Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
!nt

Karta graficzna pod AGP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :) Mój sprzęcik to: Intel Pentium 2,5 GHz, 1 GB RAM i jestem szczęśliwym posiadaczem ge-force 6200 :) Niedługo będę miał dodatkowe 500 zł :) i właśnie zastanawiam się nad wyborem karty graficznej pod AGP. Jak sądzicie czy ta karta jest dobra? http://www.allegro.pl/item296370871_radeon...vi_agp_box.html, ale bardziej interesuje mnie ta http://www.allegro.pl/item299867802_nowosc..._s_4.html#photo. Tylko dziwi mnie, że skoro jest taka dobra to czemu kosztuje tylko 300 zł (i na dodatek nowa)? Nie znam się za bardzo na kartach graficznych. Jaka karta pod AGP będzię najlepsza w granicach 500 zł? A może coś za 300 i dokupić ramu? Pomóżcie ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Bierz lepiej Radeona X1950 Pro on pomiata jak chce tego radeona HD 2600 Pro. Ten radeon HD 2600 Pro to okrojona jest jak cała rodzina HD2400/2600 (z jednostek TMU i ROP względem przeciwników od Nvidii).

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Bierz lepiej Radeona X1950 Pro on pomiata jak chce tego radeona HD 2600 Pro. Ten radeon HD 2600 Pro to okrojona jest jak cała rodzina HD2400/2600 (z jednostek TMU i ROP względem przeciwników od Nvidii).

j/w

tylko powstaje pytanie cczy do PIV 2,5G opłaca się brać X1950PRO?

według mnie raczej nie...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Pewno by powstało jeszcze jedno pytanie czy on będzie mógł kręcic procka na max ile da się? jeżeli nie to zostaje kompromis już lepiej brać GeForce 7600 GT 256MB na AGP.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

na twoim miejscu sprzedałbym to co masz teraz i zakupił nowocześniejsze zabawki chociazby pod AM2.

Tania płytaka (150zł), prodek dwurdzeniowy (200 zł), 2GB DDR2 (120zł) i do tego siakiegoś uzwyke radeona za bezcen lub 8600GT

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za odpowiedzi :)