Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
Jawtek

Kontroler do symulatorów

Rekomendowane odpowiedzi

Witojcie :) Sprawa przedstawia się następująco - prosiłbym o polecenie jakichś kontrolerów do symulatorów lotniczych (typu Falcon 4.0) - na sprzęcie takim nie znam się za bardzo, a muszę znaleźć taki dla początkującego fana podniebnych symulatorów :) Nie musi to być jakiś super zaawansowany sprzęt, no i wiadomo, że nie za 300 czy 500zł ;) Chodzi o coś więcej niż kijowy dżojstik z TESCO :D ale i bez przesady :) Myślę, że za plus minus 100zł. (Ja wiem, że nic wypasionego się za to nie kupi:) ) - prosiłbym o wszelkie możliwe rady :)

Kwestia druga - miło by było jakbyście polecili jakieś fajne WSPÓŁCZESNE symulatory lotnicze - Falcon 4.0 znam, Lock On: Air Modern Combat znam, co jeszcze...? :)

Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Jak to nic wypasionego nie da się kupić?! :P Upolowałem za dokładnie 100zł Thrustmaster Afternburner. Wolant, przepustnica osobno [lub razem], najlepsza marka, najlepszy produkt w tej cenie. Saiteki są okey, miałem Evo w rękach i nawet używałem, nie będę go nawet porównywał do AFTB bo ten to niebo przy saiteku :P

A jeżeli chcesz na już za 30zł z wysyłką oddam Ci protoplastę Evo. Czyli Saiteka Cyborg 2000. Zobaczysz z czym to się je i czy Ci odpowiada zabawa w to, bo szkoda wywalić kupę kasy a potem nie używać. Od joysticka marki Joystick (ej...serio mam takiego w sklepie :D ) lepszy, zresztą półka wyżej dopiero właśnie Evo. Jeden minus, jest na GamePort i nie ma sterów pod XP, przez co nie działają przyciski 6-9 (chyba) w podstawie.

Licytuj! http://www.allegro.pl/item539594695_thrust...ner_unikat.html

Nic poza pedałami, nie zastąpi kołyski pod lewą ręką do ruddera. Skręcana rączka fajna rzecz, ale nie da się jej skręcić bez poruszenia osi X i Y, za to kołyska nie dosyć że niesamowicie wygodna to jeszcze eliminuje tą przypadłość ;) W skrócie pedały pod jednym palcem.