tracer10 0 Zgłoś Napisano 2 Sierpień 2011 Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę , jak w złym to proszę nie krzyczeć. Otóż mam problem z otwarciem strony [ nie otwiera się wcale ] na której zablokowano mi IP . Ponieważ jestem laikiem zasięgnąłem opinii znajomego [ podobno znawcę ] i ten polecił mi zainstalować FreeVPN i że niby to zadziała. Oczywiście nie zadziałało a za to nie mogę wejść w ogóle na tę stronę . Dodam , że rano mogłem wejść na stronę główną a miałem zablokowane forum . Teraz na stronę główną wejdę tylko przez bramkę proxy , a normalnie nie da rady. Proszę poradzić co się stało. Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soczysta 0 Zgłoś Napisano 4 Styczeń 2013 My hide ip zainstaluj i powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cha_os 0 Zgłoś Napisano 14 Październik 2013 W takich przypadkach polecam zainstalować BartVPN ( http://bartvpn.com/ ). Programik jest świetnym rozwiązaniem przede wszystkim dla użytkowników łączących się z Polski - w bazie serwerów BartVPN jest polski serwer (zlokalizowany w Łodzi), dzięki czemu polski użytkownik serfuje po sieci bez żadnych spadków prędkości połączenia. Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę , jak w złym to proszę nie krzyczeć. Otóż mam problem z otwarciem strony [ nie otwiera się wcale ] na której zablokowano mi IP . Ponieważ jestem laikiem zasięgnąłem opinii znajomego [ podobno znawcę ] i ten polecił mi zainstalować FreeVPN i że niby to zadziała. Oczywiście nie zadziałało a za to nie mogę wejść w ogóle na tę stronę . Dodam , że rano mogłem wejść na stronę główną a miałem zablokowane forum . Teraz na stronę główną wejdę tylko przez bramkę proxy , a normalnie nie da rady. Proszę poradzić co się stało. Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach