Skocz do zawartości






Zdjęcie - - - - -

Linksys CIT300 - problemy nieskończone



Kupiony niedawno telefon dedykowany do użycia z usługą Skype/SkypeOut/SkypeIn sprawia mi same kłopoty. Linksys CIT300 doczekał się swojej premiery stosunkowo niedawno, przygotowany byłem więc na starcie z problemami wieku dziecięcego. Te zaatakowały mnie już na samym początku – do pamięci można wpisywać kontakty, ale ich opis nie może przekraczać 10 znaków. Niemożliwością jest więc wpisanie osoby wraz z jej imieniem i nazwiskiem. Wydaje mi się, że to kwestia oprogramowania, czekam więc na nowy firmware.

Przy reszcie problemów jest to jednak pikuś. Telefon lubi zrywać połączenie ze Skypem, początkowo na wyświetlaczu widziałem radę „Check USB Connection” (stacja nadająca jest podłączona do komputera za pomocą interfejsu USB). Przyzwyczajony do sprawnej obsługi klienta firm komputerowych w Kanadzie od razu znalazłem adres emailowy do helpdeska Linksysa i opisałem problem. Oto jaką odpowiedź dostałem po dwóch dniach roboczych:

Dear Valued Linksys Customer,

Thank you for contacting Linksys® Technical Support. My name is Jamie and I will be assisting you with your concern.

I understand that you are having connection problems with your CIT300 phone.

We apologize for the inconvenience this has caused you.

Let us verify if the device is defective or it could just be a USB connection problem. Please try uninstalling and then reinstalling the device using updated drivers from our download site: http://www.linksys.com/downloads. Make sure as well that you have disabled all security settings, firewalls, anti-virus on your PC and that you are logged in as administrator.

Try using a different USB port on your PC or installing the device on another PC and check if the problem still occurs.

Powiem krótko: pełen profesjonalizm.

Nadajnik podłączyłem więc do innego komputera, zainstalowałem sterowniki ściągnięte ze strony producenta. Problem zniknął, na chwilę. Telefon czasem ze Skypem się łączy, ale często połaczenie się zrywa. Teraz na wyświetlaczu widzę za to informację: „Check PC application”. Przeinstalowałem Skype, nic to nie dało. Znów z pomocą uderzyłem do Linksysa.

Dear Derek,


We have forwarded your concern to the appropriate department and we will get back to you as soon as we get results regarding your concerns.

Thank you for your continued patience.


Sincerely,


Na odpowiedź czekam już 3 dzień roboczy. Jeżeli nic nie wskurają, to telefon po prostu oddam do sklepu. Z tym na szczęście w Kanadzie nie ma problemu.



O mnie:

Taki sobie ja.

Albumy mojej galerii

Losowe zdjęcie z albumu

PGA 2007