mathi13 23 Zgłoś Napisano 14 Marzec 2007 bo gdy gram w Tes4:oblivion na mym kompie to gdy widze ogien na ekranie to sie zacinac lubi na rozdzielczosc 800x600 srednie detale antialiasing4x od jakiej części to zależy? proszę o pomoc pls Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 14 Marzec 2007 bo gdy gram w Tes4:oblivion na mym kompie to gdy widze ogien na ekranie to sie zacinac lubi na rozdzielczosc 800x600 srednie detale antialiasing4x od jakiej części to zależy? proszę o pomoc pls ogólnie od wszystkiego ale najbardziej od grafy + ramu + procka chociaz w twoim przypadku masz mało ramu + wolnego procka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 14 Marzec 2007 ale mam oblviona z patchowanego do wersji 1,15 i po polsku i zadnych efektow z tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 14 Marzec 2007 ale mam oblviona z patchowanego do wersji 1,15 i po polsku i zadnych efektow z tego ale patch nie poprawia wydajnosci sprzętu a może się myle? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Havoc 8 Zgłoś Napisano 14 Marzec 2007 Daj spokoj...po pierwsze na cholere jasną włączasz antaliasing na takim kompie?? przy nfs porshe 2000 to sobie wlacz ale nie przy oblivionie...ech...800x600 srednie lub niskie detale i zadnych AA to wtedy sobie pograsz przy dobrych wiatrach w miarę płynnie.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 mam zalmana na grafie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 moj kolega ma pentium d 940 1GB ramu i tego geforca co ja tylko ze ma jego 12 potokow pikseli i 5 vertex shader i mu zapierdala na 1024x768 max detale i HDR Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 dalem z 800x60 srednich detali antialiasing 4x zmienilem ustawienia na 1024x768 maxymalne detalei HDR i tak samo chodzi nie chodzi wolniej tylko tak samo lub ciut szybciej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 moj kolega ma pentium d 940 1GB ramu i tego geforca co ja tylko ze ma jego 12 potokow pikseli i 5 vertex shader i mu zapierdala na 1024x768 max detale i HDR a ty masz Celerona + 512MB ramu więc prawidłowo, że mu lepiej chodzi a poza tym a on ma chyba 7600GS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Havoc 8 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 dalem z 800x60 srednich detali antialiasing 4x zmienilem ustawienia na 1024x768 maxymalne detalei HDR i tak samo chodzi nie chodzi wolniej tylko tak samo lub ciut szybciej Sprawdz ustawienia w sterach nvidi, AA i AF musisz miec ustawione pod kontrole aplikacji. Moze w grze zmieniasz a tam siedzi np. 8x caly czas. Poza tym nie zrozumialem wlasnie czy w koncu wyalczyles to AA czy nie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 jak mam hdr to aa zablokowane jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 on ma Geforce 7600GT ale roznica w wydajnosci mej karty nad jego jest minimalna (jezeli o testy na tych samych ramach i prockach) przepraszam nowy na forum jestem i musze sie troche poduczyc ale juz umiem dzeiki ze mozna trak acha bede musial wydac te stowki co chce wydac na tego proca i potem zobacze czy wydajnosc skoczy duzo czy malo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Havoc 8 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 Na tych samych ramach i prockach....ale ty masz celerona!!!!!!!!!! Zrozumiesz że to ci zmniejsza wydahjność (tym bardizej w takich grach jak oblivion) o wieeeele procent?? Do jasnej cholery jak dla mnie to cie moderator powinien przytemperowac tez troszeczke...EDYTUJ pod kazdym twoim postem jest taka opcja uzyj jej czasem :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 15 Marzec 2007 http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=2747&p=3 - o tyle jakieś 100%+ w porównaniu do FX60 i jakieś 140%+ w porównaniu do C2D Extreme Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 16 Marzec 2007 Jednym słowem temat rozwiązany (Oblivion to procesorowy żerca i ramo tez i graficznie nawet)(praktycznie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Havoc 8 Zgłoś Napisano 16 Marzec 2007 Eureka!!....To sie dopiero dowiedziales ze jest zaraz po Gothicu 3 najbardziej zernym programem?? Jak wychodzil tylko kompy high-endowskie dawaly mu dobrze rade i to nie w pelnych detalach nawet... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 16 Marzec 2007 zobacze update podkrecilem swoj procek i juz duzo wiecej wydajnosci dalo mi w grze karta graficzna juz tak sie nei ogranicza ale dalej sie ogranicza (ale juz nie tak jak wczesniej ) a ten rdzen northwood jest bardzo dobry do podkrecania przepraszma nie ten temat ale po co zakladac nowy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 16 Marzec 2007 zobacze update podkrecilem swoj procek i juz duzo wiecej wydajnosci dalo mi w grze karta graficzna juz tak sie nei ogranicza ale dalej sie ogranicza (ale juz nie tak jak wczesniej ) a ten rdzen northwood jest bardzo dobry do podkrecania przepraszma nie ten temat ale po co zakladac nowy? to masz jeszcze Celerona Northwooda - to jest -500% w porównaniu do C2D na wydajności Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 17 Marzec 2007 (edytowane) to masz jeszcze Celerona Northwooda - to jest -500% w porównaniu do C2D na wydajności Ile? na stracie wydajności 500% o ***** to calkiem nie wiem co takiego ***** jest Edytowane 17 Marzec 2007 przez Qba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał 0 Zgłoś Napisano 17 Marzec 2007 trochę kultury chłopcze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 17 Marzec 2007 Ile? na stracie wydajności 500% o ***** to calkiem nie wiem co takiego ***** jest 500% na może "troche" przesadziłem ale 220% to taka realne liczba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 19 Marzec 2007 przepraszam ale mnei poniosło mam nerwy za duże ja nie wiem czmu jak gram w obliviona w zamknietych miejscach na 1024x768 na full detale anty aliasing tez jest to mam 50FPs a w innych 15 (w najgorszych miejscach w oblivionie dla kompa to 5FPS tylko wtedy jest 15wrogow a 5 znich płoną mocnym ogniem duża ilość ognia na ciele tych plonacych wrogowi sa jeszcze sojusznicy tez ich 15) i wlasnie mam z tym problem bo nie wiem czy procesor odpowiada za późniejsze ruchy sztuczniej inteligencji? a ogień oprócz karty graficznej obciąża procesor i pamięć RAM? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejSnk 2 Zgłoś Napisano 19 Marzec 2007 przepraszam ale mnei poniosło mam nerwy za duże ja nie wiem czmu jak gram w obliviona w zamknietych miejscach na 1024x768 na full detale anty aliasing tez jest to mam 50FPs a w innych 15 (w najgorszych miejscach w oblivionie dla kompa to 5FPS tylko wtedy jest 15wrogow a 5 znich płoną mocnym ogniem duża ilość ognia na ciele tych plonacych wrogowi sa jeszcze sojusznicy tez ich 15) i wlasnie mam z tym problem bo nie wiem czy procesor odpowiada za późniejsze ruchy sztuczniej inteligencji? a ogień oprócz karty graficznej obciąża procesor i pamięć RAM? no bo jak jesteś na otwartch przestrzeniach to grafa i procek mają więcej do zrobienia tak samo jak w przyadku większej ilości postaci - więc gra zwalnia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał 0 Zgłoś Napisano 19 Marzec 2007 Grałeś kiedyś w jakąś siekane? Zawsze jak lecisz po pustej planszy jest non-problemo, ale jak tylko zacznie się rzeź a na ciebie wpadnie kilkadziesiąt przeciwnikó to nawet najlepsze kompy potrafia sie przyciac, szczegolnie przy tych najnowszych produkcjach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mathi13 23 Zgłoś Napisano 20 Marzec 2007 Bo mam tak że widze 30 typa z tego 5 typa plonie ogniem a ci co plona ogniem to oni wiecej obciazaja procesor ? a myslenie sztucznej inteligencji tez obciaza procesor(chodzi o np. sposob ataku, ruchu, i inne rzeczy nalezace do tego)? bo np. tacy 5 wrofow co wczesniej pisalem to oni maja zaznaczone programowe np.64punkty swiatel na tym wrogu co plonie w roznych miejscach wrog to ma programowo zaznaczone i to bardziej wplywa na obciazanie procka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach