Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
blessing-rene

Instrukcja życia w systemie duchowo-informacyjnym.

Rekomendowane odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,8-11

 

"a gdy przebywał tam przez długi czas, wyglądał raz oknem Abimelech, król filistyński, i zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, żonę swoją" Czyli a gdy przebywał Izaak w Gerarze mieście - państwie przez dłuższy czas, wyglądał raz oknem Abimelech, król filistyński, i zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, jak pieści się żonę swoją "Wtedy Abimelech wezwał do siebie Izaaka i rzekł: Przecież to jest żona twoja, czemu więc mówiłeś: To siostra moja ?" Czyli wtedy Abimelech wezwał do siebie Izaaka, gdy zobaczył, że Izaak pieścił Rebekę, żonę swoją i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abimelecha do Izaaka: Przecież to jest żona twoja, czemu więc mówiłeś: To siostra moja ? "Izaak odpowiedział mu: Mówiłem tak, bym nie zginął z powodu niej" Czyli Izaak odpowiedział Abimelechowi mową słów: Mówiłem tak, bym nie zginął z powodu Rebeki, żony mojej, gdyż jest piękna, by nie wzięli sobie żony mojej za żonę swoją, a mnie pozbawili życia, jak w zwyczaju bywało "I rzekł Abimelech: Cóżeś nam to uczynił ?" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Izaaka "Cóżeś nam to uczynił ? O mało co, a byłby ktoś z ludu spał z żoną twoją i byłbyś ściągnął na nas winę" Czyli o mało co, a byłby ktoś z ludności, żonę twoją wziął sobie za żonę swoją i byłbyś ściągnął na nas winę. Bo w królestwie Abimelecha było tak, że co do innego należało, do nikogo z ludności należeć nie mogło (Rdz.20) Zamiast, co do kogo należy, do tego należeć ma "Rozkazał więc Abimelech całemu ludowi, mówiąc: Kto by się dotknął męża tego i jego żony, niechybnie śmierć poniesie" Czyli rozkazał więc Abimelech, król filistynów całej ludności miasta - państwa Gerary, mówiąc: Kto by się dotknął męża tego i jego żony z pewnością śmierć poniesie. Zamiast rozkazać całej ludności Gerary, mówiąc: Co do kogo należy, do tego należeć ma (Rdz.26,8-11)

Edytowane przez blessing-rene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,12-16

 

"Izaak siał w owej ziemi i zebrał w tym roku stokrotne plony, bo Pan mu błogosławił" Czyli Izaak siał w ziemi filistyńskiej i zebrał w tym roku, co siał, i w każdym następnym roku, sto razy większe plony niż Filistyni, bo swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama "I wzbogacił się ten mąż, i coraz bardziej się bogacił, tak że stał się bardzo zamożny" Czyli i wzbogacił się ten mąż, w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg, i coraz bardziej się bogacił, bo w każdym roku, w którym siał w ziemi filistyńskiej sto razy większe od Filistynów zbierał plony, tak że stał się bardzo zamożny "Miał on stada owiec, stada bydła i liczną służbę; i zazdrościli mu Filistyni" Czyli miał Izaak liczne stada owiec i liczne stada bydła i liczną służbę, i tego wszystkiego, co miał Izaak zazdrościli mu Filistyni. Potomkowie Chama (Rdz.10,13-14; 9,25) przeklęci - nieświadomi, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama "Toteż wszystkie studnie, które wykopali słudzy ojca jego w czasach Abrahama, ojca jego, Filistyni zasypali i wypełnili ziemią" Czyli toteż przez zazdrość wszystkie studnie - źródła niewyczerpanej wody świadomości, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, ojca Izaaka, którą studnie - źródło niewyczerpanej wody świadomości, przemocą przejęła służba Abimelecha (Rdz.20,25) W czasach Izaaka Filistyni wszystkie studnie zasypali i wypełnili ziemią, by zakryć studnie - źródło niewyczerpanej wody świadomości "Wtedy rzekł Abimelech do Izaaka: Odejdź od nas, bo stałeś się daleko możniejszy niż my" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Abimelecha do Izaaka: Odejdź od potomków Chama przeklętych - nieświadomych, bo stałeś się daleko możniejszy niż potomkowie Chama przeklęci - nieświadomi, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama (Rdz.26,12-16)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,17-20

 

"Odszedł więc stamtąd Izaak i rozbił namioty w dolinie Geraru, i zamieszkał tam" Czyli odszedł więc Izaak od przeklętych potomków Chama z miasta - państwa Geraru i rozbił namioty w dolinie Geraru i zamieszkał w dolinie Geraru "Izaak odkopał studnię, wykopane w czasach Abrahama, ojca jego, które Filistyni zasypali po śmierci Abrahama," Czyli Izaak odkopał studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości wykopane w czasach Abrahama, ojca Izaaka, które Filistyni zasypali po śmierci Abrahama. By zakryć studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości, wykopane w czasach Abrahama, ojca Izaaka, w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "i nadał im te same nazwy, jakie nadał im ojciec jego" Czyli i nadał Izaak studnią - niewyczerpanego źródła wody świadomości te same nazwy, jakie nadał im Abraham, ojciec Izaaka "Gdy słudzy Izaaka kopali w dolinie, natrafili tam na studnię wody źródlanej" Czyli gdy słudzy Izaaka kopali w dolinie Geraru, bo ta zamieszkał Izaak, natrafili na studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego (Jan.4,14) "Lecz pasterze Geraru spierali się z pasterzami Izaaka, mówiąc: To nasza woda !" Czyli lecz grupa społeczna miasta - państwa Geraru spierała się z grupą społeczną Izaaka o jego studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego, mówiąc: To nasza woda ! Stojąc przy studni wody źródlanej (Jan 4,14), które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "Dlatego nazwał tę studnie Esek (Sprzeczka), bo sprzeczali się z nim" Czyli dlatego Izaak nazwał swoją studnię wody źródlanej - wytryskujące źródło wody, życia wiecznego, które będzie miejscem sprzeczania się grup społecznych, które będą mówić: To nasza woda ! Stojąc przy studni wody źródlanej, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama (Jan 4,14), w których swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg (Rdz.26,17-20)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,21-22

 

"Potem wykopali inną studnię i też spierali się o nią: dlatego nazwał ją Sytna (Zwada)" Czyli potem słudzy Izaaka wykopali w innym miejscu, inną studnię i też spierali się o nią: grupa społeczna potomków Chama, z grupą społeczną Izaaka o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg. Dlatego nazwał Izaak swoją studnię - Zwada, bo będzie miejscem spierania się grupy społecznej potomków Chama o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej Izaaka, syna Abrahama, w którym swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg "Potem przeniósł się stamtąd i wykopał inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu; i nazwał ją Rechowot," Czyli potem Izaak przeniósł się z miejsca sporu z grupą społeczną potomków Chama, o jego studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego. I wykopał w innym miejscu, inną studnię, o którą nie było już żadnego sporu, i nazwał Izaak swoją studnię Rechowot - bez żadnego sporu o nie wyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg "i rzekł: Teraz Pan dał nam wolną przestrzeń, tak że możemy rozmnażać się w tym kraju" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Teraz Wszechmogący Bóg dał grupie społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama wolną przestrzeń w tym kraju, w którym nie będzie już żadnych sporów z grupą społeczną potomków Chama o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego, które należy do grupy społecznej potomków Izaaka, syna Abrahama, w których potomkach swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg (Rdz.26,21-22)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,23-25

 

"I wyruszył stamtąd do Beer - Szeby" Czyli i wyruszył Izaak od studni - Rechowot, o którą nie było już żadnego sporu z grupą społeczną potomków Chama, do Beer - Szeby - źródło wody ograniczone przestrzenią, Szeby - przymierza Abrahama, który wypełniał wolę Boga Wszechmogącego, z Abimelechem - przeklętym, nieświadomym potomkiem Chama, którego służba przemocą zajęła studnię Abrahama, którą wykopał w sześć dni, a siódmego dnia odpoczął (Rdz.21,22-32) Analogicznie do dziejów sześciu dni stwarzania przez Boga Wszechmogącego nieba i ziemi i siódmy dzień szabatu - sobota, odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz.2,1-3) "Tej nocy ukazał mu się Pan, mówiąc: Jam jest Bóg, ojca twego" Czyli tej nocy w drodze z Rechowot do Beer - Szeby ukazał się Izaakowi Bóg Wszechmogący w mowie słów, mówiąc: Jam jest Bóg Abrahama, ojca twego, w którym wypełniał swoja wolę Bóg Wszechmogący. Wtedy gdy wyszedł Abraham z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego, którzy mieli swoją naukę i swoją religię, która nie była według wskazań Boga Wszechmogącego, do ziemi, którą wskazał Abrahamowi Bóg Wszechmogący (Rdz.12,1-5) Wtedy zawarł przymierze Bóg Wszechmogący z Abrahamem, że potomkom Abrahama da ziemię Kananejczyków, potomków Chama (Rdz.15,18-21) W starości Abrahama i Sary, żony jego dał Bóg Wszechmogący Abrahamowi potomka - Izaaka (Rdz.17,17) i zonę z rodu Sema dla potomka Abrahama (Rdz.24,7) By zawarte przymierze Boga Wszechmogącego z Abrahamem wypełniać w potomkach Abrahama, ojca Izaaka " Nie bój się, bom Ja z tobą i będę ci błogosławił, i rozmnożę potomstwo twoje przez wzgląd na Abrahama, sługę mego" Czyli nie bój się Izaaku, bo jestem Wszechmogący (Rdz.17,1), Bóg Abrahama i Izaaka, syna Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący, i rozmnoży potomstwo Izaaka, syna Abrahama przez wzgląd na przymierze Boga Wszechmogącego z Abrahamem, w którym wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący, a Abraham wypełniał wolę Boga Wszechmogącego "I zbudował tam ołtarz, i wzywał imienia Pana, i rozbił tam namiot swój" Czyli i wprowadził Izaak system ofiarniczy, miedzy studnią - Rechowot, a Beer - Szebą, i świadomie wzywał imienia - Wszechmogący, który jest Bogiem Abrahama i Izaaka. I zamieszkał Izaak w ziemi, którą da Bóg Wszechmogący potomkom Izaaka, syna Abrahama " tam też wykopali słudzy Izaaka studnię " Czyli tam między Rechowot a Beer - Szebą w ziemi Kananejczyków, którą da Bóg Wszechmogący potomkom Izaaka, wykopali słudzy Izaaka studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, życia wiecznego przez wypełnianie woli Boga Wszechmogącego ( Rdz.26, 23- 25)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,26-28

 

"A gdy przybył do niego Abimelech z Geraru i Achuzat, przyjaciel jego, i Pikol, dowódca wojska jego" Czyli a gdy przybył do Izaaka, monarcha z miasta - państwa Geraru i Achuzat, przyjaciel monarchy i Pikol dowódca wojska monarchy. Trzech potomków Chama (Rdz.10,6; 13-14), którzy byli o różnych pozycjach społecznych "I rzekł do nich Izaak: Dlaczego przybyliście do mnie, skoro mnie nienawidzicie i wypędziliście mnie od siebie ?" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do nich trzech Izaaka: Dlaczego przybyliście do mnie, skoro mnie nienawidzicie i wszystkie studnie, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, potomkowie Chama zasypali z nienawiści i zazdrości (Rdz.26,15) I sprzeczali się o studnie, które wykopali słudzy Izaaka Rdz.26,20-21), i potomkowie Chama wypędzili Izaaka, syna Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. Dlatego, że swoją wolę Bóg Wszechmogący wypełniał w Izaaku, synu Abrahama i zazdrościli Izaakowi potomkowie Chama, bo stał się Izaak daleko możniejszy od potomków Chama (Rdz.26,12-16) "A oni odpowiedzieli: Widzieliśmy wyraźnie, że Pan jest z tobą i dlatego pomyśleliśmy sobie: Niech stanie między nami ugoda, to jest między nami a tobą" Czyli a trzech potomków Chama, którzy byli o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnie odpowiedziało mową słów: Widzieliśmy wyraźnie, że Wszechmogący jest Bogiem Izaaka, i dlatego trzech jednomyślnych pomyślało sobie: Niech stanie między nami potomkami Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli ugoda, to jest między potomkami Chama jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, a Izaakiem, synem Abrahama, w których wypełniał swoja wolę Wszechmogący Bóg "Chcemy zawrzeć z tobą przymierze" Czyli trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli. Chce zawrzeć z Izaakiem, synem Abrahama jednostronne zobowiązanie, Izaaka wobec trzech potomków Chama o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli w zawieraniu jednostronnych zobowiązań z Izaakiem i Abrahamem, ojcem Izaaka (Rdz.21,22-32), w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący (Rdz.26,26-28)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,29-31

 

"że nie uczynisz nam nic złego, jak i my nie skrzywdziliśmy ciebie, lecz tylko dobro ci wyświadczyliśmy i pozwoliliśmy ci w pokoju odejść" Czyli, że nie uczyni Izaak potomkom Chama nic złego, jak skrzywdzili potomkowie Chama, Izaaka, syna Abrahama, i wszystkie studnie - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka, które wykopali słudzy Abrahama, ojca Izaaka w czasach Abrahama, potomkowie Chama zasypali i wypełnili ziemią. I sprzeczali się o studnię - niewyczerpane źródło wody świadomości, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, które wykopali słudzy Izaaka. Lecz tylko dobra nie wyświadczyli Izaakowi potomkowie Chama i wypędzili Izaaka, syna Abrahama, potomkowie Chama. Dlatego, że wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama (Rdz.26,12-21) "Ty teraz jesteś błogosławiony przez Pana" Czyli teraz wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, a wtedy wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący w Abrahamie, ojcu Izaaka "Wtedy im wyprawił ucztę i jedli i pili" Czyli wtedy świadomym potomkom Chama, że wypełnia swoją wolę Bóg Wszechmogący w Izaaku, synu Abrahama, wyprawił Izaaka ucztę i jedli i pili potomkowie Chama "A wstawszy wcześnie rano złożyli sobie wzajemnie przysięgę, po czym Izaaka odprawił ich i odeszli od niego w pokoju" Czyli a wstawszy wcześnie rano, po wschodzie słońca złożyli sobie wzajemne przyrzeczenia, o jednostronnym dotrzymaniu złożonych sobie wzajemnych przyrzeczeń, a po złożeniu sobie wzajemnych przyrzeczeń, o jednostronnym ich dotrzymaniu. Izaak odprawił potomków Chama od siebie i odeszli od Izaaka, syna Abrahama w pokoju (Rdz.26,29-31)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 26,32-35

 

"Tego samego dnia przybyli słudzy Izaaka i opowiedzieli mu o studni, którą wykopali," Czyli tego samego dnia, w którym przybyło do Izaaka trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli i opowiedziało Izaakowi: Widzieliśmy wyraźnie, że Wszechmogący jest Bogiem Izaaka, i dlatego trzech jednomyślnych pomyślało sobie: Niech stanie między nami potomkami Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, ugoda to jest między potomkami Chama, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli, a Izaakiem, synem Abrahama, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący. Trzech potomków Chama o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli. Chce zawrzeć z Izaakiem, synem Abrahama jednostronne zobowiązanie, Izaaka wobec trzech potomków Chama, o różnych pozycjach społecznych, jednomyślnych w wykonywaniu swojej woli w zawieraniu jednostronnych zobowiązań z Izaakiem i Abrahamem, ojcem Izaaka, w których wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący (Rdz.21,22-32) "i rzekli: Znaleźliśmy wodę" Czyli i rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sług Izaaka: Znaleźliśmy wodę świadomości, w jednomyślnym wykonywaniu swojej woli potomków Chama, w Izaaku, synu Abrahama, w zawieraniu ugody, przymierza o jednostronnym zobowiązaniu, Izaaka wobec potomków Chama. I złożeniu sobie wzajemnie przysięgi, o jednostronnym dotrzymaniu złożonej sobie wzajemnie przysięgi (Rdz.26,28-31) "I nazwał ją Szibea" Czyli i nazwał Izaak studnię Szibea - Przysięga, którą wykopali słudzy Izaaka, tego samego dnia, w którym przybyli potomkowie Chama, by wykonać swoją wolę w Izaaku, synu Abrahama. Jednostronną ugodą, i przymierza zobowiązaniem, Izaaka, syna Abrahama wobec potomków Chama. I złożyli sobie wzajemnie przysięgę o jednostronnym dotrzymaniu złożonej sobie wzajemnie przysięgi "Dlatego nazwa miasta brzmi Beer - Szeba aż po dziś dzień" Czyli dlatego nazwa miasta brzmi Beer - Studnia, źródło wody świadomości, zawierania przez potomków Chama jednostronnego Przymierza - Szeba aż po dziś dzień "A gdy Ezaw miał czterdzieści lat, pojął za żonę Judytę, córkę Beeriego, Chetyty, i Basemat, córkę Chetyty Elona" Czyli Ezaw pojął za żony córki Chetytów z przeklętego rodu Chama (Rdz.10,15), wśród których Abraham nie chciał w najlepszym z grobów potomków Chama, pochować zmarłą Sarę, żonę swoją. Będąc jednomyślni chcieli wykonać swoją wolę w pochowaniu zmarłej Sary, żony Abrahama, w najlepszym z grobów potomków Chama (Rdz.23,6-30)" Były one powodem trosk dla Izaaka i Rebeki" Czyli były żony Ezawa, z rodu Chama powodem trosk dla Izaaka i Rebeki, bo będą chciały jednomyślnie wykonywać swoją wolę w mężu swoim Ezawie, synu Izaaka i Rebeki z rodu Sema (Rdz.26,32-35)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,1-3

 

"A gdy Izaak się zestarzał i oczy jego osłabły, tak że nie widział, " Czyli a gdy Izaak - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinfomacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w której zjedzony owoc banana bez nasienia - informacji o całości rodzaju informacji, nie dla was, dla zwierząt (Rdz 1, 29-30) Uczynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Izaaka. Uczynione falowe zakłócenia w systemie duchowo- informacyjnym, czynią destrukcję w oddziaływaniach informacyjnych Izaaka, bo się zestarzał, i oczy jego - ukształtowany funkcjonalnie zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej do percepcji, immanentny Izaaka, osłabły - uległy destrukcji, tak że zaprzestały oddziaływań informacyjnych we wszechinformacji ze wszechinformacją, tak że nie widział, bo zakończona została destrukcja percepcji Izaaka. "wezwał Ezawa, starszego syna swego, i rzekł do niego: Synu mój ! A on odpowiedział: Otom ja" Czyli wezwał Izaaka Ezaw, starszego syna swego, z braci bliźniaków potomków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.25,21) i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka do Ezawa: Synu mój ! A Ezaw odpowiedział mową słów: Otom ja "I rzekł: Oto się zestarzałem i nie znam dnia śmierci swojej" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Oto się zestarzałem, bo Izaaka destrukcje uczyniły falowe zakłócenia. Zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) i nie zna Izaak dnia, w którym trwająca destrukcja Izaaka zakończy się śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych Izaaka "Weź więc teraz sprzęt swój, kołczan i łuk, wyjdź w pole i upoluj mi zwierzynę," Czyli weźmie Ezaw wykonany sprzęt swój, kołczan - przyrząd do noszenia strzał, wykonany ze skóry zwierzyny - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją. I łuk - przyrząd do wyrzucania strzał, wykonany z drewna - rodzaju informacji w formie energetycznej o stałej częstotliwości wibracji, rogu - rodzaj informacji ukształtowany zewnętrznie, ścięgien - rodzaj informacji ukształtowany wewnętrznie w formie energetycznej,immanentny zwierzynie we wszechinformacji, do oddziaływań informacyjnych ze wszechinformacją. Teraz więc wyposażony w sprzęt swój ma wyjść na otwartą przestrzeń, i zwierzyny destrukcje gwałtownie zakończyć śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, zwierzyny - ukształtowanych zewnętrznie i wewnętrznie rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.27,1-3)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,4-6

 

"i przyrządź mi smaczną potrawę, którą lubię, i przynieś mi, abym jadł, gdyż chcę ci pobłogosławić, zanim umrę" Czyli ma Ezaw przyrządzić Izaakowi smaczną potrawę ze zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej, którą lubi Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, i ma Ezaw przynieś Izaakowi przyrządzoną smaczną potrawę, którą lubi Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, aby jadł zwierzynę - rodzaj informacji w formie energetycznej, której destrukcję Ezaw gwałtownie zakończył śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją, gdyż Izaak chce, by w Ezawie wypełniana była wola Izaaka, zanim Izaaka destrukcja zakończy się śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, Izaaka - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją "Rebeka zaś słyszała, gdy Izaak mówił to do Ezawa, syna swego" Czyli Rebeka zaś matka braci bliźniaków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.25,21) słyszała mowę słów gdy Izaak mówił do Ezawa, starszego syna swego "I wyszedł Ezaw w pole, aby upolować zwierzynę, i przyniósł ją" Czyli i wyszedł Ezaw na otwartą przestrzeń, aby zwierzyny destrukcję gwałtownie zakończyć śmiercią, i przyniósł zwierzynę, której destrukcję gwałtownie zakończył śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji "A Rebeka rzekła do Jakuba, syna swego, mówiąc: Oto słyszałam ojca twego tak mówiącego do Ezawa, brata twego: "Czyli a Rebeka rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba młodszego syna swego mówiąc: Oto słyszałam Izaaka, ojca twego, tak mówiącego do Ezawa starszego brata twego: (Rdz.27,4-6)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,7-10

 

"Przynieś mi zwierzynę i przyrządź mi smaczną potrawę, abym jadł i abym cię błogosławił przed obliczem Pana, zanim umrę" Czyli ma przynieś Ezaw Izaakowi - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę ze zwierzyny - rodzaj informacji w formie energetycznej, której destrukcję Ezaw gwałtownie zakończył śmiercią, aby Izaak jadł smaczną potrawę ze zwierzyny, aby Ezaw wykonał wolę Izaaka przed obecnym Wszechmogącym Bogiem. Zanim Izaaka destrukcja zakończy się śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją "Teraz więc, synu mój, posłuchaj głosu mego i uczyń, co ci każę" Czyli teraz więc, synu mój, bo Rebeka i Izaak podzielili się miłowaniem braci bliźniaków (Rdz.25,26-27) posłuchaj głosu - dźwięku, wibracji - nośnika mowy słów Rebeki, i uczynić ma Jakub, co każe Rebeka, matka braci bliźniaków "Idź do trzody i weź mi stamtąd dwoje dorodnych koźląt, ja zaś przyrządzę z nich dla ojca twego smaczną potrawę, którą lubi" Czyli ma Jakub iść do trzody i wziąć ma stamtąd dla Rebeki dwoje koźląt - dobrze ukształtowanego zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji w formie energetycznej, których krótko trwającą destrukcję, Jakub gwałtownie zakończył śmiercią. Zaprzestaniem oddziaływań informacyjnych, dwoje koźląt - rodzaje informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji. Rebeka zaś przyrządziła z dwóch koźląt - rodzaju informacji w formie energetycznej, dla Izaaka - rodzaj informacji w formie energetycznej, ojca Jakuba i Ezawa smaczną potrawę, którą lubi Izaak. Wtedy w Jakubie wykonała swoją wolę Rebeka, matka braci bliźniaków "Potem zaniesiesz ją ojcu swemu i spożyje ją, aby ci błogosławił przed swoją śmiercią" Czyli potem gdy Jakub zaniesie przygotowaną smaczną potrawę, którą lubi Izaak i spożyje ją Izaak, aby Jakub wykonał wolę Izaaka przed destrukcją Izaaka, która zakończy się śmiercią. Teraz w Izaaku, ojcu braci bliźniaków wykonała swoją wolę Rebeka, matka braci bliźniaków (Rdz.27,7-10)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,11-14

 

"Wtedy rzekł Jakub do Rebeki, matki swojej: Przecież Ezaw, brat mój, jest owłosiony, ja zaś jestem gładki" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Rebeki, matki braci bliźniaków: Przecież Ezaw brat bliźniak mój jest owłosiony cały jak płaszcz włochaty (Rdz.25,25), ja zaś jestem gładki, nieowłosiony cały "Ojciec może mnie dotknąć, a wtedy stanę się w jego oczach oszustem i ściągnę na siebie klątwę, a nie błogosławieństwo" Czyli Izaak, ojciec braci bliźniaków może dotknąć Jakuba, który nie jest owłosiony cały, a wtedy Jakub stanie się oszustem ojca swego i dokonane oszustwo ojca swego będzie klątwą - wszelkie czyny i wydarzenia kodowane holograficznie, zamieszczone w obrazie holograficznym człowieka i w całym uniwersum holograficznym. Według którego będę potępiony - wieczne ponoszenie konsekwencji, oszukania ojca swego, a nie wykonanie woli ojca swego (Zach.5,1-3; Dan.12,2) "Rzekła do niego matka: Niech na mnie spadnie przekleństwo, które miałoby spaść na ciebie, synu mój !" Czyli rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rebeki do Jakuba: Niech będę potępiona za dokonane oszustwo ojca twego, za które oszustwo ojca twego, nie możesz być potępiony, synu mój ! "Tylko usłuchaj głosu mego, idź i przynieś mi" Czyli tylko Jakub ma usłuchać głosu - dźwięku, wibracji nośnika mowy słów Rebeki, matki braci bliźniaków i ma Jakub iść i przynieś Rebece, dwoje dorodnych koźląt "Wtedy poszedł, wziął i przyniósł matce. A matka jego przyrządziła smaczną potrawę, którą lubił jego ojciec" Czyli wtedy poszedł do trzody i wziął stamtąd dwoje dorodnych koźląt i przyniósł matce, braci bliźniaków. A matka Jakuba i Ezawa przyrządziła z dwóch koźląt - rodzaju informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą lubił Izaak, ojciec Jakuba i Ezawa (Rdz.27,11-14)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,15-18

 

"Potem wzięła Rebeka szaty Ezawa, starszego syna swego, najpiękniejsze, jakie miała u siebie w domu," Czyli potem wzięła Rebeka, matka braci bliźniaków, szaty - tkane z rodzajów informacji w formie energetycznej, Ezawa, starszego syna swego, z braci bliźniaków, jednakowo ukształtowanych wewnętrznie i zewnętrznie. Ezaw owłosiony - rodzaj informacji w formie energetycznej, na całym zewnętrznie ukształtowanym rodzaju informacji w formie energetycznej. Jakub nieowłosiony na całym zewnętrznie ukształtowanym rodzaju informacji. Najpiękniejsze szaty, bo tkane z kosztownych rodzajów informacji, i ozdobionych kosztownymi rodzajami informacji w formie energetycznej, jakie miał Ezaw u siebie w domu. Podzieleni bracia bliźniacy swoimi domami - ograniczona przestrzeń "i ubrała w nie Jakuba, młodszego syna swego" Czyli i ubrała w najlepsze szaty Ezawa, starszego syna swego, Jakuba, młodszego syna swego, by oszukać Izaaka, ojca braci bliźniaków "A skórkami cielęcymi okryła jego ręce i jego gładką szyję" Czyli a skórkami cielęcymi z dwóch koźląt - rodzaje informacji w formie energetycznej, jednakowo ukształtowanych wewnętrznie i zewnętrznie, jednakowo owłosionych - rodzaj informacji w formie energetycznej, z jednej trzody i z zagrody, którymi skórkami okryła Rebeka, matka braci bliźniaków, ręce - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie rodzaj informacji Jakuba. Bo nie były owłosione całe, jak ręce Ezawa, które były owłosione całe i Jakuba gładką nieowłosioną szyję - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie rodzaj informacji "Potem dała w ręce Jakuba, syna swego, smaczną potrawę i chleb, który przygotowała" Czyli potem Rebeka, matka braci bliźniaków dała pokryte jednakowymi skórkami koźlęcymi w ręce Jakuba, syna swego, brata bliźniaka Ezawa, smaczną potrawę z dwóch koźląt wziętych z jednej trzody i zagrody, którą przyrządziła dla Izaaka, ojca braci bliźniaków, którą lubi Izaak, i chleb, który przygotowała, by oszukać Izaaka. " A on, wszedłszy do ojca swego rzekł: Ojcze mój ! Ten zaś odpowiedział: Otom ja, ale kto ty jesteś synu mój ? " Czyli a Jakub wszedłszy do ojca swego rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Ojcze mój ! Ojciec natomiast odpowiedział mową słów, do każdego z nas: Otom ja ojciec twój, ale kto ty jesteś, czy oszustem ojca swego ? Czy wykonujesz wole ojca swego, synu mój ? ( Rdz 27,15-18)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,19-21

 

"Wtedy Jakub rzekł do ojca swego: Jestem Ezawem, twój pierworodny" Czyli wtedy Jakub rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do ojca swego: Jestem Ezaw, bo w Jakubie wykonała swoją wolę Rebeka, matka braci bliźniaków, twój pierworodny, bo Ezaw sprzedał pierworodztwo swoje Jakubowi, za potrawę z soczewicy, którą przyrządził Jakub (Rdz.25,29-34) "Uczyniłem, jak mi kazałeś; wstań, proszę, siądź i jedz z łowów moich, aby błogosławiła mi dusza twoja" Czyli uczynił Jakub, jak mu kazała Rebeka, matka braci bliźniaków, wstań, proszę, usiądź i jedz z dwóch koźląt z jednej trzody, smaczną potrawę, którą przygotowała Rebeka, matka braci bliźniaków. Aby była wykonana w Jakubie wola pragnień, uczuć i myśli - nośników informacji Izaaka, zamieszczonych w obrazie holograficznym Izaaka oraz w całym uniwersum holograficznym (Zgodnie ze współczesną fizyką, człowiek oprócz powłoki cielesnej, fizycznej - posiada także określone"spowijające" go pole informacyjno - energetyczne. Jednym z elementów tego pola jest specyficzna struktura holograficzna wyznaczająca w czasoprzestrzeni to, co nazywamy obrazem ciała i ducha ludzkiego) "A Izaak rzekł do syna swego: Jakże prędko uwinąłeś się z tym, synu mój ? " Czyli a Izaak rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do syna swego: Jakże prędko uwinęła się Rebeka, matka braci bliźniaków, z przygotowaniem smacznej potrawy, którą lubi Izaak, aby wykonać swoją wolę w Jakubie, synu swoim, bracie bliźniaku, i oszukać Izaaka, ojca braci bliźniaków "On zaś odpowiedział: Pan, Bóg twój, sprawił, że mi się powiodło" Czyli Jakub natomiast odpowiedział mową słów: Wszechmogący, Bóg Izaaka, syna Abrahama, w których wypełniał swoją wolę, nie sprawił, że oszustwo Rebeki się powiodło. To człowiek - Rebeka, matka braci bliźniaków sprawiła, że oszustwo Izaaka, ojca braci bliźniaków się powiodło "Na to rzekł Izaak do Jakuba: Zbliż się, proszę, aby się ciebie dotknął, synu mój, czy to ty jesteś moim synem Ezawem czy nie" Czyli na to rzekł : słowo, dźwięk, wibracja -nośnik mowy słów Izaaka do Jakuba : Zbliż się proszę, abym się ciebie dotknął, synu mój,czy to ty jesteś moim synem Ezawem, w którym chce wykonać swoja wolę, czy nie ty jesteś moim synem Ezawem, w którym chcę wykonać swoją wolę (Rdz 27,19-21)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,22-25

"Zbliżył się tedy Jakub do Izaaka, ojca swego, który dotknął się go, i rzekł: Głos jest głosem Jakuba, ale ręce są rękami Ezawa" Czyli zbliżył się tedy Jakub do Izaaka, ojca swego, który dotknął się go, czy jest jego synem Ezawem, czy nie jest jego synem Ezawem i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Głos jest dźwiękiem o różnej częstotliwości wibracji - nośnik głosu Jakuba, ale ręce są owłosione jak ręce Ezawa. Bo Rebeka, matka braci bliźniaków, skórkami koźlęcymi okryła Jakuba ręce i jego gładką szyje (Rdz 27,16) Aby oszukać Izaaka, ojca braci bliźniaków "I nie poznał go, bo ręce jego były owłosione jak ręce Ezawa, brata jego" Czyli i nie poznał Izaak, ojciec braci bliźniaków, Jakuba po głosie jego, dźwięku, wibracji - nośnika głosu Jakuba, że nie jest Ezawem. Bo Rebeka, matka braci bliźniaków, skórkami koźlęcymi okryła Jakuba ręce i były owłosione jak ręce Ezawa, brata bliźniaka Jakuba. "Wtedy pobłogosławił go" Czyli wtedy w Jakubie wykona swoją wolę Izaak. "I rzekł: To ty jesteś syn mój Ezaw ? A on odpowiedział: Jestem" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka do syna swego ? A on odpowiedział: Jestem z woli Rebeki, matki braci bliźniaków "Na to rzekł: Podaj mi, bym jadł z łowów syna mego, aby błogosławiła ci dusza moja" Czyli na to rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Podaj mi bym jadł, z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą przyrządziła Rebeka, matka braci bliźniaków, aby oszukać Izaaka. Aby wykonana była w Jakubie wola pragnień, uczuć i myśli - nośników informacji Izaaka, zamieszczonych w obrazie holograficznym Izaaka i w całym uniwersum holograficznym "Wtedy mu podał, a on jadł" Czyli wtedy Izaakowi - rodzaj informacji w formie energetycznej, podał z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą przyrządziła Rebeka, a Izaak - rodzaj informacji w formie energetycznej, jadł z dwóch koźląt - rodzaj informacji w formie energetycznej, smaczną potrawę, którą lubi Izaak - rodzaj informacji "Przyniósł mu też wina, o on pił" Czyli przyniósł Izaakowi też wina - rodzaj informacji w formie energetycznej bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetyczne (Rdz 1,29-30), a Izaak - rodzaj informacji pił wino - rodzaj informacji w formie energetycznej bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji. Do oddziaływań informacyjnych, rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji (Rdz 27,22-25)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,26-28

"I rzekł do niego ojciec jego Izaak: zbliż się, proszę, i pocałuj mnie, synu mój" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do niego, ojca jego Izaaka: Zbliż się proszę, i pocałuj ojca swego, synu mój. "Zbliżył się przeto i pocałował go" Czyli zbliżył się Jakub do ojca swego, aby pocałować Izaaka, ojca braci bliźniaków "A gdy poczuł woń szat jego pobłogosławił go, mówiąc: Oto woń syna mego jak woń pola, które pobłogosławił Pan" Czyli a gdy Izaak poczuł woń - nośnik informacji, szat jego - tkanych z rodzaju informacji w formie energetycznej, w które ubrała Rebeka, matka braci bliźniaków, Jakuba młodszego syna swego. Wtedy wykonał w Jakubie swoją wolę Izaak, ojciec braci bliźniaków, mówiąc: Oto woń - nośnik informacji, szat syna mego jak woń - nośnik informacji pola - rodzaj informacji w formie energetycznej. W oddziaływaniach informacyjnych pola - rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją, w którym wypełnia swoją wolę Wszechmogący Bóg "Niech ci Bóg da rosę niebios i żyzność ziemi, oraz obfitość zboża i wina" Czyli niech Jakubowi Bóg Wszechmogący da rosę niebios - rodzaj informacji w formie energetycznej i żyzność ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej, do uprawy rodzajów informacji, oraz obfitości zboża - rodzaj informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej (Rdz 1,29) i wina - rodzaj informacji w formie energetycznej bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej (Rdz.27,26-28)

Edytowane przez blessing-rene

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,29-31

"Niech ci służą ludy" Czyli niech Jakuba sługami wszystkie ludy będą."i niechaj ci pokłon oddają narody" Czyli i niech Jakubowi poddane będą wszystkie narody "Bądź panem braci twoich," Czyli Jakub ma panować nad braćmi bliźniakami, synami Noego (Rdz.5,32), od których się wywodzą wszystkie ludy i narody "a niech ci pokłon oddają synowie matki twojej" Czyli a niech Jakuba poddanymi będą synowie Rebeki, matki braci bliźniaków "Kto ciebie przeklinać będzie," Czyli kto Jakuba woli wykonywać nie będzie "niech będzie przeklęty" Czyli niech będzie przeklęty - nieświadomy oddany szatanowi, by być jego medium w negowaniu i w manipulowaniu rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Boga Wszechmogącego, za które na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje, każdy kto tak czyni "a kto tobie błogosławić będzie," Czyli a kto Jakuba wolę wykonywać będzie "niech będzie błogosławiony" Czyli niech w tym będzie wykonana wola Jakuba "A gdy Izaak skończył błogosławienie Jakuba, a Jakub tylko co odszedł od Izaaka, ojca swego," Czyli a gdy Izaak skończył mowę słów - nośniki informacji, wykonania swojej woli w Jakubie "wrócił Ezaw, brat jego z łowów" Czyli wrócił Ezaw, brat bliźniak Jakuba, z łowów. "Również on przyrządził smaczną potrawę i przyniósł ją ojcu swemu" Czyli również Ezaw przyrządził z łowów smaczną potrawę, którą lubi Izaak i przyniósł ją ojcu swemu "i rzekł do ojca: Niech wstanie ojciec mój i niech je z łowów syna swego, aby mi błogosławiła dusza twoja" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Izaaka, ojca swego: Niech wstanie ojciec mój i niech je potrawę z łowów syna swego, aby w Ezawie była wykonana wola pragnień, uczuć i myśli Izaaka, ojca braci bliźniaków (Rdz.27,29-31)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,32-35

"Wtedy rzekł do niego Izaak, ojciec jego: Kto ty jesteś ? A on odpowiedział: Jam jest syn twój, pierworodny twój, Ezaw" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do syna swego, Izaaka ojca braci bliźniaków: Kto ty jesteś ? Bo nie poznał syna swego Ezawa po głosie jego. A Ezaw syn jego odpowiedział mową słów: Jam jest syn twój, pierworodny twój Ezaw, który pierworodztwo swoje sprzedał Jakubowi za potrawę z czerwonej soczewicy - rodzaj informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej (Rdz.25,29-34)"Izaak przeląkł się ogromnie i rzekł: Któż to więc był ten, co upolował zwierzynę i przyniósł mi, i ja jadłem ze wszystkiego," Czyli Izaak, ojciec braci bliźniaków przeląkł się ogromnie i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Któż to więc był ten, którego Izaak poznał po głosie jego(Rdz.27,22)co z dwóch koźląt - rodzaju informacji przyrządziła Rebeka, matka braci bliźniaków smaczną potrawę, którą lubi Izaak - rodzaj informacji, którą przyniósł Jakub - rodzaj informacji w formie energetycznej Izaakowi, ojcu braci bliźniaków i Izaak jadł potrawę z dwóch koźląt - rodzaj informacji, i chleb - rodzaj informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej i pił wino - rodzaj informacji bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji "zanim ty przyszedłeś, i błogosławiłem go ? " Czyli Jakub był pierwszy zanim Ezaw przyszedł do Izaaka, ojca braci bliźniaków "Wobec tego on będzie błogosławiony" Czyli wobec tego w Jakubie będzie wykonana wola Izaaka "Gdy Ezaw usłyszał słowa ojca swego, podniósł głośny i pełen goryczy krzyk i rzekł do ojca: Pobłogosław także mnie, ojcze mój" Czyli gdy Ezaw usłyszał mowę słów Izaaka, ojca swego, podniósł głośną i pełną goryczy, bardzo głośną mowę słów i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik bardzo głośnej mowy słów Ezawa do Izaaka, ojca swego: Niech także twoja wola wykonana będzie we mnie, ojcze mój "A on rzekł: Brat twój przyszedł podstępnie i wziął błogosławieństwo twoje" Czyli a Izaak rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Izaaka: Brat twój bliźniak przyszedł z woli Rebeki, matki braci bliźniaków, by w Jakubie swoją wolę wykonał Izaak, ojciec braci bliźniaków (Rdz.27,32-35)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,36-38

"Wtedy rzekł: Słusznie nazwano go Jakub, podszedł mnie bowiem już dwukrotnie, wziął moje pierworodztwo, a teraz wziął moje błogosławieństwo" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezaw: Słusznie nazwano go Jakub - podchodzący (Rdz.25,26) podszedł mnie bowiem dwukrotnie, wziął moje pierworodztwo, które Ezaw sprzedał Jakubowi za potrawę z czerwonej soczewicy (Rdz.25,29-34), a teraz wziął wykonanie we mnie woli ojca mego "I rzekł jeszcze: Czy nie zachowałeś i dla mnie błogosławieństwa" Czyli i rzekł jeszcze: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Ezawa do Izaaka, ojca swego: Czy nie zachowałeś i dla mnie, wykonania we mnie swojej woli ? "A Izaak odpowiedział i rzekł do Ezawa: Oto ustanowiłem go panem nad tobą i dałem mu za sługi wszystkich pobratymców jego," Czyli Izaak odpowiedział i rzekł: nośnik mowy słów do Ezawa: Oto ustanowiłem Jakuba panem nad Ezawem i dałem mu za sługi, nieświadomych woli Boga Wszechmogącego, Ojca naszego, wszystkich pobratymców jego, z jednego rodu Jafeta (Rdz.5,32) z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz.25,12-18) i z jednego przeklętego rodu Chama (Rdz.9,25) "zapewniłem mu zboże i wino; cóż więc mogę jeszcze dla ciebie uczynić, synu mój ? " Czyli zapewniłem Jakubowi zboże - rodzaj informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej i wino - rodzaj informacji bez nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, cóż więc może być jeszcze moją wolą, by wykonana była w tobie syny mój ? " A Ezaw rzekł do ojca swego: Czy tylko jedno błogosławieństwo masz, ojcze ?" Czyli a Ezaw rzekł: nośnik mowy słów do ojca swego: Czy tylko jedno wykonanie swojej woli masz ojcze mój ?" Pobłogosław także mnie, ojcze mój ! " Czyli wykonaj swoją wolę, także we mnie, ojcze mój ! "I Ezaw zaczął głośno płakać" Czyli i Ezaw zaczął, głośne oddziaływania informacyjne - nośnik świadomości, że jest tylko jedno wykonanie woli Ojca naszego- Boga Wszechmogącego, które wykonane nie będzie w Ezawie, bracie bliźniaku Jakuba, tylko w Jakubie bracie, bliźniaku Ezawa (Rdz.27,36-38)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,39-42

"Izaak zaś, ojciec jego, odpowiedział i rzekł do niego: Oto z dala od urodzajnej ziemi będzie siedziba twoja, z dala od rosy niebieskiej z góry" Czyli Izaak natomiast ojciec Ezawa odpowiedział mową słów i rzekł do Ezawa: Oto z dala od urodzajnej ziemi - rodzaj informacji w formie energetycznej, będzie miejsce zamieszkania twojego, na pogórzu Seir (Rdz.36,8), z dala od rosy niebieskiej z góry - rodzaj informacji w formie energetycznej z nad powierzchni ziemi "Z miecza twego żyć będziesz, ale gdy wytężysz siły, zrzucisz z szyi jarzmo jego" Czyli podboje twoje będą sposobem na życie twoje, i brata bliźniaka sługą będziesz, ale gdy włożysz wysiłek i staniesz się silnym, przestaniesz być sługą brata bliźniaka "Dlatego znienawidził Ezaw Jakuba z powodu błogosławieństwa, którym go pobłogosławił ojciec," Czyli dlatego znienawidził Ezaw, brata bliźniaka, bo wykonał w Jakubie swoją wolę Izaak, ojciec braci bliźniaków "i taki powziął Ezaw zamiar: Zbliżają się dni żałoby po ojcu moim" Czyli i taki powziął Ezaw, brat bliźniak Jakuba zamiar: Zbliżają się ku końcowi dni żałoby po ojcu moim. "Wtedy zabiję brata mego Jakuba" Czyli wtedy Ezaw będzie chciał pozbawić życia Jakuba, brata bliźniaka "Rebece doniesiono słowa Ezawa, starszego jej syna" Czyli Rebece, matce braci bliźniaków doniesiono mowę słów Ezawa, starszego jej syna, brata bliźniaka Jakuba. "Wtedy ona kazała przywołać Jakuba, młodszego syna, i rzekła do niego: Brat twój, Ezaw, chce zemścić się na tobie i zabić cię, " Czyli wtedy Rebeka kazała przywołać Jakuba, brata bliźniaka Ezawa, starszego syna, i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Brat twój, Ezaw, chce zemścić się na tobie i pozbawić cię życia (Rdz.27,39-42)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 27,43-46

"Posłuchaj więc, synu mój, głosu mego, wstań i uciekaj do Haranu, do Labana, brata mego" Czyli posłuchaj więc, Jakubie synu mój, głosu mowy słów Rebeki, matki braci bliźniaków, wstań z miejsca, na którym przebywasz i uciekaj do Haranu, do Labana, brata Rebeki, córki Betuela, syna Nachora, brata Abrahama (Rdz.22,20-23) "Zamieszkaj u niego przez jakiś czas, aż przejdzie złość brata twego," Czyli zamieszkaj u Labana, brata Rebeki, syna Betuela, ojca Rebeki i Labana, przez jakiś czas, a z upływem czasu przejdzie złość Ezawa, brata bliźniaka Jakuba "a gdy przeminie gniew brata twego przeciwko tobie i zapomni o tym, coś mu uczynił, dam ci znać i sprowadzę cię stamtąd" Czyli a gdy z upływem czasu przeminie gniew Ezawa, brata bliźniaka Jakuba, przeciw Jakubowi i zapomni z upływem czasu o tym, co Ezawowi uczynił Jakub z woli Rebeki, matki braci bliźniaków, da Jakubowi znać i sprowadzi Jakuba Rebeka, od Labana brata swego "Czemu jednego dnia miałabym was obu utracić ? " Czyli czemu jednego dnia miałaby Rebeka Jakuba utracić, którego chciał pozbawić życia brat bliźniak Ezaw, i Rebeka Ezawa by utraciła, bo za pozbawienie życia Jakuba, brata bliźniaka Ezawa, pozbawiony byłby życia Ezaw, brat bliźniak Jakuba "Potem rzekła Rebeka do Izaaka: Obmierzło mi życie moje z powodu córek Chetytów" Czyli potem rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Rebeki do Izaaka: Obrzydło mi życie moje z powodu córek Chetytów, potomków Chama (Rdz.10,15) Przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium, z których Ezaw wziął sobie żony (Rdz.26,34-35), pośród których ojciec Izaaka Abraham nie chciał pochować w najlepszym z grobów Chetytów, zmarłej Sary żony swojej ( Rdz 23,6) " Jeśliby i Jakub miał pojąc za żonę którąś z córek Chetytów, mieszkających w tym kraju, to po cóż miałabym jeszcze żyć! " Czyli jeśliby i Jakub mia pojąć za żonę którąś z córek Chetytów, jak Ezaw, który pojął za żony córki Chetytów z przeklętego rodu Chama, mieszkających, w tym kraju, w którym mieszkał Izaak, syn Abrahama, po cóż Rebeka miałaby jeszcze żyć,pośród potomków Chama, przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi by być jego medium, pośród których Abraham, ojciec Izaaka, nie chciał pochować w najlepszym z grobów Chetytów, zmarłej Sary, żony swojej ( Rdz 27,43-46)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 28,1-4

"A Izaak wezwał Jakuba, pobłogosławił go i dał mu taki rozkaz: Nie bierz sobie żony spośród córek Kananejczyków," Czyli a Izaak, ojciec braci bliźniaków, wezwał Jakuba, aby wykonać w Jakubie swoją wolę, i dał Jakubowi taki rozkaz: Nie bierz sobie żony spośród córek Kananejczyków. Potomków Chama przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium (Rdz.9,25) "ale wstań, idź do Paddan - Aram, do domu Betuela, ojca matki twojej, i weź sobie stamtąd żonę spośród córek Labana, brata matki twojej" Czyli ale wstań z miejsca, na którym przebywasz, idź do Paddan - Aram, miasta - państwa, rodziny Nachora (Rdz.24,10) Brata Abrahama, potomków z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-26; 22,20-23), do rodziny Betuela, syna Nachora,i weź sobie z rodziny Betuela, ojca Rebeki i Labana, żonę spośród córek Labana, brata Rebeki, matki Jakuba "A Bóg Wszechmogący niech ci błogosławi, niech cię rozrodzi i rozmnoży, abyś stał się zgromadzeniem ludów" Czyli a Bóg Wszechmogący niech wypełnia w Jakubie swoją wolę, niech Jakub zrodzi potomków, którzy się rozmnożą, aby stało się potomstwo Jakuba, syna Izaaka, potomka Abrahama, danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.11,30; 17,19) Zgromadzeniem na jednym miejscu ziemi, jednego ludu, z jednego rodu Sema, z jednym prawem danym przez jedynego Boga Wszechmogącego, dla wszystkich ludów i narodów "Niech ci da błogosławieństwo Abrahama, tobie i potomstwu twemu po tobie," Czyli niech wypełnia w Jakubie swoją wolę Bóg Wszechmogący, którą wypełnił w Abrahamie i Izaaku, ojcu Jakuba,w potomstwie Jakuba i w potomstwie po Jakubie "abyś posiadł kraj, w którym przebywasz jako gość, a który Bóg dał Abrahamowi" Czyli aby Jakub posiadł kraj, w którym przebywa jako gość, a który cały ten kraj dał Bóg Wszechmogący Abrahamowi i potomkom Abrahama (Rdz.12,7; 13,14-17; 15,18; 17,8; 26,3; 28,13) po Abrahamie (Rdz.28,1-4)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 28,5-8

"I wyprawił Izaak Jakuba, a ten udał się do Paddan - Aram, do Labana, syna Betuela, Aramejczyka, brata Rebeki, matki Jakuba i Ezawa" Czyli wyprawił w drogę Izaak, ojciec braci bliźniaków, Jakuba, który udał się w daleką drogę do Paddan - Aram miasta - państwa potomków Nachora, brata Abrahama, ojca Izaaka do Labana, syna Betuela, nazwanego Aramejczykiem od imienia Arama, syna Kemuela, brata Betuela, ojca Rebeki, matki braci bliźniaków, Jakuba i Ezawa (Rdz.22,21) "Ezaw zaś spostrzegł, że Izaak pobłogosławił Jakuba i wyprawił go do Paddan - Aram, aby stamtąd wziął sobie żonę, "Czyli Ezaw natomiast zobaczył, że Izaak, ojciec braci bliźniaków wykonał w Jakubie swoją wolę i wyprawił Jakuba w daleką drogę do Paddan - Aram miasta potomków Nachora, brata Abrahama, ojca Izaaka, aby z potomków Nachora, brata Abrahama, ojca Izaaka z jednego rodu Sema wziął Jakub sobie żonę "i że błogosławiąc go tak mu przykazał: Nie bierz sobie żony spośród córek Kananejczyków," Czyli i że wykonując w Jakubie swoją wolę Izaak tak Jakubowi przykazał: Nie bierz sobie żony spośród córek Kananejczyków, przeklętych - nieświadomych potomków Chama (Rdz 9,25) "i że Jakub usłuchał ojca swego i matki swojej, i poszedł do Paddan - Aram " Czyli i że Jakub brat bliźniak Ezawa usłuchał mowy słów Izaaka, ojca swego i Rebeki, matki swojej, i poszedł w daleką drogę do Paddan - Aram miasta potomków Nachora, brata Abrahama, ojca Izaaka "Ezaw, widząc też, że córki Kananejczyków nie podobają się ojcu jego, Izaakowi," Czyli Ezaw widzą też, że córki Kananejczyków potomków Chama, przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium (Rdz 26,34-35) nie podobają się ojcu jego Izaakowi i matce jego Rebece (Rdz 28,5-8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 28,9-11

"poszedł do Ismaela i pojął sobie za żonę, oprócz żon, które już miał, Mahalatę, córkę Ismaela, syna Abrahama, siostrę Nebajota" Czyli i poszedł Ezaw do Ismaela potomka z dwóch rodów (Rdz.16,3),który zrodził potomków z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz.21,21) i pojął sobie za żonę oprócz żon, które już miał z jednego przeklętego rodu Chama (Rdz.26,34; 36,1-3)Mahalatę, córkę Ismaela z dwóch rodów, syna Abrahama z jednego rodu Sema, siostrę Nebajota, potomków z dwóch rodów. "Jakub zaś wyruszył z Beer - Szeby i udał się do Haranu" Czyli Jakub natomiast wyruszył z Beer - Szeby, która jest w ziemi Negeb i udał się w daleką drogę do Charanu, który jest w północnej Mezopotamii, w okolicach którego było Paddan - Aram miasto rodziny potomków Nachora, brata Abrahama, ojca Izaaka z jednego rodu Sema "A gdy przybył na pewne miejsce, zatrzymał się tam na noc, gdyż słońce zaszło" Czyli a gdy Jakub przyszedł po sześciu dniach drogi, na jedno miejsce, zatrzymał się tam na odpoczynek nocny, gdyż słońce zaszło, i zaczął się szabat - sobota dzień odpoczynku dla Jakuba od dalszej drogi do Paddan - Aram (Rdz.2,2-3) "i wziął jeden kamień z tego miejsca, podłożył go sobie pod głowę i zasnął na tym miejscu" Czyli i wziął jeden kamień - jeden rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji z tego jednego miejsca i położył kamień sobie pod głowę - ukształtowany funkcjonalnie, rodzaj informacji w formie energetycznej, dla wielu ukształtowanych funkcjonalnie, rodzajów informacji, mózgu, mowy, wzroku, słuchu i zapachu, do odbioru i przetwarzania nośników informacji z rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, i zasnął - zaprzestanie przez mózg, odbioru i przetwarzania nośników informacji, z wielu ukształtowanych funkcjonalnie, rodzajów informacji w formie energetycznej, na tym jednym miejscu (Rdz.28,9-11)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Księga Rodzaju 28,12-14

"I śniło mu się, że była ustawiona na ziemi drabina, której szczyt sięgał nieba, po niej zaś wstępowali i zstępowali aniołowie Boży" Czyli i śniło mu się - mózg Jakuba, odebrał graficzną formę informacji przesłaną przez twórczą myśl Boga Wszechmogącego. Ustawiona na ziemi - poziom najniższego wymiaru, drabina - graficzny poziom wymiarów, od ziemi - poziom najniższego wymiaru, energetyczno - informacyjnego, immanentnego poziomom wyższych wymiarów, duchowo - informacyjnych, aż do najwyższego wymiaru - źródła twórczej myśli Boga Wszechmogącego. Po drabinie - graficznym poziomie wymiarów natomiast kierując się ku górze przechodzili do poziomów wyższych wymiarów, i schodząc z wyższych wymiarów przechodzili do ziemi - poziom najniższego wymiaru, aniołowie - posłańcy Boży "A Pan stał nad nią i mówił: Jam jest Pan, Bóg Abrahama, ojca twego, i Bóg Izaaka !" Czyli a Wszechmogący Bóg stał nad wszystkimi stworzonymi wymiarami, i mówił do Jakuba: Jam jest Wszechmogący, Bóg Abrahama, ojca twego Izaaka, ojca Jakuba, w którym będzie wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący "Ziemię, na której leżysz, dam tobie i potomstwu twojemu" Czyli ziemie Kananejską, na której odpoczywał Jakub, Bóg Wszechmogący da Jakubowi, synowi Izaaka i potomstwu Jakuba po Jakubie "Potomstwo twoje będzie liczne jak proch ziemi i rozprzestrzenisz się na zachód i na wschód, i na północ, i na południe," Czyli potomstwo Jakuba będzie liczne jak proch ziemi - wirowa forma energii zamieszczonymi rodzajami informacji, i rozprzestrzeni się potomstwo Jakuba, syna Izaaka we wszystkich kierunkach ziemi, na zachód i na wschód, i na północ, i na południe ziemi Kananejskiej "i będą błogosławione w tobie i w potomstwie twoim wszystkie plemiona ziemi" Czyli i będzie w Jakubie i w potomstwie Jakuba, wypełniał swoją wolę Bóg Wszechmogący dla wszystkich plemion, ludów i narodów na ziemi (Rdz.28,12-14)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...