Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

Dyslektyk

Użytkownicy
  • Zawartość

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Dyslektyk

  • Tytuł
    Coś tam ogarniam...

Informacje do profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miasto
    Kraków
  1. mam wirusa takie co mi podszywa sie pod np BitCometa i zrzera cała moc procesora... to jest trojan... NAV go znalazl ale nie mogl usunac to wyrzucilem recznie. ale dalej jest to samo. ale te bluscreeny to mialem tez przed reistalka a tego virusa nie mialem...
  2. nie reklama tylko głośne myślenie...sory ze to powiem na głos...ale tak już jest na tym świecie, że jak nie chcesz czekać - płacisz, chcesz lepiej - płacisz... za darmo możesz dostać tylko wpier..l i tyle :] a wracając do blue screenów.. to przed chwila mi wywalilo takiego: ;/ wysiadam przy tym. wryy
  3. http://www.pcworld.pl/news/168906/Symantec...na.swiecie.html tu pisze co innego :] co do tego obciążenia... :]
  4. no a co z tym anty wirusem? ja mialem doswiadczenia z NAV2004 takie ze zamulal kompa ale dobrze chronił... potem go nie instalowalem pare lat bo mi komp nie łapal jakis powazniejszych infekcji... teraz 2 dni po formacie takie cuda siędzieją... wirus za wirusem;/ i chce coś porządnego... zainstalowalme NAV 2008 albo nie.. dokładnie to NIS 2008... a Ty mi mówisz, że to lipa jest... w takim razie dlaczego ten AVG Free IMO ?? jakie argumenty...
  5. AVG Free IMO ?? miałem kiedyś to na komputerze klasy pentium mmx 166mhz takie jakieś 10 lat temu... ale teraz nie słyszałem, żeby bił na głowe kasperskiego czy Nortona... Czemu uważasz, że TeaTimer-a mam wywalić? on mi blokuje zmiany w rejestrze które chcą przeprowadzić programy i pyta mnie o zgodę..
  6. Ad-aware - "Avarta" Miałem kasperskiego i to samo. wczesniej nie miałem w ogole antywirusa i to samo :] tak przy okazji co jest najlepsze jeśli chodzi o antywirusy? Zainstaluje te co wskazałeś...
  7. patrzyłem wcześniej i są ok. nic nie popuchło. Co robie? tak naprawde nic. to się dzieje chyba nie zależnie co robie. Np przeglądam strony Opera.. w tle mam BitCometa, gg Nortona, Avarta i wsumie tyle. Czasami jak gram w C.S... nie za zasady właśnie, że np jak włacze COŚ to się sypie. Przy starcie: Te stery które mi pokazałeś to jakaś paczka wszystkiego czy co ze zajmują 125mb? ja teraz instalowałem stery ze stronki gigabyte. Video mam wersje 1.0.1.56 Chipset 12.0.0.49974
  8. sterowniki najnowsze ze strony producenta. w biosie jest to samo co było przed tym jak się pojawiłten problem. nie ma żadnych kart w slocie PCI - karta grafiki zintegrowana. procesor stabilnie podkręcony ( to samo sie dzieje nawet jak zjadę z taktami - już probowałem) DODAM JESZCZE, że bawiłem się w podkręcanie tej zintegrowanej grafiki i jak zmniejsze takty dalej jest to samo. temperatura n procku jest ok. 55*C jak pamiętam...zasilacz wydmuchuje zimne powietrze...
  9. Witam. Widziałem dużo tematów z Blue Screen w tytule, ale nie znalazłem tam odpowiedzi na swój problem wiec zwracma się do Was. Mam taki problem od dłuższego czasu. Najpierw działo mi się to na WINDOWSIE XP PRO, teraz na WINDOWSKIE MX 7F. Pracuje sobie na komputerze przez jakieś 20 min. i na pare setnych s. wyskakuje mi taki o to Blue Screen : po czym komputer sie restartuje. Mój komputerek to: CPU: AMD Athlon 64 X2 (AM2) 4000+ BOX (65nm) 2100Mhz@2570Mhz MOBO: GIGABYTE GA-M68SM-S2 (bios F3) RAM: GOODRAM 1gb DDR2 800mhz DYSK: Seagate Barracuda 250gb 7200.10 8mb ST3250310AS GRAFIKA: GeForce 7025 (256mb) DŹWIĘK: Realtek 8-kanałowa ALC888 DVD-RW: Samsung SH-S203B OEM Vista (firmware SB03) ZASILACZ: ModeCom FEEL III 350W OBUDOWA: ModeCom STEP 207 Czarna Co musiałbym zrobić, żeby ten problem zniknoł bo nie powiem, ale strasznie mnie to wkurza jak włacze kompa robię coś i nagle pyk gaśnie i po ponownym uruchomieniu dopiero da sie cos robić... bezsensu. Pozdrawiam i czekam na wieści
  10. dobra;] załatwie sprawe jak ściągne sobie NFSC.., tak na wszelki wypadek, żeby potem 4gb. sciagania się nie poszło... kumpel mi nagrał na cd program Paragon Drive Backup 6.0 pl i tam jest to banalnie proste. ale dzieki za pomoc!
  11. dobra...zle pow. włacza się link ale plik który sie ściaga 1s. nie jest tym co należy..
  12. hehe;] ale zaden link z podanej przez ciebie stronki nie chodzi;]..
  13. Chciałbym zrobić backup-a czystego systemu. w internecie jest opis ale nie mogę znaleźć opisywanego programu.. jakim programem polecalibyście to wykonać? Cobian Backup 8.1.0.162 byłby dobry?? jak już zrobię kopie bezpieczeństwa i zapisze na dysk to w jaki sposób mogę ją powrotem wgrać na partycje?
  14. a jakie argumęty przemawiaja za wyższością SE??
  15. co leprze? 7600 czy k500i? (nokia 250zł, se 230zł)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...