Skocz do zawartości

Pierwsze konto w banku

• Please log in to reply
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Elion

Elion

Coś tam ogarniam...

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 141 postów

Napisano 28 czerwiec 2016, 08:40

zacząłem pierwszą pracę. Jestem po studiach, mam 22 lata. Muszę założyć konto jednak nie wiem w jakim banku, moze ktos z Was poleci mi jakis najlepszy?

#2 Starek

Starek

Coś tam ogarniam...

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisano 28 czerwiec 2016, 11:48

Obecnie coraz trudniej jest znaleźć dobre konto. Sam jakiś czas temu uciekałem z banku pekao sa bo dali mi tam jakieś szalone opłaty na koncie. W koncu zdecydowałem sie na smart bank. Dobre konto . Nie ma tam żadnych opłat. Na początku nie mogłem przystosować się do interfejsu bo byłem przyzwyczajony dotego z banku pekao. Jednakże jest to raczej kwestia przyzwyczajenia.  Całkiem niezłe jest jeszcze izzykonto w mbankku aczkolwiek raczej nie jest dla Ciebie bo jest dla młodszych.
Zerknij sobie na stronę:
http://konto-w-banku...-zwracac-uwage/ - jest tutaj artykuł o tym na co zwrócić uwagę i gdzie założyć konto.

#3 NaczelnyTechnik

NaczelnyTechnik

Jestem tu nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 29 czerwiec 2016, 09:41

Popieram przedmówcę

#4 bony00

bony00

Coś tam ogarniam...

• Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 188 postów

Napisano 2 listopad 2016, 06:42

Co ciekawe to w ostatanich dniach Smart bank zmienił sie na nest bank. Czy ktoś orientuje sie z czego wynika ta zmiana? Ktoś ich kupił?

Co do rankingu to na tej stronie jest najlepsze codziennie aktualizowane porównanie kont tak więć będziecie wiedzieli co czytacie:
postawnaswoim.pl

Dobre oferty mają:
Ing bank śląski\
wspomniany nest bank
Millenium bank ( konto 360 ze zwrotem kasy za płatności blikiem = naprawdę fajna opcja).

#5 NotebookBear

NotebookBear

Jestem tu nowy

• Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 25 maj 2017, 22:20