Piaskun85 0 Napisano 22 Luty 2012 Poszukuję osoby (18+) do zagrania w Batllefield 3 w trybie COOP. Ważne, żeby osoba ta miała już doświadczenie w tej grze, a szczególnie, żeby umiała latać helikopterem. No i musi to być osoba cierpliwa . Konieczne słuchawki z mikrofonem i skype. Email: game.email@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yamatado 0 Napisano 22 Luty 2012 W sumie zaczynam dopiero grę w BF3 i może nie mam zbytniego doświadczenia ale mogę pisać się na COOP o ile ci by to nie przeszkadzało Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piaskun85 0 Napisano 22 Luty 2012 W sumie zaczynam dopiero grę w BF3 i może nie mam zbytniego doświadczenia ale mogę pisać się na COOP o ile ci by to nie przeszkadzało Ok , napisz do mnie na: game.email@wp.pl to dogadamy szczegóły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wistler 19 Napisano 22 Luty 2012 Adrian i Sticky grają w BF3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piaskun85 0 Napisano 22 Luty 2012 Adrian i Sticky grają w BF3. Hmm, ok. To widzę, że trzeba będzie pomyśleć nad jakimś plutonem, żeby pograć razem w multi . Przydało by mi się kilku znajomych jako że moje przygoda z BF 3 też niedawno się zaczęła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wistler 19 Napisano 22 Luty 2012 Ja może dołączę do grona, moi znajomi mnie namawiają. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piaskun85 0 Napisano 22 Luty 2012 Zapraszamy, zapraszamy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yamatado 0 Napisano 22 Luty 2012 W sumie jak tak patrze można by całkiem niezłą grupkę złożyć nie tylko na COOPa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach