Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
mathi13

Oblivion i płynność obrazu

Rekomendowane odpowiedzi

bo gdy gram w Tes4:oblivion na mym kompie to gdy widze ogien na ekranie to sie zacinac lubi na rozdzielczosc 800x600 srednie detale antialiasing4x

od jakiej części to zależy? proszę o pomoc pls

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo gdy gram w Tes4:oblivion na mym kompie to gdy widze ogien na ekranie to sie zacinac lubi na rozdzielczosc 800x600 srednie detale antialiasing4x

od jakiej części to zależy? proszę o pomoc pls

 

ogólnie od wszystkiego ;) ale najbardziej od grafy + ramu + procka

chociaz w twoim przypadku masz mało ramu + wolnego procka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale mam oblviona z patchowanego do wersji 1,15 i po polsku i zadnych efektow z tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale mam oblviona z patchowanego do wersji 1,15 i po polsku i zadnych efektow z tego

 

ale patch nie poprawia wydajnosci sprzętu ;)

a może się myle? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj spokoj...po pierwsze na cholere jasną włączasz antaliasing na takim kompie?? przy nfs porshe 2000 to sobie wlacz ale nie przy oblivionie...ech...800x600 srednie lub niskie detale i zadnych AA to wtedy sobie pograsz przy dobrych wiatrach w miarę płynnie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj kolega ma pentium d 940 1GB ramu i tego geforca co ja tylko ze ma jego 12 potokow pikseli i 5 vertex shader i mu zapierdala na 1024x768 max detale i HDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dalem z 800x60 srednich detali antialiasing 4x zmienilem ustawienia na 1024x768 maxymalne detalei HDR i tak samo chodzi nie chodzi wolniej tylko tak samo lub ciut szybciej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
moj kolega ma pentium d 940 1GB ramu i tego geforca co ja tylko ze ma jego 12 potokow pikseli i 5 vertex shader i mu zapierdala na 1024x768 max detale i HDR

 

a ty masz Celerona + 512MB ramu więc prawidłowo, że mu lepiej chodzi a poza tym a on ma chyba 7600GS ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dalem z 800x60 srednich detali antialiasing 4x zmienilem ustawienia na 1024x768 maxymalne detalei HDR i tak samo chodzi nie chodzi wolniej tylko tak samo lub ciut szybciej

Sprawdz ustawienia w sterach nvidi, AA i AF musisz miec ustawione pod kontrole aplikacji. Moze w grze zmieniasz a tam siedzi np. 8x caly czas.

Poza tym nie zrozumialem wlasnie czy w koncu wyalczyles to AA czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mam hdr to aa zablokowane jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

on ma Geforce 7600GT ale roznica w wydajnosci mej karty nad jego jest minimalna (jezeli o testy na tych samych ramach i prockach) przepraszam nowy na forum jestem i musze sie troche poduczyc ale juz umiem dzeiki ze mozna trak acha bede musial wydac te stowki co chce wydac na tego proca i potem zobacze czy wydajnosc skoczy duzo czy malo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tych samych ramach i prockach....ale ty masz celerona!!!!!!!!!! Zrozumiesz że to ci zmniejsza wydahjność (tym bardizej w takich grach jak oblivion) o wieeeele procent??

Do jasnej cholery jak dla mnie to cie moderator powinien przytemperowac tez troszeczke...EDYTUJ pod kazdym twoim postem jest taka opcja uzyj jej czasem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym słowem temat rozwiązany (Oblivion to procesorowy żerca i ramo tez i graficznie nawet)(praktycznie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eureka!!....To sie dopiero dowiedziales ze jest zaraz po Gothicu 3 najbardziej zernym programem?? Jak wychodzil tylko kompy high-endowskie dawaly mu dobrze rade i to nie w pelnych detalach nawet...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobacze update podkrecilem swoj procek i juz duzo wiecej wydajnosci dalo mi w grze karta graficzna juz tak sie nei ogranicza ale dalej sie ogranicza (ale juz nie tak jak wczesniej ) a ten rdzen northwood jest bardzo dobry do podkrecania przepraszma nie ten temat ale po co zakladac nowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zobacze update podkrecilem swoj procek i juz duzo wiecej wydajnosci dalo mi w grze karta graficzna juz tak sie nei ogranicza ale dalej sie ogranicza (ale juz nie tak jak wczesniej ) a ten rdzen northwood jest bardzo dobry do podkrecania przepraszma nie ten temat ale po co zakladac nowy?

 

to masz jeszcze Celerona Northwooda - to jest -500% w porównaniu do C2D na wydajności ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to masz jeszcze Celerona Northwooda - to jest -500% w porównaniu do C2D na wydajności ;)

Ile? na stracie wydajności 500% o ***** to calkiem nie wiem co takiego ***** jest

Edytowane przez Qba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile? na stracie wydajności 500% o ***** to calkiem nie wiem co takiego ***** jest

 

500% na może "troche" przesadziłem ale 220% to taka realne liczba ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ale mnei poniosło mam nerwy za duże ja nie wiem czmu jak gram w obliviona w zamknietych miejscach na 1024x768 na full detale anty aliasing tez jest to mam 50FPs a w innych 15 (w najgorszych miejscach w oblivionie dla kompa to 5FPS tylko wtedy jest 15wrogow a 5 znich płoną mocnym ogniem duża ilość ognia na ciele tych plonacych wrogowi sa jeszcze sojusznicy tez ich 15) i wlasnie mam z tym problem bo nie wiem czy procesor odpowiada za późniejsze ruchy sztuczniej inteligencji? a ogień oprócz karty graficznej obciąża procesor i pamięć RAM?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam ale mnei poniosło mam nerwy za duże ja nie wiem czmu jak gram w obliviona w zamknietych miejscach na 1024x768 na full detale anty aliasing tez jest to mam 50FPs a w innych 15 (w najgorszych miejscach w oblivionie dla kompa to 5FPS tylko wtedy jest 15wrogow a 5 znich płoną mocnym ogniem duża ilość ognia na ciele tych plonacych wrogowi sa jeszcze sojusznicy tez ich 15) i wlasnie mam z tym problem bo nie wiem czy procesor odpowiada za późniejsze ruchy sztuczniej inteligencji? a ogień oprócz karty graficznej obciąża procesor i pamięć RAM?

 

no bo jak jesteś na otwartch przestrzeniach to grafa i procek mają więcej do zrobienia tak samo jak w przyadku większej ilości postaci - więc gra zwalnia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałeś kiedyś w jakąś siekane? Zawsze jak lecisz po pustej planszy jest non-problemo, ale jak tylko zacznie się rzeź a na ciebie wpadnie kilkadziesiąt przeciwnikó to nawet najlepsze kompy potrafia sie przyciac, szczegolnie przy tych najnowszych produkcjach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo mam tak że widze 30 typa z tego 5 typa plonie ogniem a ci co plona ogniem to oni wiecej obciazaja procesor ? a myslenie sztucznej inteligencji tez obciaza procesor(chodzi o np. sposob ataku, ruchu, i inne rzeczy nalezace do tego)? bo np. tacy 5 wrofow co wczesniej pisalem to oni maja zaznaczone programowe np.64punkty swiatel na tym wrogu co plonie w roznych miejscach wrog to ma programowo zaznaczone i to bardziej wplywa na obciazanie procka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...