Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

mardokJR

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O mardokJR

  • Tytuł
    Jestem tu nowy
  • Urodziny 1990.02.01

Informacje do profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. mój kumpel miał to samo, spytam go jak sobie z tym poradził i napisze ...
  2. zainwestuj w wiatraki a propos przy mojej karcie graficznej Geforce 7600GT 256 mb dobrze by było jak bym miał jakiś wiatrak, poprawiło to by wydajność ?
  3. też tak miałęm w starym kompie ... to raczej normalne ;]
  4. mardokJR

    PC Centre pomaga

    1083,15 niezła sumka
  5. no model to C 4180 a ustawienia... o jakie konkretnie chodzi ?? bo ja trochę laik jestem tzn wiem co i jak, ale nie wiem jakie ustawienia ?? uuuups była szybka robocza i już po problemie he he ;p
  6. Witam. Mam mały problemik z drukarką, otóż jeżeli chodzi o drukowanie w kolorze... po pierwsze kupiłem tusz black point'a i kiedy zaczynałem drukować wyświetlało mi błąd że źle włożony pojemnik z tuszem ... następnie oddałem tusz na gwarancji i przysłali mi dzisiaj następny. Teraz jak drukuje np obrazy ze stron internetowych drukuje mi w kolorze żadnego błędu nie wyświetla , agdy drukuje sobie jakieś zdjęcie z komputera, i włączam ustawienia drukarki żeby wydrukować w kolorze, drukuje mi w odcieniach niebieskiego:/ a przestawia się chyba na czarny tusz ... :/ Macie może jakieś pomysły aby temu zaradzić ?
  7. przeskanowałem, Znalazło mi 5 trojanów chyba... ;/ mam je usunąć? A jeśli to pliki systemowe ? // edit: dobra pomogło ))) wszystko działa dzięki .
  8. Witam. Mam problem z avastem, konkretnie ze skanerem rezydentnym którego nie mogę włączyć oraz z kwarantanną w której wszystkie pliki zniknęły. W kwarantannie pisze, jakiś problem z null, lecz nie mogę go zacytować bo nie mogę już nawet otworzyć kwarantanny dzisiaj :/ . Jeśli chodzi o skaner to nie ma ikonki na pasku narzędzi i gdy go nastawiam na czułość standardową bądź wysoką, gdy zamykam avasta i otwieram na nowo to skaner jest wyłączony.Proszę o szybką pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...