Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
PiterBenek

Program typu CRM do biura księgowego?

Rekomendowane odpowiedzi

Znajoma uruchamia biuro rachunkowe i będzie potrzebowała crm do zarządzania zadaniami, klientami, pracownikami itd. Takie podstaowe funkcjonalności. Jaki soft typu crm będzie dobry do tego typu rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, większość programów typu CRM charakteryzuje się bardzo podobnymi funkcjonalnościami wspomagającymi kontakty z klientem i historię tych kontaktów, sprzedaż, zamówienia, finanse, marketing, umowy, zarządzanie zadaniami pracowników.

Sprawdź sobie w pierwszej kolejności te dwa programy (jeden i drugi działają przez przeglądarkę co wg mnie jest zaletą):

 

Zurmo i Crystal CRM. Szczególne ten drugi jest w miarę intuicyjny w obłudze i konfiguracji, tu masz więcej info na jego temat: http://crystalcrm.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z BizIn i jest bardzo fajny. Działa online, także można mieć dostęp na bieżąco do wszystkich danych, nawet z podróży służbowej. Ogólnie cały system pozwala na zbieranie i analizowanie informacji związanych z naszymi klientami. Ciekawym narzędziem ułatwiającym pracę z klientem jest pasek wyszukiwania i dodawania nowego kontrahenta. Jest on dostępny w każdym miejscu systemu, w którym możemy wyszukać lub powiązać dokument do klienta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze swojego doświadczenia polecam KAMELEON.ERP. Firma WILKSOFT dostosuje ofertę do Twoich potrzeb i doradzi odpowiedni pakiet. Dbają o aktualizacje, rozszerzenia i szkolenia, więc o to nie musisz się martwić. KAMELEON.ERP nawet w najmniejszym zestawie posiada to, co przyda się przy rozwoju każdej firmy, czy to małej, czy dużej. Dzięki KAMELEON.ERP masz wszystko w jednym miejscu: bazy danych, informacje o zakupach, sprzedaży oraz finansach- wszystko w jednym miejscu! U mnie sprawdził się naprawdę rewelacyjnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w firmie szef nie dawno wprowadził nowy system ponieważ firma się rozwija i chciał mieć stabilne oprogramowanie ze sporą ilością funkcji ułatwiających życie nam pracownikom. Wybrał ofertę firmy http://www.chromecrm.com/crm/ wybór padł na nich ponieważ oferowali oprócz samego programu to pomoc techniczną i zmiany pod konkretne wytyczne.

Edytowane przez Slawkobo82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamilkos dobrze pisze, wybierz coś hostowanego z dostępem przez przeglądarkę. Ułatwisz sobie obsługę IT i zarządzanie. Oczywiście system z centralną bazą. ERP to już raczej dla dużych firm, a Piter pisze, że dopiero będą rozkręcać działalność. Po co mu od razu ERP? Szukaj rozwiązań, które będą elastyczne, żeby można było jak najlepiej dopasować do potrzeb, a jeśli Was stać - rozwiązanie dedykowane. Na chipie niedawno był artykuł o tym, jak odpowiedni dobór CRM-a wpływa na działanie całej firmy. Chodzi mi konkretnie o ten tekst http://www.chip.pl/n...ala-w-praktyce/ Przede wszystkim niezoptymalizowany system może blokować kontakt między użytkownikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w firmie szef nie dawno wprowadził nowy system ponieważ firma się rozwija i chciał mieć stabilne oprogramowanie ze sporą ilością funkcji ułatwiających życie nam pracownikom. Wybrał ofertę firmy http://www.chromecrm.com/crm/ wybór padł na nich ponieważ oferowali oprócz samego programu to pomoc techniczną i zmiany pod konkretne wytyczne.

 

Też bym zastanowił się nad ChromeCrm, bo jest tanie, można zmodyfikować idealnie pod swoje potrzeby, sama firma przeprowadza wdrożenie bardzo szybko, oferuje stawianie systemu na swoich serwerach więc nie musisz się dodatkowo bawić w jakieś ekstra hostingi więc moim zdaniem całkiem wygodne rozwiązanie, akurat dla kogoś kto prowadzi niewielką firmę i nie chce natłoku dodatkowych obowiązków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co konkretnie chcecie mieć w tym systemie? Pytanie bardziej przyszłościowe, dla firm z podobną działalnością.

Zarządzanie klientami, jakieś fakturowanie? Być może wystarczy wam darmowa Beberis Minima. Tam jest planowanie, jest korespondencja. Z tym, że w tym przypadku ta wersja programu jest przeznaczona na jedno stanowisko. W Minima masz realizowane 10 pierwszych punktów - https://bms.krakow.pl/erp-berberis/szczegolowo/funkcjonalnosci/

Potrzebujecie większych możliwości?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Darmowa wersja jest raczej pod małe działalności, w których nie magazynu, faktur, poważniejszego marketingu. Akurat przy Berberis masz tam jeszcze opcję skorzystania z dodatku w postaci apki o nazwie webbell - coś w takim stylu. Ogólnie chodzi o wsparcie sprzedaży. To ropoznaje odwiedzających tzn. podaje dokładne dane na ich temat do tego stopnia, że możecie wyciągnąć z tego np. numer telefonu i zadzwonić bezpośrednio z ofertą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zaczęliśmy testować webbell, ale jakoś zabrakło czasu, żeby to zrobić na poziomie. Prawdopodobnie teraz go wdrożymy na dłużej - mamy trochę mniej klientów, więc chcemy trenować techniki ich pozyskiwania tzn. testować ich. Przez ostatnie lata w zasadzie bazowaliśmy na poleceniach i stałych klientach, nie musieliśmy szczególnie mocno inwestować w reklamę. A jak to będzie wyglądało, to się dopiero przekonamy w najbliższym czasie, ale patrzymy na to wszystko z optymizmem. Zresztą ogólnie widzimy korzyści z używania oprogramowania Beberis, więc zakładam, że w tym przypadku będzie podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziałajcie - mocno to udoskonalili. Poziom rozpoznań na naprawdę bardzo dobrym poziomie. Co istotniejsze - to działa. Wiele razy mieliśmy do czynienia z taką sytuacją, w której klientka była w wielkim szoku - a ja przecież dopiero co byłam na waszej stronie... I bardzo chętnie wtedy wysłuchują...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o to chodzi że cały model na jakim to się opiera, wydaje się być mocno wiarygodny.

Jeśli sam się czymś zainteresowałem i ktoś mi za chwilę indywidualnie przedstawi ofertę, to będę pozytywnie zaskoczony.

Nie jest powiedziane, że oferta to było to, czego chciałem, ale być może ktoś mi przedstawi to w taki sposób, że mnie zainteresuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co kombinować - Gestor GT albo nexo z insertu. Dodatkowo warto pomyśleć o chmurze, szczególnie że ma być dla biura rachunkowego. http://insert.komako.pl/gestor.html

Edytowane przez janek-kos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe zasady działania macie opisane tutaj - https://bms.krakow.pl/webbell/zasada-dzialania/

Wiele zależy od danego przypadku, od źródeł ruchu, jaki pozyskujecie, ale w zdecydowanej większości przypadków da się go rozpoznać.

Nie powiem ci dokładnie jaki mamy poziom konwersji - ale różnice w stosunku do klasycznego telemarketingu są kolosalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiem, widziałem to. Wkrótce będę mógł napisać coś więcej o realnych wynikach zastosowania tego, ale zakładam, że powinny być one całkiem zadowalające. Zresztą - nawet jeśli niewielki procent skuteczności uda się osiągnąć to i tak przy koszcie oprogramowania zdecydowanie warto. On był jakoś uzależniony od poziomu rozpoznań, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poziom konwersji jest wysoki - w moim poście pojawiło się info dlaczego. Masz tam opłatę z góry + opłatę za rozpoznanie. I tutaj ona zależy od skuteczności. Jeśli masz jedną z wyższych wersji Berberis to z automatu pojawiają się dodatkowe opcje raportowania i konfiguracji. Ale to wszystko można przecież sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co oznacza wysoki poziom konwersji? Możesz dać przykłady, liczby? Ile udaje się wam wyciągnąć proc. z telemarketingu, a ile dzwoniąc do osób wskazanych przez webbell? Mam na myśli oczywiście to, ile procent w jednym i drugim przypadku z tych telefonów kończy się sukcesem. Wasze wyniki finansowe mnie nie interesują. To ma jeszcze jakieś dodatkowe funkcje, które mają znaczenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biuro księgowe, pewnie małych rozmiarów więc skomplikowany crm nie będzie tutaj potrzebny, ale jakiś dobry crm jest w sumie w polsce kilka firm które robi intuicyjne systemy dla małych przedsiębiorców, na przykład chrome - u mnie w firmie też działamy na ich rozwiązaniach i wszystko hula świetnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę ci podawać liczby, ale naprawdę powiedzmy, że z kilku telefonów do klientów wskazanych przez weBBell udaje się nam zawsze chociaż z jednym zrobić interes. Przy telemarketingu bywa że godzinami trudno jest znaleźć kogoś, kto się zainteresuje tematem, ale to też zależy od działalności. Istotne są również źródła pozyskiwania ruchu. Nie wszystkie odwiedziny można zidentyfikować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nieźle. Wdrażamy od kolejnego miesiąca i wtedy będziemy wiedzieli coś więcej.

Zobaczymy. Ogólnie widzę w tym potencjał, sam pomysł jest bardzo dobry - nie wpadliśmy na to wcześniej.

Zresztą - od klasycznego telemarketingu większość ludzi ucieka, nie lubi go, co innego kiedy ktoś dzwoni z czymś, co nas interesuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo duże znaczenia ma ruch jaki pozyskujecie. Pamiętajcie, że na stronę wchodzą również boty spamujące, automaty - serwis trzeba przed nimi chronić. Wynik weBbell w dużej mierze zależy właśnie od tego, skąd pozyskujecie odwiedziny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspominała o tym pani od Berberis. Ruch mamy z wyszukiwarki, z linków sponsorowanych, ewentualnie z artykułów w sieci. Ogólnie jest tego sporo. Na pewno część będzie ruchem robotów spamujących, ale to niewielki procent. Zresztą bez znaczenia, bo im niższy wskaźnik rozpoznań, tym niższa opłata. Chyba dobrze to zrozumiałem, prawda? I tak nawet przy utrzymaniu niewielkiego poziomu rozpoznań to będzie się nam opłacało. Znalazłem jeszcze w sieci kilka osób, które pisały o tym systemie. Wygląda na to, że on powinien pomagać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie da się w 100 proc. wykluczyć ruchu spamerskiego, ale to powinien być zawsze niewielki ułamek wszystkich wejść, jakie sobie wygenerujecie. Wiadomo, że najpewniejszy w każdym przypadku będzie po prostu płatny ruch.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...