Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
tracer10

blokada strony?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę , jak w złym to proszę nie krzyczeć.

Otóż mam problem z otwarciem strony [ nie otwiera się wcale ] na której zablokowano mi IP . Ponieważ jestem laikiem zasięgnąłem opinii znajomego [ podobno znawcę ] i ten polecił mi zainstalować FreeVPN i że niby to zadziała. Oczywiście nie zadziałało a za to nie mogę wejść w ogóle na tę stronę . Dodam , że rano mogłem wejść na stronę główną a miałem zablokowane forum . Teraz na stronę główną wejdę tylko przez bramkę proxy , a normalnie nie da rady. Proszę poradzić co się stało. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W takich przypadkach polecam zainstalować BartVPN ( http://bartvpn.com/ ). Programik jest świetnym rozwiązaniem przede wszystkim dla użytkowników łączących się z Polski - w bazie serwerów BartVPN jest polski serwer (zlokalizowany w Łodzi), dzięki czemu polski użytkownik serfuje po sieci bez żadnych spadków prędkości połączenia. biggrin.png

Witam. Nie wiem czy w dobrym dziale piszę , jak w złym to proszę nie krzyczeć.

Otóż mam problem z otwarciem strony [ nie otwiera się wcale ] na której zablokowano mi IP . Ponieważ jestem laikiem zasięgnąłem opinii znajomego [ podobno znawcę ] i ten polecił mi zainstalować FreeVPN i że niby to zadziała. Oczywiście nie zadziałało a za to nie mogę wejść w ogóle na tę stronę . Dodam , że rano mogłem wejść na stronę główną a miałem zablokowane forum . Teraz na stronę główną wejdę tylko przez bramkę proxy , a normalnie nie da rady. Proszę poradzić co się stało. Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

BartVPN również polecam. Prędkość jest równie dobra i daje rade, nie powinno być problemów

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

I co zadziałało Tobie po zainstalowaniu Bart VPN? A nie mozęsz w Routerze zmienić sobie IP?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi