Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
Radzim

Wymiana części

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tak jak w temacie mój zestaw już nie wyrabia , aczkolwiek nie chciałbym wymieniać go całkowicie więc : co doradzacie wymienić aby śmigały na nim najnowsze gry typ AC Unity, czy nadchodzące GTA V?

Oto parametry :

Procesor - Intel® Core i5-2500 CPU @ 3.30GHz (4CPUs)

RAM - 4GB

Płyta Główna - MSI MS-7673

Karta Graficzna - NVIDIA GeForce GTX 750

Kapitał w granicach 600-700 zł ; w przypadku gdyby było aż tak bardzo tragicznie no to można by go było zwiększyć.

I jeszcze jakbyście mogli mi polecić jakąś obudowę z czerwonymi wstawkami najlepiej , cena w granicach do 200zł.

(Jestem laikiem w tej dziedzinie więc jak coś jeszcze trzeba podać to piszcie).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

RAM do 8 GB + dysk SSD moim zdaniem. 750-tki nie opłaca się wymieniać.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Mam Dysk C 60Gb SSD gdzie w sumie trzymam tylko system, a wydajnośc komputera nie jest idealna.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz spróbować podkręcić procesor i kartę graficzną.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Twój zestaw nie jest zły. Dla poprawy wydajności, tak jak pisze wistler, dokupiłbym ramu. Kwestia jaką masz dokładnie płytę główną - seria, którą wymieniłeś, posiada wbudowaną funkcję automatycznego OC.