Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre
pepe

Jak zarabiać na projektach graficznych?

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób mogę zarabiać na projektach graficznych?

Jestem w zasadzie amatorem, ale wydaje mi się, że mam talent.

Jak mogę legalnie zarobić? ( nie mam czasu na pracę w firmie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co dokładnie potrafisz robić? Specjalizujesz się w czymś konkretnym?[

Na grafice można zarabiać na setki sposobów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobię i grafikę na stronę i projekt na koszulkę. Projektowałem ulotki, ale wszystko głownie dla siebie, tak żeby się sprawdzić.

Dzięki za adres serwisu - spróbuję swoich sił, ale widzę, że stawki to mają, że ło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samo sobie odpowiadasz gościu. No to rób te grafiki na stronę - przecież zapotrzebowanie na takie rzeczy jest ogromne.

Zerknij np. tutaj - http://design4europe...glosowanie.html To akurat konkurs na najlepszą grafikę na koszulkę. 1500 zeta ;-)

Na samych projektach stron możesz zarobić kilka tysięcy w miesiąc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i tak, ale mega upraszczasz - gdyby tak było to każdy grafik byłby bogatym człowiekiem, a do tego "trochę" daleko ;-)

Tak czy siak - dzięki za ten link bo akurat z tego skorzystam. Po liczbie głosów widzę, że o wygraną trudno nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję podjąć wspólpracę z agencja reklamową jako podywkonawca garfiki do stron czy ulotek, jednka musisz miec najpierw co pokazać. Jezli roziwniesz sie w tej dziedzinie to napewno zarobisz. Jednka pamietaj garfia do stron to nie tylko projekt jednak jego pociecie itp,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach