Skocz do zawartości
Forum komputerowe PC Centre

sodowawoda

Użytkownicy
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi dodane przez sodowawoda


  1. Jesli to kwestia ogladania filmow czy czytania wiadomosci na necie i portali spolecznosciowych to laptop wystarczy. Jesli jednak chcesz grac albo pracowac to lepszy bedzie PC bo masz wieksze mozliwosci wymiany części a wiadomo ze do gier potrzebny jest dobry procesor, karta graficzna czy płyta główna no i wiadomo duzo RAMu. Poza tym dochodzi sprzet manualny czyli klawiatura, myszka, podkladka czy mikrofon i słuchawki. Osobiscie wole PC i jesli masz mozliwosc i duzo grasz to tez taki wybierz. Co do myszki klawiatury itd polecam fimre Genesis, nie wysokie ceny a bardzo dobra jakosc


  2. To juz chyba zalezy od tego co podoba sie im a nie nam :) Kazdy ma inny gust.. moi rodzice po remoncie czesc mebli kupili nowych a czesc odrestaurowali. Np stara komoda po mojej prababci ktora stala w piwnicy, teraz pomalowana bejcą do drewna luxdecor jest ozdobą głównego salonu :)


  3. Nie zgodze sie ze najlepszym prezentem beda zabiegi kosmetyczne. Ja jestem kobietą i nie cieszylabym sie z czegos takiego, zdecydowanie bardziej wole bizuterie. Dla kobiety bizuteria to zawsze strzał w dziesiątke :) Polecam kolczyki na prezent z kruka https://wkruk.pl/bizuteria/kolczyki Eleganckie, gustowne i dobrze wykonane a do tego duzy wybor i niskie ceny. Sama lubie tez sklep i mam kilka rzeczy wiec wiem ze jakosc jest bardzo dobra no i pasuja do wszystkiego


  4. Tez mim to chodzilo po glowie swego czasu ale maz wybil mi to z glowy i w zamian za to dostalam piekne meble ogrodowe na lato :D Pomalowane impregnatem do drewnqa garden luxdecor maja piekny polysk i sa pozabezpieczane przed warunkami atmosferycznymi :D Porozmawiaj z zona moze tez sie zgodzi na taka zmiane

    • Like 1

  5. Jesli nie chcesz to nie zmuszaj sie na siłę bo ani zabawki ani inne rzeczy nie przelamia twojego strachu... zacisniesz się, bedziesz czuć ból i odrazu sie zniechecisz. Jesli partner potrzebuje innych bodzcow bo seks klasyczny to za malo to pomyslcie o jakis przebraniach, innych pozycjach itd. Ja od czasu stosowania tabletek antykoncepcyjnych vines i odstawieniu prezerwatym bardziej otworzylam sie na nowe doznania i oboje z mezem jestesmy zadowoleni

    • Upvote 1

  6. Tak jak pisza dziewczyny wyzej wiele zalezy od organizmu. Moje okresy za mlodu to byly takie: poprzedzalo je 4/5 dni wczesniej dokuczliwe pms, potem bolesny okres i obfite krwawienia, w sumie trwal okolo 7/8 dni. Wtedy myslalam ze to normalne i ze zawsze bede tak cierpiec. Potem urodzilam dziecko i troche sie unormowalo (ale niewiele), gdy skonczylam karmic poszlam do lekarza a ten mnie uswiadomil ze powinnam wyregulowac hormony i brac tabletki anty. Zaproponowal vines, poczytalam troche o nich i zdecydowalam sie sprobowac. Teraz pms nie mam, okres jest bezbolesny trwa 3 dni a ja czuje sie wspaniale

    • Upvote 1

  7. natkawal zgadzam sie ale nie każdy problem wymaga konsultacji z lekarzem.. ja chodzilam do dermatologa jak mialam problem z trądzikiem ale gdy kilka lat pozniej mialam problemy z suchą podrażnioną skórą to najpierw zaczelam od nawilzajacego kremu który poleciła mi koleżanka (https://www.cetaphil.pl/113/cetaphil-da-ultra/) i on okazał sie skuteczny :) gdyby nie dal rady to pewnie udalabym sie w koncu do lekarza.. ale na szczescie nie musze :D


  8. Mnie jakiś czas temu koleżanka powiedziala o kremie z firmy cetaphil, dokladnie ten https://www.cetaphil...l-da-ultra/ bo mialam probelmy z suchą skórą.. A ten krem dzieki olejkom z orzechów makadamia i maśle shea łagodzi podrażnienia i super nawilża a przy tym nie zostawia lepkiej skóry bo szybko sie wchłania. Spasował mi idealnie i używam go cały czas a stan mojej skóry juz znacząco się poprawił

×
×
  • Dodaj nową pozycję...