Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
Screamson

Modernizacja komputera. Proszę o pomoc.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Mam w planach modernizację mojego PC. Nie znam się za bardzo na obecnych podzespołach, a w montowaniu obecnego PC pomagał mi znajomy. Niestety nie może mi teraz pomóc, więc zmuszony jestem popytać na forach.

Trochę o mnie - jestem typowym grajkiem. Uwielbiam grać w różne gry, w większości gier całkiem nieźle mi idzie. Ale jakoś nigdy nie miałem pasji do samych komputerów. Dziwne? No niestety, nie kręcą mnie podzespoły komputerowe, taktowania RAM, czy podkręcanie procesora.... Taki ze mnie dziwny człowiek, uwielbia grać, a nie ma pojęcia o komputerach. Niestety - tak bywa.

Sprawa ma się tak, ze posiadam PC o następujących podzespołach:

Procesor Intel Core i5-6600K, 3.5GHz

Pamięć G.Skill Ripjaws V DDR4, 2x4GB, 3200MHz, CL16

Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM

Chłodzenie CPU SilentiumPC Fortis 3 HE1425 v2

Płyta główna ASRock Gaming K4

Dysk SSD GoodRam Iridium Pro 240GB

Zasilacz SilentiumPC Supremo L2 V2 550W

Karta graficzna Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6GB GDDR5

Moje pytanie brzmi - czy mogę dołożyć drugi dysk SSD o większej pojemności, np od 240GB w górę, taki typowy pod gier, w które gram najczęściej, oraz chciałem zamienić te 8GB RAM na 16gb? Jeśli tak, to jakie RAMy? I jaki dysk SSD? Chodzi tutaj o zasilacz, jest tylko 550W i czy da radę ogarnąć ten sprzęt, czy będę tez musiał dokupić większy zasilacz?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Your article is very specific and detailed. It solved very quickly the problem I was having. Thank you! gmail login

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zasilacz bym radził około 600W. Co do RAMu to myślę że DDR4 16GB by było optymalne (najlepiej jakiejś lepszej firmy) co do dysku SSD to akurat na tym można oszczędzić jeżeli chcesz przyciąć koszta.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi