Skocz do zawartości

Remont ogrodu

• Please log in to reply
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rosa65

rosa65

Coś tam ogarniam...

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 65 postów

Napisano 16 kwiecień 2018, 11:31

Dzień dobry, Piszę do was z dość specyficznym pytaniem. Mianowicie chodzi o to, że małżonka prosiła mnie abym zbudował jej koło domu ogród zimowy, teraz pytanie jakie są ceny ogrodu zimowego? Jestem całkowitym laikiem jeśli idzie o takie rzeczy i nie mam żadnej wiedzy ani umiejętności budowlanych. Dlatego potrzebuję dowiedzieć się ile to może kosztować. Będę musiał również wynająć jakąś firmę do wykonania tego projektu. Małżonka bardzo mnie prosiła o to więc chciałbym sprawić jej miłą przyjemność. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Jeśli ktokolwiek kojarzy markę, która robi profesjonalnie takie rzeczy, to będę również wdzięczny za informację.

#2 sodowawoda

sodowawoda

Jestem tu nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 29 maj 2018, 15:51

Tez mim to chodzilo po glowie swego czasu ale maz wybil mi to z glowy i w zamian za to dostalam piekne meble ogrodowe na lato :D Pomalowane impregnatem do drewnqa garden luxdecor maja piekny polysk i sa pozabezpieczane przed warunkami atmosferycznymi :D Porozmawiaj z zona moze tez sie zgodzi na taka zmiane

#3 nielubiezimy

nielubiezimy

Coś tam ogarniam...

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 79 postów

Napisano 20 czerwiec 2018, 03:57

Nie wiem czy w naszym klimacie opłaca się budować coś takiego jak ogród zimowy, chociaż może wyglądałoby to ciekawie. Ja mam wystarczająco dużo pracy z normalnym ogrodem żeby jeszcze myśleć o zimowym. W najbliższym czasie muszę na przykład zamontować obrzeża trawnikowe bo mam trochę problem z trawą rozrastającą się na części ogrodu z roślinami ozdobnymi.

Użytkownik nielubiezimy edytował ten post 20 czerwiec 2018, 03:58

#4 Lentri40

Lentri40

Jestem tu nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 czerwiec 2018, 14:37