daga119 0 Napisano 25 Lipiec 2016 Witam może orientujecie się jaki jest koszt przedłużenia paznokci metodą hybrydową? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
kakr 0 Napisano 5 Sierpień 2016 Ja robię i niestety jest to czasochłonne ale też drogie, ja biore 60 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
nielubiezimy 1 Napisano 15 Wrzesień 2016 Ostatni raz jak byłam u kosmetyczki to płaciłam 55 zł ale ogólnie poczytałam trochę tutoriali, kupiłam sobie lampę UV i robię sobie hybrydy sama w domu. Co do lakierów to polecam Semilac, testowałam kilka marek i tymi robi mi się najlepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
elenia100 0 Napisano 16 Wrzesień 2016 a czy trudno się zdejmuję hybrydy z przedłużeniem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
Maciej Górny 0 Napisano 17 Wrzesień 2016 Ja jestem z wykształcenia kosmetologiem i muszę przyznać że zdejmowanie najbardziej niszczy paznokcie, ale umiejętne zrobienie tego ani nie jest trudne ani szczególnie szkodliwe, mało jednak kto potrafi to zrobić a poza tym dziewczyny co raz częściej bez wiedzy robią sobie hybrydę w domu. I to jest ok jesli chcą się dokształcić. Ale oszczędzają na produktach - to jest największa bolączka. Zakupienie na topdrogeria.pl zestawu semilaca nie jest wcale takie drogie, dostaje się gratisy a przynajmniej wiadomo że jakoś jest dobra i produkty nie szkodliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
seconder 0 Napisano 10 Lipiec 2017 Tutaj masz cennik http://www.efektmoty...cure-hybrydowy/, ja chodzie do tego salonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi
deszczyk 0 Napisano 11 Lipiec 2017 to zależy od danego salonu kosmetycznego, ale można też zrobić sobie samemu takie przedłużenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi