Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

ravage von sturmberg

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O ravage von sturmberg

  • Tytuł
    Jestem tu nowy
  1. Dorwałem monitor nowy ASUS ROG Swift PG279Q, i mam dziwne wrażenie żę wali mi on po oczach nie miłosiernie. podpiąłem go do GTX 970 czy to wina karty czy ustawień?
  2. W drodze do mnie pędzi juz od miesiąca z x komu nowy złożony komp, prawdopodobnie droga jego wiedzie przez Himalaje, ale nie o tym tutaj. Więc przedstawie kompa jaki do mnie jedzie: 16 gb RAM płyta ASRock Z370 Extreme4 chłodzenie na procesor be quiet! Dark Rock Pro 4 procesor Intel i7-9700K 3.6GHz 12MB zasilacz Seasonic 650W Focus Plus 80 Plus Gold BOX ssd Samsung 500GB 970 EVO M.2 2280 NVMe i Samsung 1TB 2,5'' SATA SSD 860 EVO karta sieciowa TP-Link Archer T6E (802.11b/g/n/ac 1300Mb/s) DualBand grafika Zotac GeForce RTX 2080 Ti AMP 11GB GDDR6 wszystko wadzone w Fractal Design Define R6C Blackout Tempered Glass Takie ustawienia zalecił mi kolega twierdząc ze starczy mi to na kolejne parę lat, a zaufałem mu bo przedniego mi tez złożył i uważam, że dalej to dobra maszyna chodź minęło 5 lat, ale chce się czegoś więcej. Jedyną niewiadomą jest ów RTX, jedni mówią ze strasznie się grzeje inni ze mega głośny, a jeszcze inni ze wada jego jest cena, a poza tym wszystko super - czas zweryfikuje Obecnie posiadam monitoro telewizor samsung T23C350EW i śmiem twierdzić ze możne mi nie pokazać wszystkiego co ma w bebechach mój przyszły komp Na pewno chcę bym komp miał matryce IPS matową 144hz i g sync - było by miło gdyby miał również 27 cali - jakoś nie jestem przekonany do zaokrąglonych telewizorów , bo lubimy z daleka oglądać filmy. wiec przypuszczam ze zaokrąglony monitor sie nie sprawdzi tutaj. spoglądałem na ten model z początku ae opis na innych stronach są sprzeczne https://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/acer-xb271hkbmiprz-predator-.bhtml bo w końcu nie wiem w komentarzach pisze ze ma 2k i 4k i może mieć wiele więcej Hz niż 60 a na innych stronach nic na ten temat nie ma gdzieś jedynie widziałem na YouTube ze może dzięki g sync wyciągnąć 75 Hz drugim modelem nad którym myślę jest https://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/aoc-agon-ag271qg.bhtml#opis oraz kolejny https://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/asus-pg279q.bhtml Nie wymagam by miało to 4 k ponoc sprzet sie na tym męczy i traci na zywotności , tym 2 k bym się zadowolił czy jak to mówią Rozdzielczość 2560 x 1440 z góry dzieki za pomoc i co polecacie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...