Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
piciurga

Działał i się zepsuł!?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem nowy komputer i poprzekładałem do niego troche części ze starego(HDD I RAM). Wczoraj zdecydowałem się złożyć stary komputer tak żeby ruszył wsadziłem dysk twardy i kupiłem na allegro RAM. Gdy wszystko skręciłem komputer ruszył ale na monitorze nic się nie pojawiło . Czy RAM mogł uszkodził płytę główną lub procesor???? Mam płytę główną K7SOM+ Procesor Duron 1300mhz dysk twardy Seagate 30GB RAM 128MB(zmieniłem z 512MB)

Jestem dopiero amatorem więc nie gniewajcie się jeśli czegoś nie zrozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem nowy komputer i poprzekładałem do niego troche części ze starego(HDD I RAM). Wczoraj zdecydowałem się złożyć stary komputer tak żeby ruszył wsadziłem dysk twardy i kupiłem na allegro RAM. Gdy wszystko skręciłem komputer ruszył ale na monitorze nic się nie pojawiło . Czy RAM mogł uszkodził płytę główną lub procesor???? Mam płytę główną K7SOM+ Procesor Duron 1300mhz dysk twardy Seagate 30GB RAM 128MB(zmieniłem z 512MB)

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi.Nie rozumiem Twego problemu. <_<

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Witam wszystkich. Niedawno zakupiłem nowy komputer i poprzekładałem do niego troche części ze starego(HDD I RAM). Wczoraj zdecydowałem się złożyć stary komputer tak żeby ruszył wsadziłem dysk twardy i kupiłem na allegro RAM. Gdy wszystko skręciłem komputer ruszył ale na monitorze nic się nie pojawiło  . Czy RAM mogł uszkodził płytę główną lub procesor???? Mam płytę główną K7SOM+ Procesor Duron 1300mhz dysk twardy Seagate 30GB RAM 128MB(zmieniłem z 512MB)

1. sprawdz czy napewno wszystko dobrze poskładałes

2. ten ram z allegro sprawny ?

3. pożycz od kogos ram i sprawdz czy będzie działał

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

wsadzałem ram z nowego kompa i nic to nie dało

może coś się spaliło?