozciągnięty bliski realizacji (1Kron. 5,18) A ramiona, połączone rodzaje informacji, stanowiąc jedną całość i ręce, rodzaj informacji do wykonania różnych czynności giętkie, do wykonania każdej czynności. Dzięki pomocy, strzeżenia potomków synów Józefa i Jakuba - Izraela (Sdz. 10,11-12) Mocarza, Boga Wszechmogącego, Abrahama, Izaaka i Jakuba (Rdz 26,3-6,28,13-15) Stamtąd, z ziemi potomków synów Józefa i Jakuba - Izraela, gdzie jest pasterz, nauczyciel duchowy - Jezus Zbawiciel imię, przez które możemy być zbawieni (Jan 10,14-16; Dz. 4,12) Jedyny Pan nasz i nauczyciel (Jan 13,14; Mat. 23,8 ) Jedyny mistrz (Jan 3,2) w miłości (Jan 15,13; Mat. 5,44) w pokorze (Mat. 5,39-42) cierpienia i zmartwychwstania (Mat. 16,21) Jedyny wzór człowieka dla człowieka (Rz. 15,5) Jedyny Zbawiciel i Odkupiciel człowieka (Dz. 13,23; Iz. 59,20) Jedyne imię Jezus Zbawiciel dla Izraela i wszystkich narodów (Jan 10,16) Opoka Izraela (2Sam.22,47) Jedyna pomoc, strzeżenie, przetrwanie i zbawienie Izraela i wszystkich narodów (Rdz 49,22-24) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Niesprawiedliwy zarządca

W związku z brakiem zrozumienia alegorii proroczej o nieuczciwym zarządcy z Ewangelii Św. Łukasza rozdział 16, wersety od 1 -9 "Potem powiedział, mowę słów jeszcze, alegorię proroczą do uczniów, swoich: Był pewien bogaty człowiek, w miłosierdzie, sprawiedliwość i w obfitą łaskę zbawienia, który miał zarządce, do czynienia miłosierdzia, sprawiedliwości i bycia łaskawym, a tego oskarżono przed nim, posądzono przed Panem miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski, że trwoni jego majętności, nie jest miłosierny, sprawiedliwy i nie obfituje w łaskę. I przywoławszy go, do upamientania, rzekł mu: Słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów: Cóż to słyszę o tobie? Że nie masz miłosierdzia, nie czynisz sprawiedliwie i nie jesteś łaskawym. Zdaj sprawę z tego szafarstwa, bądź świadomym, że poniesiesz konsekwencje z zarządzania bez miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski, albowiem już nie będziesz mógł nadal zarządzać, nie będąc miłosiernym, sprawiedliwym i łaskawym. I rzekł zarządca do siebie samego: Cóż pocznę, skoro pan mój odbiera mi szafarstwo? Cóż uczynię, teraz skoro Pan mój, miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski, odbiera mi szafarstwo, za brak miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski. Nie mam sił, aby kopać, a żebrać się wstydzę, natomiast ma dużo sił i nie wstydzi się, czynić bez miłosierdzia, niesprawiedliwie i bez łaski. Wiem, co uczynię, aby mnie przyjęli do domów swoich, gdy zostanę usunięty z szafarstwa, wiedział też, co uczynić, aby pozyskać sobie zaufanie ludzi, gdy nie miał miłosierdzia, nie czynił sprawiedliwie i nie był łaskawy. I wezwał dłużników swego pana, każdego z osobna, i wezwał grzeszników swojego Pana, miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski, każdego z osobna, aby bez miłosierdzia, bez sprawiedliwości i bez łaski, uczynić im sakramenty i płatne odpusty grzechów, i rzekł do pierwszego: Ile winieneś panu memu? Jaki grzechy popełniłeś przeciw Panu memu, miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski. Aby odpuścić grzechy jego za pieniądze, bez miłosierdzia, niesprawiedliwie i bez obfitej łaski. A ten odrzekł: Sto baryłek oliwy. Rzekł mu więc: Weź zapis swój, siądź i szybko napisz pięćdziesiąt. I ustanowił cennik, większych kosztów za grzechy ciężkie, przeciw Duchowi Świętemu (Mat. 12,32) Potem rzekł do drugiego: a ty ile winieneś, ile grzechów popełniłeś? A ten odrzekł: Sto korców pszenicy. Rzekł mu: Weź zapis swój i napisz osiemdziesiąt, i koszty mniejsze za grzechy lżejsze przeciw bliźniemu swemu (Rz. 6,23) "I pochwalił, nie potępił pan nieuczciwego zarządce, że przebiegle postąpił, bo gdy nie miał miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski, wtedy postąpił przebiegle, bo synowie tego świata, stworzeni ludzie - rodzaj informacji są przebieglejsi, bo nie mają miłosierdzia, nie postępują sprawiedliwie i nie obfitują w łaskę w rodzaju swoim, w rodzaju informacji swojej od synów światłości, doskonałe istoty duchowe, nie postępują przebiegle, bo są miłosierni, sprawiedliwi i obfitują w łaskę" "I Ja, Jezus Zbawiciel wam powiadam, mówię słowa zbawienia: Zyskujecie sobie przyjaciół mamoną niesprawiedliwości, uzyskaliście sobie zaufanie ludzi, nie czyniąc miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski aby, gdy się skończy, niesprawiedliwe zarządzanie, przyjęli was do wiecznych przybytków, wieczne miejsce panującego miłosierdzia, sprawiedliwości i obfitej łaski zbawienia (Łuk. 16,1-9)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,25-27

"Bóg ojca twego niechaj cię wspomoże, Wszechmogący niech ci błogosławi, niech darzy cię błogosławieństwem niebios, błogosławieństwem toni leżącej w dole, błogosławieństwem piersi i łona" Czyli Bóg, Wszechmogący ojca twego, Jakuba, syna Izaaka niechaj cię, potomków synów Józefa wspomoże, udziela pomocy i strzeże Wszechmogący, Bóg niech ci, potomkom synów Józefa błogosławi, wolę swoją Bóg Wszechmogący wypełnia w potomkach synów Józefa, syna Jakuba - Izraela. Niech darzy cię, obdarowuje potomków synów Józefa błogosławieństwem, wola Boga Wszechmogącego wypełniana w potomkach synów Józefa niebios, oddzielonymi wodami nad sklepieniem, błogosławieństwem, wola Boga Wszechmogącego wypełniana w potomkach synów Józefa toni, wodami pod sklepieniem niebios leżącej w dole, ziemi z wodami pod sklepieniem niebios (Rdz 1,6-10) Błogosławieństwem, wola Boga Wszechmogącego wypełniana w potomkach synów Józefa, syna Jakuba - Izraela piersi, obfitości pokarmów, łona, obfitością urodzajów "Błogosławieństwa ojca twego, które przewyższają błogosławieństwa gór odwiecznych, wyborne dary wzgórz odwiecznych, niechaj spływają na głowę Józefa, i na ciemię poświęconego wśród braci swoich" Czyli błogosławieństwa, wolę swoją Bóg Wszechmogący wypełnił w obdarowywaniu ojca twego, Jakuba - Izraela, które przewyższają, są wyższe błogosławieństwa w obdarowaniu gór odwiecznych, rodzaj informacji stworzony od wieków. Wyborne dary, najlepsze rodzaje informacji wzgórz odwiecznych, rodzaj informacji stworzony od wieków, niechaj spłyną, spływają strumieniem na głowę, rodzaj informacji dla wielu rodzajów informacji potomków synów Józefa, i na ciemię, rodzaj informacji poświęconego, wyznaczonego i wybranego błogosławionego pierworodztwa wśród braci swoich potomków synów Jakuba - Izraela, braci potomków synów Józefa, syna Jakuba - Izraela (1Kron. 5,1) "Beniamin - wilk drapieżny, rano pożera zdobycz, wieczorem dzieli łup" Czyli Beniamin nazwany według mowy słów, które rzekła Rachela, żona Jakuba, gdy urodziła Jakubowi syna (Rdz 35,18) Wilk drapieżny, dokonuje wypraw wojennych (1Sam. 9,1-2, 14,47-48) Rano, po wschodzie słońca pożera, nasyca się zdobyczą wojenną, wieczorem, po zachodzie słońca dzieli, zdobyty łup z wypraw wojennych (Rdz 49,25-27) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,28-30

„Oto wszystkie dwanaście plemion Izraela i oto, co im powiedział ojciec. Błogosławił im, każdemu z osobna. Udzielił każdemu błogosławieństwa stosownego” Czyli oto dziesięć plemion potomków synów Jakuba – Izraela i dwa plemiona potomków synów Józefa, syna Jakuba – Izraela. I oto, co im powiedział ojciec Jakub, plemionom potomków synów Jakuba – Izraela i plemionom potomków synów Józefa, syna Jakuba. Błogosławił im, wolę swoją wypełnił w przyszłych proroczych wydarzeniach plemion potomków synów Jakuba – Izraela i w błogosławionym pierworodztwie plemion potomków synów Józefa, syna Jakuba (1Kron. 5,10) Każdemu z osobna, według proroczych przyszłych wydarzeń, plemion potomków synów Jakuba – Izraela, i według błogosławionego pierworodztwa plemion potomków synów Józefa, syna Jakuba – Izraela. Udzielił każdemu plemieniu potomków synów Jakuba – Izraela i każdemu plemieniu potomków synów Józefa, błogosławieństwa wolę swoją wypełnił w przyszłych proroczych wydarzeniach, plemion potomków synów Jakuba – Izraela i w błogosławionym pierworodztwie plemion potomków synów Józefa, stosownego, zgodnego z przyszłymi proroczymi wydarzeniami plemion potomków synów Jakuba – Izraela, i stosownego zgodnego z błogosławionym pierworodztwem potomków synów Józefa, syna Jakuba – Izraela „Dał im polecenie, mówiąc do nich: Gdy ja będę przyłączony do przodków moich, pochowajcie mnie z ojcami moimi w jaskini, która jest na polu Efrona Chetyty” Czyli dał im, synom swoim i synom Józefa polecenie, nakaz wykonania, mówiąc słowa do nich: Gdy ja, Jakub – Izrael będę przyłączony do przodków Abrahama i Izaaka moich, Jakuba – Izraela pochowajcie mnie, w ziemi kanaanejskiej w grobie z ojcami moimi, Abrahamem i Izaakiem, ojciec Jakuba w jaskini, wzgórz wapiennych, która jest na polu, na końcu pola Efrona Chetyty (Rdz 23,9) Plemienia potomków Chama, syna Kanaana (Rdz 10,15) Przeklętego syna Chama (Rdz 9,25, 10,6) „w jaskini na polu Machpela, na wschód od Mamre ziemi kanaanejskiej, którą wraz z polem nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty” Czyli w jaskini, wzgórz wapiennych na końcu pola Machpela, podwójnie zabezpieczone, na wschód od Mamre, Hebronu (Rdz 23,19) W ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, którą wraz z polem, drzewami na polu i na całym jego obszarze wokoło (Rdz 23,17) Nabył Abraham, ojciec Izaaka na grób dziedziczny, własne miejsce pochowania zmarłego, dziedziczone przez potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 11,10-26) Od Efrona Chetyty, przeklętego plemienia potomków Cheta, syna Kanaana, syna Chama (Rdz 49,28-30) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 49,31-33

„Tam pochowano Abrahama i Sarę, żonę jego, tam pochowano Izaaka i Rebekę, żonę jego, tam pochowałem Leę” Czyli tam, w jaskini wzgórz wapiennych na polu Machpela, na wschód od Mamre, Hebronu w ziemi kanaanejskiej, przeklętych potomków synów Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25) którą wraz z polem, na końcu pola Machpela nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty (Rdz 23,19) Przeklętych potomków Cheta, syna Kanaana, syna Chama (Rdz 10,15) Pochowano Abrahama i Sarę, żonę jego, z jednego rodu Sema (Rdz 25,9-10, 20,12) Tam pochowano Izaaka, syna Abrahama i Rebekę, żonę Izaaka, córkę Betuela, syna Nachora, brata Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 22,23) Tam też pochowałem, pochował Jakub – Izrael Leę, żonę swoją, córkę Labana, brata Rebeki, żony Izaaka, syna Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,31, 28, 1-2) Tam też w jaskini na polu Machpela pochowany jest Jakub, syn Izaaka i Rebeki z jednego rodu Sema (Rdz 50,13) „Polę z jaskinią na nim nabyte zostało od Chetytów” Czyli pole z jaskinią na nim, która się tam znajduje i wszystkie drzewa na polu, na całym jego obszarze wokoło (Rdz 23,17-20) Nabyte zostało na grób dziedziczny potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 49,30) Od Chetytów, plemienia potomków Cheta, syna Kanaana, przeklętego syna Chama (Rdz 9, 25) „A gdy Jakub dał ostatnie polecenia synom swoim, wyciągnął nogi swoje na łoże i skonał; i został przyłączony do przodków swoich” Czyli gdy Jakub – Izrael dał ostatnie polecenie, ostatni rozkaz wykonania synom swoim i synom Józefa, wyciągnął, wyprostował nogi swoje, rodzaj informacji swój na łoże, miejsce wyprostowania nóg i skonał, zakończone zostały oddziaływania informacyjne Jakuba, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji, i został przyłączony do przodków swoich, Abrahama i Izaaka, ojca Jakuba – Izraela z jednego rodu Sema (Rdz 49,31-33) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Podobieństwo o robotnikach z winnicy

"Albowiem Królestwo niebios, Królestwo Równości Jezusa Zbawiciela podobne jest do pewnego gospodarza, alegoria Jezusa Zbawiciela, który wyszedł wczesnym rankiem, po wschodzie słońca najmować robotników do swojej winnicy, powołać uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. Ugodziwszy się z robotnikami, uzgodniwszy warunek zbawienia ze swoimi uczniami na jednego denara dziennie, na równe zbawienie każdego z powołanych swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie, wysłał ich do swojej winnicy, wysłał swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. I wyszedłszy około godziny trzeciej, alegoria wieku najstarszego ujrzał innych, swoich uczniów, stojących na rynku bezczynnie, stojących w centrum miasta bez wykonywania żadnych czynności, dla siebie i innych. Więc rzekł do nich: Idźcie i wy do winnicy, wiekiem najstarsi powołani na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie, a ja, Jezus Zbawiciel, co się należy, powołanym moim uczniom do głoszenia Ewangelii wam zapłacę, uzgodniony warunek równego zbawienia. I oni, wiekiem najstarsi powołani na moich uczniów poszli, głosić Ewangelię o moim Królestwie. Znowu o szóstej, alegoria wiekowa od młodości swojej i o dziewiątej godzinie, alegoria wieku dorosłego wyszedł i uczynił tak samo, powołał ich na swoich uczniów do głoszenia Ewangelii o swoim Królestwie. A wyszedłszy około jedenastej, alegoria wieku średniego znalazł jeszcze innych, swoich uczniów stojących bezczynnie i mówi do nich: Dlaczego tutaj, w centrum miasta bezczynnie, bez wykonywania żadnej czynności, dla siebie i innych przez cały dzień stoicie? Od wschodu do zachodu słońca. Oni na to, odpowiedzieli: Nikt nas nie najął, nie ma nikogo kto by nas powołał na twoich uczniów do głoszenia Ewangelii. Mówi do nich: Idźcie i wy do winnicy, powołani na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. A gdy nastał wieczór, po zachodzie słońca, mówi pan winnicy, Pan Królestwa do zarządcy swego. Zwołaj robotników, moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie i daj im zapłatę, uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie, a zacznij od ostatnich, wiekiem najstarszych aż do pierwszych, od młodości swojej, wieku dorosłego i wieku średniego, powołanych na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Podeszli tedy najęci, na moich uczniów powołanych o godzinie jedenastej, wieku średniego i otrzymali po denarze, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. A gdy podeszli pierwsi, od młodości swojej moi uczniowie powołani do głoszenia Ewangelii, sądzili że wezmą więcej, według swojego sądzenia. Lecz i oni otrzymali po denarze, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Wziąwszy tyle, według uzgodnionego warunku równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, szemrali, mówili słowa niezadowolenia przeciw gospodarzowi, z którym uzgodnili warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, bez uzgodnionego stażu powołania na moich uczniów do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Mówiąc, słowa niezadowolenia: Ci ostatni, wiekiem najstarsi jedną tylko godzinę pracowali, krótki czas przed swoją śmiercią, byli na uczniów powołani do głoszenia Ewangelii, a zrównałeś, ich zbawienie wiekiem najstarszych, uczniów swoich powołanych do głoszenia Ewangelii, z nami, od młodości swojej, dorosłości i wieku średniego swoich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, cośmy znosili ciężar dnia i upał, długi czas znoszenie trudu i wyczerpania od wschodu do zachodu słońca, prześladowania i cierpienia aż do śmierci, za powołanie na ucznia i głoszenie Ewangelii o twoim Królestwie (Hbr. 11,36-40; Dz. 18,3) A on, Pan Królestwa odrzekł łagodną mową słów, jednemu z nich niezadowolonemu: Przyjacielu, mój, nie czynię ci krzywdy, z zrównanym zbawieniem wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii. Czy nie uzgodniłeś się ze mną na denara? Uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Bierz, co twoje, uzgodniony warunek równego zbawienia dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii, i idź! Bez uzgodnionego twojego stażu. Chcę bowiem temu ostatniemu wiekiem najstarszemu mojemu uczniowi powołanemu do głoszenia Ewangelii dać, jak i tobie, od młodości twojej mojemu uczniowi powołanemu do głoszenia Ewangelii o moim Królestwie. Czy nie wolno mi czynić z tym, dobrze, co moje, Królestwem Równości, jak chcę? Zrównać zbawienie dla wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii. Albo czy oko twoje, rodzaj informacji jest zawistne o równe zbawienie wszystkich moich uczniów powołanych do głoszenia Ewangelii bez twego stażu dlatego, iż ja - Jezus Zbawiciel jestem dobry? W zrównaniu zbawienia. Tak w moim Królestwie Równości ostatni, wiekiem najstarsi moi uczniowie powołani do głoszenia Ewangelii będą pierwszymi, w zrównanym zbawieniu, a pierwsi od młodości swojej, dorośli oraz wieku średniego, moimi uczniami powołanymi do głoszenia Ewangelii będą ostatnimi w równym zbawieniu, ostatnich z pierwszymi, a pierwszych z ostatnimi (Mat. 20,1-16)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,1-3

„Wtedy Józef rzucił się na twarz ojca swojego, płakał nad nim i całował go” Czyli wtedy, gdy zakończyła się destrukcja rodzaju informacji Izraela – zwycięzca, Józef, syn jego rzucił się, gwałtowny ruch na twarz, tożsamość rodzaju informacji Izraela – zwycięzca ojca swego, płakał, rozpoczął się proces oddziaływań informacyjnych nad nim, ojcem swoim, ze łzami, rodzaj informacji dla oczu, u którego trwająca destrukcja, falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji zakończyła oddziaływania informacyjne Izraela, rodzaj informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. I całował , rodzajem informacji go Izraela – zwycięzca „Potem Józef rozkazał sługom swoim, lekarzom, aby zabalsamowali ojca jego; i lekarze balsamowali Izraela” Czyli potem, gdy zakończyła się destrukcja rodzaju informacji Izraela Józef rozkazał, wydał polecenie sługom swoim, do wykonywania poleceń swoich lekarzom, grupa społeczna do obsługi chorych i zmarłych, aby zabalsamowali, żywicami, rodzaj informacji drzew balsamowych, rodzaj informacji, zewnętrznie zakonserwowali, zakończoną destrukcje, zewnętrznie i wewnętrznie ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji Izraela – zwycięzca. I lekarze, egipscy balsamowali, rozpoczęli proces, zewnętrznej konserwacji, od pozbawienia wewnętrznie ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji, zastępując innymi rodzajami informacji, aby zewnętrznie zakonserwować zakończoną destrukcję, zewnętrznie i wewnętrznie ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji Izraela – zwycięzca „przez czterdzieści dni, bo tak długo trwało balsamowanie. Egipcjanie opłakiwali go przez siedemdziesiąt dni” Czyli przez czterdzieści dni, trwał proces przygotowań do zewnętrznej konserwacji, zakończonej destrukcji rodzaju informacji Izraela – zwycięzca, bo tak długo , czterdzieści dni, łącznie z procesem przygotowań trwało balsamowanie, zewnętrzne konserwowanie, zakończonej destrukcji, rodzaju informacji Izraela – zwycięzca. Egipcjanie, plemię potomków Chawili, syna Kusza , przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7, 9,25) Opłakiwali, trwali w smutku, żalu i żałobie po zakończonej destrukcji rodzaju informacji Izraela – zwycięzca przez siedemdziesiąt dni, trwał smutek, żal i żałoba po zakończonej destrukcji rodzaju informacji Izraela – zwycięzca (Rdz 50,1-3) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,4-6

„A po upływie dni żałoby po nim rzekł Józef do dworzan faraona: Jeżeli znalazłem łaskę w oczach waszych, powiedzcie, proszę, faraonowi” Czyli a po upływie, siedemdziesięciu dni żałoby po nim, opłakiwania, smutku i żalu po nim, Izraelu – zwycięzca. Bez świadomości trwania destrukcji, falowych zakłóceń, zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1,29-30) Oraz myśli, słowa i uczynki, które nie są zgodne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka, zakończyły destrukcje, falowych zakłóceń Izraela w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzaju informacji. Rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośniki mowy słów Józefa do dworzan faraona, administracja faraona, króla egipskiego: Jeżeli znalazłem, nie szukanej łaski, dar niczym nie zasłużony, jak dar łaski zbawienia przez Jezusa Zbawiciela, niczym nie zasłużony (Efez. 2,7-10) W oczach waszych, rodzaj informacji do percepcji waszych, administracji faraona, powiedzcie, mowa słów, proszę, zwrócił się z prośbą o powiedzenie mowy słów faraonowi, wielki dom „Ojciec mój zobowiązał mnie przysięgą, mówiąc: Gdy umrę, pochowaj mnie w grobie, który wykopałem sobie w ziemi kanaanejskiej. Dlatego teraz chciałbym pojechać i pochować ojca mego, a potem wrócę” Czyli ojciec, Izrael – zwycięzca mój, Józefa zobowiązał mnie, wykonanie czynności Józefa przysięgą, zapewnienie wykonania, mówiąc mowę słów: Gdy umrę, zakończy się trwająca destrukcja Izraela pochowaj mnie, miejsce złożenia w grobie, w jaskini na polu Machpela, podwójnie zabezpieczony, który nabył Abraham na grób dziedziczny od Efrona Chetyty, przeklętego plemienia potomków Cheta, syna Kanaana, syna Chama (Rdz 49,31, 50,13) Który wykopałem sobie, według tradycji kopania grobów sobie w ziemi kanaanejskiej, przeklętych plemion potomków synów Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25,10,15-18) I według tradycji kopania grobów sobie, plemienia potomków Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7, 9,25) A potem, gdy pochowam ojca swego, Izraela w ziemi kanaanejskiej, wrócę do ziemi egipskiej „Na to rzekł faraon: Jedź i pochowaj ojca swego, jak cię zobowiązał przysięgą” Czyli na to, na mowę słów Józefa rzekł faraon do Józefa: Jedź, do ziemi kanaanejskiej i pochowaj, miejsce złożenia zmarłego ojca swego, Izraela, jak cię, Józefa, syna swego ojciec, Izrael – zwycięzca zobowiązał, do wykonania, przysięgą, zapewnienie wykonania (Rdz 50,4-6) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 50,7-9

„Pojechał więc Józef, aby pochować ojca swego. Jechali też z nim wszyscy dworzanie faraona, starsi dworu jego i wszyscy starsi ziemi egipskiej” Czyli pojechał więc, do ziemi kanaanejskiej Józef, aby pochować w jaskini na polu Machpela, podwójnie zabezpieczony, w grobie dziedzicznym, ojca swego Jakuba – Izraela (Rdz 49,31,50,13) Jechali też, tam z nim, Józefem do ziemi kanaanejskiej wszyscy dworzanie faraona, wszyscy z administracji faraona, króla egipskiego, starsi dworu jego, administratorzy administracji faraona i wszyscy starsi ziemi egipskiej, wszyscy administratorzy nadzoru ziemi egipskiej. Aby tam w ziemi kanaanejskiej urządzić sobie obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba – Izraela.”nadto cały dom Józefa i bracia jego oraz cała rodzina ojca jego. Tylko małe dzieci, owce swoje i bydło zostawili w krainie Goszen” Czyli nadto pojechał do ziemi kananejskiej cały dom Józefa, cała rodzina Józefa, bracia jego, rodzina braci Józefa oraz cała rodzina ojca jego, całe plemię potomków synów Jakuba – Izraela, z jednego rodu Sema. Tylko małe dzieci, młody rodzaj informacji, owce swoje, stado rodzaju informacji, które należało dom plemienia potomków synów Jakuba – Izraela, i bydło, stado rodzaju informacji zostawili w krainie Goszen – gość w ziemi egipskiej, nie zabrali do ziemi kanaanejskiej. „Jechały też z nim wozy i jeźdźcy, także orszak był bardzo liczny” Czyli jechali, tam z nim, Józefem do ziemi kanaanejskiej wozy, do transportu i przemieszczania się i jeźdźcy, rodzaj informacji na rodzaju informacji do przemieszczania się, tak że orszak, towarzyszący zakończonej destrukcji Jakuba, aby urządzić sobie tam obrzęd żałobny, zakończonej destrukcji Jakuba. Był bardzo liczny, plemienia potomków synów Chawili z jednego rodu Chama i plemienia potomków synów Jakuba z jednego rodu Sema. Bez świadomości uczynionego falowego nośnika informacji, urządzonym sobie obrzędem żałobnym, zakończonej destrukcji Jakuba, który czyni falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją we wszechinformacji, informacja dla całości i o całości rodzajów informacji. Za czynienie falowych zakłóceń w systemie duchowo – informacyjnym, na pewno poniesie się wieczną śmierć, ból, cierpienie, strach, przerażenie etc… (Łuk. 16,22-31; Mar.9,43-48; Obj. 21,8 ) Które trwać będą wiecznie (Rdz 50,7-9) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...