Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

Rynek IT w Polsce

  • wpisów
    9
  • komentarzy
    0
  • wyświetleń
    65 726

Komputronik promuje notebooka Toshiby

Ukali

59 wyświetleń

Pod koniec października ruszyła ogólnopolska kampania promująca sprzedaż notebooka Toshiba Satellite A300-1ED w salonach Komputronik S.A. oraz internetowym sklepie Komputronik.pl. Kampanię, która potrwa do 18 grudnia, zorganizowano z myślą o gorącym okresie przedświątecznych zakupów. Prowadzona jest pod hasłem „Elegancja w każdym miejscu i czasie”, które oddaje charakter promowanego modelu marki Toshiba. Komputronik S.A. chce w ten sposób dotrzeć do młodych, dynamicznych osób, które prowadzą aktywny tryb życia.

 

Na kampanię prasową składają się w większości całostronicowe ogłoszenia w opiniotwórczych czasopismach, m. in.: Forbes, Manager Magazin, Businesmann.pl, Polityka, Forum, Wprost, Newsweek, Przekrój, PC Format, Komputer Świat, PC World Komputer czy CHIP. Kampanii prasowej będą towarzyszyły spoty radiowe emitowane we wszystkich miastach, w których znajdują się salony Komputronik S.A. Promocja w eterze potrwa przez tydzień, począwszy od 17 listopada br. W tym czasie największe lokalne stacje radiowe będą kilka razy dziennie nadawać 25-sekundowe spoty reklamowe notebooka Toshiba Satellite A300-1ED.



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...