Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

pavveł

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O pavveł

  • Tytuł
    Jestem tu nowy
  1. Rozczarowała mnie ta gra, dałem się jej nabrać na tytuł i liczyłem na coś dobrego. Gra bardzo nudna, kompletny brak endgame. Wbiłem 30 lvl + 6 smoczy i się znudziłem robieniem codziennie tych samych questów.
  2. pavveł

    antywirusy

    Też mam avasta, nie jest najlepszy na świecie, ale daje rade. A najlepiej to się nie szlajać po dziwnych stronach i nie będzie problemu z wirusami
  3. Siemka mam takie pytanko czy jak płyta główna obsluguje USB 3.0 ale nie ma go w obudowie to mogę go po prostu podpiąć? Znalazłem taki panel Chieftec MUB-3002 z dwoma portami i nie wiem czy to wystarczy czy musze coś dokupić? tak jestem pewien, że płyta obsluguje 3.0 bo już sprawdziłem
  4. W sumie chcesz wydać 1250zł, lepiej kupić nowego niż dobierać do starych części. Z tego co widze te procki na allegro są po ok 500 zł co jest bezsensu kompletnie bo za tyle widziałem używane i5 4690 ^^
  5. Jakie masz wymagania co do tej jednostki? sprawdź sobie brutus m23 i gladius m40, ewentualnie cooler master ma fajne obudowy też
  6. pavveł

    W to zagrać warto!

    Pograłem i fajna jest, chociaż zbugowana kapke
  7. Nie masz co liczyć na średnie ^^ gra jest kiepsko zoptymalizowana
  8. Bez różnicy bo i tak mają te same gry ze 2 tytuł są exklusywne, a potem i tak wszystko wyjdzie na pc ^^
  9. Zasilacz wziąłbym chieftec ctg-550c 550w box, a procka Intel Core i5-4690K 3.5GHz bo cena prawie taka sama, a osiągi kapke lepsze
  10. Tak jak w temacie, zbieram sobię kasę na nowy telefon i wygooglowałęm taki artykuł http://techon.pl/hardware/item/3094-huawei-ascend-g700-%E2%80%93-test-szybkiego-i-%C5%82adnego-smartfona.html telefon wydaję się fajny, ale 900 zł drogą nie chodzi dlatego chciałbym się upewnić czy jest fart swojej ceny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...