rsxs 0 Napisano 21 Listopad 2013 Witam. Nie znam się na komputerach dlatego liczę na waszą pomoc ale teraz do rzeczy: Pewnego dnia nie wyłączyłem komputera gdy była burza i gdzieś uderzył piorun i popsułem kartę sieciową. Kupiłem nową kartę sieciową ale nie mam jak jej podpiąć do płyty głównej Asus M3N78-CM ponieważ karta graficzna zajmuję 2 miejsca a ostatnie wolne miejsce gdzie mógłbym podłączyć kartę sieciową mam popsute.Mam teraz internet przez kabel USB bo mój modem ma taką możliwość ale z 25MB mam tylko 5MB. Dlatego proszę was o pomoc. Czy istnieje jakaś przejściówka która pozwoli mi w pełni korzystać z internetu? Czy pozostaje mi jedynie kupno nowej płyty głównej lub komputera? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawel wsparcie ASUS 2 Napisano 9 Grudzień 2013 Witam, Jeśli masz kartę ze złączem PCI a oba masz zakryte przez grafikę to nie zastosujesz żadnej przejściówki. Jedyne co możesz zrobić to kupić kartę WiFi na USB i łączyć sie bezprzewodowo z routerem jeśli ma taką możliwość. Albo poszukać kary LAN na złącze PCIe x1 bo ten slot masz jeszcze wolny. Są dostępne adaptery LAN idące przez USB np. ASUS WL-330NUL, niestety jest to droższe rozwiązanie niż np karta wifi czy karta LAN. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rsxs 0 Napisano 11 Grudzień 2013 Ok dzięki za odpowiedź ale mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli kupię kartę wifi na USB to będę odbierał normalną moc internetu tj. 25 MB ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach