Skocz do zawartości


NewsRoom - co nowego i ciekawego ma wyjść?


  • Please log in to reply
140 odpowiedzi w tym temacie

#1 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 25 maj 2004, 21:13

Postanowiłem założyć temat gdzie bedziemy pisać o ciekawych wydarzeniach z świata gier....także zapraszam do pisania postów  


GTR
CYTAT
Firma SimBin Development Team zapowiedziała stworzenie na Peceta dość interesująej ściganki zatytułowanej GTR. Tytuł ten posiadać ma oficjalną licencję FIA.  
Znajdziemy w niej 56 samochodów, a także rzeczywiste trasy, odwzorowane z najwyższą dokładnością dzięki używaniu danych z systemów GPS. Również fizyka ma być niezwykle rzeczywista, bowiem oparta będzie na danych telemetrycznych wziętych od oficjalnych teamów FIA.  
GTR trafi na sklepowe półki w połowie przyszłego roku  
Twórcy GTR: Ultimate Racing Game nastawiają się na rozgrywkę sieciową


Richard Burns Rally
CYTAT
SCI Entertainment ogłosiło przybliżoną datę wydania nowego symulatora rajdów Richard Burns Rally. Premiera gry w wersji PC, PS2, Xbox odbędzie się w pierwszych miesiącach 2004 roku. Główne postacie w grze to Richard Burns, obecnie czołowy brytyjski kierowca rajdowy i jego pilot - Robert Reid. Zanim ruszymy na trasy rajdów, czeka nas trening w Forest Experience Rally School w ciężkich warunkach północnej Walii. To tu Richard Burns udzieli nam cennych wskazówek, które przydadzą się podczas późniejszych rajdów.  

Symulator Richard Burns Rally oferować będzie oficjalne trasy rajdowe z różnych stron świata, kilka urozmaiconych trybów rozgrywki dla pojedynczego i wielu graczy oraz licencjonowane samochody, jak: Peugeot 206, Citroen Xsara TX czy Subaru Impreza 2003. Zadbano o dopracowaną sztuczną inteligencję przeciwników, żywiołowo reagującą publiczność, która w razie kraksy może udzielić pomocy, czy nawet możliwość udziału helikoptera w akcjach ratunkowych.  

Autorzy gry stawiają przede wszystkim na realizm. Dynamiczne efekty specjalne, zmienne warunki pogodowe wpływające na jazdę, rzeczywisty park serwisowy dokonujący napraw to już tylko podstawa dla dobrego symulatora rajdów. Twórcy poszli o krok dalej. Ich celem jest stworzenie dokładnie odwzorowanego modelu zachowania samochodu, jaki kiedykolwiek został wymyślony. Taki samochód posiadał będzie w pełni trójwymiarowy system reakcji zawieszenia na nawierzchnię, uwzględniający: doły, kamienie, kałuże i koleiny. Nowością będzie także system trzech aktywnych dyferencjałów, których reakcja zależeć będzie od przyśpieszenia, hamowania i prędkości. Wpływ na zachowanie auta i kierowanie samochodem będą miały aktywne systemy: hamulcowy i chłodzenia, turbosprężarka oraz model procesu spalania w silniku. To właśnie dzięki tym elementom nasz samochód będzie zachowywał się dokładnie jak rajdowe modele, a my poczujemy się jak prawdziwi rajdowcy.  

W Richard Burns Rally, by zwyciężyć w mistrzostwach, trzeba będzie wykazać się znajomością i zastosowaniem taktyki, inteligencją, przezornością i wytrwałością. I oczywiście tym, co każdy kierowca rajdowy ma w genach - szybkość reakcji, odwaga, ryzyko.


Serious Sam 2

CYTAT
Croteam w swym ostatnim cotygodniowym raporcie podał nieco informacji dotyczących prac nad grą Serious Sam 2. Na razie prace są w toku, zaś programista Dean Sekulic potwierdził iż dodano efekt Bloom, a także w pełni funkcjonalny Serious Particle Editor, stworzony przez Davora Hunski'ego oraz Kresimira Prcela.  
W raporcie można też przeczytać, iż gra ukaże się na rynku w tym roku, lecz nie wiadomo dokładnie kiedy. Powiedziano tylko, że mniej więcej w tym samym czasie co Doom 3 oraz Half Life 2.


Exarch

CYTAT
Oficjalna strona gry Exarch (znanej również jako Trade Wars: Dark Millennium) została zaktualizowana o nowe screeny. Produkt o którym mowa należy do gatunku MMORPG, a pracuje nad nim Realm Interactive. Gra wydana zostanie pod koniec tego roku. Zainteresowanych nowymi screenami zapraszam do naszej galerii.


Colin McRae Rally 2005


CYTAT
Gracze od jakiegoś czasu narzekali na serię Colin McRae Rally. Trzecia część gry nie przypadła wielu do gustu, dlatego właśnie Codemasters w części czwartej starał się poprawić wszelkie niedoskonałości. W pewnym stopniu udało się to, lecz nie do końca.  
Według developera Colin McRae Rally 2005, zaprezentowany na minionych targach, będzie jeszcze lepszy. Co prawda szkielet gry pozostanie bez zmian, ale znaczącej poprawie ulegnie sterowanie pojazdem, które teraz zależeć ma od umiejętności graczy. Jeśli więc ten kto zasiądzie do nowego Colina będzie słabym kierowcą, to gra wiele mu wybaczy.  
Nowością będzie tryb online w wersji na Xbox'a, który pozwoli na zabawę dla ośmiu graczy poprzez Xbox Live. Nie zapomniano także o rozrywce wieloosobowej dla osób nie posiadających dostępu do sieci. Colin 5 pozwoli na zmierzenie się nawet czterem osobom na jednej konsoli


Osobiście uważam że Codemasters znowu przesadza.....ale zobaczymy jak będzie żeby tylko nie powstał taki kit jak Colin 3.

Battlefield 2

CYTAT
Electronic Arts zaprezentował na tegorocznych targach E3 sequel gry Battlefield. Jej akcja będzie teraz mieć miejsce w nieco czasach nieco bliższych nam, niż poprzednia część. Walki toczyć się mają zarówno na otwartych przestrzeniach, jak i w dżungli, a także pośród zabudowań miejskich.  
Dopracowana zostanie grafika, a modele postaci będą posiadać wygląd w zależności od pełnionej funkcji i tak medyk będzie miał apteczkę, dzięki której z daleka można rozpoznać z kim mamy do czynienia. Kolejną zmianą ma być logo gracza wyświetlane na boku pojazdu, który obejmie w posiadanie. Ma to być pomocne podczas walk klanowych.  
Zwiększona zostanie możliwość penetracji przeszkód przez pociski. Teraz przez cieńsze materiały nasze kule będą po prostu przenikać, tak więc ściany baraków mogą już nie być wystarczającą osłoną przed ostrzałem wroga. Zmiany zajdą również w kwestii amunicji, głównie w czołgach, dojdzie bowiem amunicja reagująca na ciepło. Jeśli więc utrzymamy przez chwilę jakiś gorący obiekt w celowniku, to pocisk sam odnajdzie cel.  
Wzrośnie też liczba graczy mogąca jednocześnie walczyć na danej mapie. W pierwszej części gry był limit do 64 osób, natomiast w Battlefield 2 limit ten zostanie zwiększony do 100 osób. Ponadto gracze będą nagradzani za dobre wywiązywanie się ze swej roli i tak np. medyk będzie szybciej leczył, a inne rodzaje jednostek mogą np. zdobyć większą ilość amunicji.


#2 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 25 maj 2004, 21:17

Championship Manager 5

CYTAT
Mervyn Day, będzie konsultantem przy najnowszej produkcji firmy Eidos, grze Championship Manager 5. Tytuł ten będzie pierwszym managerem piłki nożnej, tworzonym przez Beautiful Game Studios, nowego developera.  
Day przed swą karierą trenera, grał w kilku angielskich klubach, a od 1998 roku jest prawą ręką Alan'a Curbishley'a z Charlton Atlethic. Mervyn ma już ugruntowaną pozycję na świecie i uważany jest za jednego z lepszych trenerów.  
Championship Manager 5 ukaże się na europejskim rynku pod koniec tego roku.


American McGee's Oz

CYTAT
Firma pana Americana McGee, Carbon 6, zajęta jest tworzeniem gry nawiązującej do następnej bajki dla dzieci - Czarnoksiężnika z krainy Oz. Gra, zatytułowana American McGee's Oz, będzie prequelem wydarzeń książkowych, w którym, zdaniem autorów, nie będziemy narzekać na nudę. Wydanie Oz planowane jest na rok 2004, zaś gra pojawi się tylko na PC oraz Xboxa



American Conquest: Odwet



CYTAT
Cenega Poland informuje, iż już jutro do sklepów na terenie całego kraju trafi oficjalny dodatek do doskonałej strategii firmy CDV - American Conquest. Odwet to zupełnie nowe opcje rozgrywki dla wszystkich wytrawnych dowódców, dodatkowe nacje oraz jednostki. Co więcej, w Odwet można grać bez konieczności posiadania oryginalnego American Conquest, a całość, opracowana w profesjonalnej, polskiej wersji językowej dostępna jest w okazyjnej cenie 89,90 złotych.  

American Conquest: Odwet to doskonały pakiet dla wszystkich fanów oryginalnej strategii GSC, ale i dla wszystkich fanów RTSów. W grze znajdziemy zupełnie nowy tryb bitewny oraz pięć nowych nacji. Odwet to również dziesięć map dla trybu pojedynczego i wieloosobowego, 50 nowych jednostek i w sumie 25 misji w ośmiu kampaniach. Ruszaj do boju na kontynencie amerykańskim


Wiedźmin

CYTAT
Podczas tegorocznych targów E3 na stoisku BioWare, na zamkniętych pokazach po raz pierwszy została zaprezentowana gra Wiedźmin. Mamy ogromną przyjemność poinformować, że zaprezentowane na stoisku firmy BioWare demo wywołało mnóstwo bardzo pozytywnych komentarzy wśród przedstawicieli światowych mediów! Opinie te znalazły swój wyraz w licznych entuzjastycznych zapowiedziach, które pojawiły się w najważniejszych serwisach internetowych poświęconych grom.  

W serwisie GameSpy możemy przeczytać: "CD Projekt prezentuje Wiedźmina w rogu stoiska BioWare na E3. Gra jest mniej niż w połowie ukończona, ale i tak wygląda imponująco." RPGamer napisał: "Wiedźmin wygląda niesamowicie. Wymodelowany na szkielecie silnika z Neverwinter Nights (Aurora) i tworzony przez zespół 15 osób Wiedźmin nabiera kształtów obiecującego tytułu." Z kolei serwis IGN określił grę Wiedźmin, jako prawdziwą niespodziankę targów E3! Media zagraniczne nie mają też wątpliwości, co do przyszłości polskiej produkcji. Jak napisał serwis HomeLAN: "W chwili obecnej gra nie posiada jeszcze wydawcy, jednakże bazując na tym co widzieliśmy, nie sądzimy, że CD Projekt będzie miał problem ze znalezieniem takowego."  

Informacje o grze: Wiedźmin to gra z gatunku action-RPG tworzona przez zespół CD Projekt RED Studio. Tytuł łączy w sobie dynamiczne, spektakularne sekwencje akcji oraz intrygującą i rozbudowaną fabułę. Gra umiejscowiona jest w świecie wykreowanym przez jednego z najsłynniejszych współczesnych pisarzy polskich - Andrzeja Sapkowskiego. Wiedźmin tworzony jest w oparciu o zmodyfikowany i ulepszony silnik Aurora, dobrze znany z gry Neverwinter Nigths. Więcej informacji będzie można znaleźć na stronie , której oficjalne otwarcie zapowiedziano na 28 maja.


Przygody Jackie Chan'a

CYTAT
Jackie Chan to jeden z najlepszych azjatyckich aktorów kina akcji. Filmy z jego udziałem zawsze są niezwykle efektowne i pełne humoru. Aktor ten firmuje jednak swym nazwiskiem i wizerunkiem kreskówkę zatytułowaną Jackie Chan Adventures.  
Firma Atomic Planet postanowiła pod komendą Sony zrobić grę Jackie Chan Adventures, opartą na wspomnianej kreskówce. Tytuł ten charakteryzować się ma grafiką cel-shaded, a także mnóstwem pojedynków staczanych przez głównego bohatera. By urozmaicić zabawę, autorzy umieszczą w niej także szereg minigier współpracujących z kamerką EyeToy.  
Premierę ustalono na drugą połowę roku.


NFS : Underground 2

CYTAT
A jednak stalo sie, po rewelacyjnym UNDERGROUND którego sprzedano ponad 5 milionach kopi trwaja prace nad 2 czescia gry. 2 czesc bedzie bardziej rozbudowana pod wzgledem mozliwosci tuningowych naszego wozu, byc moze bedzie mozna zmieniac parametry silnika itp. - czy bedzie to dobry pomysl? - zobaczymy, takze otrzymamy olbrzymie miasto podzielone na 5 dzielnic. Takze ujecia kamer beda zmienione, prawdopodobnie bedzie mozliwosc kierowania z wnetrza auta!!. Wyscigi beda jeszcze bardziej realistyczne i emocjonujace, takze uczucie predkosci (w pierwszej czesci bylo niesamowite) ma byc jeszcze wieksze.  
W grze znajda sie równiez nowe tryby gry, bedziemy mieli do dyspozycji wiecej czesci tuningowych do ponad 30! licencjonowanych wozów! i teraz najlepsze!  
Samochód bedzie mozna przerobic na ponad 70miliardów kombinacji !!!!! totalny odjazd!.  
Need for Speed Underground 2 tworzona jest obecnie przez studio EA Canada i pojawi sie na rynku juz jesienia tego roku Gra ukaze sie na PlayStation®2 computer entertainment system, Xbox® video game system from Microsoft, Nintendo GameCube™, PC, and Game Boy® Advance. Zapowiada sie naprawde swietna scigalka, której chyba nic nie zagrozi.


#3 Geo

Geo

    Legenda forum

  • Administratorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4155 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 25 maj 2004, 21:23

Dobry pomysł, newsy dot. gier w jednym miesjcu... Konkurencja dla działu Newsy...

#4 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 27 maj 2004, 12:29

Soldner: Secret Wars

CYTAT
Najnowsza propozycja firmy Wing Simulations, gra Soldner: Secret Wars została wreszcie ukończona i może już trafiać na sklepowe półki. Jej wydawcą jest firma JoWooD Productions. 
Tytuł ten był jednym z tych, które wzbudzały spore zainteresowanie na tegorocznych targach E3 w Los Angeles. 
Przypomnę tylko, że Soldner jest taktycznym, militarnym, multiplayerowym shooterem. Dla samotnego gracza przygotowano dynamiczną kampanię, w której specjalny generator tworzy nam kolejne zadania. Oczywiście mocnym punktem gry jest jej tryb multiplayer, w którym jednocześnie będzie mogło uczestniczyć dziesiątki graczy z całego świata


Tekken 5

CYTAT
Po raz kolejny posiadacze innych platform będą musieli obejść się smakiem, patrząc jak właściciele PS2 zagrywają się w Tekkena 5. Namco potwierdziło właśnie, że jesienią tego roku gra trafi na automaty i ma to nastąpić w okresie wrzesień-październik. 
Natomiast już na początku przyszłego roku najnowszy Tekken trafi na konsolę PS2 i tylko na nią. Tak więc posiadacze Xbox'ów, będą musieli dokonać zakupu nowej zabawki, jeśli zechcą trochę powalczyć. Choć wcześniej pojawiły się plotki, że przed końcem tego roku ta część serii mogłaby zostać wydana również na platformę Microsoftu.


Uru: The Path of the Shell


CYTAT
Fani przygodówek z pewnością z niecierpliwością wyczekują na premierę najnowszego dodatku do gry Myst, produkcji firmy Cyanide Worlds, wydawanej przez Ubi Soft. Wydawca właśnie podał oficjalną datę premiery tej gry, a jest nią 13 lipca tego roku. Uru: The Path of the Shell na sklepowe półki trafi w cenie 19.99USD. 
Kto nie ma jeszcze podstawowej wersji gry, również 13 lipca będzie mógł nabyć Uru: Complete Chronicles, cały zestaw, na który złożą się: Uru: Ages Beyond Myst, Myst Uru: To D'ni oraz Uru: The Path of the Shell. Całość kosztować ma 39.99USD.



Counter Strike 2

CYTAT
Tego właśnie chcieliśmy. Tego pragnęliśmy. Reporterzy rzucili się na Gabe Newella podczas pokazu Half-Life 2 jak buldogi, i wyszarpali z niego sporo informacji, razem ze skrawkami ubrania i kawałkami ciała. I teraz już wiemy o wiele więcej, ha! Po pierwsze - nie ma się co bać tych zapowiedzi o przesunięciu Half-Life 2 na 2005 rok. Newell potwierdził, że premiera odbędzie się jeszcze tego lata - a to oznacza, że starcie tytanów stanie się faktem, bo przecież nie dalej jak przedwczoraj id Software dało znać, że DOOM III też latem trafi do sklepów. Data premiery to jedna rzecz. Druga, nie mniej radosna, to fakt, że tryb multiplayer w Half-Life 2 to... Counter-Strike chodzący na engine Source! Valve zdecydowali, że nie będą nic zmieniać - po prostu przekonwertują "kontera" na nowy silnik i voila! I to nie koniec tych konwersji na Source, bo zostaną jej poddane także najpopularniejsze mody (Day of Defeat, TFC!) oraz... wszystkie trzy dotychczasowe części Half-Life, kultowa jedynka oraz Opposing Force i Blue Shift. Valve przeszli samych siebie. Chciałoby się jak Siara w Kilerze westchnąć z podziwem - "Mają rozmach, sk******ny!". 
Niestety, żaden z tych cukiereczków nie będzie dodawany za darmo do oryginalnej wersji Half-Life 2, ale potraktowane zostaną jak oddzielne produkty. Szczęście w nieszczęściu, że Valve nie będą żądali zbyt wygórowanej ceny - Newell wspomniał coś o budget price, a to w Stanach oznacza połowę ceny zwykłej gierki...



Gran Turismo 4

CYTAT
Na E3 nie mogło zabraknąć pokazu długo oczekiwanej gry Gran Turismo 4, najnowszej części najlepszych wyścigów jakie kiedykolwiek się ukazały. GT4 na sklepowe półki trafią już w listopadzie tego roku, a przyniosą nam ponad 500 samochodów, koło 100 tras, nową fizykę, a także tryb zabawy poprzez Internet. 
Dojdzie też zupełnie nowe tryb GT Photo pozwalający graczom na wykonywanie fotografii ich pojazdów w różnych egzotycznych lokacjach znajdujących się na całym świecie. Następnie zdjęcia będzie można umieścić na karcie pamięci i wydrukować na drukarce USB, bądź też podzielić się nimi z kolegami poprzez Internet


#5 robak

robak

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 28 maj 2004, 12:27

NFS underground wrrr nie moge sie doczekać :twisted:

#6 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 30 maj 2004, 15:54

Nadchodzi w koncu Wiedzmin (The Witcher), biorac pod uwage ze zajela sie nim moja ulubiona firma BioWare + CD Projekt opierajacy sie scisle rzekomo na Sapkowskim, jest nadzieja ze gra nie podzieli losow wspanialego "hitu kinowego" pod tym samym tytulem.... Jak narazie opinie serwisow sa calkiem pozytywne, mowiac ostroznie mala mila niespodzianka, moze bedzie to cos warte grzechu i paru(nastu) godzin grania.

Dla wszystkich ktorzy maja czas szperac:
http://www.thewitcher.com - (strona oficjalna ruszy za 3 dni, 28 bm.)
http://www.cdprojekt.info/thewitcher/ - polski odpowiednik
http://www.gamershel...e_Witcher.shtml - screeny,opis,filmik












Mało kto uwierzy że jest oparty na enginie Neverwinter Nights (Aurora)

#7 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 31 maj 2004, 14:16

[b]GOTHIC III

W niemieckim serwisie internetowym Gamestar pojawiły się dwie wiadomości z informacjami odnośnie akcji i engine`u graficznego w Gothic III. Wiadomość z relacją pokazu technicznych możliwości engine`u graficznego Die Gilde 2 zawiera dodatkową informację o zastosowaniu tego właśnie silnika w Gothic III. Oto najistotniejsza, przetłumaczona część:
"JoWooD pokazał nam pierwszą demonstrację techniczną graficznego engine`u Die Gilde 2. Do oglądnięcia było szczegółowe, średniowieczne miasto z wartymi zobaczenia domami oraz realistycznie pracującym krajobrazem (otoczeniem). Engine ten używa także Piranha Bytes w Gothic III."

Drugi news jest już całkowicie przełożony na język polski, ponieważ przy opisie fabuły z pewnością umknęłyby drobne szczegóły...

"Przy zakończeniu Gothic II bezimienny bohater żegluje po wielkim morzu. I ląduje w Gothic III. Otacza cały ląd świata fantasy, który jest około cztery, do pięciu razy większy od tego w Gothic II. Oprócz dobrze znanych krajobrazów górzystych, dżungli, będzie także pustynia. Ostatni obszar pokazał nam JoWooD na E3 jako wczesne demo techniczne. Delikatne, kształtne wydmy, sielankowe oazy i dużo, dużo piasku wokół. Wschodnie miasto bardzo się nam spodobało dzięki szczegółowym teksturom i udanej architekturze. Nie zdecydowano się jeszcze czy gracz będzie mógł jeździć podczas podróżowania na koniach lub wielbłądach. Prawdopodobnie dużą rolę odegrają zapasy wody bohatera.

JoWooD ciągle mocno trzyma nas w niepewności na temat akcji w Gothic III. Tak dużo, jak mogliśmy wydobyć: Bohater znowu straci część swoich umiejętności i przedmiotów podczas trwania jego długiej podróży statkiem w kierunku stałego lądu. Jednak weterani Gothic nie będą musieli zaczynać jako kompletni nowicjusze, jak to miało miejsce w Gothic II. Nadal wiele różnych grup (gildii, szczególnie ludzi) będzie grało pewną rolę. Kolejne zdania zawierają jeszcze inną interpretację naszej części: Po wojnie z Orkami, królestwo ludzi zostało drastycznie osłabione, w większych miastach kraju trwają lokalne wojny książąt, którzy chcą się wzmocnić i zwalczyć nawzajem. W tej początkowo anarchicznej sytuacji musisz się zaznajomić, zostać -- i prawdopodobnie pomóc w dojściu do zwycięstwa oraz ocalić króla lub inną frakcję.

Poza wieloma nowymi animacjami i ruchami -- tak drapieżne zwierzęta będą mogły atakować całkowicie inną techniką, "nad bandą" skacząc najpierw na skałę i później od niej się odpychając. Także AI powinno zostać ulepszone w Gothic III, więc przeciwnicy będą prawidłowo reagować też na ataki z daleka. I sterowanie jest nastawione również na mysz...

Gothic III powinien pojawić się pod koniec 2005."

#8 michasiek

michasiek

    Stary wyjadacz

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1068 postów

Napisano 31 maj 2004, 14:20

Wy się tu o niebo lepiej od redakcji spisujecie :]

#9 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 31 maj 2004, 14:24

CYTAT(michasiek)
Wy się tu o niebo lepiej od redakcji spisujecie :]

A właśnie się przymierzam do artykuliku ale nie wiem oczym pisać. Pozdro

#10 michasiek

michasiek

    Stary wyjadacz

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1068 postów

Napisano 31 maj 2004, 14:27

CYTAT(Dieqo)
CYTAT(michasiek)
Wy się tu o niebo lepiej od redakcji spisujecie :]

A właśnie się przymierzam do artykuliku ale nie wiem oczym pisać. Pozdro
Byle ciekawie i po polsku tongue.gif

#11 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 31 maj 2004, 16:13

CYTAT(michasiek)
CYTAT(Dieqo)
CYTAT(michasiek)
Wy się tu o niebo lepiej od redakcji spisujecie :]

A właśnie się przymierzam do artykuliku ale nie wiem oczym pisać. Pozdro
Byle ciekawie i po polsku tongue.gif



Powiedz a w każdej chwili dołącze biggrin.gif

#12 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 1 czerwiec 2004, 12:45

CYTAT(michasiek)
CYTAT(Dieqo)
CYTAT(michasiek)
Wy się tu o niebo lepiej od redakcji spisujecie :]

A właśnie się przymierzam do artykuliku ale nie wiem oczym pisać. Pozdro
Byle ciekawie i po polsku tongue.gif

Może o kręceniu grafy?


EARTH 2160
to strategia czasu rzeczywistego nawiązująca do znanej serii Earth. Gra powstaje w polskim studio developerskim Reality Pump.
Akcja tej części stanowi kontynuację wydarzeń z poprzednich części i rozgrywa się po zniszczeniu Ziemi. Walka toczyć się będzie o wszystkie planety naszego systemu.  

W grze pojawią się cztery strony konfliktu: znane z wcześniejszych części gry: Dynastia Euroazjatycka (ED), Korporacja Księżycowa (LC), Zjednoczenie Cywilizowanych Stanów (UCS) oraz Obcy – nowy pretendent do objęcia władzy w Układzie Słonecznym.
Każda z czterech ras dysponuje odmienną techniką, a co za tym idzie różnić się będą ich drzewa wynalazków i technologii; w inny sposób pozyskiwać będą teren i rozbudowywać zaplecze gospodarcze.
Do Earth 2160 zaprojektowany został zupełnie nowy silnik, obsługujący m.in. wersję 1.4 pixel shadera.


SYBERIA 2
Bestsellerowa i wielokrotnie nagradzana gra przygodowa Benoita Sokala - Syberia - powraca jeszcze raz na ekrany monitorów w kontynuacji, która przejdzie Twoje najśmielsze oczekiwania! Syberia 2 to nie tylko niezwykle ciekawa przygodówka, ale i wspaniałe wizje graficzne, wprowadzające do gry niesamowitą atmosferę, a przez wielu uznawane za prawdziwe dzieła sztuki. To wszystko połączone z intrygującą fabułą i dopracowanym interfejsem użytkownika tworzy niezapomnianą przygodę, do której często będziesz wracał - zamów grę Syberia 2 już dziś, w profesjonalnej, polskiej wersji językowej!

Prószy lekki śnieg, kiedy pociąg odjeżdża z Aralbadu. Kate, Hans i Oscar - lojalny, pełen humoru automat, wyruszają do Romansbourga, pierwszego z czterech światów, które zwiedzą w trakcie swej przygody. Po drodze czeka ich wiele przeszkód, niebezpieczeństw i złowrogich postaci, które staną im na drodze do wykonania misji. W czasie swych podróży zmienia się sama Kate - od ambitnej pani prawnik po chętnie podejmującą wyzwania podróżniczkę. Jak zareaguje w nowych sytuacjach? Czy dorosła do decyzji, które podjęła? To zależy tylko od Ciebie!



Charakterystyczne cechy
- Profesjonalna, polska wersja językowa.
- Gra przygodowa zawierająca ciekawe zadania do wykonania.
- Wspaniała historia, która przykuje Twoją uwagę na wiele godzin.
- Możliwość komunikowania się z wieloma postaciami oraz odkrywania przedmiotów i wskazówek, które pomogą Ci w podróży.
- Interesujące, nowe postacie i dopracowane lokacje.
- Dynamiczne efekty graficzne i oświetleniowe.
- Animowane w czasie rzeczywistym opady śniegu i ślady pozostawiane przez postaci.

#13 darek_dade

darek_dade

    Legenda forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2706 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Toronto

Napisano 1 czerwiec 2004, 14:41

Za wiele o kręceniu grafiki nie można powiedzieć... po za tym tego jest mnóstwo w internecie, ale nie powiem, temat chodliwy ostatnio. (może napisz ogólnie coś o oc proc grafa hdd wszystko naraz to by było dobre:D)

#14 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 4 czerwiec 2004, 12:59

Premiery CDV Software

CYTAT
CDV Software Entertainment AG podało oficjalne daty amerykańskich premier swoich dwóch najnowszych propozycji na PC, mianowicie gier Blitzkrieg: Burning Horizon oraz Codename: Panzers. 
Pierwsza z wymienionych gier miałaby się ukazać już za kilka dni, konkretnie 8 czerwca, natomiast druga dopiero pod koniec wakacji, czyli 31 sierpnia tego roku.

Commandos Strike Force

CYTAT
Eidos Interactive opublikował nowe informacje dotyczące gry Commandos Strike Force, powstającej na konsole Xbox, PS2 oraz peceta. Jej akcja toczyć się będzie podczas II wojny światowej, zaś gra należeć ma do gatunku taktycznych shooterów. 
Dostaniemy do dyspozycji trzech żołnierzy, którzy wykonywać będą różne misje w takich miejscach jak Stalingrad, Norwegia, czy Francja. 
Na razie nie ustalono daty premiery.


#15 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 8 czerwiec 2004, 13:03

TOCA Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator
Data premiery: 24 czerwca 2004
Opis
TOCA Race Driver 2: The Ultimate Racing Simulator jest czwartą w tej chwili częścią cyklu Codemasters. Mamy tu czystą adrenalinę na torze wyścigowym! Czeka na nas do wyboru aż 30 mistrzostw w tym np.: GT Sports Car Racine, V8 Supercars, Rally Cross, Formula Ford. Kolejnym smaczkiem są samochody posiadające unikalny system wizualizacji zniszczeń. Do naszej dyspozycji zostanie oddanych 35 licencjonowanych najsłynniejszych marek świata takich jak Aston Martin (V12 Vanquish, DB7 i DB5), Jaguar (XJ220, XKR i E-Type), Ford (Mustang Cobra R, Ford GT, GT90, F150 Lightning Pick-up, Falcon BA), Holden Commodore VY, Mitsubishi 3000 GT, Mitsubishi EVO 7, Subaru Impreza WRX, ABT-Audi TT-R, Opel Astra V8 Coupe i AMG-Mercedes CLK. W grze znajdziemy także opcję multiplayer, w której można ścigać się z 11 innymi graczami przez Internet. W trybie gry single, jak przyzwyczajono nas już wcześniejszymi odsłonami tej gry, wpleciono wątek fabularny.
Cechy
35 znanych licencjonowanych samochodów do wyboru
» Do 21 samochodów walczących jednocześnie na torze
» Nowy świetny engine gry zapewniający realistyczne efekty wizualne i bardzo płynną animację oraz świetnie oddający otoczenie
» Realistyczna fizyka świetnie ukazująca konsekwencje podejmowanych przez kierowcę manewrów
» 31 prawdziwych jak i fikcyjnych międzynarodowych tras rajdowych: (Anglia, Szwecja, Finlandia, Australia, Hiszpania, Grecja, Japonia, Stany Zjednoczone)
» W trybie dla pojedyńczego gracza - ciekawa fabuła, pokazana jako program TV, dzieki niej gracz czuje wiekszą więź ze swym bohaterem
» Bardzo szczegółowy i realistyczny system zniszczeń
» 31 mistrzostw wraz z 15 różnymi rodzajami zawodów
» Możliwość uczestniczenia w wyścigach z innymi graczami poprzez Internet
» Stojąca na wysokim poziomie sztuczna inteligencja sterowanych przez komputer kierowców




#16 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 8 czerwiec 2004, 20:35

Szkoda że te Screeny takie bez żadnej obróbki AA,FSAA, ale fajnie że się Diego dokładasz....

#17 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 9 czerwiec 2004, 13:35

CYTAT(filipk)
Szkoda że te Screeny takie bez żadnej obróbki AA,FSAA, ale fajnie że się Diego dokładasz....

A co ja na to poradzę?Takie znalazłem i już

#18 PUMAzPILY

PUMAzPILY

    Znawca tematu

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPip
  • 452 postów
  • Miasto: New York city: Batory

Napisano 16 czerwiec 2004, 14:48

Teraz Toca wyszłą to jak będę mieć to oczywiście załącze linki zgodnie z prośba - FSAA.
Trudno Was zadowolić

#19 filipk

filipk

    Jestem tu nowy

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 18 czerwiec 2004, 17:40

Ground Control II

CYTAT
Najnowsza produkcja firmy Massive Entertainment, gra Ground Control II: Operation Exodus, została już oficjalnie ukończona. Amerykańską premierę gry ustalono na 22 czerwca, zaś europejską kilka dni później, 25 czerwca. 
Dodam jeszcze, że wspomniany tytuł zostanie przetłumaczony na ponad 12 języków. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na oficjalnej stronie.


Shadow Ops: Red Mercury


CYTAT
Atari po zakończeniu prac nad konsolową wersją gry Shadow Ops: Red Mercury, rozpocznie wkróce publiczne beta-testy wersji na PC. Zapisy przyjmowane będą na http://www.betatests.net , a formularze będzie można nadsyłać już od 6 lipca tego roku.


Plan wydawniczy Capcom'u

CYTAT
Firma Capcom zaktualizowała swój plan wydawniczy na ten rok i początek przyszłego. Poniżej lista tytułów wraz z przewidywanymi datami premier. 

Mega Man Anniversary Collection (PS2, GameCube - 22 czerwiec 2004) 
Mega Man Battle Network 4-Red Sun (GBA - 28 czerwiec 2004) 
Mega Man Battle Network-Blue Moon (GBA - 28 czerwiec 2004) 
Crimson Tears (PS2 - lipiec 2004) 
Street Fighter Anniversary Collection (PS2 - lipiec 2004) 
Way Of The Samurai 2 (PS2 - 6 lipiec 2004) 
Mega Man Zero 3 (GBA - październik 2004) 
Under The Skin (PS2 - jesień 2004) 
Mega Man Anniversary Collection (GBA - jesień 2004) 
Street Fighter Anniversary Collection (Xbox - wrzesień 2004) 
Monster Hunter (PS2 - wrzesień 2004) 
Viewtiful Joe (PS2 - wrzesień 2004) 
Mega Man X Command Mission (PS2, GameCube - wrzesień 2004) 
Disney's Aladdin (GBA - 28 wrzesień 2004) 
Mega Man X8 (PS2 - listopad 2004) 
Shadow Of Rome (PS2 - listopad 2004) 
Resident Evil 4 (GameCube - listopad 2004) 
Devil May Cry 3 (PS2 - grudzień 2004) 
Capcom Fighting Jam (Xbox - luty 2005) 
Killer 7 (GameCube - luty 2005)


#20 darek_dade

darek_dade

    Legenda forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2706 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Toronto

Napisano 18 czerwiec 2004, 22:24

diego ==> ja doceniam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych