Skocz do zawartości


Program typu CRM do biura księgowego?


  • Please log in to reply
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 PiterBenek

PiterBenek

    Coś tam ogarniam...

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 87 postów

Napisano 1 styczeń 2015, 17:52

Znajoma uruchamia biuro rachunkowe i będzie potrzebowała crm do zarządzania zadaniami, klientami, pracownikami itd. Takie podstaowe funkcjonalności. Jaki soft typu crm będzie dobry do tego typu rzeczy?

#2 Kamilkos

Kamilkos

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 42 postów

Napisano 3 styczeń 2015, 11:22

Wiesz, większość programów typu CRM charakteryzuje się bardzo podobnymi funkcjonalnościami wspomagającymi kontakty z klientem i historię tych kontaktów, sprzedaż, zamówienia, finanse, marketing, umowy, zarządzanie zadaniami pracowników.
Sprawdź sobie w pierwszej kolejności te dwa programy (jeden i drugi działają przez przeglądarkę co wg mnie jest zaletą):

Zurmo i Crystal CRM. Szczególne ten drugi jest w miarę intuicyjny w obłudze i konfiguracji, tu masz więcej info na jego temat: http://crystalcrm.pl/

#3 urszulkaa

urszulkaa

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 6 luty 2015, 12:42

Wydaje mi się, że to www.lefthand.pl/oprogramowanie-dla-biur-rachunkowych jest teraz całkiem często instalowane...poza tym bardzo łatwo się nim obsługuje.

#4 tabasco

tabasco

    Coś tam ogarniam...

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 71 postów

Napisano 3 marzec 2015, 14:27

Ja korzystam z BizIn i jest bardzo fajny. Działa online, także można mieć dostęp na bieżąco do wszystkich danych, nawet z podróży służbowej. Ogólnie cały system pozwala na zbieranie i analizowanie informacji związanych z naszymi klientami. Ciekawym narzędziem ułatwiającym pracę z klientem jest pasek wyszukiwania i dodawania nowego kontrahenta. Jest on dostępny w każdym miejscu systemu, w którym możemy wyszukać lub powiązać dokument do klienta.

#5 MichalRabus

MichalRabus

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 4 październik 2015, 09:18

Ze swojego doświadczenia polecam KAMELEON.ERP. Firma WILKSOFT dostosuje ofertę do Twoich potrzeb i doradzi odpowiedni pakiet. Dbają o aktualizacje, rozszerzenia i szkolenia, więc o to nie musisz się martwić. KAMELEON.ERP nawet w najmniejszym zestawie posiada to, co przyda się przy rozwoju każdej firmy, czy to małej, czy dużej. Dzięki KAMELEON.ERP masz wszystko w jednym miejscu: bazy danych, informacje o zakupach, sprzedaży oraz finansach- wszystko w jednym miejscu! U mnie sprawdził się naprawdę rewelacyjnie.

#6 Slawkobo82

Slawkobo82

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 14 grudzień 2015, 22:24

u mnie w firmie szef nie dawno wprowadził nowy system ponieważ firma się rozwija i chciał mieć stabilne oprogramowanie ze sporą ilością funkcji ułatwiających życie nam pracownikom. Wybrał ofertę firmy http://www.chromecrm.com/crm/ wybór padł na nich ponieważ oferowali oprócz samego programu to pomoc techniczną i zmiany pod konkretne wytyczne.

Użytkownik Slawkobo82 edytował ten post 24 listopad 2016, 12:46


#7 toreava

toreava

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć: Mężczyzna

Napisano 10 luty 2016, 01:43

A nie lepiej coś klasy ERP? Np. Comarch Optima dla biur rachunkowych. Zobacz na http://infortes.pl/o...-optima-dla-br/ co ma jeszcze oprócz modułu CRM. Świat idzie do przodu Dołączona grafika

#8 Albin89

Albin89

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 16 lipiec 2016, 12:13

Kamilkos dobrze pisze, wybierz coś hostowanego z dostępem przez przeglądarkę. Ułatwisz sobie obsługę IT i zarządzanie. Oczywiście system z centralną bazą. ERP to już raczej dla dużych firm, a Piter pisze, że dopiero będą rozkręcać działalność. Po co mu od razu ERP? Szukaj rozwiązań, które będą elastyczne, żeby można było jak najlepiej dopasować do potrzeb, a jeśli Was stać - rozwiązanie dedykowane. Na chipie niedawno był artykuł o tym, jak odpowiedni dobór CRM-a wpływa na działanie całej firmy. Chodzi mi konkretnie o ten tekst http://www.chip.pl/n...ala-w-praktyce/ Przede wszystkim niezoptymalizowany system może blokować kontakt między użytkownikami.

#9 bellagio

bellagio

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 24 listopad 2016, 23:09

Wyświetl postUżytkownik Slawkobo82 dnia 14 grudzień 2015, 22:24 napisał

u mnie w firmie szef nie dawno wprowadził nowy system ponieważ firma się rozwija i chciał mieć stabilne oprogramowanie ze sporą ilością funkcji ułatwiających życie nam pracownikom. Wybrał ofertę firmy http://www.chromecrm.com/crm/ wybór padł na nich ponieważ oferowali oprócz samego programu to pomoc techniczną i zmiany pod konkretne wytyczne.

Też bym zastanowił się nad ChromeCrm, bo jest tanie, można zmodyfikować idealnie pod swoje potrzeby,  sama firma przeprowadza wdrożenie bardzo szybko, oferuje stawianie systemu na swoich serwerach więc nie musisz się dodatkowo bawić w jakieś ekstra hostingi więc moim zdaniem całkiem wygodne rozwiązanie, akurat dla kogoś kto prowadzi niewielką firmę i nie chce natłoku dodatkowych obowiązków

#10 pepe

pepe

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 298 postów

Napisano 9 luty 2017, 07:37

Ale co konkretnie chcecie mieć w tym systemie? Pytanie bardziej przyszłościowe, dla firm z podobną działalnością.
Zarządzanie klientami, jakieś fakturowanie? Być może wystarczy wam darmowa Beberis Minima. Tam jest planowanie, jest korespondencja. Z tym, że w tym przypadku ta wersja programu jest przeznaczona na jedno stanowisko. W Minima masz realizowane 10 pierwszych punktów - https://bms.krakow.p...unkcjonalnosci/
Potrzebujecie większych możliwości?

#11 typka7

typka7

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 13 luty 2017, 22:08

Darmowa wersja jest raczej pod małe działalności, w których nie magazynu, faktur, poważniejszego marketingu. Akurat przy Berberis masz tam jeszcze opcję skorzystania z dodatku w postaci apki o nazwie webbell - coś w takim stylu. Ogólnie chodzi o wsparcie sprzedaży. To ropoznaje odwiedzających tzn. podaje dokładne dane na ich temat do tego stopnia, że możecie wyciągnąć z tego np. numer telefonu i zadzwonić bezpośrednio z ofertą.

#12 pepe

pepe

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 298 postów

Napisano 14 luty 2017, 07:30

Kiedyś zaczęliśmy testować webbell, ale jakoś zabrakło czasu, żeby to zrobić na poziomie. Prawdopodobnie teraz go wdrożymy na dłużej - mamy trochę mniej klientów, więc chcemy trenować techniki ich pozyskiwania tzn. testować ich. Przez ostatnie lata  w zasadzie bazowaliśmy na poleceniach i stałych klientach, nie musieliśmy szczególnie mocno inwestować w reklamę. A jak to będzie wyglądało, to się dopiero przekonamy w najbliższym czasie, ale patrzymy na to wszystko z optymizmem. Zresztą ogólnie widzimy korzyści z używania oprogramowania Beberis, więc zakładam, że w tym przypadku będzie podobnie.

#13 typka7

typka7

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 15 luty 2017, 18:55

Podziałajcie - mocno to udoskonalili. Poziom rozpoznań na naprawdę bardzo dobrym poziomie. Co istotniejsze - to działa. Wiele razy mieliśmy do czynienia z taką sytuacją, w której klientka była w wielkim szoku - a ja przecież dopiero co byłam na waszej stronie... I bardzo chętnie wtedy wysłuchują...

#14 pepe

pepe

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 298 postów

Napisano 16 luty 2017, 07:37

Właśnie o to chodzi że cały model na jakim to się opiera, wydaje się być mocno wiarygodny.
Jeśli sam się czymś zainteresowałem i ktoś mi za chwilę indywidualnie przedstawi ofertę, to będę pozytywnie zaskoczony.
Nie jest powiedziane, że oferta to było to, czego chciałem, ale być może ktoś mi przedstawi to w taki sposób, że mnie zainteresuje.

#15 janek-kos

janek-kos

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rewal

Napisano 17 luty 2017, 12:59

Nie ma co kombinować - Gestor GT albo nexo z insertu. Dodatkowo warto pomyśleć o chmurze, szczególnie że ma być dla biura rachunkowego. http://insert.komako.pl/gestor.html

Użytkownik janek-kos edytował ten post 17 luty 2017, 12:59


#16 typka7

typka7

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 18 luty 2017, 16:40

Całe zasady działania macie opisane tutaj - https://bms.krakow.p...sada-dzialania/
Wiele zależy od danego przypadku, od źródeł ruchu, jaki pozyskujecie, ale w zdecydowanej większości przypadków da się go rozpoznać.
Nie powiem ci dokładnie jaki mamy poziom konwersji - ale różnice w stosunku do klasycznego telemarketingu są kolosalne.

#17 pepe

pepe

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 298 postów

Napisano 20 luty 2017, 07:35

Tak, wiem, widziałem to. Wkrótce będę mógł napisać coś więcej o realnych wynikach zastosowania tego, ale zakładam, że powinny być one całkiem zadowalające. Zresztą - nawet jeśli niewielki procent skuteczności uda się osiągnąć to i tak przy koszcie oprogramowania zdecydowanie warto. On był jakoś uzależniony od poziomu rozpoznań, prawda?

#18 typka7

typka7

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 22 luty 2017, 16:53

Poziom konwersji jest wysoki - w moim poście pojawiło się info dlaczego. Masz tam opłatę z góry + opłatę za rozpoznanie. I tutaj ona zależy od skuteczności. Jeśli masz jedną z wyższych wersji Berberis to z automatu pojawiają się dodatkowe opcje raportowania i konfiguracji. Ale to wszystko można przecież sprawdzić.

#19 pepe

pepe

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 298 postów

Napisano 23 luty 2017, 07:35

Ale co oznacza wysoki poziom konwersji? Możesz dać przykłady, liczby? Ile udaje się wam wyciągnąć proc. z telemarketingu, a ile dzwoniąc do osób wskazanych przez webbell? Mam na myśli oczywiście to, ile procent w jednym i drugim przypadku z tych telefonów kończy się sukcesem. Wasze wyniki finansowe mnie nie interesują. To ma jeszcze jakieś dodatkowe funkcje, które mają znaczenie?

#20 osiek

osiek

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 luty 2017, 23:55

biuro księgowe, pewnie małych rozmiarów więc skomplikowany crm nie będzie tutaj potrzebny, ale jakiś dobry crm jest w sumie w polsce kilka firm które robi intuicyjne systemy dla małych przedsiębiorców, na przykład chrome - u mnie w firmie też działamy na ich rozwiązaniach i wszystko hula świetnie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych