Skocz do zawartości


Regulamin Forum PC Centre


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Geo

Geo

    Legenda forum

  • Administratorzy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4154 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Rybnik

Napisano 17 marzec 2004, 21:24

1. Poniższy regulamin obowiązuje od 17 marca 2004 roku. Zaktualizowany został 22 sierpnia 2007 roku oraz 21 października 2010 roku.

2.1. Na Forum PC Centre mogą się wypowiadać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu przestrzegający ustalenia niniejszego regulaminu. Osoby te mogą również przeprowadzać ankiety, brać w nich udział, przeglądać listę członków społeczności PC Centre, ustawić swój avatar (obrazek przypisany do danego użytkownika) oraz korzystać z wszystkich innych przywilejów związanych z rejestracją na łamach serwisu.
2.2. Goście (anonimowi internauci) mogą przeglądać zawartość Forum.
2.3. Obowiązkiem moderatorów jest czuwanie nad porządkiem panującym na Forum. Zadaniem członków tej grupy jest sprawdzanie, czy opublikowane posty nie łamią zasad zawartych w niniejszym regulaminie. W razie naruszenia przez użytkowników zamieszczonych tu postanowień mogą podejmować określone działania, za które odpowiadają. W przypadku notorycznego łamania statutu ich obowiązkiem jest poinformowanie administratora o zaistniałym fakcie.
2.4. Administratorzy sprawują generalną opiekę nad Forum PC Centre. Posiadają pełne uprawnienia W przypadku naruszania zasad regulaminu mogą ingerować w ustawienia kont użytkowników oraz blokować im dostęp do Forum. Do ich obowiązków należy dbanie o prawidłowe funkcjonowanie tej części serwisu PC Centre w miarę swoich możliwości i umiejętności.

3.1. Posiadając konto na Forum PC Centre użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie udostępnionych danych osobowych w bazie danych PC Centre.
3.2. Do zarejestrowania konta niezbędne jest podanie prawidłowego adresu e-mail.
3.3. Posiadanie konta oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie wiadomości od administratorów oznacza zgodę na otrzymywanie informacji o ważnych nowościach związanych z PC Centre oraz treści promocyjnych i reklamowych. Nie wiąże się natomiast z otrzymywaniem regularnej korespondencji (newsletteru).
3.4. Użytkownik ma prawo wglądu do udostępnionych danych osobowych oraz ich zmodyfikowania w dowolnym momencie. Może ponadto zwrócić się z prośbą do zespołu administrującego forum o usunięcie swojego konta.

4.1. Na łamach tego działu nie można zamieszczać treści niezgodnych z polskim i międzynarodowym prawem.
4.2. Nie można publikować treści wulgarnych, niecenzuralnych, pornograficznych, ośmieszających lub obrażających czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne. Punkt ten dotyczy zarówno redagowanych przez użytkownika wiadomości, jak również avatara, podpisu oraz loginu.
Ocena dopuszczalności użytych słów należy do moderatorów.
4.3. Posty nie mogą naruszać niczyjej godności: zarówno innych Użytkowników, zespołu redakcyjnego, jak i osób publicznych. W przypadku zamieszczenia ostrych słów krytyki należy dodać szczegółowe uzasadnienie swoich wniosków. Krytyka może dotyczyć jedynie merytorycznej części dyskusji (może być związana jedynie z podjętym w danym wątku tematem). Ocena słów krytyki należy do moderatorów i administratorów.
4.4. Posty z Forum Testowego nie będą naliczane do puli postów użytkownika.
4.5. Na Forum PC Centre nie można zamieszczać materiałów naruszających prawa autorskie oraz umowy licencyjne - w tym numerów seryjnych, cracków oraz linków prowadzących do stron, na których dane te można znaleźć.
4.5. Zabrania się komentowania działalności moderatorów na forum. Jedynym dozwolonym sposobem wyrażania swego niezadowolenia jest wysłanie Prywatnej Wiadomości do jednego z Administratorów.
4.6. Użytkownicy są odpowiedzialni za treść swoich wypowiedzi.
4.7. Po opublikowaniu postu na forum, jego usunięcie przez użytkownika jest niemożliwe. Jeśli jakiś post został opublikowany przypadkowo, należy wysłać prośbę do grona administratorów i/lub moderatorów o jego usunięcie (np. gdy w efekcie kliknięcia dwa razy na "Wyślij" postały dwa posty, moderatorzy są zobowiązani do usunięcia drugiego postu). Poza błędnie opublikowanymi postami, usuwane przez moderatorów mogą być jedynie posty i tematy niezgodne z regulaminem oraz - w szczególnych wypadkach, np. w trosce o oszczędność zasobów serwera - posty i tematy nieaktualne.
4.8. Bezwzględnie zabrania się rozsyłania niechcianej korespondencji, zwłaszcza o treści reklamowej, poprzez system prywatnych wiadomości i formularz do wysyłania e-maili.

5.1. Zamieszczona wiadomość musi być odpowiednio sformatowana. Nie powinna być przesadnie wypełniona emotikonkami oraz znacznikami formatowania tekstu.
5.2. Zabrania się nadużywania wielkich liter oraz gwiazdek (symbolizujących cenzurę).
5.3. Posty składające się tylko i wyłącznie ze zwrotów typu "Popieram", "Ok.", "Heh", "Skorzystaj z Google" itp. będą usuwane, gdyż nie wnoszą nic konstruktywnego do dyskusji.
5.4. Posty zawierające długie ciągi znaków (powyżej 50) nie oddzielanych spacjami będą kasowane.
5.5. Szerokość obrazków dołączanych do postów nie może być większa niż 600 pikseli.
5.6. Tytuł tematu powinien jak najściślej wiązać się z poruszaną w danym temacie kwestią.

6.1. Nick użytkownika powinien być możliwie jak najbardziej unikalny.
6.2. Login nie może zawierać wulgarnych lub dwuznacznie kojarzących się treści.

7.1. Emblemat można wybierać z puli obrazków znajdujących się w Galerii avatarów. Użytkownik ma również prawo do wysłania obrazka z własnego komputera, jeżeli nie jest on większy niż 150x150 pikseli i nie zajmuje więcej niż 12 KB. Zalecamy, aby szerokość emblematu wynosiła 150 px.
7.2. Avatar przypisany do danego członka społeczności PC Centre nie może promować rzeczy powszechnie uznawanych za naganne. Nie może zawierać obraźliwych i niezgodnych z prawem symboli, znaków oraz treści pornograficznych.
7.3. Sygnaturka nie może być dłuższa niż 10 linijek tekstu i ważyć więcej niż 25 KB. Nie może zawierać obraźliwych słów, znaków itp.

8. Osoby notorycznie naruszające niniejszy regulamin będą karane poprzez:
- usuwanie i edytowanie treści naruszających zawarte tu postanowienia,
- nadawanie rangi specjalnej "Spamer",
- zablokowanie lub usunięcie konta,
- zablokowanie danego numeru IP.

9. Naruszenie prawa polskiego i międzynarodowego może zostać zgłoszone przez właściciela portalu do prokuratury. Skargi rozpatrywane będą w Sądzie Rejonowym w Rybniku.

10. Zamieszczone wyżej zasady mogą zostać zmienione lub uzupełnione o nowe punkty bez podania przyczyny. Nowa wersja regulaminu obowiązuje od dnia jego aktualizacji. (W specjalnych wypadkach zezwala się na zastosowanie regulaminu w nowym brzmieniu do postów napisanych przed jego wejściem w życie. Decyzja w tej sprawie należy do administratorów.)

#2 Qba

Qba

    Legenda forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1695 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Paradise City

Napisano 5 styczeń 2007, 22:38

Regulamin Galerii

1. Poniższy regulamin obowiązuje od 9 grudnia 2006 roku.

2.1. W Galerii PC Centre swoje materiały mogą umieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu przestrzegający ustalenia niniejszego regulaminu. Osoby te mogą również oceniać dostępne zdjęcia oraz korzystać z wszystkich innych przywilejów związanych z rejestracją na łamach serwisu.
2.2. Goście (anonimowi internauci) mogą przeglądać zawartość Galerii.
2.3. Obowiązkiem moderatorów jest czuwanie nad porządkiem panującym w Galerii. Zadaniem członków tej grupy jest sprawdzanie, czy opublikowane zdjęcia nie łamią zasad zawartych w niniejszym regulaminie. W razie naruszenia przez użytkowników zamieszczonych tu postanowień mogą podejmować określone działania, za które odpowiadają. W przypadku notorycznego łamania statutu, ich obowiązkiem jest poinformowanie administratora o zaistniałym fakcie.
2.4. Administratorzy sprawują generalną opiekę nad Galerią PC Centre. Posiadają pełne uprawnienia W przypadku naruszania zasad regulaminu mogą ingerować w ustawienia kont użytkowników oraz blokować im dostęp do Galerii oraz Forum. Do ich obowiązków należy dbanie o prawidłowe funkcjonowanie tej części serwisu PC Centre w miarę swoich możliwości i umiejętności.

3.1. Na łamach tego działu nie można zamieszczać treści niezgodnych z polskim i międzynarodowym prawem (w tym szczególnie prawem autorskim).
3.2. Nie można publikować treści wulgarnych, niecenzuralnych, pornograficznych, ośmieszających lub obrażających czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne. Punkt ten dotyczy zarówno redagowanych przez użytkownika komentarzy, jak również samych zdjęć.

4. Każde kolejno dodawane zdjęcie nie może być większe niż 1024x768 pikseli i nie może zajmować więcej niż 256 KB przestrzeni dyskowej.

5. Osoby notorycznie naruszające niniejszy regulamin będą karane poprzez:
- usuwanie i edytowanie treści naruszających zawarte tu postanowienia,
- nadawanie rangi specjalnej "Spamer",
- zablokowanie lub usunięcie konta,
- zablokowanie danego numeru IP.

6. Naruszenie prawa polskiego i międzynarodowego może zostać zgłoszone przez właściciela portalu do prokuratury. Skargi rozpatrywane będą w Sądzie Rejonowym w Rybniku.

7. Zamieszczone wyżej zasady mogą zostać zmienione lub uzupełnione o nowe punkty bez podania przyczyny. Nowa wersja regulaminu obowiązuje od dnia jego aktualizacji.

#3 Qba

Qba

    Legenda forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1695 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Paradise City

Napisano 5 styczeń 2007, 22:40

Regulamin Weblogów IT

1. Poniższy regulamin obowiązuje od 4 stycznia 2006 roku.

2.1. W dziale Weblogi IT mogą się wypowiadać tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu przestrzegający ustalenia niniejszego regulaminu.
2.2. Goście (anonimowi internauci) mogą przeglądać zawartość dzienników internetowych.
2.3. Obowiązkiem moderatorów jest czuwanie nad porządkiem panującym w dziale Weblogi IT. Zadaniem członków tej grupy jest sprawdzanie, czy opublikowane treści nie łamią zasad zawartych w niniejszym regulaminie. W razie naruszenia przez użytkowników zamieszczonych tu postanowień mogą podejmować określone działania, za które odpowiadają. W przypadku notorycznego łamania statutu ich obowiązkiem jest poinformowanie administratora o zaistniałym fakcie.
2.4. Administratorzy sprawują generalną opiekę w dziale Weblogi IT. Posiadają pełne uprawnienia. W przypadku naruszania zasad regulaminu mogą ingerować w ustawienia kont użytkowników oraz usuwać zawartość dzienników internetowych. Do ich obowiązków należy dbanie o prawidłowe funkcjonowanie tej części serwisu PC Centre w miarę swoich możliwości i umiejętności.

3.1. Na łamach tego działu nie można zamieszczać treści niezgodnych z polskim i międzynarodowym prawem.
3.2. Nie można publikować treści wulgarnych, niecenzuralnych, pornograficznych, ośmieszających lub obrażających czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne. Ocena dopuszczalności użytych słów należy do moderatorów.
3.3. Treści weblogów nie mogą naruszać niczyjej godności innych członków serwisu oraz osób publicznych. W przypadku zamieszczenia ostrych słów krytyki należy dodać szczegółowe uzasadnienie swoich wniosków.
3.5. W dziale Weblogi IT nie można zamieszczać materiałów naruszających prawa autorskie oraz umowy licencyjne - w tym numerów seryjnych, cracków oraz linków prowadzących do stron, na których dane te można znaleźć.
3.5. Zabrania się komentowania działalności moderatorów w tym dziale. Jedynym dozwolonym sposobem wyrażania swego niezadowolenia jest wysłanie Prywatnej Wiadomości do jednego z Administatorów.

4.1. Zamieszczone treści i komentarze muszą być odpowiednio sformatowana. Nie powinny być przesadnie wypełniona emotikonkami oraz znacznikami formatowania tekstu.
4.2. Zabrania się nadużywania wielkich liter oraz gwiazdek (symbolizujących cenzurę).
4.3. Komentarze składające się tylko i wyłącznie ze zwrotów typu "Popieram", "Ok.", "Heh", "Skorzystaj z Google" itp. będą usuwane, gdyż nie wnoszą nic konstruktywnego do dyskusji.
4.4. Komentarze zawierające długie ciągi znaków (powyżej 50) nie oddzielanych spacjami będą kasowane.
4.5. Szerokość obrazków dołączanych do komentarzy nie może być większa niż 600 pikseli.

5. Osoby notorycznie naruszające niniejszy regulamin będą karane poprzez:
- usuwanie i edytowanie treści naruszających zawarte tu postanowienia,
- nadawanie rangi specjalnej "Spamer",
- zablokowanie lub usunięcie konta,
- zablokowanie danego numeru IP.

6. Naruszenie prawa polskiego i międzynarodowego może zostać zgłoszone przez właściciela portalu do prokuratury. Skargi rozpatrywane będą w Sądzie Rejonowym w Rybniku.

7. Zamieszczone wyżej zasady mogą zostać zmienione lub uzupełnione o nowe punkty bez podania przyczyny. Nowa wersja regulaminu obowiązuje od dnia jego aktualizacji.

#4 Qba

Qba

    Legenda forum

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1695 postów
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miasto: Paradise City

Napisano 4 luty 2007, 13:00

Regulamin Recenzji

1. Poniższy regulamin obowiązuje od 4 lutego 2007 roku.

2.1. Recenzje na Forum PC Centre mogą publikować tylko zarejestrowani użytkownicy serwisu przestrzegający ustalenia niniejszego regulaminu.
2.2. Goście (anonimowi internauci) mogą czytać treść recenzji oraz opublikowane komentarze.

3.1. W dziale „Recenzje” nie można zamieszczać treści niezgodnych z polskim i międzynarodowym prawem, zwłaszcza tekstów chronionych prawami autorskimi.
3.2. Nie można publikować treści wulgarnych, niecenzuralnych, pornograficznych, ośmieszających lub obrażających czyjeś wyznania religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz nieetyczne.
3.3. Posty na forum „Recenzje” nie mogą naruszać godności innych członków serwisu oraz osób publicznych. W przypadku zamieszczenia słów krytyki należy podać uzasadnienie swoich wniosków.

4.1. Komentarze do recenzji muszą być odpowiednio sformatowane. Nie powinny być przesadnie wypełnione emotikonkami oraz znacznikami formatowania tekstu.
4.2. Zabrania się nadużywania wielkich liter oraz gwiazdek (symbolizujących cenzurę).
4.3. Posty składające się tylko i wyłącznie ze zwrotów typu "Popieram", "Ok.", "Heh", "Skorzystaj z Google" itp. będą usuwane, gdyż nie wnoszą nic konstruktywnego do dyskusji.
4.4. Posty zawierające długie ciągi znaków (powyżej 50) nie oddzielanych spacjami będą kasowane.
4.5. Szerokość obrazków dołączanych do postów nie może być większa niż 600 pikseli.

5.1. Każda recenzja musi być napisana w nowym temacie.
5.2. Temat recenzji powinien wyglądać następująco:
  • dla książek:
    [Nazwisko autora książki, „Tytuł książki”] Tytuł recenzji
    Przykładowo: [A.Sapkowski, „Boży wojownicy”] Czy aż tak dobra?
    • dla filmów:
      [Nazwisko reżysera, „Tytuł filmu”] Tytuł recenzji
      Przykładowo: [Shawn Levy, „Noc a muzeum”] Lekka komedia w mistrzowskim wykonaniu.
    • dla płyt:
      Nazwa zespołu, „Tytuł płyty”] Tytuł recenzji
      Przykładowo: [Wilki, „Przedmieścia] Muzyka na każdy dzień
    5.3. Recenzja powinna zostać podsumowana oceną w skali od 1 do 10.
    5.4. Oprócz samego opisu książki/filmu/płyty, w recenzji powinny zostać zawarte najważniejsze dane, takie jak: autor/reżyser, nazwa książki/filmu/płyty, czas trwania (w przypadku filmów czy płyt) oraz spis piosenek (w przypadku płyt).
    5.5. Każda recenzja, która nie będzie spełniać wyżej wymienionych kryteriów, może zostać usunięta.


    6. Osoby notorycznie naruszające niniejszy regulamin będą karane poprzez: usuwanie i edytowanie treści naruszających zawarte tu postanowienia, nadawanie rangi specjalnej "Spamer", zablokowanie lub usunięcie konta, zablokowanie danego numeru IP.

    7. Naruszenie prawa polskiego i międzynarodowego może zostać zgłoszone przez właściciela portalu do prokuratury. Skargi rozpatrywane będą w Sądzie Rejonowym w Rybniku.

    8. Zamieszczone wyżej zasady mogą zostać zmienione lub uzupełnione o nowe punkty bez podania przyczyny. Nowa wersja regulaminu obowiązuje od dnia jego aktualizacji.

    #5 Nerio

    Nerio

      Legenda forum

    • Administratorzy
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 2055 postów
    • Płeć: Mężczyzna
    • Miasto: Rybnik

    Napisano 18 wrzesień 2008, 17:20

    Regulamin działu Jaka to gra? (Galeria)

    1. Poniższy regulamin obowiązuje od 18 września 2008 roku.

    2.1 Dział w galerii jest przeznaczony tylko i wyłączenie do zamieszczania zrzutów ekranowych gier, które odnoszą się do aktualnej edycji zabawy Jaka to gra?
    2.2 Umieszczane zrzuty ekranowe gier powinny być zatytułowane: Zagadka.

    3. Użytkownicy nie mogą komentować, ani oceniać zrzutów ekranowych znajdujących się w wyżej wymienionej kategorii.

    4. Zamieszczone wyżej zasady mogą zostać zmienione lub uzupełnione o nowe punkty bez podania przyczyny. Nowa wersja regulaminu obowiązuje od dnia jego aktualizacji.




    Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych