Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałośc jesli popełniłem jakięs błędy na tym forum :)

A wiec mam dylemat co do zakupu karty graficznej w cenie do 130 zł oczywiście używka wchodzi w gre

Niewiem co kupic bo sie nieznam potrzebuje cos dobrego wręcz najlepszego w tej kasie

np mozna zakupić radeona 9500 64 mega 128 bit ale mozna i 9550 128 mega 128 bit i wiele innych

Niewiem co jest najlepszym wyborem co te mega i bity robią jestem zielony w tej sprawie wiec prosze o wasze typy co byście mi polecili

pozdrawiam gorąco

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

radeona 9500 opłaca się kupic tylko wtedy, gdy masz pewnosc ze uda sie odblokować potoki. W przeciwnym razie lepszym rozwiązaniem bedzie r9550 gdyż tego uda ci się mocniej podkręcić.

Co do bitów - kazdy radeon 9550 ma szynę 128 lub 64bit. Radeony 9500 mają 128 lub 256bit. Im więcej bitów tym lepiej. Z megabajtami pamięci - 128MB to wartość optymalna

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

no tak rozmiem ale moze są jeszcze jakieś inne warte zainteresowania karty graficzne w tej cenie moze ktoś ma jakieś propozycje co lepiej wziąc radeon czy gForce

A co do tych ramów to 9500 w cenie do 130 zł mają 64 mega ramu 128 bit a wiec czy warto zajmować sobie głowe kartami 64 mega ram - jakie są minusy takiej ilości ramu ???

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
no tak rozmiem ale moze są jeszcze jakieś inne warte zainteresowania karty graficzne w tej cenie moze ktoś ma jakieś propozycje co lepiej wziąc radeon czy gForce

nie ma w tej cenie rozsądnej propozycji od NVIDIA chyba że chcesz coś co obsługuje DX8? wtedy to 4Ti jakiegoś

A co do tych ramów to 9500 w cenie do 130 zł mają 64 mega ramu 128 bit a wiec czy warto zajmować sobie głowe kartami 64 mega ram - jakie są minusy takiej ilości ramu ???

64MB zmniejsza wydajność ...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi